Γεια σου και πάλι.
Μη διστάσετε να δοκιμάσετε διαφορετικές λέξεις. 😉
Αλλά επιτρέψτε μου να βοηθήσω εδώ - αυτό είναι το αντίγραφο:
"Υποστήριξα ότι οι δωρεάν περιστροφές έλαβαν το μπόνους ολοκλήρωσης το στοίχημα και το υπόλοιπο έπεσε στα 20€ και όχι στα 50, όπως αναφέρεται στον ιστότοπό σας και στους όρους τους.
Τέλος πάντων, τους ρώτησα αυτό το κατώτερο μήνυμα, όπου σας λένε ότι θα επικοινωνήσουν μαζί σας μέσω email, καθώς η ζωντανή συνομιλία δεν λειτουργεί.
Επίσης στέλνω όλα τα έγγραφα KYC αλλά δεν συμβαίνει τίποτα, καμία απάντηση μέσω email, καμία αντίδραση KYC, καμία επικοινωνία! Τι θα γινόταν αν έκανα μια κατάθεση σε αυτό το καζίνο θα ήμουν έξαλλος! και ναι, όλα αυτά συνέβησαν πριν από 24 ώρες, πώς είναι δυνατόν να μην υπάρχει επικοινωνία για τόσο μακροχρόνιους έξυπνους πελάτες!?"
Σε κάθε περίπτωση, σας απάντησα στη Συζήτηση του Slotobit.
Το ίδιο πράγμα, όμως: Ένα φρέσκο + μικρότερο καζίνο. Το μέγιστο κέρδος από το μπόνους είναι 20 €.
"Η υποστήριξη ζωντανής συνομιλίας δεν είναι διαθέσιμη 24/7"
Θα έμενα με μεγαλύτερα καζίνο που υποστηρίζουν πελάτες 24/7. Θα μπορούσε να ήταν καλύτερα. Τα φρέσκα και μικρά καζίνο μπορεί να μην είναι καλά εδραιωμένα, να μην έχουν κόσμο και ούτω καθεξής.
Hello again.
Feel free to try different words. 😉
But let me help here - this is the copy:
"I claimed free spins got the bonus finish the wager and balance dropped to 20€ not to 50 as is stated on your site and in their terms.
Anyway i asked them that trough message, where they tell you they gonna get back to you via email since live chat is not working.
Also I send all KYC documents but nothing is happening no email answer no KYC reaction no communication at all ! What if I made a deposit in that casino I would be furious! and yeah all that was way over 24 hours ago like how is possible not to have no communication for that long wit customers!?"
In any case, I responded to you in the Slotobit Discussion.
The same thing, though: A fresh + smaller casino. The maximum win from the bonus is 20€.
"Live chat support is not available 24/7"
I would stick with bigger casinos supporting customers 24/7. Could be better. Fresh and small casinos may not be well-established, might be short on people, and so on.
Αυτόματη μετάφραση: