«Μέχρι να αποδειχθεί η αδικία»
Πόσο αγνοημένος μπορείς να γίνεις;
Και απειλείτε ακόμη και να λογοκρίνετε τον Yasin, όταν κάνει το σωστό εδώ, που είναι να προειδοποιήσει ενάντια σε αυτούς τους κλέφτες.
Απίστευτος.
"Untill the unfairness has been proven"
How oblivious can you get?
And you even threaten to censor Yasin, when he is doing the right thing here, which is to warn against these thieves.
Incredible.
Η προειδοποίηση για τα καζίνο είναι εντάξει, αλλά ο τρόπος που το κάνει δεν είναι.
Πάντα να κλείνεις τα μάτια και τα αυτιά σου... το κυριότερο είναι ότι έρχονται τα χρήματα της θυγατρικής
Απλώς ελέγχω το καζίνο στο εσωτερικό μας σύστημα και ξέρετε τι; Δεν είμαστε καν εγγεγραμμένοι στο πρόγραμμα συνεργατών τους, οπότε όποτε κάποιος χάνει χρήματα εκεί, θα λαμβάνουμε ακριβώς 0 από αυτά.
Warning against casinos is alright, but the way how he does it is not.
Always close your eyes and ears... the main thing is that the affiliate money comes
I'm just checking the casino in our internal system and you know what? We're not even registered in their affiliate programme so whenever someone loses money there, we'll get exactly 0 from it.
Δεν νομίζετε ότι πρέπει να ερευνήσετε τι είδους καζίνο είναι αυτό; Ρίξτε μια ματιά στο διαδίκτυο, Trustpilot, Askambler, Lcb και ούτω καθεξής. Εκεί θα βρείτε ακριβώς αυτό που λέω και οι παίκτες παντού αναφέρουν ότι τους έχουν ξεσκίσει. Παρακαλώ γράψτε στο Vikingspin γιατί οι παίκτες δεν λαμβάνουν απαντήσεις, των οποίων οι καταθέσεις απλά δεν φτάνουν κ.λπ. Στοιχηματίζω ότι δεν υπάρχει απάντηση από το καζίνο. Κάντε αυτό πρώτα και ελέγξτε αν πρόκειται για καζίνο ζόμπι. Μετά μπορούμε να ξαναμιλήσουμε. Είναι ξεκάθαρο για μένα ότι θα ήθελαν να με μπλοκάρουν, η αλήθεια πονάει και θα αποτυπώσω όλη την ιστορία εδώ με στιγμιότυπα σε περίπτωση που θέλουν να με μπλοκάρουν εδώ για ψευδολόγους.
Don't you think you should research what kind of casino this is? Take a look online, Trustpilot, Askambler, Lcb and so on. There you will find exactly what I am saying and players everywhere are reporting that they have been ripped off. Please write to Vikingspin why players are not receiving answers, whose deposits are simply not arriving, etc. I bet there is no answer from the casino. Do this first and check whether it is a zombie casino. Then we can talk again. It's clear to me that they would like to block me, the truth hurts and I'll capture the whole story here with screenshots in case they want to block me here for pseudo reasons.
Finden Sie nicht das Sie recherchieren sollten was das für ein Casino ist. Schauen sie doch im Netz, Trustpilot, Askambler, Lcb und so weiter. Da finden Sie genau das was ich sage und die Spieler berichten überall das sie abgezockt wurden. Schreiben sie doch bitte Vikingspin warum Spieler keine Antworten erhalten, deren Einzahlungen einfach nicht ankommen etc. Ich wette es kommt keine Antwort vom Casino. Machen Sie zuerst mal das und prüfen ob es ein Zombie Casino ist. Dann können wir gerne nochmal reden. Das sie mich am liebsten sperren wollen ist mir klar, die Wahrheit tut weh und die ganze Geschichte hier halte ich per Screenshots fest falls sie mich hier aus pseudo Gründen Sperren wollen.
Δεν έχουμε σκοπό να σας μπλοκάρουμε, επειδή προσπαθείτε να αποκαλύψετε ένα πιθανό κακό καζίνο. Αλλά αν συνεχίσετε να προτείνετε να αρνηθούμε να επισημάνουμε αυτό το καζίνο ως "ζόμπι" επειδή πληρωνόμαστε για αυτό, τότε θα σας αποκλείσω.
Το ανέφερα ήδη παραπάνω: Δεν είμαστε καν εγγεγραμμένοι στο σύστημα συνεργατών τους μέχρι σήμερα.
Ξέρω ότι είναι μάλλον δύσκολο να το καταλάβουμε, αλλά δεν μπορούμε να δώσουμε στο καζίνο τη χειρότερη δυνατή βαθμολογία μέχρι να λάβουμε κάποια σαφή στοιχεία. Ο δείκτης ασφάλειάς τους είναι αυτή τη στιγμή 5,7 και βλέπω ότι θα μειωθεί με την επόμενη ενημέρωση. Ακόμη και τώρα, το καζίνο δεν έχει καλή βαθμολογία στον ιστότοπό μας και δεν θα συνιστούσαμε να παίξετε εκεί. Υπάρχουν πολλά καζίνο με καλύτερη βαθμολογία στον ιστότοπό μας.
We have no intention of blocking you, because you try to reveal a possibly bad casino. But if you continue suggesting that we refuse to mark this casino as "a zombie" because we get paid for it, then I'll block you.
I already mentioned it above: We're not even registered in their affiliate system until this day.
I know it's probably hard to understand, but we can't give the casino the worst possible rating until we get some clear evidence. Their safety index is currently 5.7 and I can see it will decrease with the next update. Even now, the casino isn' rated well on our website and we wouldn't recommend to play there. There are plenty of better rated casinos on our website.
Εγγράφηκα σε αυτό το καζίνο σκουπιδιών από περιέργεια. (vikingspin) Η εμφάνιση ολόκληρης της σελίδας είναι ίδια με την εμφάνιση των προηγούμενων άχρηστων σελίδων τους. (wildpharaoh, scatterhall, spinpirate) Δεν υπάρχει υπηρεσία συνομιλίας εδώ, παρόλο που ήθελα να τα στείλω στις πόρνες της μητέρας τους!
I registered in this rubbish casino out of curiosity. (vikingspin) The look of the whole page is the same as the look of their previous waste pages. (wildpharaoh, scatterhall, spinpirate) There is no chat service here, even though I wanted to send them to their mother whores!
Γειά σου,
ίσως αυτός είναι ο λόγος που έκλεισαν το chat. Πάρα πολλοί δυσαρεστημένοι παίκτες χρησιμοποίησαν σκληρή γλώσσα.
Από όσο μπορώ να πω, δεν είσαι ο μόνος. Δείτε το εδώ 👈
Εν πάση περιπτώσει, έχετε εκκρεμείς αναλήψεις ή αντιμετωπίζετε προβλήματα με την έξοδο των χρημάτων σας από αυτόν τον ιστότοπο; Εάν το κάνετε, ενημερώστε μας.
Hello,
maybe this is the reason why they shut down the chat. Too many dissatisfied players used harsh language.
As far as I can tell, you are not the only one. Check it out here 👈
Anyway, do you currently have any pending withdrawals, or are you experiencing issues getting your money out of this site? If you do, please let us know.
Έτσι, ακόμη και η Askgambler έχει τερματίσει τη συνεργασία με τη Vikingspins. Και νόμιζα ότι ο Adkgambler ήταν κακός. Λοιπόν, τι λέτε για όλα τα παράπονα στο διαδίκτυο; Προσπαθήσατε να επικοινωνήσετε με το καζίνο; Έχετε καταφέρει ποτέ να τους προσεγγίσετε; Αν ναι, μπορέσατε να βοηθήσετε τους παίκτες ή όχι;
So even Askgambler has terminated the partnership with Vikingspins. And I thought Adkgambler was bad. Well, what do you say about all the complaints on the internet? Have you tried to contact the casino? Have you ever managed to reach them? If so, were you able to help the players or not?
Also selbst Askgambler hat die Partnerschaft mit Vikingspins gekündigt. Und ichbdachte Adkgambler ist schon schlimm. Naja was sagen sie zu all den Beschwerden im Netz. Haben sie das Casino versucht zu erreichen? Haben sie es je einmal erreicht? Wenn ja konnten sie den Spielern helfen oder nicht?
Το μόνο που θα έλεγα είναι ότι οι παίκτες δεν πρέπει να παίζουν εκεί όταν βλέπουν ότι έχουν προβλήματα και ότι οι παίκτες έχουν πολύ κακές εμπειρίες σε αυτό το καζίνο. Προσπαθήσαμε επανειλημμένα να επικοινωνήσουμε με το καζίνο, αλλά από ό,τι έχω δει μέχρι στιγμής χωρίς επιτυχία. Ακόμα και τώρα υπάρχει ένα παράπονο ανοιχτό όπου περιμένουμε να απαντήσει το καζίνο, αλλά δεν έχω δει ακόμα κανένα. Η απάντηση λοιπόν είναι ότι μέχρι στιγμής δεν έχει βοηθηθεί κανένας παίκτης γιατί το καζίνο δεν έχει συνεργαστεί, τουλάχιστον σύμφωνα με τα λίγα παράπονα που έχουμε στην ιστοσελίδα μας.
Είναι λυπηρό αλλά ταυτόχρονα είναι μια προειδοποίηση για τους παίκτες να αποφύγουν τέτοια καζίνο νωρίτερα.
The only thing I would say is that players shouldn't play there when they see that they have problems and players have quite bad experiences in this casino. We have tried repeatedly to contact the casino but from what I have seen so far without success. Even now there is one complaint open where we are waiting for the casino to respond but I have not seen any yet. So the answer is that so far no player has been helped because the casino has not cooperated, at least according to the few complaints we have on our website.
It is sad but at the same time it is a warning for players to avoid such casinos sooner.
Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.
Δωρεάν επαγγελματικά εκπαιδευτικά μαθήματα για υπαλλήλους online καζίνο, με στόχο τις καλύτερες πρακτικές του κλάδου, τη βελτίωση της εμπειρίας των παικτών, και τη δίκαιη προσέγγιση στα τυχερά παιχνίδια.
Μια πρωτοβουλία που ξεκινήσαμε με στόχο τη δημιουργία ενός συστήματος καθολικού αυτο-αποκλεισμού, που θα επιτρέπει στους ευάλωτους παίκτες να μπλοκάρουν την πρόσβασή τους σε όλες τις ευκαιρίες online τυχερών παιχνιδιών.
Μια πλατφόρμα που έχει δημιουργηθεί για να επιδείξει όλες μας τις προσπάθειες που στοχεύουν στην πραγματοποίηση του οράματος ενός πιο ασφαλούς και πιο διαφανούς κλάδου τυχερών παιχνιδιών.
Ένα φιλόδοξο έργο στόχος του οποίου είναι να τιμήσει τις μεγαλύτερες και πιο υπεύθυνες εταιρείες στον κλάδο των online τυχερών παιχνιδιών και να τους αποδώσει την αναγνώριση που αξίζουν.
Η Casino Guru είναι ένας ανεξάρτητος ιστότοπος πληροφοριών σχετικά με online καζίνο και online παιχνίδια καζίνο, ο οποίος δεν ελέγχεται από κανέναν διαχειριστή στοιχηματισμού ή άλλον οργανισμό. Όλες οι αξιολογήσεις και οι οδηγοί μας δημιουργούνται αξιόπιστα, σύμφωνα με τις καλύτερες γνώσεις και την καλύτερη κρίση των μελών της ομάδας των ανεξάρτητων ειδικών μας. Ωστόσο, προορίζονται μόνο για πληροφοριακούς σκοπούς και δεν πρέπει να θεωρούνται νομική συμβουλή. Θα πρέπει πάντα να βεβαιώνεστε ότι πληροίτε όλες τις κανονιστικές απαιτήσεις πριν παίξετε σε οποιοδήποτε καζίνο επιλέξετε.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε:
youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε: youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.