Αρχική σελίδαΦόρουμΚαζίνοOcean Breeze Casino - γενική συζήτηση

Ocean Breeze Casino - γενική συζήτηση (σελίδα 2)

 από Sabsta
|
29.484 προβολές 100 απαντήσεις |
|
1 2 3...6
Sabsta

Honestly, I still can't believe that a casino asks you to wait 21 days for a withdrawal. That sounds like a bad joke to me.

Οι 21 ημέρες δεν έχουν τελειώσει μέχρι την επόμενη εβδομάδα. Απλώς με προβληματίζει που ακόμη περιμένει και δεν επεξεργάζεται καν.

Αυτόματη μετάφραση:
Daniel

They could be a lot worse than a bad joke. I have already put out several warnings on here about Global Games Tech who.own Oceanbreeze Mr Sloty Olympusplay Cherry fiesta Chilli 777 Winnercasino 4 Crowns Casino Maximalwins and Casinomga I think they are Russian Mafia!! Money laundering they are based in Gibraltar but when you check the visa deposit transactions they go to Nigeria China and Azibyzan. They have no license by any gambling authority The games aren’t licensed by the providers and are pirated by them and the slots don’t play right. The fact this person won €5000 is a miracle. I did win several times when I played and won twice €1000 and did get paid after 15days that’s why I hold a glimmer of that this person may get their winnings but there are plenty on Trustpilot who didn’t so we will have to see. file

Daniel

Ειδικά επειδή η περιγραφή λέει 24 έως 48 ώρες αλλά η επεξεργασία θα ήταν 21 ημέρες

Αυτόματη μετάφραση:
Sabsta

Have you emailed them yet I wouldn’t be too hopeful but they do pay sometimes.. you even have to go through a fairly vigorous verification check to make them seem legit. I even got my own VIP manger 😂 He even gave me €1000 bonus once knowing that at X50 wagering and pirated slots fixed not to pay that I had no chance of winning. Even though I closed all my accounts I still get emails and texts from them

Η κατάσταση βρίσκεται υπό επεξεργασία και όταν γράφω για υποστήριξη, πάντα λέει ότι περιμένω, ώστε να μην έχει υποστεί ακόμη επεξεργασία

Αυτόματη μετάφραση:
Sabsta

I'm really wondering how this story is going to develop. Anyway, the casino got a rating of 0.0/10 from us so I'd say that explains it all.

Έγινε επεξεργασία από τον συντάκτη
Sabsta

Any joy getting your payment what do they say by email or live chat

Ότι είναι ακόμη σε εξέλιξη. Αλλά σιγά σιγά μην το πιστεύεις πια

Αυτόματη μετάφραση:

They are alla scammers, kriminals.. from the providers to the casino

Ότι είναι ακόμη σε εξέλιξη. Αλλά σιγά σιγά μην το πιστεύεις πια

Αυτόματη μετάφραση:

It's sad. I suppose you didn't read the casino review here before you registered there, right?

Όχι, διαφορετικά δεν θα είχα ξεφλουδίσει εκεί

Αυτόματη μετάφραση:
Sabsta

Just let me know if you manage to get the money from them. As long as they communicate with you, I would have hope 🙂

Σήμερα έλαβα ένα μήνυμα ότι ακυρώσατε την πληρωμή μου επειδή πρέπει να επαληθεύσω ξανά τον λογαριασμό μου επειδή αλλάξατε το σύστημά σας. Και τώρα πρέπει να περιμένουμε άλλες 21 ημέρες

Αυτόματη μετάφραση:
Sabsta

Slippery bunch of Crooks!! I think they will try anything to get out of paying you. Still in this situation I think you should put in another withdrawal request and wait another 21 days and just hope you get your winnings. They have just opened a Trustpilot account and have got 28/29 5 stars reviews from 1st time posters which seems like another shady operation to get more gullible customers. Remember Oceanbreeze1.com is apart of the Global Games Tech group that also run Mr Sloty Olympusplay Cherry Fiesta Chilli 777 Winnercasino Casinowins 4 Crowns Casino Maximalwins and CasinoMGA. They are based in Gibraltar have no gambling license from any gambling authority. The games aren’t licensed by the providers and I believe from my experience that the reason they offer huge bonuses is they can tamper with the RTP and Votality to make sure you don’t win. I once got a €1000 no deposit bonus from them at X50 wagering needless to say I didn’t win. Deposits go to bank accounts in China Nigeria and Azibyzan. My advice to all people reading this is avoid these bunch of Crooks. Also I had to cancel my Visa card once I self excluded and close my account 2 transactions from bogus companies were deducted from my account

Anonymized417

This is one of their fake reviews that have been left on their "official Trustpilot page" file

Γεια, άνοιξα επίσης λογαριασμό με truszpilot και έβαλα πολύ κακή βαθμολογία

Αυτόματη μετάφραση:

Γεια. Έχω 21 εργάσιμες ημέρες αύριο. Αναρωτιέμαι τι σκέφτεσαι τώρα; Το σύστημα πρέπει να έχει αλλάξει και να περιμένετε ξανά 21. Εσύ Sabsta νομίζεις ότι δεν θα πάρουμε ποτέ τα χρήματά μας!

Αυτόματη μετάφραση:

Σήμερα έλαβα ένα μήνυμα ότι ακυρώσατε την πληρωμή μου επειδή πρέπει να επαληθεύσω ξανά τον λογαριασμό μου επειδή αλλάξατε το σύστημά σας. Και τώρα πρέπει να περιμένουμε άλλες 21 ημέρες

Αυτόματη μετάφραση:

I mean, they've got the worst possible rating on our website. I wouldn't expect anything else...

Είναι εκπληκτικό πόσος χρόνος χρειάζεται για να περιμένετε από τις 4 Αυγούστου μέχρι τώρα που είχε κανείς θετικές εμπειρίες με το καζίνο;


Αυτόματη μετάφραση:
1 2 3...6
Μετάβαση στη σελίδααπό 6 σελίδες

Γίνετε μέλος της κοινότητας

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.

Εγγραφή
flash-message-news
Νέα Casino Guru News – Ακολουθήστε καθημερινά νέα από τον κλάδο των τυχερών παιχνιδιών
Ακολουθήστε μας στα κοινωνικά μέσα – Καθημερινές δημοσιεύσεις, μπόνους χωρίς κατάθεση, νέοι κουλοχέρηδες, και πολλά ακόμη
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, νέους κουλοχέρηδες και άλλα νέα