Αρχική σελίδαΦόρουμΚαζίνοPribet Casino - γενική συζήτηση

Pribet Casino - γενική συζήτηση (σελίδα 4)

 από ZensaKureh
|
16.771 προβολές 79 απαντήσεις |
|
1...3 4
Godaonex

Δεν προτείνω να στοιχηματίσετε εκεί, κυριολεκτικά δεν πληρώνουν. Έχω έναν λογαριασμό εκεί αυτή τη στιγμή και περιμένω 3 μέρες να εγκρίνουν την πληρωμή. Η απόσυρσή μου εκκρεμεί εδώ και 3 μέρες

Αυτόματη μετάφραση:
mentesantuaria

May I ask if your account is fully verified? I saw in your complaint, which you have successfully submitted, that the casino asked for some additional documents. Is that right?

Sometimes it can take a few days to complete the withdrawal process, especially if there is still verification needed. So, please try to fully cooperate with the casino, and hopefully soon you will be able to get your money.

Let us know about any news regarding this, please.

Romi

Καλημέρα. Έχω ήδη επαληθευμένο λογαριασμό και μου ζήτησαν την κίνηση του τραπεζικού μου λογαριασμού, την οποία έχω στείλει και εγώ, αλλά ακόμα δεν έχω λάβει απάντηση.


Είναι ντροπή! Έχουν περάσει 4 μέρες και η απόσυρση είναι ακόμα "ΕΚΚΡΕΜΕΙ"

Αυτόματη μετάφραση:
mentesantuaria

Well, I want to believe that this delay could be caused now because of the holiday season. So I hope you will receive your money soon.

Otherwise, when the 14-day time period passes, our complaint team will intervene in your case and will try to solve everything out.

Just try to be a bit patient, please, and keep us informed about any updates.

Είναι Ιούλιος, το τέλος του χρόνου είναι Δεκέμβριος.


Τι σχέση έχω εγώ ο παίκτης με την κακοδιαχείριση της PRIBET; Έχουν περάσει 6 μέρες. 6 ημέρες και η απόσυρση εκκρεμεί ακόμα. Ντροπή σου και λύσε μου το πρόβλημα. Είναι απαράδεκτο να περιμένεις 14 μέρες και μετά να επέμβεις

Αυτόματη μετάφραση:
mentesantuaria

Sorry, I meant the summer holiday season, of course. You just misunderstood.

We always give casinos 14 full days to solve the issue, especially if it comes to the first withdrawal and the verification process needs to be done. Only then will our complaint team step in, and we will start to investigate the reason for the delay. Many times, the casino is really able to get everything done within this timeframe, and the player receives the withdrawal. So I hope this will be your case as well.

Do you have any new information for us, perhaps?

Λοιπόν, αυτό το καζίνο είναι απάτη. Τις προάλλες έβγαλα 600 ευρώ και σήμερα μπαίνω στο λογαριασμό μου για να δω πως πάει η ανάληψη και μου βγαίνει μήνυμα ότι η ανάληψη μου απορρίφθηκε λόγω χειραγώγησης μπόνους και έχουν πάρει ό,τι κέρδισα και άφησαν ό,τι κατέθεσα στο δικό μου λογαριασμό και τι χειραγώγηση μπόνους αν έχω παίξει μόνο με το μπόνους καλωσορίσματος, είναι τρομεροί απατεώνες.

Αυτόματη μετάφραση:
1bazat

Hey, did you ask the casino what specifically you broke? Did you also read the Terms and Conditions in this case? I know that often with bonuses it happens that the player exceeds the max bet, plays prohibited games, or it could be something else, but I don't want to guess. 

Have you tried it or not?

Jaro

Αν μου είπαν ότι το παραβίασα: 8.8.2. Η χειραγώγηση των αθλητικών μπόνους, μεταξύ άλλων, μπορεί να αποτελείται από:

(α) Τοποθέτηση στοιχημάτων που αναφέρονται ως περιορισμένο παιχνίδι στους κανόνες της συγκεκριμένης προσφοράς

(β) Τοποθέτηση στοιχημάτων σε αντίθετα αποτελέσματα ή επαναλαμβανόμενα στοιχήματα

(γ) Τοποθετώντας στοιχήματα στο πραγματικό + εικονικό υπόλοιπό σας περισσότερες από δύο φορές στη σειρά

(δ) Αυξήστε το υπόλοιπο και, στη συνέχεια, αλλάξτε σημαντικά το μοτίβο παιχνιδιού (στοίχημα, παιχνίδι, τύπος, δομή στοιχήματος, κ.λπ.) για να ολοκληρώσετε τις απαιτήσεις πονταρίσματος για το μπόνους

(ε) Τοποθέτηση μεγάλων στοιχημάτων που οδηγούν σε σημαντική νίκη ακολουθούμενη από πτώση του μεγέθους του στοιχήματος ίση ή μεγαλύτερη από το 75% του προηγούμενου μέσου μεγέθους στοιχήματος για την ολοκλήρωση των απαιτήσεων πονταρίσματος για αυτό το μπόνους.¨


Είναι αδύνατο να το σπάσει γιατί ενώ έχεις ενεργό το μπόνους είναι περιορισμένο και δεν σε αφήνει

β ούτε

το γ ούτε

η βαφή είναι αμφισβητήσιμη, έβαζα στοίχημα 50-80-100-200 και όταν μου έμειναν 10 στοιχήματα για να ολοκληρώσω το rollover (μου έμειναν 497 ευρώ για να στοιχηματίσω και να ολοκληρώσω το rollover και είχα 680 στο λογαριασμό μου, πρακτικά ήρθα έξω με κέρδος ό,τι κι αν συνέβη με τα υπόλοιπα 10 στοιχήματα των 50 που μου είχαν απομείνει) περιόρισαν το ελάχιστο και μέγιστο στοίχημα στο 1 ευρώ και έπρεπε να κάνω σχεδόν 500 στοιχήματα του 1 ευρώ για να ολοκληρώσω το rollover, αν το σπάσω όρος είναι επειδή άλλαξαν τους κανόνες και με ανάγκασαν να στοιχηματίσω έτσι

Αυτόματη μετάφραση:
1bazat

I understand what you are saying and I am sorry that it is like this. There are a lot of restrictions, some of which are quite normal for such bonuses, but some of which are quite strange. 

However, it is important to say that we are not involved in sports betting and therefore would not be able to help in this case. 

However, if you are interested, I can give you links to sites where you could theoretically make a complaint. 

If you are interested, please let me know.

I hope it can be resolved successfully. 

Jaro

Φυσικά και με ενδιαφέρει

Αυτόματη μετάφραση:
1bazat

Well, try it and be sure to let us know if you have had success somewhere and they are dealing with your case. 

I really wish you would get it sorted out:

https://www.safebettingsites.com/complaints/

https://www.bookmakersreview.com/sportsbook-complaint/

https://www.bookmakers.bet/submit-a-complaint/

https://www.top100bookmakers.com/contact-us/

https://www.sportsbookreview.com/sportsbook-complaint/

Έκανα κατάθεση μέσω Pix,,,και δεν υπάρχει επιλογή ανάληψης μέσω Pix ή τραπεζικής μεταφοράς,,,μόνο η επιλογή ανάληψης με κρυπτονομίσματα,,,δεν λύνουν τίποτα μέσω της συνομιλίας και δεν απαντούν καν στο υποστήριξη στο email,,,έπρεπε να φτιάξω έναν λογαριασμό κρυπτογράφησης για ανάληψη και ακόμα και τότε δεν λειτουργεί,,,,περιμένω,,,αν δεν το λύσω σήμερα θα υποβάλω ένα μήνυση!!!!

Αυτόματη μετάφραση:
pablodepaulaaraujo2

Hello!

That must have been quite frustrating for you. May I know how long you have been struggling to withdraw, please?

Although I can appreciate your desire to strengthen your argument, I do not think you have ever attempted to sue a business. Let me assist you by stating that the assigned procedures of this lawsuit will take many months to complete, assuming you are even able to file one. If you truly have no other option, you might try to use the cryptocurrency instead. I believe the point is to get the money from the casino, not to wait a year or so for the court.

What does sound reasonable to you? By the way, have you seen its Safety Index 👈👈?

I think you should get the money out as soon as possible and find some other casino to play at.


Απάτη,,,θα σε καταγγείλω!!! Η ανάληψη είναι μόνο σε εκκρεμότητα, έχω ήδη στείλει όλα όσα ζητήσατε, όλα είναι σωστά, η επαλήθευση και τίποτα για να κάνετε την απόσυρσή μου,,ο χειρότερος bookmaker,, στην πραγματικότητα δεν έπρεπε καν να υπάρχει. θα σου κάνω μήνυση!

Αυτόματη μετάφραση:
pablodepaulaaraujo2

Dear player, have you noticed we are not the casino's employees, please? Well, your promises won't be addressed like that; we have nothing to do with Pribet Casino.

May I know how long you have been struggling to withdraw, please?

ΠΡΟΣΟΧΗ ΣΤΟΥΣ ΑΠΑΤΕΥΤΕΣ!! Όταν έχεις πρόβλημα σου λένε ότι θα σου στείλουν email και δεν σου το στέλνουν ποτέ. Πέρασα περίπου 12 μέρες προσπαθώντας να πληρωθώ γιατί επέμενα κάθε μέρα. Η αντιμετώπιση είναι πραγματικά τρομερή, υπάρχουν πολύ λίγοι εγγεγραμμένοι, 10 ή 13 άτομα συμμετέχουν στα τουρνουά.

Αυτόματη μετάφραση:
ferrantomasvila

Hi, does this mean you haven't received your money yet? What should the casino have sent you an email about, what problem were you dealing with? How long has it been since you haven't received your money? 

Γεια, κέρδισα στο καζίνο pribet. 5900€. Έχουν περάσει τέσσερις μέρες που εκκρεμεί η μεταφορά, αλλά το email δεν ακούγεται, η εξυπηρέτηση πελατών απαντά πάντα με τον ίδιο τρόπο, όλα είναι εντάξει, αλλά τα χρήματα δεν μπαίνουν ποτέ.

Χάνω την ελπίδα μου να με βοηθήσει κάποιος

Αυτόματη μετάφραση:
Vittorio1995

Hi.

I have moved your post here to the official thread of this casino, where you can unfortunately see that its safety index is pretty low.

I believe this is your first withdrawal there, right? Or have you ever been able to withdraw money from this casino before?

Have they asked you to go through the verification process?

1...3 4

Γίνετε μέλος της κοινότητας

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.

Εγγραφή
Ακολουθήστε μας στα κοινωνικά μέσα – Καθημερινές δημοσιεύσεις, μπόνους χωρίς κατάθεση, νέοι κουλοχέρηδες, και πολλά ακόμη
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, νέους κουλοχέρηδες και άλλα νέα