Δεν θα έλεγα ότι τα 8,5 χιλιάδες € θα πρέπει να θεωρηθούν μεγάλη υπόθεση για το καζίνο, οπότε σε αυτό, συμφωνώ μαζί σας. Το πρόβλημα πιθανότατα βρίσκεται αλλού. Λάβετε υπόψη ότι το καζίνο μπορεί να λύσει το πρόβλημα ανά πάσα στιγμή, είμαι σίγουρος ότι τους ενημερώσατε για τη διαφωνία σας, επομένως το καζίνο δεν περιορίζεται με κανέναν τρόπο. Ο Τόμας θα φτάσει στο καζίνο όταν δει ότι είναι απαραίτητο, είμαι σίγουρος. Συνήθως, ο χειριστής παραπόνων λαμβάνει πρώτα τις λεπτομέρειες της υπόθεσης και στη συνέχεια εξετάζει την καλύτερη προσέγγιση λαμβάνοντας υπόψη τη συνολική διαδικασία καταγγελίας. Μερικές φορές, δεν χρειάζεται καν να προσεγγίσουν το καζίνο.
Λοιπόν, μείνετε συντονισμένοι με το παράπονό σας. Το χρονόμετρο δείχνει ότι ο Tomas έχει ακόμα λίγο χρόνο για να το ενημερώσει. Δυστυχώς, ο αριθμός των παραπόνων που υποβάλλονται εξακολουθεί να αυξάνεται, αλλά αγωνιζόμαστε να βρούμε νέους αφοσιωμένους χειριστές παραπόνων.
Κάνε υπομονή, σε παρακαλώ. 🙏
I would not say €8,5K should be considered a big deal for the casino, so in this, I agree with you. The problem most likely lies elsewhere. Just mind the casino can solve the issue anytime, I'm sure you made them aware of your disagreement, so the casino is not limited by any means. Tomas will reach the casino when he sees it is necessary, I'm sure. Usually, the complaint handler assets the case details first and then consider the best approach keeping the overall complaint process in mind. Sometimes, they even don't have to reach out to the casino.
Well, please stay tuned with your complaint. The timer shows Tomas still has some time to update it. Sadly, the number of submitted complaints is still increasing, but we struggle to find new devoted complaint handlers.
Be patient, please. 🙏
Αυτόματη μετάφραση: