καλο site???
good site???
хороший сайт???
Έχετε σκεφτεί λοιπόν να υποβάλετε καταγγελία; Βλέπω ότι έχει καθυστερήσει για πάνω από ένα μήνα, που σίγουρα δεν είναι λίγος, και έτσι η ομάδα μας θα προσπαθήσει να βοηθήσει όπως έχει ήδη ειπωθεί. Νομίζω ότι μπορεί να είναι χρήσιμο αν το καζίνο σας αγνοήσει.
Ωστόσο, δεν έχετε μάθει τίποτα περισσότερο από την τελευταία φορά που έγραψες;
Θα σας παρακαλούσα επίσης να μην δημοσιεύετε συνδέσμους αυτού του τύπου, καθώς δεν επιτρέπονται, ευχαριστώ.
So have you thought about setting up a complaint ? I see that it has been dragging on for over a month, which is certainly not a little time, and so our team would try to help as has already been said. I think it might be useful if the casino ignores you.
However, you haven't learned anything more since the last time you wrote ?
I would also ask you not to post links of this type, as they are not allowed, thank you.
Γεια σας, αυτό είναι γραμμένο με τόσο γενικό τρόπο. Μπορείς να πεις λίγα περισσότερα, σε παρακαλώ. Γιατί το καζίνο δεν σας επιτρέπει να κάνετε ανάληψη χρημάτων; Μπορείτε να μου περιγράψετε την κατάσταση;
Hello, this is written in such a general way. Could you say a little more, please. Why won't the casino let you withdraw money? Could you describe the situation for me?
Το πρώτο μου αίτημα ανάληψης ήταν τον Φεβρουάριο του 2024 (50$), έκτοτε προσπάθησα να κάνω ανάληψη άλλες 3 φορές διαφορετικά ποσά και διαφορετικούς τρόπους πληρωμής, όλα ανεπιτυχώς. Η υποστήριξή τους δεν ανταποκρίνεται ποτέ. Η καταγγελία στον ιστότοπό σας έχει ήδη σταλεί, έγραψα εδώ μάλλον ως προειδοποίηση προς άλλους
My first withdrawal request was in February 2024 ($50), since then I have tried to withdraw 3 more times different amounts and different payment methods, all unsuccessfully. Their support never responds. The complaint on your site has already been sent, I wrote here rather as a warning to others
Мой первый запрос на вывод денег был в феврале 2024 года (50 долларов США), с тех пор я пыталась вывести еще 3 раза разные суммы и разными способами оплаты, все безуспешно. Их поддержка никогда не отвечает. Жалоба на вашем сайте уже отправлена, тут написала скорее ради предупреждения другим
Δεν σας απάντησαν ούτε μια φορά γιατί έχει προκύψει τέτοια κατάσταση και γιατί δεν μπορείτε να κάνετε ανάληψη χρημάτων; Είμαι πολύ έκπληκτος αν συμβαίνει αυτό, αλλά από ό,τι έχω δει δεν είναι το καλύτερο καζίνο, οπότε δεν είμαι τόσο σοκαρισμένος.
Είδα και από την καταγγελία σου ότι η κατάσταση σχετίζεται με αθλητικό στοίχημα. Προφανώς λοιπόν η καταγγελία σας θα απορριφθεί εάν δεν έχετε παίξει κάτι άλλο επειδή δεν έχουμε τους ειδικούς ή το υποκατάστημα για να δούμε τέτοια προβλήματα.
Λυπάμαι πολύ που το λέω, να σου πω την αλήθεια.
Επομένως, αν χρειάζεστε βοήθεια, υποθέτω ότι θα μπορούσατε να τη βρείτε σε έναν από αυτούς τους ιστότοπους.
Προσπαθήστε να τους ρίξετε μια ματιά:
https://www.safebettingsites.com/complaints/
https://www.bookmakersreview.com/sportsbook-complaint/
https://www.bookmakers.bet/submit-a-complaint/
They did not answer you even once why such a situation has arisen and why you are not able to withdraw money ? I'm quite surprised if that's the case, but from what I've seen it's not the best casino so I'm not so shocked.
I also saw from your complaint that the situation is related to sports betting. So obviously your complaint will be rejected if you haven't played anything else because we don't have the experts or the branch to see into such problems.
I'm quite sorry to say that, to tell you the truth.
So if you need help, I guess you could find it on one of these sites.
Try to take a look at them:
https://www.safebettingsites.com/complaints/
https://www.bookmakersreview.com/sportsbook-complaint/
https://www.bookmakers.bet/submit-a-complaint/
Καμία απάντηση, φυσικά) ευχαριστώ, θα δω που αλλού μπορώ να γράψω. Δεν είναι ότι πραγματικά ήλπιζα κάτι, και το ποσό είναι μικρό, αλλά δεν θα ήθελα να καταλήξει κανείς στην ίδια κατάσταση, αλλά με πολύ μεγαλύτερο ποσό ^^
No answer, of course) thanks, I'll see where else I can write. It's not that I was really hoping for anything, and the amount is small, but I wouldn't want anyone to end up in the same situation, but with a much larger amount ^^
Не ответили , разумеется ) спасибо, посмотрю, куда еще можно написать. Не то что бы я сильно на что-то надеялась, да и сумма маленькая, но мне бы не хотелось, чтобы кто-то оказался в такой же ситуации, но уже с гораздо большей суммой ^^
Ναι καταλαβαίνω, αλλά μερικές φορές είναι περίπου το θέμα. Και τουλάχιστον μπορεί να μάθετε λίγα περισσότερα για τους ιστότοπους που σας έστειλα και αν έχετε προβλήματα στο μέλλον γνωρίζετε ότι μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί τους όταν πρόκειται για αθλητικά στοιχήματα. 🙂
Yes I understand but sometimes it's about the point. And at least you might find out a bit more about the sites I sent you and if you have problems in the future you know you can contact them when it comes to sports betting. 🙂
Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.
Δωρεάν επαγγελματικά εκπαιδευτικά μαθήματα για υπαλλήλους online καζίνο, με στόχο τις καλύτερες πρακτικές του κλάδου, τη βελτίωση της εμπειρίας των παικτών, και τη δίκαιη προσέγγιση στα τυχερά παιχνίδια.
Μια πρωτοβουλία που ξεκινήσαμε με στόχο τη δημιουργία ενός συστήματος καθολικού αυτο-αποκλεισμού, που θα επιτρέπει στους ευάλωτους παίκτες να μπλοκάρουν την πρόσβασή τους σε όλες τις ευκαιρίες online τυχερών παιχνιδιών.
Μια πλατφόρμα που έχει δημιουργηθεί για να επιδείξει όλες μας τις προσπάθειες που στοχεύουν στην πραγματοποίηση του οράματος ενός πιο ασφαλούς και πιο διαφανούς κλάδου τυχερών παιχνιδιών.
Ένα φιλόδοξο έργο στόχος του οποίου είναι να τιμήσει τις μεγαλύτερες και πιο υπεύθυνες εταιρείες στον κλάδο των online τυχερών παιχνιδιών και να τους αποδώσει την αναγνώριση που αξίζουν.
Η Casino Guru είναι ένας ανεξάρτητος ιστότοπος πληροφοριών σχετικά με online καζίνο και online παιχνίδια καζίνο, ο οποίος δεν ελέγχεται από κανέναν διαχειριστή στοιχηματισμού ή άλλον οργανισμό. Όλες οι αξιολογήσεις και οι οδηγοί μας δημιουργούνται αξιόπιστα, σύμφωνα με τις καλύτερες γνώσεις και την καλύτερη κρίση των μελών της ομάδας των ανεξάρτητων ειδικών μας. Ωστόσο, προορίζονται μόνο για πληροφοριακούς σκοπούς και δεν πρέπει να θεωρούνται νομική συμβουλή. Θα πρέπει πάντα να βεβαιώνεστε ότι πληροίτε όλες τις κανονιστικές απαιτήσεις πριν παίξετε σε οποιοδήποτε καζίνο επιλέξετε.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε:
youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε: youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.