ΦόρουμΚαζίνοRoku Casino - γενική συζήτηση

Roku Casino - γενική συζήτηση (σελίδα 3)

πριν από 1 έτος από Pabli40
|
12798 προβολές 84 απαντήσεις |
|
12 3 45
Προσθήκη ανάρτησης
πριν από 1 έτος

Άλλο, περισσότερα στοιχεία;

αν το χρειάζεσαι το έχω.

Ο μπαμπάς μου έχει τα πάντα στο email.

file

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 1 έτος

file

Ari_barreira
πριν από 1 έτος

Hello there,

I check the complaint again and realized that it seems that the casino suspects a violation of the multi-account rule, right? In this case, the casino should provide some proof, I'm sure that the complaint team will ask for some shreds of evidence from the casinos side.

Anyway has your dad played in this casino too? I tought that only the bank account holder seems to be the problem.

Έγινε επεξεργασία από τον συντάκτη πριν από 1 έτος
πριν από 1 έτος

Αλλά

ΟΧΙ εδω

δεν υπάρχει πρόβλημα με τον τραπεζικό λογαριασμό

εδώ ο πατέρας μου είχε κλείσει λογαριασμό πριν από 9 μήνες.

δεν μπορούσα να δω τα email.

για να υπάρχει διπλασιασμός και χρειάζομαι 2 ενεργούς λογαριασμούς σωστά!?

Εάν ο άλλος λογαριασμός έκλεισε οριστικά μετά από αίτημα του παίκτη,

υπάρχει περισσότερος λογαριασμός.

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 1 έτος

filefilefilefilefilefile

πριν από 1 έτος

Όλα επικυρωμένα και εντάξει

οπότε υπάρχει πρόβλημα όχι

σταμάτησε να κερδίζει.

και πήγε να βρει έναν τρόπο να περιπλέξει

κανείς δεν είναι ηλίθιος εδώ.

ξέρουν πολύ καλά ότι δεν υπάρχει διπλότυπος λογαριασμός.


και έχω ζητήσει επίσης πολλές φορές να με καλέσουν.



Αυτόματη μετάφραση:
Ari_barreira
πριν από 1 έτος

Hello,

I can see that the last complaint update was made 18 hours ago, so I'd like to ask you to put all relevant information there - just click this link, because this is the proper place.

I'd also like to say that I'm not taking care of your complaint, hence I do not need all those print screens and so on 🙂.

I hope that the issue will be solved soon though.

πριν από 1 έτος

Δεν υπάρχουν νέα,

για και πόσο ακόμα δεν μου δίνουν την παραμικρή ικανοποίηση!

Έγινε επεξεργασία από τον συντάκτη πριν από 1 έτος
Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 1 έτος

Radka τελευταία νέα Εξακολουθώ να μην καταλαβαίνω τίποτα για τα κουνήματα CASINO Roku Αρχίζω να πιστεύω ότι είναι τρελοί!

πρώτα με κατηγορούν για απάτη και ότι όλα τα κέρδη έχουν κατασχεθεί!

Τους έστειλα αποδείξεις που δεν απάντησαν ποτέ.

Είχα ζητήσει 2500 ευρώ

και άλλα 6000 ευρώ στον λογαριασμό.

Δεν μπορώ να συνδεθώ στο λογαριασμό λέει πάρα πολλές προσπάθειες σύνδεσης Ζητώ νέο πάσο και τίποτα παρόμοιο.

σήμερα πληρώνουν το ποσό που επρόκειτο να επεξεργαστώ! filefile

Αυτόματη μετάφραση:
Ari_barreira
πριν από 1 έτος

Hi, I can see they approved the first withdrawal for 2500 eur so it might be possible they'll approve the one for 6000 eur a bit later as well. Please, keep us updated and most importantly, share any news in your complaint as well.


I'm wondering, how long time have you been waiting until they approved the first withdrawal and when did you submit the 2nd withdrawal for 6000?

Έγινε επεξεργασία από τον συντάκτη πριν από 1 έτος
πριν από 1 έτος

Δεν μπορώ να μπω στο λογαριασμό για να ζητήσω τις 6000 χιλιάδες ευρώ.

τα 6000 ευρώ δεν ζητούνται, είναι μόνο υπόλοιπο!


Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 1 έτος

Όταν μπλόκαραν τον λογαριασμό, ζητούσαν 2500 ευρώ!

και ήταν σε υπόλοιπο 6000

ευρώ.

Τους έστειλα ένα email λέγοντας ότι ήταν αδύνατο να έχω διπλότυπους λογαριασμούς γιατί έχω αποδείξεις ότι έκλεισα τον άλλο.

Λογαριασμός .


αλλά δεν έχω πρόσβαση στον λογαριασμό. file

Αυτόματη μετάφραση:
Daniel
πριν από 1 έτος

Ενέκριναν την πρώτη απόσυρση; Οχι!


Πολλά έχουν ήδη εγκριθεί!


Είχαν ήδη πληρώσει 10.400 ευρώ.


το πρόβλημα ήταν ότι συνέχισα να κερδίζω.


Μετά το κλείσιμο του μόνιμου λογαριασμού, σύμφωνα με το RoKu casino, είχα ανάληψη 2500 ευρώ χωρίς επεξεργασία, 6000 ευρώ υπόλοιπο ή έκαναν λάθος, κάτι που δείχνει τον αποπροσανατολισμό αυτού του καζίνο, ή θα πληρώσουν τα πάντα.


Δεν υπάρχει άλλη εξήγηση! Επειδή πιστεύω πραγματικά ότι η προσθήκη αυτού του ΚΑΖΙΝΟ στη μαύρη λίστα θα ήταν η καλύτερη επιλογή, καθώς καταλήγει να είναι επικίνδυνο για πολλούς παίκτες! Εάν επιβεβαιώσετε την πρώτη υποψία επεξεργασίας εσφαλμένης κατεύθυνσης, δεν υπάρχουν πολλά να πούμε για να αποδείξουμε την κακία και την κακία αυτού του καζίνο.

και ότι ο μόνος σκοπός ήταν να μπλοκάρω τα χρήματά μου και όχι επειδή υπάρχει σφάλμα με τον λογαριασμό. διόρθωση και επεξεργασία σήμερα.

filefilefile

Αυτόματη μετάφραση:
Ari_barreira
πριν από 1 έτος

Alright, in that case, please wait for our complaints team to take look into it. I'm sure they'll contact you soon.

πριν από 1 έτος

Αυτό το ΚΑΖΙΝΟ δεν είναι καλό,

προσέξτε, αυτή η μάρκα όπως και οι άλλες στην ίδια ομάδα έχει τον ίδιο τρόπο λειτουργίας.

Όσο ξοδεύετε χρήματα όλα είναι εντάξει, ή όσο έχετε αρνητικό υπόλοιπο στο ΚΑΖΙΝΟ!

πρόβλημα αν αρχίσετε να κερδίζετε πολλά χρήματα!

Αποκλεισμός λογαριασμού αποτελεσμάτων!

αν είσαι παίκτης 10 ευρώ είναι καλό!

αν είσαι δυνατός παίκτης φύγε!

Έχω μια διαφωνία με τον γκουρού και έχω ήδη επικοινωνήσει με τη ρυθμιστική αρχή.

που απάντησε να προσπαθήσει μέσω μεσάζοντα να επιλύσει, εάν δεν μπορεί να στείλει όλα τα στοιχεία σε αυτούς.

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 1 έτος

Καλός


Γνωρίζετε πόσος χρόνος χρειάζεται για την επαλήθευση του λογαριασμού;


και πόσο καιρό έρχεται η πληρωμή στον τραπεζικό λογαριασμό;

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 1 έτος

Hi, my account is verified and everything is ok.

Made more than 10 times the deposit and until now always rejected. Start to be annoying and hope you can accept asap.

JoaoMiguel
πριν από 1 έτος

Hello,

I guess that the casino should explain what seems to be the problem. Did you ask? Is this your first withdrawal? 🤔

Έγινε επεξεργασία από τον συντάκτη πριν από 1 έτος
πριν από 1 έτος

Γεια σας παιδιά, έχω μια ανάληψη σε εκκρεμότητα σε αυτό το καζίνο από τις 28/11/2022, είναι φυσιολογικό να διαρκέσει τόσο πολύ; Η μέθοδος ανάληψης ήταν με VISA, αξίας 100€




Αυτόματη μετάφραση:
ruipintoamt
πριν από 1 έτος

Hi there.

Sadly, there are other factors that affect the withdrawal speed, like the KYC. May I know whether your account has been fully verified yet?

In what status is your withdrawal now?

Asking the support is the easiest way, but I understand that you would like to "hear another voice".

As you can see in your complaint, we allow casinos 14 full days to verify the account and send the winnings.

I also find out that the casino asked you to cancel the withdrawal. What was the reason, please?

Έγινε επεξεργασία από τον συντάκτη πριν από 1 έτος
12 3 45

Γίνετε μέλος της κοινότητας

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.

Εγγραφή
flash-message-news
Νέα Casino Guru News – Ακολουθήστε καθημερινά νέα από τον κλάδο των τυχερών παιχνιδιών
tour_fashm_alt
Το Free Slot Tournament με έπαθλο 1000€ είναι LIVE!
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, νέους κουλοχέρηδες και άλλα νέα