ΦόρουμΚαζίνοNorsewin Casino - γενική συζήτηση

Norsewin Casino - γενική συζήτηση

πριν από 2 μήνες από rastakiller
|
490 προβολές 11 απαντήσεις |
|
Προσθήκη ανάρτησης
πριν από 2 μήνες
Αν θέλετε να συζητήσετε οτιδήποτε σχετικό με το Norsewin Casino, όπως τα παιχνίδια του, τα μπόνους του, τις μεθόδους πληρωμής του, τα ζητήματα με τον λογαριασμό σας, τις δυνατότητες υπεύθυνου στοιχηματισμού, ή οτιδήποτε άλλο, μπορείτε να το κάνετε εδώ.
πριν από 2 μήνες

I have same problem with this casino as I have with Slotobit Casino of which I wrote in Slotobit Casino Discussion.

i wanted to paste that here but it says that post exist, yes but my problem here is the same is just another casino name and all I have said there is the same thing here in Norsewin.


rastakiller
πριν από 2 μήνες

Hello again.

Feel free to try different words. 😉

But let me help here - this is the copy:

"I claimed free spins got the bonus finish the wager and balance dropped to 20€ not to 50 as is stated on your site and in their terms.

Anyway i asked them that trough message, where they tell you they gonna get back to you via email since live chat is not working.

Also I send all KYC documents but nothing is happening no email answer no KYC reaction no communication at all ! What if I made a deposit in that casino I would be furious! and yeah all that was way over 24 hours ago like how is possible not to have no communication for that long wit customers!?"

In any case, I responded to you in the Slotobit Discussion.

The same thing, though: A fresh + smaller casino. The maximum win from the bonus is 20€.

"Live chat support is not available 24/7"

I would stick with bigger casinos supporting customers 24/7. Could be better. Fresh and small casinos may not be well-established, might be short on people, and so on.


πριν από 2 μήνες

Εδώ και μέρες προσπαθώ να έρθω σε επαφή με την πλατφόρμα και δεν μπορώ να λάβω απάντηση.

Αυτόματη μετάφραση:
joaovictortforte
πριν από 2 μήνες

Do you mean a reply from the chat or by email?

Is there any issue you would like us to help you with, perhaps?

πριν από 1 μήνα

Προσπαθούσα να επικοινωνήσω μαζί τους για επιβεβαίωση του λογαριασμού μου και τα κατάφερα, αλλά τώρα αντιμετωπίζω άλλο πρόβλημα με την ανάληψη.

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 1 μήνα

Προσπαθώ να βγάλω τα χρήματα εδώ και μέρες και δεν μπορώ και κανείς από την υποστήριξη δεν απαντά στα μηνύματά μου😠😡😡😡

Αυτόματη μετάφραση:
joaovictortforte
πριν από 1 μήνα

Hello, what do you mean by "for days" please, how long have you been waiting for your money ? Have you been able to verify without any problems ? No reason why you haven't been able to withdraw yet ? 

πριν από 1 μήνα

Κανείς δεν απαντά Προσπαθώ να αποσύρω εδώ και 2 εβδομάδες

Έγινε επεξεργασία από τον συντάκτη πριν από 1 μήνα
Αυτόματη μετάφραση:
joaovictortforte
πριν από 1 μήνα

Thank you for your reply. 

2 weeks is exactly the time we give casinos to sort out everything that is needed and send the player the money. 

So in this case I would recommend you to open a complaint and our team will try to help you.

You can find a link to it here ⬅️

Are you up for it ?

Έγινε επεξεργασία από τον συντάκτη πριν από 1 μήνα
πριν από 1 μήνα

Έχω ήδη έναν λογαριασμό εδώ, πώς μπορώ να λάβω βοήθεια;

Αυτόματη μετάφραση:
joaovictortforte
πριν από 1 μήνα

Hmm, I meant complaint with us not account. I posted a link in my previous reply and we would try to help you if you haven't gotten anywhere yet. 

Do you think you will be able to do that with us ? 

Γίνετε μέλος της κοινότητας

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.

Εγγραφή
flash-message-news
Νέα Casino Guru News – Ακολουθήστε καθημερινά νέα από τον κλάδο των τυχερών παιχνιδιών
Ακολουθήστε μας στα κοινωνικά μέσα – Καθημερινές δημοσιεύσεις, μπόνους χωρίς κατάθεση, νέοι κουλοχέρηδες, και πολλά ακόμη
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, νέους κουλοχέρηδες και άλλα νέα