Έχω ένα μεγάλο πρόβλημα με το καζίνο platin.
Πρώτα απ 'όλα, πρέπει να πω ότι παίζω με πολλά διαδικτυακά καζίνο και αυτό που έχω με αυτό δεν μου έχει συμβεί ποτέ.
Όταν έκανα την εκκρεμή ανάληψη μαζί τους των 950€, το έκανα στις 25 (σήμερα είναι 28), το status είναι σε εκκρεμότητα.
Έχω επικοινωνήσει μαζί τους αρκετές φορές μέσω συνομιλίας και email για να τους πω γιατί η πληρωμή είναι ακόμη σε εκκρεμότητα. Οι απαντήσεις τους ήταν ποικίλες.
Πάντα μου έλεγαν ότι η πληρωμή από την πλευρά τους έχει εγκριθεί (αλλά είναι ακόμα σε εκκρεμότητα). Μου είπαν από το περασμένο Σαββατοκύριακο ότι είχαν προβλήματα με το σύστημα του παρόχου πληρωμών τους, αφού ήταν αργία στις 25 (αλλά έχουν περάσει δύο εργάσιμες ημέρες), ότι η πληρωμή μπορεί να καθυστερήσει μέχρι τις 3 Ιανουαρίου 2025 (όταν ζήτησα να κάνω ανάληψη στις 25 Δεκεμβρίου).
Η υπηρεσία συνομιλίας είναι πολύ περιορισμένη, καθώς όταν εκφράζετε την ανησυχία σας, σας απαντούν όπως "κάντε υπομονή" και μετά κλείστε τη συνομιλία. Αυτό μου έχει συμβεί περίπου 6 ή 8 φορές, το ίδιο.
Πραγματικά έχω αρχίσει να πιστεύω ότι με απάτησαν και επαναλαμβάνω, κάτι τέτοιο δεν μου έχει συμβεί ποτέ στην Ισπανία.
Έχω στιγμιότυπα οθόνης εκτός από τις συνομιλίες, αλλά έχω τα email.
Ελπίζω να με βοηθήσετε από εδώ για να μην καταλήξω σε αυτό που είπα, ότι με έχουν εξαπατήσει πρώτη φορά στη ζωή μου σε καζίνο (και με άδεια, που είναι το πιο σοβαρό). Εάν αυτό δεν επιλυθεί, θα προβώ σε όποια μέτρα χρειάζομαι και θα υποβάλω παράπονα όπου χρειάζεται, προκειμένου να ανακληθεί η άδειά τους στην Ισπανία.
Ευχαριστώ πολύ.
I have a major problem with platin casino.
First of all, I have to say that I play with several online casinos and what I have with this one has never happened to me.
When making the pending withdrawal with them of €950, I did it on the 25th (today is the 28th), the status is pending.
I have contacted them several times via chat and email to tell them why the payment is still pending. Their responses have been varied.
They have always told me that the payment on their part is approved (but is still pending). They have told me since last weekend they had problems with their payment provider's system, after it was a holiday on the 25th (but two business days have passed), that the payment may be delayed until January 3, 2025 (when I asked to withdraw on December 25).
The chat service is very limited, in that when you express your concern, they give you a response like, "be patient" and then close the chat. This has happened to me about 6 or 8 times, all the same.
I'm really starting to think I've been scammed, and I repeat, something like this has never happened to me in Spain.
I have screenshots except for the chats, but I do have the emails.
I hope that you can help me from here so that I do not end up with what I said, that I have been scammed for the first time in my life in a casino (and with a license, which is the most serious thing). If this is not resolved, I will take whatever steps I need to, and file complaints where appropriate, all to have their license revoked in Spain.
Thank you so much.
Tengo un problema importante con platin casino.
Antes de nada decir que juego con varios casinos web y jamás me ha ocurrido lo que me pasa con este.
A la hora de hacer la retirada que tengo pendiente con ellos 950€, la hice el dia 25, (hoy estamos a 28 ), el estado es pendiente.
He contactado varias veces con ellos por chat y por correo, para decirles que porque sigue pendiente el pago. Sus respuestas han sido varias.
Siempre me han dicho que el pago por su parte esta aprobado ( pero sigue pendiente ). Me han dicho desde que el fin de semana anterior tuvieron problemas con el sistema de su proveedor de pagos, luego que si era festivo el dia 25, ( pero han pasado dos laborales ), que el pago puede demorarse una hasta el dia 3 de enero de 2025 ( cuando pedí retirar el 25 de diciembre ).
El servicio de chat es muy limitado, en cuanto a que al exponerles mi preocupación, te dan una respuesta del tipo, " tenga paciencia " y luego te cierran el chat. Esto me ha pasado unas 6 u 8 veces, todas igual.
De veras empiezo a pensar que me han estafado, y repito, nunca en España me había pasado algo así.
Tengo captura de pantalla menos de los chats, pero si tengo los correos.
Espero que desde aquí me puedan ayudar para no constatar lo que dije, que me han estafado por primera vez en mi vida en un casino ( y con licencia, que eso es lo más grabe ). Si esto no se arregla, haré cuantas gestiones deba, y quejas dónde procedan, todo para que les quiten la licencia en España.
Muchas gracias.
Αυτόματη μετάφραση: