ΦόρουμΚαζίνοRoku Casino - γενική συζήτηση

Roku Casino - γενική συζήτηση

πριν από 1 έτος από Pabli40
|
12827 προβολές 84 απαντήσεις |
|
1 2...5
Προσθήκη ανάρτησης
πριν από 1 έτος
Αν θέλετε να συζητήσετε οτιδήποτε σχετικό με το Roku Casino, όπως τα παιχνίδια του, τα μπόνους του, τις μεθόδους πληρωμής του, τα ζητήματα με τον λογαριασμό σας, τις δυνατότητες υπεύθυνου στοιχηματισμού, ή οτιδήποτε άλλο, μπορείτε να το κάνετε εδώ.
πριν από 1 έτος

Μην παίζετε σε αυτό το καζίνο. Δεν πληρώνει αναλήψεις. Δεν παίζετε σε αυτό το καζίνο. Δεν πληρώνουν

Αυτόματη μετάφραση:
Pabli40
πριν από 1 έτος

Hello Pabli40,

I'd say that you should wait a bit longer. According to your complaint, the withdrawal was placed on 11/5, but more importantly, the amount won is quite big, so I'd assume it may cause the delay. Please keep in mind that the winnings can be split and you may receive the whole amount in several payouts.

May I know why are you so sure that this casino is not going to pay you, please?

πριν από 1 έτος

Good Morning.

It really is a very shady Casino. I've been trying to contact the live chat since Monday, without success, and I've already left several messages by email for support that hasn't been answered yet!!!

file


The message that no one is available always appears. Regardless of the time because I have been checking several times a day.


If I don't get a reply soon I'll have to leave a very negative note.


mynameismikaa
πριν από 1 έτος

Hello,

have you tried contacting the casino via the given email, I wonder?

Not every casino provides live chat, maybe the casino is working on this feature or is short on staff, it happens sometimes.

Do you have any problem there?

πριν από 1 έτος

Hello Radka.

I've been trying to contact the live chat since Monday, without success, and I've already left several messages by email for support that hasn't been answered yet!!!

As you can read, I have been trying to reach them over the email THEY provide on THEIR website.

Not every casino provides live chat, maybe the casino is working on this feature or is short on staff, it happens sometimes.

Not sure why you mean. The Casino does offer live chat support however it's never available, regardless of the hours. Short on staff for more than 5/6 days does not seem tolerable at all when it comes to CUSTOMER CARE.

Do you have any problem there?

Of course I have a problem. Already raised a complaint here (Casino Guru) to make sure the issue is tackled. It has been several days that I try to recover access to my account due to a problem with passwords and I can't have access at all. I have money stuck there and I can't get any reply from their side.


Would like to have some updates on the situation, please.

BR.

mynameismikaa
πριν από 1 έτος

Hello,

I'm sorry but since none of your two submitted complaints were accepted, I can't read what you stated there.

So I asked you to find out more details. Well, thank you.

Kindly be patient and check your complaint/s regularly. Also, note that we allow casinos 14 full days to proceed with withdrawals, so do not be surprised when you received this information later from the complaint team.

I hope we will be bale to help, of course.


πριν από 1 έτος

Άνοιξα λογαριασμό πριν λίγες μέρες, έπαιξα και κέρδισα. Ζήτησα τα κλοπιμαία.

Ξέρω μερικούς ανθρώπους που στοιχημάτισαν σε αυτό το ΚΑΖΙΝΟ και δεν είχαν ποτέ πρόβλημα.

ελπιζουμε.

ένα ΚΑΖΙΝΟ είναι επιτυχημένο μόνο αν πληρώνει καλά.

λέξη περνάει λέξη.


Αυτόματη μετάφραση:
Ari_barreira
πριν από 1 έτος

Congratulation on your winnings. 👏👍

Let us know how you fare with the withdrawal, please.

πριν από 1 έτος

Μην απαντήσετε, 2 ημέρες!

δυστυχώς πιστεύω ότι ένα παράπονο θα πρέπει να πάει στον πίνακα ελέγχου gaming!


Θα περιμένω άλλες 1 ή 2 μέρες να μην απαντήσουν ούτε να επαληθεύσουν τον λογαριασμό.


