ΦόρουμΚαζίνοPlay Boom Casino - γενική συζήτηση

Play Boom Casino - γενική συζήτηση (σελίδα 3)

πριν από 1 έτος από asgard18
|
9039 προβολές 70 απαντήσεις |
|
12 3 4
Προσθήκη ανάρτησης
πριν από 11 μήνες

I had account at casinosky I think that has the same company. Ive closed my account there for I didnt like the casino there. Had a few withdraws there aswell with no problem.

I do not have a self exclusion at any other casino of their brand.

Even my account was verified at paradiseplay casino. But when I wanted to withdraw the 10.000 euro all problems came.

And out of nowhere I got this email closure of my account for my wellbeing.

So they steal my money for my wellbeing aswell!? I won that fair and square and did not break any rule. Or else they would describe that as the reason they confiscating my money.


This is just bulls*t reason to not pay out.

Sure they can close my account what they want. But why keep my money then!? If i didnt broke any rule. Because they just dont want to pay my winnings!

πριν από 11 μήνες

Yes, in that case I think you are right and if the casino wants to close your account they can do so, but I don't think it is right to just void your winnings. 

Therefore, it is definitely right that you have decided to file a complaint and our team will try to help you as it is quite unfair from my point of view. We'll see where we get and what we find out. I hope for a fair resolution and hopefully you will get your money back. 🙂

Jaro
πριν από 11 μήνες

I hope so too. But for what I read they are not even responsive. So i think it will be a hard case to get them even to respond.

πριν από 11 μήνες

They are professional thieves, it's sad that online casinos like these can still operate. What they did to me was crazy, they basically kept telling me I couldn't withdraw the 8000 euro I had because the bank account I gave up was not valid, even after withdrawing other smaller winnings there with the same bank account. They kept returning back my balance into my account, the cooling off gambling tools didn't work either. In the end I lost all my money because I couldn't withdraw.

I wrote about this on CasinoMeister to warn people about these people.

Even went as far to let CasinoMeister mediate between us but they didn't respond to CasinoMeister. CasinoMeister wrote a warning about them. Steer clear people!

πριν από 11 μήνες

I read your case and I also noticed that you also had a complaint filed with us, but the casino did not address your situation and did not comment. That is why it has a pretty low safety index and if it does the same in other cases, it will be even lower. 

I guess I don't have to say I'm sorry you lost a lot of money because even if I am, there's obviously nothing more that can be done about it. The only positive thing about this situation is that the players have the opportunity to see how the casino has treated the players and decide not to deposit here. 

I hope you won't come across anything like this again in the future. 🙁

πριν από 11 μήνες

Δεν απάντησαν καν στο CasinoMeister που είναι ένα μεγάλο φόρουμ τζόγου.

Sabine, προσωπικά πιστεύω ότι μπορείς να πεις αντίο στα χρήματα. Εάν αγνοήσουν, τότε θα πρέπει να ξέρετε ότι δεν έχουν σκοπό να σας δώσουν πια τα χρήματα. Το έκαναν και σε μένα. Δημιούργησα πολλούς λογαριασμούς και μόλις υπέβαλα το όνομά μου ο λογαριασμός αγνοήθηκε.

Νομίζω ότι είναι κρίμα για σένα, λες ότι είδες την προειδοποίησή μου στο CasinoMeister, αλλά άρχισες να παίζεις στο Playboom. Τι σπατάλη.

Αυτόματη μετάφραση:
JusticeForAll
πριν από 11 μήνες

Γεια σου,


Ναι κι εγώ έτσι νομίζω. Αλλά εφόσον τους στέλνω email και λαμβάνω ένα email αυτόματης υποστήριξης πίσω, δεν αποκλείομαι. Οπότε παραμένω αισιόδοξος.


Δυστυχώς παρατήρησα πολύ αργά ότι το Paradise Casino είναι το ίδιο με το Playboom και διάβασα για αυτό μόνο μετά. Διαφορετικά φυσικά δεν θα το ξεκινούσα ποτέ. Το Casinosky είναι και δικό τους και πλήρωσε μια χαρά. Γι' αυτό άρχισα να παίζω μαζί τους.

Χωρίς να ξέρετε ότι αν έχετε μια μεγάλη νίκη θα σας εξαπατήσουν.


Παρεμπιπτόντως, ξέρω έναν Ολλανδό που έπαιζε στο Playboom24 και τράβηξε την άδεια. Εάν δεν έχετε άδεια KSA. Και μετά από πολλά email μέρα και νύχτα, πήρε επιτέλους τις καταθέσεις του πίσω. Αλλά πραγματικά τους βομβάρδισε με email και από το πουθενά έλαβε ένα email με επιστροφή χρημάτων κατάθεσης.

Αυτόματη μετάφραση:
Sabine1984
πριν από 11 μήνες

Έλαβα επίσης αυτά τα αυτοματοποιημένα μηνύματα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου, αλλά τελικά με αγνόησαν.

Αυτόματη μετάφραση:
JusticeForAll
πριν από 11 μήνες

Θα το δοκιμάσω. 10.000 είναι πολλά λεφτά. Και ειδικά αν απλώς το κλέψουν.

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 11 μήνες

Δεν απάντησαν καν στο CasinoMeister που είναι ένα μεγάλο φόρουμ τζόγου.

Sabine, προσωπικά πιστεύω ότι μπορείς να πεις αντίο στα χρήματα. Εάν αγνοήσουν, τότε θα πρέπει να ξέρετε ότι δεν έχουν σκοπό να σας δώσουν πια τα χρήματα. Το έκαναν και σε μένα. Δημιούργησα πολλούς λογαριασμούς και μόλις υπέβαλα το όνομά μου ο λογαριασμός αγνοήθηκε.

Νομίζω ότι είναι κρίμα για σένα, λες ότι είδες την προειδοποίησή μου στο CasinoMeister, αλλά άρχισες να παίζεις στο Playboom. Τι σπατάλη.

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 10 μήνες

So I'm sorry that they didn't write you back even on the other site on which you filed your complaint. 

However, if Sabine has an open complaint with us, there is certainly no need to condemn this case just yet. Our team will try to help her as best we can and we will see where we get. 

For now, we will have to wait and see how the situation develops.

I firmly believe that she will get her money, but I won't get ahead of myself just yet. 

Jaro
πριν από 10 μήνες

Playboom and Playboom24 including the casino that she played at don't care about CasinoGuru or any forum. They know that people with a gambling problem will keep on playing there even after a warning.

JusticeForAll
πριν από 10 μήνες

Yes I understand what you are saying and if the casino ignores the complaint it will get black points. This way I don't think it will have a good reputation and less and less people will deposit. That's what I would like to see. 

Jaro
πριν από 10 μήνες

Yes as I can see they have never responded on any claim. So they will probably ignore it ones again. I hope for the best because its a new casino of their brand.

πριν από 10 μήνες

Yes as I can see they have never responded on any claim. So they will probably ignore it ones again. I hope for the best because its a new casino of their brand.

πριν από 10 μήνες

They themselves told me that they do not care about any casino forum, and do not work with them. Ofcourse I hope the best for you but I have a bad experience with these bastards.

JusticeForAll
πριν από 10 μήνες

Yea it doesnt look promissing.

JusticeForAll
πριν από 10 μήνες

Επίσης παρακολουθούνται από τις αρχές τυχερών παιχνιδιών:

Sarah Eternal SRL

https://www.casinonieuws.nl/online/kansspelautoriteit-vragent-curacao-om-hulp/

Σε αυτή την περίπτωση το καζίνο sky.


Κίνδυνος πρόστιμο 600.000.


Έγινε επεξεργασία από τον συντάκτη πριν από 10 μήνες
Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 10 μήνες

Επίσης παρακολουθούνται από τις αρχές τυχερών παιχνιδιών:

Sarah Eternal SRL

https://www.casinonieuws.nl/online/kansspelautoriteit-vragent-curacao-om-hulp/

Σε αυτή την περίπτωση το καζίνο sky.


Κίνδυνος πρόστιμο 600.000.


Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 10 μήνες

Ας ελπίσουμε ότι αυτό τους αποθαρρύνει, αυτό που είναι ενοχλητικό είναι ότι πρέπει να σας επιστρέψουν μόνο το ποσό που κατατέθηκε.

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 10 μήνες

Hi, Sabine did you got your refund back because i am wanting my deposits back.And asked them to pay back my money because they dont have a licence in The Netherlands.




Έγινε επεξεργασία από τον συντάκτη πριν από 10 μήνες
πριν από 10 μήνες

Hi, Sabine did you got your refund back because i am wanting my deposits back.And asked them to pay back my money because they dont have a licence in The Netherlands.




πριν από 10 μήνες

I also wrote Playboom today that I want my deposits back, they asked me my name and birthdate, sent it to them. Haven't had any response, giving them a few days. I told them that the Dutch Gambling Authority is actively pursuing illegal online casino's operating in the Netherlands. We will see what they say/do.

Dinnrg1
πριν από 10 μήνες

I didnt but I know people who had a refund because of the no liscense thing. So keep sending them emails!


file

Έγινε επεξεργασία από τον συντάκτη πριν από 10 μήνες
JusticeForAll
πριν από 10 μήνες

Wow at least they responded lol

Sabine1984
πριν από 10 μήνες

Is the statement for your lost deposits or for your win?

12 3 4

Γίνετε μέλος της κοινότητας

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.

Εγγραφή
flash-message-news
Νέα Casino Guru News – Ακολουθήστε καθημερινά νέα από τον κλάδο των τυχερών παιχνιδιών
Ακολουθήστε μας στα κοινωνικά μέσα – Καθημερινές δημοσιεύσεις, μπόνους χωρίς κατάθεση, νέοι κουλοχέρηδες, και πολλά ακόμη
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, νέους κουλοχέρηδες και άλλα νέα