ΦόρουμΚαζίνοRANT Casino - γενική συζήτηση

RANT Casino - γενική συζήτηση (σελίδα 3)

πριν από 3 έτη από Nataliee
|
12773 προβολές 47 απαντήσεις |
|
12 3
Προσθήκη ανάρτησης
Radka
πριν από 1 έτος

Δεν καταλαβαίνω την ανάρτησή σου με τον Tomas Kay, εμφανίζεται για μένα άλλος υπάλληλος που δημιούργησε τη συνεισφορά! .... μπορείτε να μου εξηγήσετε πώς λειτουργεί ευχαριστώ 🙂 file

Αυτόματη μετάφραση:
Anonymized518
πριν από 1 έτος

I'm sorry, but I don't understand. 🙂

I'm not in any communication with tomas kay. Who is this anyway?

There are no casino employees here. Daniel and I are admins here on the forum. Since Daniel is obligated to do more complex tasks, I take daily care of the forum most of the time.

Is it better?

Έγινε επεξεργασία από τον συντάκτη πριν από 1 έτος
πριν από 4 εβδομάδες

Γεια σε όλους,


Έκανα εγγραφή στο RantCasino νωρίτερα αυτή την εβδομάδα και έκανα καταθέσεις από τον τραπεζικό μου λογαριασμό χρησιμοποιώντας το Sofortüberweisung. Σημειώστε εκ των προτέρων ότι παίζω χωρίς χρήματα μπόνους.


Επαληθεύτηκα πλήρως την πρώτη μέρα, δηλαδή έστειλα την ταυτότητά μου και την απόδειξη της διεύθυνσης. Αυτά υποβλήθηκαν σε επεξεργασία και έγιναν δεκτά πολύ γρήγορα (μέσα σε λίγες ώρες).


Αφού έπαιξα λίγο στο καζίνο, έχασα και κατέθεσα περισσότερα χρήματα.


Έτσι κέρδισα συνολικά γύρω στα 100 ευρώ πάνω και πάνω από τις καταθέσεις μου. Αποφάσισα να το εξαργυρώσω, οπότε πλήρωσα 476 ευρώ στον τραπεζικό μου λογαριασμό.


Είπαν στη συνομιλία ότι όλα ήταν εντάξει επειδή ο λογαριασμός μου είχε ήδη επαληθευτεί και δεν έπρεπε να ανησυχώ για τη λήψη των χρημάτων. Μετά από περισσότερες από 30 ώρες έλαβα ένα email που έλεγε ότι χρειάζονταν αποδείξεις από την τράπεζά μου.


1. Ερώτηση: Γιατί ξαφνικά χρειαζόμαστε απόδειξη τώρα;


2. Γιατί μόνο μετά από περισσότερες από 30 ώρες; Για μένα αυτή είναι μια ξεκάθαρη τακτική καθυστέρησης, καθώς θα μπορούσα να ακυρώσω το ποσό και να συνεχίσω να παίζω, αλλά δεν σκοπεύω να το κάνω μέχρι να πάρω τα χρήματά μου!


3. Έστειλα και το αντίγραφο από τον τραπεζικό μου λογαριασμό και την απόδειξη των πληρωμών, αλλά τώρα δεν ακούω τίποτα. Στο τσατ λένε υπομονή, υπομονή, υπομονή... τα συνηθισμένα!


Οπότε έχω αρχίσει να έχω αμφιβολίες για να δω τα χρήματά μου.


Θα σας κρατάω ενήμερους για το πώς εξελίσσονται τα πράγματα εδώ - το καζίνο προσφέρει πραγματικά καλά παιχνίδια και φαίνεται καλά δομημένο, αλλά αυτή η καθυστέρηση στην πληρωμή είναι πολύ κακή!


Για να είμαι ειλικρινής, δεν έχω ξαναζήσει κάτι τέτοιο σε άλλα καζίνο!


Θα επανέλθω όταν έχουμε νέα!


Σημείωση: Στο chat λέει ότι αφού ελεγχθεί η κίνηση του τραπεζικού λογαριασμού, πρέπει να περιμένω άλλες 48 ώρες μέχρι να διεκπεραιωθεί από το οικονομικό τμήμα... οπότε αφού ελεγχθούν τα έγγραφα, ξεκινάει από την αρχή. Αυτό είναι ένα κακόγουστο αστείο!

Έγινε επεξεργασία από τον συντάκτη πριν από 4 εβδομάδες
Αυτόματη μετάφραση:
gambler84
πριν από 4 εβδομάδες

Hi there!

In my opinion, it is very important to understand that if any player verifies the profile immediately after the initial registration or before several deposits are made, it frankly does not mean that no further need for checking ather details will emerge.

Let's ask ourselves a question: What the casino can actully verify in case you have just registered and haven't deposit yet? Only our personal details - nothing more.

Yet for the withdrawal request to be accepted, also your payment option and gaming history at least need to be checked out and verified too. They also need to be sure you complied with all rules the whole time you played there. Even though it is not so obvious, many details can hardly be verified earlier.

This, let's say, express verification is a good thing to do, of course, but it does not cover all fields.

What you described is quite a bad user experience, and I hope this casino will increase its efficiency with the verification and withdrawal process. By the way, this casino has also earned quite a bad user rating; still, the reviews are pretty old.

Speaking of user feedback, this is the lates provided by a fellow player from Germany:

I almost feel uncomfortable writing a positive review about Rant Casino when I read all the negative reviews. I am absolutely satisfied. After a few deposits of around €20, I suddenly had a win of over €3000. I immediately made a withdrawal of €2000 and about a week later the money was in my account.


Surely keep us posted about your progress. Wish you a smooth process!!


πριν από 4 εβδομάδες

Γρήγορη ενημέρωση για το RANT: Έχω λάβει τώρα ένα email που λέει ότι τα τραπεζικά μου έγγραφα έχουν ελεγχθεί και τα χρήματα είναι καθ' οδόν. Θα σας ενημερώσω μόλις αναρτηθεί.

Αυτόματη μετάφραση:
gambler84
πριν από 4 εβδομάδες

Hi!

Have you?! I'm just holding my breath,... I won't be available on Monday, but I'm really looking forward to the final happy end! 🤞🤞

Have a nice weekend, and don't leave us waiting. 🙂

πριν από 4 εβδομάδες

Σύντομη ανατροφοδότηση. Τα χρήματα έφτασαν στον τραπεζικό μου λογαριασμό σήμερα. Σας ευχαριστούμε RANT Casino! Ωστόσο, θα ήθελα να σας παρακαλέσω να διεκπεραιώσετε τις αναλήψεις πιο γρήγορα και εύκολα στο μέλλον και να μην χρησιμοποιήσετε κανενός είδους τακτικές καθυστέρησης. Το ίδιο το καζίνο είναι πολύ καλά δομημένο και προσφέρει καλά παιχνίδια. Η υποστήριξη και οι γρήγορες πληρωμές κερδών θα πρέπει να είναι πραγματικά δεδομένες αυτές τις μέρες, επειδή υπάρχουν πολλοί πάροχοι καζίνο που το κάνουν πολύ καλύτερα από το RANT. Αν ξαναπαίξω στο RANT, θα χαρώ να γράψω την αναφορά μου εδώ στο φόρουμ. Καλό Σαββατοκύριακο και σας ευχαριστώ για την υποστήριξη!

Έγινε επεξεργασία από τον συντάκτη πριν από 4 εβδομάδες
Αυτόματη μετάφραση:
gambler84
πριν από 3 εβδομάδες

Hey, I think I speak for all of us when I say that we're glad you managed to get the money. Sometimes withdrawals can be prolonged for various reasons, which is definitely not nice for the players, I understand that, but sometimes it can't be avoided. So how much did you wait in total? 

I think if you play here again, at least you'll know what to expect and it shouldn't surprise you. 

We will definitely be pleased if you give us a report. Anyway, I hope it will be more enjoyable than before and you will get the money faster. 😉😊☘️

12 3

Γίνετε μέλος της κοινότητας

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.

Εγγραφή
flash-message-news
Νέα Casino Guru News – Ακολουθήστε καθημερινά νέα από τον κλάδο των τυχερών παιχνιδιών
Ακολουθήστε μας στα κοινωνικά μέσα – Καθημερινές δημοσιεύσεις, μπόνους χωρίς κατάθεση, νέοι κουλοχέρηδες, και πολλά ακόμη
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, νέους κουλοχέρηδες και άλλα νέα