Γεια σε όλους,
Έκανα εγγραφή στο RantCasino νωρίτερα αυτή την εβδομάδα και έκανα καταθέσεις από τον τραπεζικό μου λογαριασμό χρησιμοποιώντας το Sofortüberweisung. Σημειώστε εκ των προτέρων ότι παίζω χωρίς χρήματα μπόνους.
Επαληθεύτηκα πλήρως την πρώτη μέρα, δηλαδή έστειλα την ταυτότητά μου και την απόδειξη της διεύθυνσης. Αυτά υποβλήθηκαν σε επεξεργασία και έγιναν δεκτά πολύ γρήγορα (μέσα σε λίγες ώρες).
Αφού έπαιξα λίγο στο καζίνο, έχασα και κατέθεσα περισσότερα χρήματα.
Έτσι κέρδισα συνολικά γύρω στα 100 ευρώ πάνω και πάνω από τις καταθέσεις μου. Αποφάσισα να το εξαργυρώσω, οπότε πλήρωσα 476 ευρώ στον τραπεζικό μου λογαριασμό.
Είπαν στη συνομιλία ότι όλα ήταν εντάξει επειδή ο λογαριασμός μου είχε ήδη επαληθευτεί και δεν έπρεπε να ανησυχώ για τη λήψη των χρημάτων. Μετά από περισσότερες από 30 ώρες έλαβα ένα email που έλεγε ότι χρειάζονταν αποδείξεις από την τράπεζά μου.
1. Ερώτηση: Γιατί ξαφνικά χρειαζόμαστε απόδειξη τώρα;
2. Γιατί μόνο μετά από περισσότερες από 30 ώρες; Για μένα αυτή είναι μια ξεκάθαρη τακτική καθυστέρησης, καθώς θα μπορούσα να ακυρώσω το ποσό και να συνεχίσω να παίζω, αλλά δεν σκοπεύω να το κάνω μέχρι να πάρω τα χρήματά μου!
3. Έστειλα και το αντίγραφο από τον τραπεζικό μου λογαριασμό και την απόδειξη των πληρωμών, αλλά τώρα δεν ακούω τίποτα. Στο τσατ λένε υπομονή, υπομονή, υπομονή... τα συνηθισμένα!
Οπότε έχω αρχίσει να έχω αμφιβολίες για να δω τα χρήματά μου.
Θα σας κρατάω ενήμερους για το πώς εξελίσσονται τα πράγματα εδώ - το καζίνο προσφέρει πραγματικά καλά παιχνίδια και φαίνεται καλά δομημένο, αλλά αυτή η καθυστέρηση στην πληρωμή είναι πολύ κακή!
Για να είμαι ειλικρινής, δεν έχω ξαναζήσει κάτι τέτοιο σε άλλα καζίνο!
Θα επανέλθω όταν έχουμε νέα!
Σημείωση: Στο chat λέει ότι αφού ελεγχθεί η κίνηση του τραπεζικού λογαριασμού, πρέπει να περιμένω άλλες 48 ώρες μέχρι να διεκπεραιωθεί από το οικονομικό τμήμα... οπότε αφού ελεγχθούν τα έγγραφα, ξεκινάει από την αρχή. Αυτό είναι ένα κακόγουστο αστείο!
Hello everyone,
I registered at RantCasino earlier this week and made deposits from my bank account using Sofortüberweisung. Note in advance that I am playing without bonus money.
I verified myself completely on the first day, i.e. I sent my ID and proof of address. These were processed and accepted very quickly (within a few hours).
After playing a bit in the casino I lost so I deposited some more money.
So I won a total of around 100 euros over and above my deposits. I decided to cash this out, so I had 476 euros paid out to my bank account.
They said in the chat that everything was OK because my account had already been verified and I didn't have to worry about receiving the money. After more than 30 hours I received an email saying that they needed proof from my bank....
1. Question: Why do we suddenly need proof now?
2. Why only after more than 30 hours? For me this is a clear delaying tactic as I could cancel the amount and carry on playing, but I don't plan to do that until I get my money!
3. I also sent the statement from my bank account and proof of the payments, but now I'm not hearing anything. In the chat they say patience, patience, patience... the usual!
So I'm starting to have doubts about seeing my money.
I'll keep you updated on how things develop here - the casino actually offers good games and seems well structured, but this delay in paying out is really bad!
To be honest, I have never experienced anything like this in other casinos!
I'll get back to you when there's news!
Note: In the chat it says that after the bank statement has been checked, I have to wait another 48 hours until it is processed by the finance department... so after the documents have been checked, it starts all over again. That's a bad joke!
Hallo zusammen,
ich habe mich Anfang dieser Woche im RantCasino registriert und Einzahlungen von meinem Bankkonto mit Sofortüberweisung vorgenommen. Anmerkung vorab ich spiele ohne Bonusgeld.
Ich habe mich gleich am ersten Tag vollständig verfiziert also Ausweis und Adressnachweis zugesendet. Diese wurden auch sehr rasch bearbeitet und aktzeptiert (innerhalb weniger Stunden).
Nachdem ich etwas im Casino spielte verlor ich zu nächst so das ich nochmal etwas Geld einzahlte.
Ich gewann dann also in Summe um die 100 euro über meinen Einzahlungen. Ich beschloss diese nun zur Auszahlung zu stellen also das ich nun 476 euro auf mein Bankkonto auszahlen lies.
Es hies im Chat das alles ok ist da mein Konto ja bereits verifiziert sei und ich mir keine Sorgen mache müsse das Geld zuerhalten. Nach gut über 30 stunden erhielt ich dann eine Email das Sie einen Nachweis von meiner Bank brauchen....
1. Frage wieso jetzt auf einmal noch einen Nachweis?
2. Warum erst nach gut über 30 Stunden? für mich ist das glasklare Hinhaltetaktik da ich den Betrag auch wieder stornieren und weiterspielen könnte was ich jedoch erstmal nicht vorhabe bis ich mein Geld erhalte!
3. Auch den Kontoauszug von meinem Bankkonto und Nachweis von den Einzahlungen habe ich nachgereicht nun höre ich nichts mehr. Im chat heist es wieder Geduld Geduld Geduld..... das übliche eben!
Also langsam habe ich Zweifel mein Geld zu sehen.
Ich halte Euch auf dem Laufenden wie es hier weiter geht - das Casino bietet eigentlich gute Games und wirkt gut strukturiert aber eben das hier mit dem Hinhalten bei Auszahlung ist schon sehr schlecht!
Sowas habe ich ehrlich gesagt noch nicht in anderen Casinos erlebt !
Ich melde mich wieder wenn es Neues dazu gibt!
Anmerkung: Im Chat heist es das ich nach erfolgte Prüfung des Kontoauszugs nochmals wieder 48 h Stunden warten muss bis es von der Finanzabteilung bearbeitet wird.... also nach der Prüfung der Unterlagen gehts dann wieder von vorne los. Das ist doch ein schlechter Witz!
Έγινε επεξεργασία από τον συντάκτη πριν από 4 εβδομάδες
Αυτόματη μετάφραση: