γεια
γεια
Έχω καταθέσει 90.000 στο royaljeet.com στις 30 Νοεμβρίου έως το upi τώρα η ημερομηνία είναι 9 Δεκεμβρίου το ποσό που κατατέθηκα δεν προστέθηκε στο πορτοφόλι παιχνιδιών μου και δεν αντιστράφηκε στον λογαριασμό μου. Έχω υποβάλει όλα τα αποδεικτικά στοιχεία, συμπεριλαμβανομένων των τραπεζικών κινήσεων και στιγμιότυπο οθόνης συναλλαγών upi με αριθμό utr
Ζήτησα επίσης το ποσό της τράπεζας για εκείνη τη συναλλαγή, μου επέστρεψαν σαφώς μετά από 3 ημέρες δηλώνοντας ότι το ποσό που έλαβε στον έμπορο "Bloomingnet infotainment"
Msg HDFC Bank-Complaint No 00622340000705 Το UPI txn των 90000,00 Rs πιστώθηκε στο A/c του δικαιούχου στις 30.11.2022. Για περαιτέρω διευκρίνιση, παρακαλούμε επικοινωνήστε με τον Δικαιούχο.
Αλλά κάθε φορά που ρωτάω την υποστήριξη πελατών, μου λένε ότι η ομάδα αναμονής για κάποιο χρονικό διάστημα λειτουργεί ακόμα και μετά από 10 ημέρες το ίδιο πράγμα που μου λένε
Αν θέλετε περισσότερες λεπτομέρειες μπορώ να υποβάλω
Hi
Hi
I have deposited 90k to royaljeet.com on 30th Nov through upi now the date is 9th December my deposited amount not added to my gaming wallet and neither reversed to my account I have submitted all the proofs including bank statements and upi transaction screenshot with utr number
I have also enquired my bank amount that transaction they clearly reveted me back after 3 days stating that the amount received to the merchant "Bloomingnet infotainment "
Msg HDFC Bank-Complaint No 00622340000705 Your UPI txn of Rs 90000.00 has been credited to beneficiary's A/c on 30.11.2022. For Further clarification, kindly liaise with Beneficiary.
But when ever i ask the customer support ther are telling that wait for some time team is working even after 10 days the same thing they are telling me
If you want any further details also I can submit
Αυτόματη μετάφραση: