ΦόρουμΚαζίνοNomini Casino - γενική συζήτηση

Nomini Casino - γενική συζήτηση

πριν από 2 έτη από leonpreiser00
|
6173 προβολές 40 απαντήσεις |
|
1 23
Προσθήκη ανάρτησης
πριν από 2 έτη
Αν θέλετε να συζητήσετε οτιδήποτε σχετικό με το Nomini Casino, όπως τα παιχνίδια του, τα μπόνους του, τις μεθόδους πληρωμής του, τα ζητήματα με τον λογαριασμό σας, τις δυνατότητες υπεύθυνου στοιχηματισμού, ή οτιδήποτε άλλο, μπορείτε να το κάνετε εδώ.
πριν από 2 έτη

Έχω διαβάσει πάρα πολλές κακές κριτικές για αυτό το καζίνο στο Διαδίκτυο. Τώρα περιμένω πληρωμή 5000 € στο Nomini. Φοβάμαι ότι αυτό το καζίνο δεν θα με πληρώσει. Υπάρχει κάποιος που έχει ήδη πληρώσει με επιτυχία ένα παρόμοιο ποσό σε αυτό το καζίνο;

Αυτόματη μετάφραση:
leonpreiser00
πριν από 2 έτη

The casino has a good reputation on our website. There were some complaints from players, but they solved most of them so I'm quite confident that you should receive your winnings 🙂 Did you win the money on a specific game or have you played more games?

Έγινε επεξεργασία από τον συντάκτη πριν από 2 έτη
Buki7
πριν από 2 έτη

Hello, there are some open (plus much more solved) complaints towards this casino with the same issue as you're facing now 🙁. So, to me it seems they have some regular, big problems with withdrawals. You can check it here, if you like https://casino.guru/complaints

If you feel like it, you can submit your own complaint, we have a special team just for that.

Little advise: if you wish someone to respond to you directly here, use "reply" button, please. This means that the person will be notified about pending message 🙂

Buki7
πριν από 2 έτη

The fact that you don't get replies for days doesn't need to mean that they want to scam you. It could be simply because the casino is understaffed and they don't have enough human resources to process it faster. Especially when you claim you won a lot, it's worth to be patient.

What's the current state? Have you managed to verify the account or do they still require something else?

Buki7
πριν από 2 έτη

If you already sent it before and the address is visible there, I'd probably send it over again and say that you've already sent it before, but you send it again, because it seems they lost it.

If more time efficient than starting arguing with them and proving that you already sent it earlier and they just overlooked it.

πριν από 2 έτη

Προσοχή!! Προειδοποίηση! Πώς μπορείτε να αξιολογήσετε αυτό το καζίνο θετικά; Δεν υπάρχουν αναλήψεις. Το ένα κρατιέται για εβδομάδες. Τότε η υποστήριξη δεν έρχεται καν σε επαφή. Είναι απάτη και υπεξαίρεση. Ακολουθεί διαφήμιση. Όποιος αξιολογεί θετικά αυτό το καζίνο πρέπει να αναμένει αξιώσεις για ζημιές στο μέλλον.

Αυτόματη μετάφραση:
pozzalex
πριν από 2 έτη

If you have any issues with this casino, you can submit a complaint on our website. There's a good chance that we might be able to help 🙂

πριν από 2 έτη

this is just not a likely casino, scammers which I have not seen before! the support service gives incorrect information, lies at every step! it is said that the payment processing is 3 working days, the agent tells me that not 3 but 3-5 days, I ask you to send where this is indicated in the rules, he sends me and it clearly says 3 working days, filed for payment on 15.12 and nothing! people where to file a complaint / claim?

pufabass86
πριν από 2 έτη

Hello, I'd like to say that during any holiday season it's normal to wait more than usual. However the staff should be honest about the reason, I think.

You can submit a complaint here: https://casino.guru/complaints


πριν από 1 έτος

Απο τις 21/7 εχω ζητησει αναληψη και μονο υπομονη μου ζητανε θα ηθελα να λυιει το θεμα μου γιατι αρχισε να με ταλαιπωρει δεν ειναι δικαιο.

Ritsis12
πριν από 1 έτος

Hello,

I would not be happy either I guess.

Is there any particular problem associated with your withdrawal, I wonder?

Any ongoing verification for example - have you successfully withdrawn earlier?

In what status your withdrawal currently is, please?


πριν από 1 έτος

Σε αναμονη ειναι η πρωτη αναληψη μου που εχω ζητησει

Ritsis12
πριν από 1 έτος

Hello,

Do you have any updates, please?

πριν από 1 έτος

Ακομα τιποτα μολις εχω θετικα αποτελεσματα θα σας στειλω αμέσως τσεκαρω συνεχεια τα email μου.σας ευχαριστω πολυ!!

Ritsis12
πριν από 1 έτος

That would be great.

I hope it won't take much time, of course. 🤞

πριν από 1 έτος

Απλώς ήθελα να μάθω πόσο καιρό χρειάζεται για να πέσει το pix μου; Έχουν περάσει πάνω από 24 ώρες και ακόμα τίποτα!

Θέλω τα λεφτά μου…

Αυτόματη μετάφραση:
charlischs
πριν από 1 έτος

Hello,

it should be a matter of days, I'd say. I can imagine that you may feel that Pix should be instant, but it depends on when the casino transfers the money.

Just to be sure, has your account been fully verified, please?

In what status is your withdrawal now?

Radka
πριν από 1 έτος

Ναι, επαληθεύτηκε και η κατάσταση ανάληψης εκκρεμεί εδώ και μέρες και έφτασε στο email μου, ζητήσατε την ανάληψη.

Αυτόματη μετάφραση:
charlischs
πριν από 1 έτος

So it seems that your withdrawal is not in the process yet. As I said the payout may seem instant but the casino must process the payment first. I'd ask the casino's live chat regularly.


1 23

Γίνετε μέλος της κοινότητας

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.

Εγγραφή
flash-message-news
Νέα Casino Guru News – Ακολουθήστε καθημερινά νέα από τον κλάδο των τυχερών παιχνιδιών
Ακολουθήστε μας στα κοινωνικά μέσα – Καθημερινές δημοσιεύσεις, μπόνους χωρίς κατάθεση, νέοι κουλοχέρηδες, και πολλά ακόμη
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, νέους κουλοχέρηδες και άλλα νέα