ενώ έστελνα μόνο το CC που επικυρωνόταν κάθε μέρα μου έστειλαν μήνυμα τώρα ότι κέρδισα πάνω από 10 χιλιάδες ευρώ, δεν απαντούν ποτέ ούτε ελέγχουν

Αυτόματη μετάφραση:
Radka
πριν από 1 έτος

πολύ άσχημα δυστυχώς,

δεν ανταποκρινονται ουτε να πουν γεια !

κακή εξυπηρέτηση, αυτά θα πρέπει να τα αναφέρω στον πίνακα ελέγχου τυχερών παιχνιδιών.

όποιος δουλεύει έτσι δεν μπορεί να λειτουργήσει.


Έχω λογαριασμούς σε πολλά καζίνο γιατί παίζω πολύ.

Άλλοτε κερδίζω, άλλοτε χάνω. Νομίζω ειλικρινά χάνω πιο συχνά.


Κέρδισα ένα πολύ μεγάλο βραβείο αλλά δεν ήταν στο CASINO. Χαχαχα.

Ανοιξα λογαριασμο εδω γιατι πραγματικα μου μιλησαν πολυ καλα, στην παιδεια στην ταχυτητα να απανταω μονο σε αναληψη και οτι μου ειπαν οτι ηταν μικρη η μερα που δεν θυμαμαι πια.


αλλά ούτε και ο έλεγχος του λογαριασμού πολύ άσχημα! Ακόμα περίμενα να με καλέσουν.

αλλά κανείς δεν τηλεφώνησε.


Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 1 έτος

file Αν είχαν επαληθεύσει τον λογαριασμό, ίσως είχα ήδη παίξει και τον είχα ήδη μοιραστεί με πολλούς φίλους που παίζουν επίσης.

οπότε δεν θέλω καν να παίξω για τι;

Θα περιμένω μέχρι την Τρίτη αν δεν γίνει τίποτα, θα προχωρήσω ανάλογα.

Έστειλα τα πάντα σωστά ακόμα περισσότερο από όσο χρειαζόταν. Γιατί μου αρέσουν όλα σωστά.

αλλά δυστυχώς .

Μέχρι στιγμής ένας λεκές!

μπορεί να αλλάξει ανά πάσα στιγμή.


Έγινε επεξεργασία από τον συντάκτη πριν από 1 έτος
Αυτόματη μετάφραση:
Ari_barreira
πριν από 1 έτος

Hello,

believe that it would be against the terms and conditions to register multiple accounts. I would wait for the casino to react. We allow casinos 14 days to proceed with the KYC, so I guess that the casino will let you know if they found something weird.

I would submit a complaint in case of need. 🤔

Radka
πριν από 1 έτος

Ποιος είπε ότι έχω πολλούς λογαριασμούς στο ίδιο CASINO.

Δεν είμαι καν σαφής!

δεν ήξερα καν!

😅

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 1 έτος

Έλαβα ένα μήνυμα σήμερα ότι ο λογαριασμός μου έχει επικυρωθεί, αλλά δεν μπορούσα να μην στείλω τα πάντα κατευθείαν στο επιστολόχαρτο της τράπεζας με όλες τις πληροφορίες.

Έχω ζητήσει 2 αιτήματα ανάληψης.

ακυρωναν καθε μερα , σημερα δεν ακυρωσαν , οσοι εχουν χρονο ακυρωσης θα εχουν χρονο να πληρωσουν .

Εγώ σε όλα τα καζίνο, όταν κερδίζω, παίζω ξανά μόνο όταν κάνω ανάληψη. Και όσο καλύτερα πληρώνουν τόσο περισσότερα χρήματα ξοδεύουν εκεί.

και η μεγαλύτερη ευχαρίστηση ενός παίκτη είναι να κερδίζει και να παίρνει.

Όλοι γνωρίζουμε ότι τα χρήματα καταλήγουν να πάνε ξανά εκεί, διπλάσιες φορές.

αν είχε ΚΑΖΙΝΟ θα πλήρωνε αμέσως , θα είχε τον μεγαλύτερο αριθμό πελατών , κρίμα που λίγοι το αντιλαμβάνονται .

