ΦόρουμΚαζίνοRolletto Casino - γενική συζήτηση

Rolletto Casino - γενική συζήτηση (σελίδα 2)

πριν από 2 έτη από Anonymized167
|
6036 προβολές 25 απαντήσεις |
|
1 2
Προσθήκη ανάρτησης
πριν από 1 έτος

στην αρχή έλεγξα τον λογαριασμό ως συνήθως έκανα ένα ποσό και προσπάθησα να κάνω ανάληψη μέσω pix, δεν τα κατάφερα, μου είπαν ότι θα το πάρω μόνο μέσω btc, eth, εντάξει έκανα τη διαδικασία και έκανα ανάληψη, τώρα δοκίμασα ένα δεύτερη ανάληψη επειδή το υπόλοιπό μου ήταν υψηλό, πάλι αρνήθηκαν με pix και είπαν ότι θα ήταν δυνατό με btc ή eth ξανά έκανα τη διαδικασία, αρνήθηκαν και μου ζήτησαν να στείλω μια φωτογραφία με χαρτί γραμμένο το login μου, το πλήρες όνομα, την ημερομηνία και το όνομα του ιστότοπου, το έκανα μου απάντησαν ότι η επαλήθευση ήταν εντάξει, προσπάθησα να αποσύρω ξανά, πάλι αρνήθηκαν την ανάληψη με τον τρόπο που με επέλεξαν να το κάνω, είπαν ότι έπρεπε να στείλω ένα βίντεο λέγοντας στα αγγλικά το όνομά μου, το όνομα της εταιρείας , ημερομηνία και σύνδεση, έκανα και το έστειλα το αρνήθηκαν ξανά, τώρα περιμένω επικοινωνία μέσω email.



Αυτόματη μετάφραση:
brendonjhoni
πριν από 1 έτος

Hello, I'm so sorry you're having such difficulties. It's very tedious and tiring. Let us know what they answer you, please. In case you would struggle for a long there is an option for you to submit a complaint on our website. I could see you haven't any up to now. We allow casinos 14 full days to proceed with the KYC and the withdrawal. There you can describe the situation and difficulties with all details. Some of our complaint team representatives will take care of you. Hope we can help you in case it's needed.

πριν από 1 έτος

This site now scammed me too. for $14k. I broke no rules, verified everything they asked for. Deposited $3k, won 11k profit. Now when I try to withdraw they don't let me. It's been 2 months they've been "investigating" and now claim I use multiple accounts - which is obviously bullshit and false. I only ever used one account, my own. Did anyone get anything resolved with these guys?

cru7ufy
πριν από 1 έτος

Hello,

I'd say that according to the solved complaints, there is some kind of cooperation with this casino:

file

If you are sure that you have not done anything wrong, you should submit the complaint as well, our team will investigate and try to clear things out.

Will you do that?

πριν από 1 έτος

Hello I’m having problems with withdrawal from this site although I withdrew from my account last week and now it’s been rejected

juliannemay
πριν από 1 έτος

Hello there.

Have you asked the support? Can be only a temporary technical issue, though it would be best to ask the casinos directly.

Has anything changed since your last successful withdrawal? Did you choose the same payment option?

Try that and let us know, please.

1 2

Γίνετε μέλος της κοινότητας

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.

Εγγραφή
flash-message-news
Νέα Casino Guru News – Ακολουθήστε καθημερινά νέα από τον κλάδο των τυχερών παιχνιδιών
Ακολουθήστε μας στα κοινωνικά μέσα – Καθημερινές δημοσιεύσεις, μπόνους χωρίς κατάθεση, νέοι κουλοχέρηδες, και πολλά ακόμη
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, νέους κουλοχέρηδες και άλλα νέα