ΦόρουμΚαζίνοRoku Casino - γενική συζήτηση

Roku Casino - γενική συζήτηση (σελίδα 4)

πριν από 1 έτος από Pabli40
|
13092 προβολές 84 απαντήσεις |
|
1...3 4 5
Προσθήκη ανάρτησης
Radka
πριν από 1 έτος

filefile Καλημέρα, το Καζίνο είπε ότι η ανάληψη εκκρεμεί, αλλά θέλει, εκκρεμεί από τις 28 Νοεμβρίου 2022, ο λογαριασμός επαληθεύτηκε, δεν είναι φυσιολογικό. Νομίζω ότι δεν βλέπω τα λεφτά πια.

Αυτόματη μετάφραση:
ruipintoamt
πριν από 1 έτος

Good morning 🙂,

Well, I can see that the withdrawal is pending, when was your account verified, please?

I truly think that now you have to wait a bit.

πριν από 1 έτος

Το δικό μου είχε ήδη επαληθευτεί στις 28 Νοεμβρίου 2022 και η απόσυρση δεν επιβεβαιώθηκε καν. Και δεν μπορώ καν να ακυρώσω. Κάνω κλικ στο cancel και δεν γίνεται τίποτα

Αυτόματη μετάφραση:
ruipintoamt
πριν από 1 έτος

Hello ruipintoamt, today it's only been one week since you requested the withdrawal. I would stay patient now and wait how things will develop. It's possible that the casino can have some short technical issue etc. In case you waiting more than two weeks, don't hesitate to contact us again. Have a good day.

πριν από 1 έτος

Το δικό μου είχε ήδη επαληθευτεί στις 28 Νοεμβρίου 2022 και η απόσυρση δεν επιβεβαιώθηκε καν. Και δεν μπορώ καν να ακυρώσω. Κάνω κλικ στο cancel και δεν γίνεται τίποτα

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 1 έτος

Hello there,

allow me just one more question: Did you take any bonus in the meantime?

Usually, the casinos don't allow players to submit the withdrawal when some bonus is active and the same sometimes goes for the cancelation, just an idea, though.

I would ask the casino regularly - let's say once per day - about the progress, be kind, but persistent.


Radka
πριν από 1 έτος

Δεν υπάρχουν ενεργά μπόνους, ούτε τα έχω ενεργοποιήσει ποτέ.

Αυτόματη μετάφραση:
ruipintoamt
πριν από 1 έτος

Ok, I thought as much, still felt it would be good to ask.

Any progress with the reply? I guess that you've tried this already:

file


Radka
πριν από 1 έτος

Έχω στείλει πάνω από 20 email και καμία απάντηση.

Αυτόματη μετάφραση:
ruipintoamt
πριν από 1 έτος

I checked your most recent complaint reply and found the answer to my previous question. The casino wanted you to change the withdrawal method hence you were asked to cancel the withdrawal.

That is truly unfortunate that you can't do that on your own. 🤯

Sadly, if the casino stays silent, we can only wait now.

πριν από 1 έτος

Έκανα αίτημα ανάληψης 1000€ στις 28-11-2022, την ίδια μέρα έλαβα email με πληροφορίες ότι θα πρέπει να στείλω έγγραφα, το έστειλα και την επόμενη μέρα είχα άλλο email που έλεγε ότι ο λογαριασμός ήταν ενεργή, όπως δεν έλαβα ποτέ ξανά το ποσό που επικοινώνησα με την υποστήριξη που μου είπε ότι θα λάβω το ποσό μέσα σε 2 με 3 ημέρες και μέχρι στιγμής τίποτα, δεν απαντούν σε email και στο chat όταν τους ζητηθεί κλείνουν το τηλέφωνο.

Είχα ήδη πάρει άλλες τιμές πριν χωρίς πρόβλημα.


Είναι γελοίο.

Αυτόματη μετάφραση:
Radka
πριν από 1 έτος

Η επικοινωνία με την υποστήριξή τους δεν ωφελεί γιατί δεν ανταποκρίνονται σε τίποτα.

Αυτόματη μετάφραση:
ruipintoamt
πριν από 1 έτος

Περιμένω και εγώ να λάβω 1000€ από 28-11-2022 και με επαληθευμένο λογαριασμό.

Αυτόματη μετάφραση:
LuisNunes
πριν από 1 έτος

Hello LuisNunes, I can understand that this waiting time is unpleasant and endless, but it will be necessary to arm yourself with patience now. I see you have already submitted the complaint. I hope Kristina will be able to help you. I wish you a good luck. 🤞

Taniafpc
πριν από 1 έτος

Hello,

sorry to step into this, but according to the other player's concern, I'd like to know, whether you are in contact with the casino. Are you?

Ask the support about the address if you have the chance, so you don't have to worry.

What seems to be wrong with the address anyway?

I find it very interesting that now there are 4 players from Portugal complaining about the verification and withdrawal. Is it a coincidence? Keeping the details in mind, I would speculate that there are some local issues with payments - well, my guess.

Radka
πριν από 1 έτος

Τοπικά προβλήματα από τις 28-11-2022; Δεδομένου ότι αυτή η ημερομηνία που έχω την ανάληψη μου σε εκκρεμότητα και ο λογαριασμός επαληθεύτηκε δεν έχει νόημα, επιπλέον είναι έλλειψη σεβασμού για τους πελάτες του καζίνο που είναι αυτοί που τους δίνουν χρήματα για να μην απαντήσουν σε τίποτα από εκείνη την ημερομηνία και ακόμα τώρα εγώ δεν μπορώ καν να ρωτήσω τίποτα στη συνομιλία υποστήριξης που δεν ανοίγει καν για μένα. Αυτό το καζίνο είναι απάτη και μάλιστα διάβασα σε προηγούμενη ανάρτηση κάποιος από το καζίνο Roku λέγοντας ότι η ικανοποίηση των πελατών είναι προτεραιότητα, μπορεί να είναι μόνο ανέκδοτο.


Δεν είχα ποτέ αυτό το πρόβλημα σε κανένα άλλο καζίνο και αν είχα πρόβλημα μίλησα με την υποστήριξη που έλυσε την κατάσταση. Σε αυτήν την περίπτωση το Roku Casino δεν απαντά σε email, αν αμφισβητήσετε την κατάστασή μου στη συνομιλία υποστήριξης, απενεργοποιούν τη συνομιλία και βρισκόμαστε σε αυτό από τις 28-11-2022 περιμένοντας να λάβουμε τα 1000€ μου.


Παρεμπιπτόντως, η κατάθεση δεν περιπλέκει τίποτα...

Έγινε επεξεργασία από τον συντάκτη πριν από 1 έτος
Αυτόματη μετάφραση:
LuisNunes
πριν από 1 έτος

I'm afraid we need to wait for how you complaint is going to develop. I only hope we'll be able to help and you'll eventually get your winnings even after the long waiting period.

πριν από 1 έτος

Hey, I'm having issues with Roku verifying my documents and proceeding with the withdraw.


Is there anything we can do to accelerate this process? It has been more than 72h without an answer. They have declined my first documents but the support answers look like an automated bot as they do not make sense.


I have deposited more than 500€ but have 6000€ pending.. I guess they will just ignore me. Any similar experience?

ricardoleite
πριν από 1 έτος

Hello ricardoleite, I am afraid we are not able to make the process faster. Be aware that Casino Guru gives casinos 14 days to verify player's account and proceed the withdrawal before we intervene in the case. In case you struggle longer than two weeks, then we are here happy to help. I would stay patient now and try to finish the KYC first. Please keep us informed . Thank you

πριν από 1 έτος

Sounds good, I’ll keep you posted. Thanks for the help!

ricardoleite
πριν από 1 έτος

You are welcome.

1...3 4 5

Γίνετε μέλος της κοινότητας

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.

Εγγραφή
flash-message-news
Νέα Casino Guru News – Ακολουθήστε καθημερινά νέα από τον κλάδο των τυχερών παιχνιδιών
Ακολουθήστε μας στα κοινωνικά μέσα – Καθημερινές δημοσιεύσεις, μπόνους χωρίς κατάθεση, νέοι κουλοχέρηδες, και πολλά ακόμη
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, νέους κουλοχέρηδες και άλλα νέα