Ναι, μπορώ φυσικά να το μοιραστώ μαζί σας.
Στέλνω την αξίωσή μου στο Scatters την πρώτη εβδομάδα του Μαΐου και παρόλο που τους πίεζα κάθε εβδομάδα κατά τη διάρκεια τεσσάρων μηνών, απλώς το αγνοούν και προφανώς αποφάσισαν να χειριστούν την αξίωση πελατών χωρίς να ενεργήσουν ή να απαντήσουν.
Τους έχω ζητήσει επίσης πολλές φορές να μου στείλουν τις συναλλαγές μου καθώς και αντίγραφο των προηγούμενων Όρων Συναλλαγών τους, επειδή τους άλλαξαν μετά την παραλαβή της αξίωσής μου, αλλά και απλώς σιωπή.
Το θέμα είναι ότι έχω έναν προβληματικό εθισμό στο παιχνίδι καθώς μπήκα μετά το διαζύγιό μου πριν από έξι χρόνια.
Όλα κατέληξαν τόσο άσχημα που νοσηλεύτηκα για τον εθισμό μου κάτω από τρεις μήνες το 2018.
Άρχισα εκείνη την εποχή να χρησιμοποιώ το σουηδικό παιχνίδι παιχνιδιών εργαλείων διάλειμμα που κλείδωσε τον εαυτό μου για όλα τα παιχνίδια
καζίνο που έχουν άδεια στη Σουηδία και βάσει νόμου μπορούν να προσεγγίσουν παίκτες σε αυτήν την αγορά.
Σύμφωνα με τη σουηδική νομοθεσία από τον Ιανουάριο του 2019, μόνο το καζίνο που έχει άδεια στη Σουηδία έχει νόμιμο δικαίωμα να ενεργήσει εδώ και να προσεγγίσει Σουηδό παίκτη.
Αναφέρεται ξεκάθαρα ότι ένα καζίνο χωρίς σουηδική άδεια προβαίνει σε εγκληματική ενέργεια εάν με οποιονδήποτε τρόπο κάνει μάρκετινγκ ή επεξεργάζεται Σουηδούς παίκτες.
Η προσφορά μπόνους ή καμπανιών εκτός από το πρώτο μπόνους καλωσορίσματος είναι επίσης αυστηρά απαγορευμένη, ακόμη και για καζίνο με άδεια.
1: Το προσωπικό VIP Scatters έκανε χωρίς σουηδική άδεια κατά τη διάρκεια του 2020/2021 ενεργό και με επεξεργάστηκε σκόπιμα σε εβδομαδιαία βάση με εκστρατείες, μπόνους
και οι επιστροφές μετρητών με ενθαρρύνουν να παίξω, παρόλο που γνωρίζουν πολύ καλά ότι είναι αντίθετο με τη σουηδική νομοθεσία. Έχω ολόκληρο συνδετικό υλικό που το αποδεικνύει αυτό.
2. Το ΔΕΕ έχει επανειλημμένα αναγνωρίσει τα δικαιώματα των χωρών της ΕΕ να περιορίζουν τη διασυνοριακή παροχή ορισμένων υπηρεσιών τυχερών παιχνιδιών όπου είναι απαραίτητο
προστασία στόχων δημοσίου συμφέροντος όπως η προστασία των ανηλίκων, η καταπολέμηση του εθισμού στα τυχερά παιχνίδια και η πρόληψη του εγκλήματος και της απάτης.
3. Τα Scatters T&C (σύμβαση) θα χαρακτηριστούν ως άδικα σύμφωνα με την Οδηγία 93/13 της ΕΕ της 5ης Απριλίου 19, και οι Όροι Συναλλαγών μιας εταιρείας δεν υπερβαίνουν τους νόμους της χώρας και τις οδηγίες της ΕΕ.
Οι Όροι και Συνθήκες (συμβάσεις) δεν υποχρεώνουν τον καταναλωτή να εκπληρώσει όλες τις υποχρεώσεις του όταν ο πωλητής ή ο προμηθευτής δεν το κάνει.
4. Αναφέρεται επίσης σύμφωνα με το Κεφάλαιο 19, δεύτερη παράγραφος του Σουηδικού νόμου περί τυχερών παιχνιδιών: «υπάρχει υποχρέωση να μην παρέχονται Λύσεις Πληρωμών σε
καζίνο που δεν έχουν σουηδική άδεια". Ως εκ τούτου, έχω ζητήσει επανειλημμένα τη Scatters για τις συναλλαγές μου, αλλά αρνούνται να απαντήσουν και σε αυτό.
5. Πάνω από όλα αυτά ήταν επίσης προφανές για τους Scatters ότι είχα έναν βαρύ εθισμό στο παιχνίδι.
Ένα παράδειγμα ήταν όταν είχα υπόλοιπο 75.000 ευρώ και ήθελα να κάνω ανάληψη στις 31 Αυγούστου -2020.
Τότε ξαφνικά ζήτησαν τεράστια πολλά πρόσθετα έγγραφα, παρόλο που είχα ήδη επαληθευτεί.
Αλλά όταν έστειλα όλα όσα ζήτησαν πρόσθετα έγγραφα όπως ήθελαν, οι αναλήψεις μου δεν διεκπεραιώθηκαν ακόμη 5 ημέρες αργότερα.
Στο τέλος τα έπαιξα όλα πίσω φυσικά όπως περίμεναν, και μετά μου έδωσαν πολλά μεγάλα δωρεάν χρήματα μπόνους και με ενθάρρυναν να συνεχίσω.
Όλη αυτή η αλληλογραφία σώζεται φυσικά. Από την άλλη ποτέ δεν ζήτησαν τέτοια επιπλέον έγγραφα κατά τις τεράστιες καταθέσεις μου, όπως πρέπει σύμφωνα με τους Όρους και Προϋποθέσεις.
6. Εκεί όπου δύο άλλα καζίνο συμμετείχαν στη διαδικασία απαίτησής μου για το ίδιο ζήτημα και τα δύο επέλεξαν έναν διακανονισμό αντί για μια διαδικασία.
Φυσικά κατάλαβαν ότι είχαν παραβιάσει το νόμο, ενώ ο Scatters αποφάσισε να μην απαντήσει καν. Οι Scatters έχουν αποδείξεις και σε αυτούς τους οικισμούς.
7. Η ζημιά μου είναι πολύ περισσότερα από απλά χρήματα, αλλά επιλέγω να ζητήσω νόμιμα μόνο αποζημίωση για την καθαρή μου ζημιά 59.180 ευρώ όπως έκανα με το Scatters
κατά το 2020/2021, όταν η πιστή τους ομάδα ενάντια στη σουηδική νομοθεσία και τις οδηγίες της ΕΕ, με επεξεργαζόταν λίγο πολύ καθημερινά μέσω τηλεφώνου και ταχυδρομείου.
Yes I can of course share it with you.
I send my claim to Scatters first week of May and despite I pushed them every week during four month, they simply ignore it and obviously decided to handle clients claim by not act or answer.
I have also asked them many times to send me my made transactions as well as copy of theirs previous T&C due to they changed them after they received my claim, but also there just totally silence.
The issue is that I having a problematic playing addiction as I went into after my divorce six years ago.
It all ended up so badly that I was hospitalized for my addiction under three month during 2018.
I started at that time to use the Swedish playing tool game break which locked myself for all gaming at all
casinos whom have license in Sweden, and by law can approach players in this market.
According to the Swedish law from January 2019, only casino whom have license in Sweden have legal right to act here and to approach Swedish player.
It is stated clearly that a casino without Swedish license are making an criminal action if they in any way do marketing or process Swedish players.
To offer bonuses or campaigns except the first welcome- bonus is also strictly forbidden, even for a casino with license.
1: Scatters VIP staff did without Swedish license during 2020/2021 active and deliberately processed me on weekly basis with running campaigns, bonuses
and cashbacks encourage me to play, despite they very well know it´s against the Swedish law. I have whole binder of material that proofs this.
2. CJEU has have repeatedly recognised EU countries’ rights to restrict the cross-border supply of certain gambling services where necessary to
protect public interest objectives such as the protection of minors, the fight against gambling addiction, and the prevention of crime and fraud.
3. Scatters T&C (contract) will be classified as unfair according to EU Directive 93/13 of 5 April 19, and a company’s T&C doesn’t go above country laws and EU directives.
T&C (contracts) shall not obliging the consumer to fulfil all his obligations where the seller or supplier doesn’t.
4. It is also stated according to Chapter 19, second paragraph of the Swedish Gaming Act: "there is an obligation not to provide Payment Solutions to
casino whom lack a Swedish license". I have thereby asked Scatters repeatedly for my made transactions, but they refuse to answer that as well.
5. It was on top of all this also quite obvious for Scatters that I had a heavy playing addiction.
One example was when I had an balance of euro 75.000 and wanted to make an withdrawal in August 31 -2020.
Then they suddenly asked for huge many additional document despite I was verified already.
But when I sent all that asked additional docs as they wanted, my withdrawals was still not processed 5 days later.
In the end I played it all back of course as they waited for, and after that they gave me a lot of big free bonus money and encourage me heavily to continue.
All this correspondence is saved of course. They on the other hand never asked for such extra documents during my huge deposits, as they must according to the T&C.
6. There where two other casinos involved in my claim process for same issue and both of them chose an settlement instead of a process.
They of course understood that they had broken the law, while Scatters decided to not even answer. Scatters have got proof on these settlements as well.
7. My damage is so much more than just money, but I choose to legally only demand reimbursement for my net loss euro 59.180 as I made with Scatters
during 2020/2021 when theirs loyal team against the Swedish law and EU directives, processed me more or less every day by phone and mail.
Αυτόματη μετάφραση: