ΦόρουμΚαζίνοRysebet Casino - γενική συζήτηση

Rysebet Casino - γενική συζήτηση

πριν από 2 μήνες από GODENKOR
|
973 προβολές 19 απαντήσεις |
|
Προσθήκη ανάρτησης
πριν από 2 μήνες
Αν θέλετε να συζητήσετε οτιδήποτε σχετικό με το Rysebet Casino, όπως τα παιχνίδια του, τα μπόνους του, τις μεθόδους πληρωμής του, τα ζητήματα με τον λογαριασμό σας, τις δυνατότητες υπεύθυνου στοιχηματισμού, ή οτιδήποτε άλλο, μπορείτε να το κάνετε εδώ.
πριν από 2 μήνες

Έχω κολλήσει πάνω από 160 χιλιάδες ρούβλια, δεν τα αποσύρουν. έχουν κλώνους όπως το boompari και το dobrobet. προσοχή στους απατεώνες

Έγινε επεξεργασία από τον συντάκτη πριν από 2 μήνες
Αυτόματη μετάφραση:
GODENKOR
πριν από 2 μήνες

Hello, I think that's quite a lot of money. What is the reason why the casino doesn't allow you to withdraw money ? How long has it been since you were unable to do it ? Do you have a verified account here ? 

Let me know where you stand. 

GODENKOR
πριν από 2 μήνες

So if you can't get to the money for such a long time, I would definitely file a complaint and our team will try to help. Have you thought about it ? I guess there's nothing to wait for since you haven't heard from the casino since last year. 

You gonna go for it?  

πριν από 1 μήνα

ο κόσμος δεν παίζει εκεί!!!

Αυτόματη μετάφραση:
vanya.tkach
πριν από 1 μήνα

Hey, why are you of this opinion ? Have you played here and had any issues ? Can you say something more about it ? 

πριν από 1 μήνα

Έπαιξα εκεί!!! πληρώνουν λεφτά εδώ και καιρό και όλα αυτά που γράφονται εκεί ότι είναι νούμερο 1 είναι όλα ψέματα!!!

Αυτόματη μετάφραση:
vanya.tkach
πριν από 1 μήνα

What does it mean that they pay the money after a long time ? What does a long time mean ? 🤔

πριν από 1 μήνα

Τους ενοχλούσα τόσο πολύ που με πλήρωναν αλλά μετά από 1-3 μέρες!! λόγω κρύπτης είναι πολύ μακρύ!!! αν και εχουν μεχρι 24 ωρες στους κανονες!!! Δεν συνιστώ να παίξετε εκεί!

Αυτόματη μετάφραση:
vanya.tkach
πριν από 1 μήνα

I understand that if a casino has something like this in the Terms and Conditions, players try to stick to it. Crypto is fast today, but there might have been some problem that caused the delay, so I wouldn't take it immediately as a bad thing, because 3 days is not that long. 

Anyway, we each have our own opinion and I won't take it away from you and of course I hope that in other casinos it will be faster. 🙂

GODENKOR
πριν από 2 εβδομάδες

ναι έχεις δίκιο όλα αυτά τα καζίνο είναι πραγματικοί απατεώνες!!!!

Αυτόματη μετάφραση:
vanya.tkach
πριν από 2 εβδομάδες

With such feelings it would be best not to play anywhere or to take a break. It's not worth playing if it's just a negative emotion. 🙁

πριν από 2 εβδομάδες

boompari εχω ηδη πανω απο 8000 δολαρια στο υπολοιπο τους και δεν εχουν πληρωσει λεφτα πανω απο ενα μηνα λενε οτι θα ελεγξει ο λογαριασμος μου απο 15-90 μερες ειναι απατη!!????

Αυτόματη μετάφραση:
vanya.tkach
πριν από 1 εβδομάδα

Hello,

Try to use the reply button every time you wish to address another player, please. It's been specifically designed to help you stay in touch.

Just to add a more detailed tip: the typically used and well-overrated term "scam" refers to a situation when the casino does not function or provide services upon deposit.

Imagine that as a company that only takes your money and then "disappears" to you.

Based on your expression, the casino employees may have some concerns, possibly regarding your gaming style or history.

It's common to conduct a deeper account investigation in such a situation, and yes, sometimes it takes even a few months.

Are you aware of anything unusual you may have ever done while playing in this casino?

πριν από 1 εβδομάδα

Οχι

Αυτόματη μετάφραση:
vanya.tkach
πριν από 1 εβδομάδα

Okay, and you still haven't moved anywhere and you don't have any new information about the whole situation ? You know that if you need our help you can contact us, so that's why I'm asking. 

Let me know.

πριν από 1 εβδομάδα

και τι να κάνω;)))


Αυτόματη μετάφραση:
vanya.tkach
πριν από 5 ημέρες

Well, you can file a complaint with us and we'll see if we can help. At the very least, it would be nice if things move along, or if they don't, to let the team know so they can investigate the situation. If it could take 90 days, that's enough, so I'd probably go for it. 

What do you think?

πριν από 3 ημέρες

Δεν με πειράζει να γράψω παράπονο

Αυτόματη μετάφραση:
vanya.tkach
πριν από 2 ημέρες

Well, I'd say it's worth trying. Not many great things happen to be free of charge these days, and the worst thing you could get is that the Team will wait for the outcome too.

Still, it sounds like at least something you can try. So, go ahead - this link will get you there 👈

I must say that I kind of understand that such an investigation may have some sense for the casino, or may be inevitable on some occasions. I also understand that sometimes the process is pretty slow, especially if the game provider gets involved. But what I still don't get, is why casino support prefers to ignore such players.

What would the casino say if the player came out from this clear? In my opinion, it's just far more efficient to treat everyone the same unless proven guilty.

I really hope the Team will be able to help you.

Γίνετε μέλος της κοινότητας

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.

Εγγραφή
flash-message-news
Νέα Casino Guru News – Ακολουθήστε καθημερινά νέα από τον κλάδο των τυχερών παιχνιδιών
Ακολουθήστε μας στα κοινωνικά μέσα – Καθημερινές δημοσιεύσεις, μπόνους χωρίς κατάθεση, νέοι κουλοχέρηδες, και πολλά ακόμη
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, νέους κουλοχέρηδες και άλλα νέα