Αρχική σελίδαΦόρουμΚαζίνοPlatincasino - γενική συζήτηση

Platincasino - γενική συζήτηση

πριν από 1 εβδομάδα από pauetboni
|
524 προβολές 10 απαντήσεις |
|
πριν από 1 εβδομάδα
Αν θέλετε να συζητήσετε οτιδήποτε σχετικό με το Platincasino, όπως τα παιχνίδια του, τα μπόνους του, τις μεθόδους πληρωμής του, τα ζητήματα με τον λογαριασμό σας, τις δυνατότητες υπεύθυνου στοιχηματισμού, ή οτιδήποτε άλλο, μπορείτε να το κάνετε εδώ.
πριν από 1 εβδομάδα

Έχω ένα μεγάλο πρόβλημα με το καζίνο platin.

Πρώτα απ 'όλα, πρέπει να πω ότι παίζω με πολλά διαδικτυακά καζίνο και αυτό που έχω με αυτό δεν μου έχει συμβεί ποτέ.

Όταν έκανα την εκκρεμή ανάληψη μαζί τους των 950€, το έκανα στις 25 (σήμερα είναι 28), το status είναι σε εκκρεμότητα.

Έχω επικοινωνήσει μαζί τους αρκετές φορές μέσω συνομιλίας και email για να τους πω γιατί η πληρωμή είναι ακόμη σε εκκρεμότητα. Οι απαντήσεις τους ήταν ποικίλες.

Πάντα μου έλεγαν ότι η πληρωμή από την πλευρά τους έχει εγκριθεί (αλλά είναι ακόμα σε εκκρεμότητα). Μου είπαν από το περασμένο Σαββατοκύριακο ότι είχαν προβλήματα με το σύστημα του παρόχου πληρωμών τους, αφού ήταν αργία στις 25 (αλλά έχουν περάσει δύο εργάσιμες ημέρες), ότι η πληρωμή μπορεί να καθυστερήσει μέχρι τις 3 Ιανουαρίου 2025 (όταν ζήτησα να κάνω ανάληψη στις 25 Δεκεμβρίου).

Η υπηρεσία συνομιλίας είναι πολύ περιορισμένη, καθώς όταν εκφράζετε την ανησυχία σας, σας απαντούν όπως "κάντε υπομονή" και μετά κλείστε τη συνομιλία. Αυτό μου έχει συμβεί περίπου 6 ή 8 φορές, το ίδιο.

Πραγματικά έχω αρχίσει να πιστεύω ότι με απάτησαν και επαναλαμβάνω, κάτι τέτοιο δεν μου έχει συμβεί ποτέ στην Ισπανία.

Έχω στιγμιότυπα οθόνης εκτός από τις συνομιλίες, αλλά έχω τα email.

Ελπίζω να με βοηθήσετε από εδώ για να μην καταλήξω σε αυτό που είπα, ότι με έχουν εξαπατήσει πρώτη φορά στη ζωή μου σε καζίνο (και με άδεια, που είναι το πιο σοβαρό). Εάν αυτό δεν επιλυθεί, θα προβώ σε όποια μέτρα χρειάζομαι και θα υποβάλω παράπονα όπου χρειάζεται, προκειμένου να ανακληθεί η άδειά τους στην Ισπανία.

Ευχαριστώ πολύ.

Αυτόματη μετάφραση:
pauetboni
πριν από 6 ημέρες

Has this situation been resolved by now?

I hope that our team won't need to intervene. Let us know, please if you have any updates.

πριν από 5 ημέρες

Γεια σας, ήθελα να κάνω ανάληψη σε πλατινένιο, ήθελα να αλλάξω τον τραπεζικό λογαριασμό, το οποίο αρνήθηκαν, ακόμη και με την αποστολή του πιστοποιητικού ιδιοκτησίας, μου ζήτησαν κάρτα που δεν έχω χρόνια. Προσπαθώ να έρθω σε επαφή μαζί τους για να δω πώς μπορεί να λυθεί γιατί έχω 400€ στον λογαριασμό παιχνιδιού μου. Ποια είναι η έκπληξή μου; Έχουν μπλοκάρει οριστικά τον λογαριασμό μου. Δεν μπορώ να συνδεθώ!!!!! Μου έχουν κρατήσει 400€, τους έχω στείλει email και δεν έχουν δώσει σημάδια ζωής, θα τους καταγγείλω, είναι απατεώνες.

Αυτόματη μετάφραση:
Horus22
πριν από 5 ημέρες

Hi there.

May I know what was the precise last response regarding the issue or possible account closure before your account got closed, please? Perhaps if we try to understand the nature of the issue, we may come up with tips or help.

