ΦόρουμΚαζίνοWarning about the casino Vikingspin alias Scatterhall/Spinpirate

Warning about the casino Vikingspin alias Scatterhall/Spinpirate

πριν από 1 μήνα από yasin61
|
1436 προβολές 25 απαντήσεις |
|
1 2
Προσθήκη ανάρτησης
πριν από 1 μήνα

Γεια σας, θα ήθελα να προειδοποιήσω όλους τους παίκτες για το Vikingspin Casino. Είναι οι ίδιοι άνθρωποι πίσω από τους Scatterhall, Spinpirate και Wild Pharaoh. Είναι γνωστό τι έχουν αφαιρέσει αυτά τα καζίνο στο παρελθόν. Μπορείτε να αναγνωρίσετε την άμεση σύνδεση από τη διάταξη της σελίδας, την έλλειψη υποστήριξης και το γεγονός ότι όλοι δίνουν τον ίδιο αριθμό τηλεφώνου επικοινωνίας. Το καζίνο μόλις μπήκε στο διαδίκτυο στις 29 Ιανουαρίου και ήδη εξαπατά τους πελάτες. Ακόμη και οι καταθέσεις δεν καταγράφονται, όπως μπορείτε να δείτε στις κριτικές του Trustpilot ή σε καταγγελίες εδώ ή στο Lcb. Δείτε τα στιγμιότυπα οθόνης μου, όλα αυτά τα καζίνο χρησιμοποιούν τον ίδιο αριθμό τηλεφώνου και ανήκουν μαζί. filefilefile

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 1 μήνα

Πραγματικά αναρωτιέμαι αν το Casinoguru ελέγχει καν με τι είδους καζίνο ασχολείται...

Αυτόματη μετάφραση:
yasin61
πριν από 1 μήνα

Hey there,

Of course, we do! That's why I sent your info to the Data Team already, not just sure whether the same phone number (as you mentioned also here) is enough proof though.

In my books, it's not enough to claim there are actually the same people behind that. And when you say the same people, are you talking about, stuff, owner, or active management?

Hopefully, this simple question will express how complicated it is to prove something like that. But I can assure you that we will stick our noses into that.

Thank you!

Radka
πριν από 1 μήνα

Ποιο καζίνο θα παρείχε έναν αριθμό τηλεφώνου που ανήκει στην Scatterhall, για παράδειγμα, η οποία έχει εξαπατήσει χιλιάδες ανθρώπους από τα χρήματά τους. Με τους ίδιους ανθρώπους εννοώ ακριβώς τους ίδιους ανθρώπους που έτρεχαν το Scatterhall, το Spinpirate και το Wild Pharaoh. Πώς μπορείτε να κλείσετε τα μάτια σας όταν έχετε την ίδια διάταξη σελίδας, τον ίδιο αριθμό τηλεφώνου, καμία ζωντανή συνομιλία, καμία απάντηση σε email και μόνο αρνητικές κριτικές, ανεξάρτητα από το πού. Όλες οι κριτικές στο Trustpilot, για παράδειγμα, έχουν 1 αστέρι στα 5 αστέρια και οι άνθρωποι λένε ότι ακόμη και οι καταθέσεις δεν δημοσιεύονται. Δεν υπάρχει πληρωμή...

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 1 μήνα

Anyone who doesn't immediately see this is the exact same operation is a complete fool.

It is extremely dangerous when casino guru staff, whose self proclaimed mission is supposed to be to protect players (and clearly, a lot of users of this site needs protecting!), says things like "hmm, even if everything is identical, they can be good guys".

You should be far more direct and ruthless towards such operations. Especially after your miserable misjudgment of Scatterhall & co, holding them as a highly rated casino even long after the warning signals had started.

Thank you once again Yasin. Stay vigilant!

Έγινε επεξεργασία από τον συντάκτη πριν από 1 μήνα
πριν από 1 μήνα

Ποιο καζίνο θα παρείχε έναν αριθμό τηλεφώνου που ανήκει στην Scatterhall, για παράδειγμα, η οποία έχει εξαπατήσει χιλιάδες ανθρώπους από τα χρήματά τους. Με τους ίδιους ανθρώπους εννοώ ακριβώς τους ίδιους ανθρώπους που έτρεχαν το Scatterhall, το Spinpirate και το Wild Pharaoh. Πώς μπορείτε να κλείσετε τα μάτια σας όταν έχετε την ίδια διάταξη σελίδας, τον ίδιο αριθμό τηλεφώνου, καμία ζωντανή συνομιλία, καμία απάντηση σε email και μόνο αρνητικές κριτικές, ανεξάρτητα από το πού. Όλες οι κριτικές στο Trustpilot, για παράδειγμα, έχουν 1 αστέρι στα 5 αστέρια και οι άνθρωποι λένε ότι ακόμη και οι καταθέσεις δεν δημοσιεύονται. Δεν υπάρχει πληρωμή...

