Γεια, Αγαπητέ χρήστη.
Ολόκληρη η ομάδα της κοινότητας εκτιμά τα σχόλιά σας.
Επιτρέψτε μου να πω ότι στοχεύουμε να διατηρήσουμε την αξιολόγηση των χρηστών αμερόληπτη απλώς για να διατηρήσουμε μια δίκαιη προσέγγιση.
Πολλά καζίνο προσπαθούν να βελτιώσουν τις αξιολογήσεις τους εδώ παραβιάζοντας τις πολιτικές μας και δημιουργώντας ψεύτικους λογαριασμούς για να έχουν την ευκαιρία να υποβάλουν περισσότερες από μία καλές κριτικές ανά λογαριασμό, για παράδειγμα. Στην περίπτωση αυτού του καζίνο, αναγκαστήκαμε να απορρίψουμε ή να απορρίψουμε αναδρομικά πολλές κριτικές χρηστών για να αποφύγουμε μια άδικη βαθμολογία.
Μόλις διάβασα την κριτική σας και δεν έχω καμία αμφιβολία ότι η σάρωση που έπρεπε να κάνουμε για να απορρίψουμε πλήρως τις μεροληπτικές κριτικές σας συνέλαβε. Συγγνώμη; μερικές φορές συμβαίνει απλώς όταν αντιμετωπίζουμε έναν μεγάλο αριθμό πολύ ύποπτων κριτικών. Λέμε πάντα ότι ένας πραγματικός παίκτης θα παρατηρήσει πιθανότατα την απόρριψη και θα επικοινωνήσει μαζί μας, όπως κάνατε εσείς.
Έτσι, υπάρχει η πιθανότητα να αναιρεθούν πιθανά λάθη. 🙏
Από την άλλη πλευρά, θα έλεγα ότι είναι λιγότερο επιζήμιο από το να διατηρεί κανείς μεροληπτικές κριτικές δημόσιες. Προσπαθώ να είμαι ειλικρινής εδώ και εκτιμώ την κατανόησή σας. Αλλά μη διστάσετε να μοιραστείτε τη γνώμη σας για αυτό.
Σημαντικές πληροφορίες:
Κάθε παίκτης είναι ευπρόσδεκτος να έρθει σε επαφή μαζί μας στο community@casino.guru
Hi, Dear user.
The whole Community Team appreciates your feedback.
Allow me to say that we aim to keep the user rating unbiased simply to maintain a fair approach.
Many casinos try to enhance their ratings here by breaching our policies and creating fake accounts to get a chance to submit more than one good review per account, for instance. In the case of this casino, we were forced to reject or retroactively reject many user reviews to avoid an unfair rating.
I just read your review, and I have no doubt that the sweep we had to do to reject biased reviews in full captured you. I'm sorry; sometimes it just happens when we deal with a great number of very suspicious reviews. We always say a real player will most likely notice the rejection and will reach out to us, as you did.
Thus, there is a chance to undo possible mistakes. 🙏
On the other hand, I'd say it is less damaging than keeping biased reviews public. I'm trying to be honest here, and I appreciate your understanding. But feel free to share your opinion on this.
Important info:
Every player is welcome to get in touch with us at community@casino.guru
Έγινε επεξεργασία από τον συντάκτη πριν από 12 μήνες
Αυτόματη μετάφραση: