Δεν πρέπει να παλεύουμε για να πάρουμε την ΠΕΡΙΟΔΟ των κερδών μας!! Ειδικά όταν ξεπερνάμε και παίζουμε με τους γελοίους όρους και προϋποθέσεις τους. Φαίνεται ότι όσοι από εμάς το κάνουν...θα καταλήξουμε να απορριφθούμε λόγω ενός κατασκευασμένου κανόνα ή μιας κατάστασης που είναι κατάφωρα ψευδής όπως αυτή για την οποία με αρνήθηκαν (βλ. παραπάνω αρχική ανάρτηση). Μετά από πολλές προσπάθειες να τους αποδείξουν ότι έκαναν λάθος, απλώς σταμάτησαν να απαντούν στα μηνύματά μου και αγνόησαν ακόμη και τα αιτήματα του Γκουρού του Καζίνο καθώς προσπάθησαν να με βοηθήσουν αφού υπέβαλα μια επίσημη καταγγελία, για την οποία είμαι πολύ ευγνώμων. Αν αυτό δεν ουρλιάζει ΕΝΟΧΕΣ από μόνο του τότε δεν ξέρω τι άλλο κάνει. Δυστυχώς, ο διαδικτυακός τζόγος δεν ελέγχεται από καμία κυβερνητική οντότητα, επομένως το να τους θεωρείς υπεύθυνους ή να προσπαθείς να τους κάνεις μήνυση δεν σε οδηγεί πουθενά αλλού. Είναι μια θλιβερή κατάσταση, επομένως το μόνο πράγμα που μπορούμε να κάνουμε ως παίκτες είναι να παραπονεθούμε σε κάθε διαθέσιμη πλατφόρμα κριτικών για να προειδοποιήσουμε τους άλλους με την ελπίδα ότι αυτοί οι απατεώνες θα καταρρεύσουν επειδή κανείς δεν συχνάζει στους ιστότοπούς τους. Ας ελπίσουμε ότι κάτι θα τεθεί σε εφαρμογή στο εγγύς μέλλον που θα ρυθμίσει αυτούς τους μαλάκες και θα τους κλείσει όταν παραβιάζουν τα δικαιώματα των παικτών του. Σας εύχομαι καλή τύχη και ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΠΑΡΑΚΑΛΩ, αφιερώστε χρόνο για να ερευνήσετε αυτές τις τοποθεσίες τυχερών παιχνιδιών και να λάβετε σοβαρά υπόψη κάθε παράπονο όταν τους κάνετε κτηνίατρο. Οι πιθανότητες είναι αρκετά στριμωγμένες εναντίον μας σε αυτόν τον παχύρρευστο κόσμο...ΠΡΕΠΕΙ να ανταποκριθούμε στην εργασία μας σχολαστικά για να προστατευτούμε.
We shouldn't have to fight to get our winnings PERIOD!! Especially when we go above and beyond to play by their ridiculous terms and conditions. It seems like those of us that do....will end up being declined over a made up rule or a situation that is blatantly false like the one they denied me for (see above original post). After several attempts to prove them wrong they simply stopped replying to my messages and even ignored Casino Guru's requests as they did try to assist me after I submitted a formal complaint, which I am very grateful for. If this doesn't scream GUILT in itself then I don't know what else does. Unfortunately online gambling isn't regulated by any government entities so holding them responsible or trying to sue them gets you absolutely nowhere but broke. It's a sad situation so the only thing we can do as players is to complain on every available review platform to warn others in the hopes that these crooks go broke because nobody frequents their sites. Hopefully something gets put into place in the near future that will regulate these assholes and shut them down when they violate its' players rights. I wish you all the best of luck and PLEASE PLEASE take the time to research these gambling sites and take every complaint seriously when you do vet them. The odds are stacked against us enough in this viscous world...we HAVE to to our homework thoroughly to protect ourselves.