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 1 μήνα

Though I see you feel this is ridiculously obvious, the same phone number is not exact proof.

Especially in the case of Curacao-based (off-shore) casinos and associated landline numbers.

Thus, I prefer to leave the phone number aside.

I'm sorry to keep it negative, yet based on our own experience with user review feedback, we do not consider unproven ratings on TP strong enough to change our own Safety Index. I'm not expecting you to like it at all, but the situation is pretty much the same as it was back then with Scatterhall.

Of course, I'm in touch with Data Team trying to be a few steps ahead for the player's sake. Still, generally speaking, lowering the Safety Index won't be an act of precaution.

Kindly understand that in real life too, you have to do something horrible first, and the punishment is a response to the wrongdoing.

Would you agree?

Luckily for the community, there are people like you, who, despite their tone, aim to fill the gap. Now you see why it is important to share. We can't work solely on suspicion, but everyone is welcome to browse the forum just to decide whether your posts are enough to leave this casino alone or not.

I believe it's a fair approach.

Anyway, may I ask you what you mean by "people say that even deposits are not posted", please? Does it mean deposits don't make it to the account balance?

If you find any concrete player facing any kind of issues with any casinos, please send them all our way to submit a complaint.

I'm pretty sure we already discussed this whole topic, so I will repeat only the most important part: complaints matter, and forum posts have informational content only.

I really appreciate your concern.

πριν από 1 μήνα

Anyone who doesn't immediately see this is the exact same operation is a complete fool.

It is extremely dangerous when casino guru staff, whose self proclaimed mission is supposed to be to protect players (and clearly, a lot of users of this site needs protecting!), says things like "hmm, even if everything is identical, they can be good guys".

You should be far more direct and ruthless towards such operations. Especially after your miserable misjudgment of Scatterhall & co, holding them as a highly rated casino even long after the warning signals had started.

Thank you once again Yasin. Stay vigilant!

πριν από 1 μήνα

Anyone who possesses a crystal magician ball is kindly asked to lend it to Casino Guru immediately.

I'm truly too sorry to repeat it again: we can't predict the future.

Did you catch my message, please?

If you don't mind, please focus on my previous response to yasin61 🙏

I also appreciate your attention to the matter of facts.


πριν από 1 μήνα

Needless to say, this casino is under review. This means there is no final (fully accurate) safety index available for now.

And I'm happy to say that the current value listed in our system was lowered just a few minutes ago. Yep, as I said, I'm still in touch with our dedicated Data Team.

Due to this fact, I would like to ask all players to remain calm and patient.

Once we have official proof of the connection, there will be another adjustment, but for now, we have to wait.

Let's be cool with each other, I'm sure there are no fools.


Έγινε επεξεργασία από τον συντάκτη πριν από 1 μήνα
yasin61
πριν από 1 μήνα

ευχαριστώ για την προειδοποίηση αδερφέ

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 1 μήνα

Το ίδιο μου συνέβη στο Vikingspins όπως περιγράφεται εδώ. Έκανα 2 πληρωμές μέσω Sofort αλλά καμία δεν πιστώθηκε στον λογαριασμό του παίκτη. Ωστόσο, χρεώθηκε αμέσως από τον τραπεζικό λογαριασμό και δεν ελήφθη πλέον.

Προσπάθησα να επικοινωνήσω με την υποστήριξη αλλά δεν υπήρξε απάντηση.

Απολύτως ψεύτικο και απάτη καζίνο.

Αυτόματη μετάφραση:
blinzlerfrank2525
πριν από 1 μήνα

Δεν εκπλήσσομαι, δυστυχώς το Casinoguru έχει ακόμα πολύ καλές κριτικές. Αυτό θα αλλάξει μόνο μετά από 60 ανεπίλυτες καταγγελίες. Σίγουρα θα υπάρξουν μερικά ακόμα που θα ξεσκίσουν...

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 1 μήνα

Το ίδιο μου συνέβη στο Vikingspins όπως περιγράφεται εδώ. Έκανα 2 πληρωμές μέσω Sofort αλλά καμία δεν πιστώθηκε στον λογαριασμό του παίκτη. Ωστόσο, χρεώθηκε αμέσως από τον τραπεζικό λογαριασμό και δεν ελήφθη πλέον.

Προσπάθησα να επικοινωνήσω με την υποστήριξη αλλά δεν υπήρξε απάντηση.

Απολύτως ψεύτικο και απάτη καζίνο.