Although I tend to avoid hasty judgments, I believe you should file the complaint in this instance. And if I may add a note, once you do so, make sure to respond to that complaint properly to ensure the process will progress. 🙏

Do you agree with that idea? Are you ready to complain?

πριν από 5 ημέρες

Γεια, δεν μου απαντούν. Τους έχω εξηγήσει χίλιες φορές ότι τα στοιχεία που μου ζητάνε είναι πολύ παλιά, πώς να το κάνουμε και δεν μου λένε απολύτως τίποτα. Ο λογαριασμός έκλεισε και μου έχουν κρατήσει τα 400 ευρώ.

Αυτόματη μετάφραση:
Horus22
πριν από 5 ημέρες

I see. Can you kindly also respond to the rest of my previous post?

May I know what was the precise last response regarding the issue or possible account closure before your account got closed, please? Perhaps if we try to understand the nature of the issue, we may come up with tips or help.

Although I tend to avoid hasty judgments, I believe you should file the complaint in this instance. And if I may add a note, once you do so, make sure to respond to that complaint properly to ensure the process will progress. 🙏

Do you agree with that idea? Are you ready to complain?


Thank you very much.

Radka
πριν από 5 ημέρες

Το τελευταίο πράγμα που άκουσα από αυτούς είναι ότι μου ζήτησαν τεκμηρίωση για 2 κάρτες που δεν έχω εδώ και χρόνια και δεν έχω πλέον λογαριασμό σε αυτές τις τράπεζες. Τους είπα για να βρουν λύση. Ποτέ μα ποτέ δεν μου απάντησαν. Σταμάτησαν να μου απαντούν και έκλεισαν τον λογαριασμό μου. Με συμβουλεύετε να το αναφέρω στην αστυνομία;

Αυτόματη μετάφραση:
Horus22
πριν από 5 ημέρες

Oh, that was the last time—thank you.

I believe sharing this with the police would be a very interesting experience; feel free to try. I have to admit I would love to hear the story. But I have something much better for you.

Did you notice the part about the complaint, please? That's it, actually.

Romi
πριν από 5 ημέρες

Γεια σου Romi. Καταρχήν σας ευχαριστώ πολύ για τη δουλειά σας. Σε καιρούς σαν κι αυτούς, το να νιώθεις υποστήριξη είναι ανεκτίμητο.

Τα νέα είναι ότι επιτέλους, μετά από 7 μέρες, κατάφερα να κάνω εξαργύρωση. Ακόμα δεν μπορώ να το πιστέψω!! Είμαι σαφές ότι δεν θα παίξω ξανά σε αυτό το καζίνο ούτε θα συστήσω σε κανέναν να το κάνει. Δεν θα τους συγχωρήσω για την άσχημη στιγμή που με έκαναν να περάσω.

Μετά από 6 email (το τελευταίο χωρίς απάντηση) και περίπου 10 συνομιλίες συνομιλίας, κατάφερα να συγκεντρώσω.

Το χειρότερο από όλα είναι ο τρόπος που σας αντιμετωπίζουν, τόσο μέσω συνομιλίας όσο και μέσω email. Σου δίνουν μισές εξηγήσεις, χωρίς κανένα νόημα σε αυτά που λένε, και όταν τους μαλώνεις, κλείνουν την κουβέντα.

Σοβαρά, το χειρότερο που έχω παίξει ποτέ (έχω λογαριασμό στο 7), ξέρω για τι πράγμα μιλάω. Ποτέ ξανά PLATIN CASINO και σας ευχαριστώ πολύ τον Γκουρού του Καζίνο για την υποστήριξή σας από την αρχή.


Αυτόματη μετάφραση:
pauetboni
πριν από 4 ημέρες

I am really glad for you, and thank you for this update.

Your point is really understandable, and of course, no one would like to go through this kind of experience.

I hope you will avoid such treatment in the future.

Γίνετε μέλος της κοινότητας

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.

Εγγραφή
flash-message-news
Νέα Casino Guru News – Ακολουθήστε καθημερινά νέα από τον κλάδο των τυχερών παιχνιδιών
christmas_push_alt
Συμμετάσχετε στον χριστουγεννιάτικο διαγωνισμό με την Pragmatic Play—προσφέρουμε έπαθλα αξίας 3.000 $!
Ακολουθήστε μας στα κοινωνικά μέσα – Καθημερινές δημοσιεύσεις, μπόνους χωρίς κατάθεση, νέοι κουλοχέρηδες, και πολλά ακόμη
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, νέους κουλοχέρηδες και άλλα νέα