ΦόρουμΚαζίνοPribet Casino - γενική συζήτηση

Pribet Casino - γενική συζήτηση (σελίδα 4)

πριν από 2 έτη από ZensaKureh
|
10388 προβολές 65 απαντήσεις |
|
1...3 4
Προσθήκη ανάρτησης
Godaonex
πριν από 2 μήνες

Δεν προτείνω να στοιχηματίσετε εκεί, κυριολεκτικά δεν πληρώνουν. Έχω έναν λογαριασμό εκεί αυτή τη στιγμή και περιμένω 3 μέρες να εγκρίνουν την πληρωμή. Η απόσυρσή μου εκκρεμεί εδώ και 3 μέρες

Αυτόματη μετάφραση:
mentesantuaria
πριν από 2 μήνες

May I ask if your account is fully verified? I saw in your complaint, which you have successfully submitted, that the casino asked for some additional documents. Is that right?

Sometimes it can take a few days to complete the withdrawal process, especially if there is still verification needed. So, please try to fully cooperate with the casino, and hopefully soon you will be able to get your money.

Let us know about any news regarding this, please.

Romi
πριν από 2 μήνες

Καλημέρα. Έχω ήδη επαληθευμένο λογαριασμό και μου ζήτησαν την κίνηση του τραπεζικού μου λογαριασμού, την οποία έχω στείλει και εγώ, αλλά ακόμα δεν έχω λάβει απάντηση.


Είναι ντροπή! Έχουν περάσει 4 μέρες και η απόσυρση είναι ακόμα "ΕΚΚΡΕΜΕΙ"

Αυτόματη μετάφραση:
mentesantuaria
πριν από 2 μήνες

Well, I want to believe that this delay could be caused now because of the holiday season. So I hope you will receive your money soon.

Otherwise, when the 14-day time period passes, our complaint team will intervene in your case and will try to solve everything out.

Just try to be a bit patient, please, and keep us informed about any updates.

πριν από 2 μήνες

Είναι Ιούλιος, το τέλος του χρόνου είναι Δεκέμβριος.


Τι σχέση έχω εγώ ο παίκτης με την κακοδιαχείριση της PRIBET; Έχουν περάσει 6 μέρες. 6 ημέρες και η απόσυρση εκκρεμεί ακόμα. Ντροπή σου και λύσε μου το πρόβλημα. Είναι απαράδεκτο να περιμένεις 14 μέρες και μετά να επέμβεις

Αυτόματη μετάφραση:
mentesantuaria
πριν από 2 μήνες

Sorry, I meant the summer holiday season, of course. You just misunderstood.

We always give casinos 14 full days to solve the issue, especially if it comes to the first withdrawal and the verification process needs to be done. Only then will our complaint team step in, and we will start to investigate the reason for the delay. Many times, the casino is really able to get everything done within this timeframe, and the player receives the withdrawal. So I hope this will be your case as well.

Do you have any new information for us, perhaps?

1...3 4

Γίνετε μέλος της κοινότητας

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.

Εγγραφή
flash-message-news
Νέα Casino Guru News – Ακολουθήστε καθημερινά νέα από τον κλάδο των τυχερών παιχνιδιών
Ακολουθήστε μας στα κοινωνικά μέσα – Καθημερινές δημοσιεύσεις, μπόνους χωρίς κατάθεση, νέοι κουλοχέρηδες, και πολλά ακόμη
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, νέους κουλοχέρηδες και άλλα νέα