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 1 μήνα

May I ask when this happened and if it was resolved yet, please? If you feel, that you need our help with this issue, please, let us know, and our complaint team will have a deeper look at it.

πριν από 1 μήνα

Δεν εκπλήσσομαι, δυστυχώς το Casinoguru έχει ακόμα πολύ καλές κριτικές. Αυτό θα αλλάξει μόνο μετά από 60 ανεπίλυτες καταγγελίες. Σίγουρα θα υπάρξουν μερικά ακόμα που θα ξεσκίσουν...

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 1 μήνα

Unfortunately it is close to what you say, and after the full review by our data team, the safety index of this casino was published. I could disagree with you here, that 5.7 is "far too good", as you said, though. It is bellow average, actually, and the casino is still young as well, so it is not proven by time. I just hope, the casino will solve the issue of this player soon.

Romi
πριν από 1 μήνα

Ναι, αυτό συνέβη πριν από περίπου 4 εβδομάδες, τα χρήματα έχουν φύγει και καμία αντίδραση από το καζίνο.


Αυτόματη μετάφραση:
blinzlerfrank5
πριν από 1 μήνα

Sorry to hear that. Have you tried to get in touch with our Complaints team here, on our site? They could try to help you with this issue. What do you say, would you like that?

Romi
πριν από 1 μήνα

Πάντα να κλείνεις τα μάτια και τα αυτιά σου... το κυριότερο είναι ότι έρχονται τα χρήματα της θυγατρικής

Αυτόματη μετάφραση:
yasin61
πριν από 4 εβδομάδες

Try to see the situation from your perspective, such ideas are not necessary. Allow me to clarify that you're quite wrong in this regard. Casinos are not our source of money, players are. Thus, we care.

I'll say that for the last time: until the unfairness has been proven, the safety index can't be changed solely based on your recommendations.

I browsed your history here on the forum, and if you won't stop with such outbursts against us, one day you may find your access to the forum restricted.

Provide proof this casino is going to treat players unfairly, submit the complaint, or stop posting the same "opinions," please.



Radka
πριν από 4 εβδομάδες

Δεν νομίζετε ότι πρέπει να ερευνήσετε τι είδους καζίνο είναι αυτό; Ρίξτε μια ματιά στο διαδίκτυο, Trustpilot, Askambler, Lcb και ούτω καθεξής. Εκεί θα βρείτε ακριβώς αυτό που λέω και οι παίκτες παντού αναφέρουν ότι τους έχουν ξεσκίσει. Παρακαλώ γράψτε στο Vikingspin γιατί οι παίκτες δεν λαμβάνουν απαντήσεις, των οποίων οι καταθέσεις απλά δεν φτάνουν κ.λπ. Στοιχηματίζω ότι δεν υπάρχει απάντηση από το καζίνο. Κάντε αυτό πρώτα και ελέγξτε αν πρόκειται για καζίνο ζόμπι. Μετά μπορούμε να ξαναμιλήσουμε. Είναι ξεκάθαρο για μένα ότι θα ήθελαν να με μπλοκάρουν, η αλήθεια πονάει και θα αποτυπώσω όλη την ιστορία εδώ με στιγμιότυπα σε περίπτωση που θέλουν να με μπλοκάρουν εδώ για ψευδολόγους.

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 4 εβδομάδες

"Untill the unfairness has been proven"


How oblivious can you get?


And you even threaten to censor Yasin, when he is doing the right thing here, which is to warn against these thieves.


Incredible.


πριν από 4 εβδομάδες

Γελοία πλατφόρμα εδώ, θέλετε να είστε ειδικοί; Μια κλήση ή ένα email στο Viking θα ήταν αρκετό για να συνειδητοποιήσουμε τι αρνητικά πράγματα βιώνει ο Yasin61 και άλλοι παίκτες με αυτό το ψεύτικο καζίνο.

Προσωπικά, επίσης, πιστεύω ότι είσαι πολύ απρόσεκτος. Όταν διαβάζω μια τέτοια μάζα πανομοιότυπων, αρνητικών κριτικών στο Διαδίκτυο μετά το άνοιγμα ενός νέου καζίνο, παίρνω τηλέφωνο ως δοκιμαστής και το τσεκάρω.

Αλλά δυστυχώς χρειάζονται βδομάδες και σπαταλούνται άσκοπα ευρώ πριν το καταλάβεις ή θελήσεις να το παραδεχτείς.

Αυτόματη μετάφραση:
1 2

Γίνετε μέλος της κοινότητας

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.

Εγγραφή
flash-message-news
Νέα Casino Guru News – Ακολουθήστε καθημερινά νέα από τον κλάδο των τυχερών παιχνιδιών
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, νέους κουλοχέρηδες και άλλα νέα