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 1 έτος

Hello, I really love online gaming .Since the laws regarding online casinos in the US are so harsh and complicated at the same time, it is best to clearly understand how the world of gambling in the US is today, and how you can play at a safe online casino in the US without breaking any laws. Just give it a try usa online casinos


Δημοσίευση από PatriciaAdams Έγινε επεξεργασία από Radka
Αιτία: forbidden link + CG link added
πριν από 1 έτος

Ποιος είπε ότι έχω πολλούς λογαριασμούς στο ίδιο CASINO.

Δεν είμαι καν σαφής!

δεν ήξερα καν!

😅

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 1 έτος

Hello, well according to the auto-translate I got the feeling that you shared your play. 🙂

I'm sorry I was mistaken.

πριν από 1 έτος

Έλαβα ένα μήνυμα σήμερα ότι ο λογαριασμός μου έχει επικυρωθεί, αλλά δεν μπορούσα να μην στείλω τα πάντα κατευθείαν στο επιστολόχαρτο της τράπεζας με όλες τις πληροφορίες.

Έχω ζητήσει 2 αιτήματα ανάληψης.

ακυρωναν καθε μερα , σημερα δεν ακυρωσαν , οσοι εχουν χρονο ακυρωσης θα εχουν χρονο να πληρωσουν .

Εγώ σε όλα τα καζίνο, όταν κερδίζω, παίζω ξανά μόνο όταν κάνω ανάληψη. Και όσο καλύτερα πληρώνουν τόσο περισσότερα χρήματα ξοδεύουν εκεί.

και η μεγαλύτερη ευχαρίστηση ενός παίκτη είναι να κερδίζει και να παίρνει.

Όλοι γνωρίζουμε ότι τα χρήματα καταλήγουν να πάνε ξανά εκεί, διπλάσιες φορές.

αν είχε ΚΑΖΙΝΟ θα πλήρωνε αμέσως , θα είχε τον μεγαλύτερο αριθμό πελατών , κρίμα που λίγοι το αντιλαμβάνονται .

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 1 έτος

At the moment the complaint team is trying to reach the casino. It's usually an important part of every complaint and I hope the casino will respond soon.

πριν από 1 έτος

Ο λογαριασμός επαληθεύτηκε, πλήρως.

αναλήψεις από τη 2η μέρα, τίποτα!

Ημέρα 03, τίποτα!

ημέρα 04, παραγγείλτε τώρα! file


Δεν ξέρω τι κερδίζει ένα ΚΑΖΙΝΟ από τη μη πληρωμή.

Ρωτήστε όλους τους παίκτες στον κόσμο!

τι σας κάνει να θέλετε να παίξετε online και να ξέρετε ότι το λαμβάνετε καλά και γρήγορα!

Θα είναι δύσκολο να το καταλάβεις!

δυστυχώς ναι ισχύει!

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 1 έτος

Πλήρωσαν ανάληψη 900 ευρώ, είχαν 10.990 ευρώ για ανάληψη.

ακύρωσαν τις άλλες αναλήψεις, ξόδεψα 1000 ευρώ τώρα, αλλά δεν έχω όρεξη να παίξω πια, σε ένα ΚΑΖΙΝΟ που ξέρω ότι αν κερδίσω, είναι μια αιωνιότητα να πληρώσω. Και χάνω πολλά, όπως μπορώ να κερδίσω πολλά.

οπότε θα αποσύρω το ποσό και μετά θα καταθέσω για να παίξω γιατί οι καταθέσεις λειτουργούν καλά, οι αναλήψεις όχι.

Αν έχω 9000 για ανάληψη αν είμαι τυχερός κερδίζω άλλες 9000 και είμαι εδώ για πάντα για ανάληψη!

όχι τόσο!

να δούμε αν θα πληρώσουν μέχρι το τέλος της εβδομάδας που θα παίξω πραγματικά!

επειδή το ΚΑΖΙΝΟ είναι Κορυφαίο, τυχαίνει να μου αρέσει!


αγκαλιάζω

Αυτόματη μετάφραση:
1 2...5

Γίνετε μέλος της κοινότητας

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.

Εγγραφή
flash-message-news
Νέα Casino Guru News – Ακολουθήστε καθημερινά νέα από τον κλάδο των τυχερών παιχνιδιών
Ακολουθήστε μας στα κοινωνικά μέσα – Καθημερινές δημοσιεύσεις, μπόνους χωρίς κατάθεση, νέοι κουλοχέρηδες, και πολλά ακόμη
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, νέους κουλοχέρηδες και άλλα νέα