Αρχική σελίδαΦόρουμΚαζίνοNorsewin Casino - γενική συζήτηση

Norsewin Casino - γενική συζήτηση

 από rastakiller
|
1.977 προβολές 24 απαντήσεις |
|
1 2
Αν θέλετε να συζητήσετε οτιδήποτε σχετικό με το Norsewin Casino, όπως τα παιχνίδια του, τα μπόνους του, τις μεθόδους πληρωμής του, τα ζητήματα με τον λογαριασμό σας, τις δυνατότητες υπεύθυνου στοιχηματισμού, ή οτιδήποτε άλλο, μπορείτε να το κάνετε εδώ.

I have same problem with this casino as I have with Slotobit Casino of which I wrote in Slotobit Casino Discussion.

i wanted to paste that here but it says that post exist, yes but my problem here is the same is just another casino name and all I have said there is the same thing here in Norsewin.


rastakiller

Hello again.

Feel free to try different words. 😉

But let me help here - this is the copy:

"I claimed free spins got the bonus finish the wager and balance dropped to 20€ not to 50 as is stated on your site and in their terms.

Anyway i asked them that trough message, where they tell you they gonna get back to you via email since live chat is not working.

Also I send all KYC documents but nothing is happening no email answer no KYC reaction no communication at all ! What if I made a deposit in that casino I would be furious! and yeah all that was way over 24 hours ago like how is possible not to have no communication for that long wit customers!?"

In any case, I responded to you in the Slotobit Discussion.

The same thing, though: A fresh + smaller casino. The maximum win from the bonus is 20€.

"Live chat support is not available 24/7"

I would stick with bigger casinos supporting customers 24/7. Could be better. Fresh and small casinos may not be well-established, might be short on people, and so on.


Εδώ και μέρες προσπαθώ να έρθω σε επαφή με την πλατφόρμα και δεν μπορώ να λάβω απάντηση.

Αυτόματη μετάφραση:
joaovictortforte

Do you mean a reply from the chat or by email?

Is there any issue you would like us to help you with, perhaps?

Προσπαθούσα να επικοινωνήσω μαζί τους για επιβεβαίωση του λογαριασμού μου και τα κατάφερα, αλλά τώρα αντιμετωπίζω άλλο πρόβλημα με την ανάληψη.

Αυτόματη μετάφραση:

Προσπαθώ να βγάλω τα χρήματα εδώ και μέρες και δεν μπορώ και κανείς από την υποστήριξη δεν απαντά στα μηνύματά μου😠😡😡😡

Αυτόματη μετάφραση:
joaovictortforte

Hello, what do you mean by "for days" please, how long have you been waiting for your money ? Have you been able to verify without any problems ? No reason why you haven't been able to withdraw yet ? 

Κανείς δεν απαντά Προσπαθώ να αποσύρω εδώ και 2 εβδομάδες

Έγινε επεξεργασία
Αυτόματη μετάφραση:
joaovictortforte

Thank you for your reply. 

2 weeks is exactly the time we give casinos to sort out everything that is needed and send the player the money. 

So in this case I would recommend you to open a complaint and our team will try to help you.

You can find a link to it here ⬅️

Are you up for it ?

Έγινε επεξεργασία

Έχω ήδη έναν λογαριασμό εδώ, πώς μπορώ να λάβω βοήθεια;

Αυτόματη μετάφραση:
joaovictortforte

Hmm, I meant complaint with us not account. I posted a link in my previous reply and we would try to help you if you haven't gotten anywhere yet. 

Do you think you will be able to do that with us ? 

Εκκρεμεί ανάληψη

Ποσό: 500 EUR

Ημερομηνία δημιουργίας: 6 Ιανουαρίου 2025 στις 2:08 π.μ

Το άτομο που κέρδισε περιμένει 4 μέρες, δεν γίνεται τίποτα.. Δεν μπορώ να πάρω τα κέρδη μου ούτε σε τράπεζες της Φινλανδίας (Visa). Τα λεφτά είναι καλά, αλλά δεν μπορώ να τα πάρω πίσω. Δεν το προτείνω.

Αυτόματη μετάφραση:
mjaakkola

Try bank transfer as I don't think they withdraw back to card. You can ask live chat

Οι κανονικές τράπεζες δεν λειτουργούν στη Φινλανδία, μόνο οι πληρωμές και οι ειδικοί και δεν υπάρχει ζωντανή συνομιλία..

Αυτόματη μετάφραση:

Εκκρεμεί ανάληψη

Ποσό: 500 EUR

Ημερομηνία δημιουργίας: 6 Ιανουαρίου 2025 στις 2:08 π.μ

Το άτομο που κέρδισε περιμένει 4 μέρες, δεν γίνεται τίποτα.. Δεν μπορώ να πάρω τα κέρδη μου ούτε σε τράπεζες της Φινλανδίας (Visa). Τα λεφτά είναι καλά, αλλά δεν μπορώ να τα πάρω πίσω. Δεν το προτείνω.

Αυτόματη μετάφραση:

So what is the problem with the payment method? Have you tried asking them for alternatives or help on how you should withdraw? I think that should be the best way to find out such information.

file those are only what you get. i debosit visa card, but cant get Withdrawal that way.this is just sick!

mjaakkola

It's pretty stupid when it says it's available after deposit if you deposited using this method. But I would definitely communicate all this with the casino, because they should guide you and help you so that you don't have a problem making a withdrawal. If this is not possible, then you can contact us.

Jaro

Άκουσα ότι μόνο αν δημιουργήσω έναν λογαριασμό κρυπτογράφησης και η εξυπηρέτηση πελατών ζητήσει από το καζίνο τα κέρδη μου σε κρυπτογράφηση, έτσι το κατάλαβα...

Αυτόματη μετάφραση:
mjaakkola

Hi! May I know what the casino employees specifically explained to you?

Feel free to add a screenshot or email body, so we can try to figure out whether any of that makes sense. Do you have something available, please?

Try to reach out to them once more so we can see the exact response. Should be helpful, I wager.

1 2

Γίνετε μέλος της κοινότητας

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.

Εγγραφή
flash-message-reviews
Αξιολογήσεις χρηστών – Γράψτε τις δικές σας αξιολογήσεις και μοιραστείτε την εμπειρία σας
Ακολουθήστε μας στα κοινωνικά μέσα – Καθημερινές δημοσιεύσεις, μπόνους χωρίς κατάθεση, νέοι κουλοχέρηδες, και πολλά ακόμη
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, νέους κουλοχέρηδες και άλλα νέα