ΦόρουμΚαζίνοPlayUZU Casino - γενική συζήτηση

PlayUZU Casino - γενική συζήτηση

πριν από 2 έτη από juanmg0496
|
2410 προβολές 10 απαντήσεις |
|
Προσθήκη ανάρτησης
πριν από 2 έτη
Αν θέλετε να συζητήσετε οτιδήποτε σχετικό με το PlayUZU Casino, όπως τα παιχνίδια του, τα μπόνους του, τις μεθόδους πληρωμής του, τα ζητήματα με τον λογαριασμό σας, τις δυνατότητες υπεύθυνου στοιχηματισμού, ή οτιδήποτε άλλο, μπορείτε να το κάνετε εδώ.
πριν από 2 έτη

γεια σας τελευταία, είχα προβλήματα με τα καθημερινά γεγονότα στην ενότητα "εκπλήξεις", εγγράφομαι σε αυτά και πληρώ τις προϋποθέσεις για να λάβω την ανταμοιβή (συνήθως την επόμενη μέρα), αλλά μου έχει συμβεί να μην έχω λάβει τις ανταμοιβές μου, και έχω συμμετάσχει για αρκετές ημέρες σε διαφορετικές καθημερινές εκδηλώσεις, έχω διαβάσει τους όρους και τις προϋποθέσεις αρκετές φορές και συμμορφώνομαι με όλους αυτούς, προσπαθώ πάντα να επικοινωνώ με υποστήριξη, αλλά ακόμα δεν λαμβάνω απάντηση, ελπίζω να είμαι μπορεί να το λύσει αφού γενικά είναι ένα πολύ καλό καζίνο, μόνο που τον τελευταίο καιρό είχα αυτή την ταλαιπωρία και νομίζω ότι μου έχει συμβεί και με τα καθημερινά τουρνουά 🙁

Αυτόματη μετάφραση:
juanmg0496
πριν από 2 έτη

Hello there.

Sadly, I have no idea how to help you. If the casino does not respond, there is hardly anything to do about it.

Give it a few more days. 🙁

Do I understand correctly that this issue only involves bonus funds or free spins - not your real balance?

I just want to be sure.

Thank you.

Radka
πριν από 2 έτη

μόνο μπόνους

Αυτόματη μετάφραση:
juanmg0496
πριν από 2 έτη

Well, we take it as funds that the casino gives to you for free so it's up to the casino who will be rewarded. Still, there must be some kind of honesty even while dealing with the bonus funds.

I can see that this casino earned a very good reputation, I would like to believe that this is some kind of missimpretation. Have you tried contacting their live chat? I can see it only supports the Spanish language but you can try Google Translate. What do you think about it?

Please let me know how it develops.

πριν από 2 έτη

Είμαι βέβαιος ότι υπήρχε ένα σφάλμα σε ένα συγκεκριμένο συμβάν, το οποίο προσπαθούσε να παίξει 100 περιστροφές σε μία μόνο περίοδο παιχνιδιού ενός συγκεκριμένου παιχνιδιού. Φρόντισα να παίξω κάτι παραπάνω από 100 περιστροφές. Το έπαθλο έπρεπε να παραδοθεί την επόμενη μέρα, που ήταν μερικές δωρεάν περιστροφές, δεν έφτασαν ποτέ, υποθέτω ότι το σύστημα δεν εντόπισε ότι έπαιξα 100 περιστροφές στη συνεδρία, έχασα επίσης ένα έπαθλο επειδή συμμετείχα σε ένα τουρνουά όπου ήταν δεύτερο, το οποίο ήταν ένα χρηματικό έπαθλο δεν ήρθε σε μένα αυτό το βραβείο. Έχω την ειδοποίηση όπου μου είπε να είμαι ανάμεσα στις πρώτες θέσεις, αλλά το συγκεκριμένο έπαθλο δεν έφτασε.

Παρατήρησα αυτές τις μέρες ότι τα μενού και οι ενότητες έχουν τροποποιηθεί, είναι νέο καζίνο αλλά έχει πολλά άλλα καζίνο του ίδιου ιδιοκτήτη με καλή φήμη, υποθέτω ότι γυαλίζοντας το καζίνο επειδή είναι καινούργιο, θα έχει ενεργοποιήσει κάποια αποτυχία του συστήματος. Αλλά αυτό είναι ιδιαίτερο γιατί τις πρώτες μέρες που συμμετείχα σε εκδηλώσεις και τουρνουά, έλαβα τα βραβεία μου χωρίς κανένα πρόβλημα 🙂

Έγινε επεξεργασία από τον συντάκτη πριν από 2 έτη
Αυτόματη μετάφραση:
juanmg0496
πριν από 2 έτη

I still think you should try to contact the casino. If some bug occurred, the casino must know so nobody else faces the same issue.

If you like playing there I think you should advise them. 😉

You wrote you receiced the notification, that's goos and should help you dealing with the casino.

I ask you kindly to contact them.

πριν από 1 έτος

Το PlayUzu είναι για μένα ένα από τα καλύτερα καζίνο, το λατρεύω, αλλά είχα μια πολύ κακή εμπειρία.

Είχα στοιχήματα έως 200 $ CLP στο παιχνίδι 12 νομισμάτων, πρέπει να έχω περισσότερες από 300 περιστροφές και από τη μια στιγμή στην άλλη το στοίχημά μου άλλαξε από 200 $ CLP σε 60.000 $ CLP αργότερα σε 4000 $ CLP και μου λένε ότι επέλεξα το μέγιστο ποσό. Η ιστορία μου στο παιχνίδι είναι πάντα η ίδια και δεν θα ήμουν ποτέ τόσο αδέξιος να παίξω όλη μου την ισορροπία, δεν είμαι νέος σε αυτό. Επικοινώνησα με την PlayUzu και η απάντηση ήταν ότι, ότι έβαλα το μέγιστο στοίχημα, τους εξήγησα και έδειξα όλο το ιστορικό του παιχνιδιού μου και επέμειναν στο ίδιο.

Ξαναλέω, αγαπώ το PlayUzu αλλά σε αυτό δεν ήθελαν να συνεννοηθούν και με κατηγορούσαν για όλα.

Θα ήθελα να ανακτήσω τουλάχιστον το 80% αυτού του υπολοίπου που είχα.

Θα εκτιμούσα τη βοήθειά σας σε αυτό.

Αυτόματη μετάφραση:
Noffnoffero
πριν από 1 έτος

Do you have access to your betting history in the casino? Most of casinos have it available so you should be able to check this on your own.

πριν από 1 έτος

Ζήτησα ανάληψη των κεφαλαίων μου, αφού επαλήθευσαν τα έγγραφά μου, και είναι περίεργο που αργεί τόσο πολύ να πληρώσω, η υποστήριξη δεν μου δίνει ακριβή χρόνο για το πότε μπορούν να με πληρώσουν, τι πρέπει να κάνω;

Αυτόματη μετάφραση:
derasdeguillen
πριν από 1 έτος

Hi, I've moved your post under this particular casino. How long does it take to make your withdrawal ? Did the support also tell you what is the reason for it taking so long ? 

Let me know. 

Γίνετε μέλος της κοινότητας

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.

Εγγραφή
flash-message-news
Νέα Casino Guru News – Ακολουθήστε καθημερινά νέα από τον κλάδο των τυχερών παιχνιδιών
Ακολουθήστε μας στα κοινωνικά μέσα – Καθημερινές δημοσιεύσεις, μπόνους χωρίς κατάθεση, νέοι κουλοχέρηδες, και πολλά ακόμη
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, νέους κουλοχέρηδες και άλλα νέα