Δεν χρησιμοποιούσαν το sumsub όταν έγραψα. Στη συνέχεια τα εισήγαγαν στην ενότητα KYC περίπου 3 εβδομάδες μετά την ένταξή μου. Πριν από αυτό ήταν απλώς ένα παράθυρο μεταφόρτωσης. Δεν παίζω σε καζίνο με sumsub εκτός και αν στείλω πρώτα email στο καζίνο και τους ενημερώσω.
Στη συνέχεια, το Nitrowinner δέχτηκε όλα τα έγγραφά μου μέσω email και είπε ότι επιβεβαιώθηκαν και το ίδιο και ο λογαριασμός. Τώρα άρχισαν τα θέματα και έχουν πεθάνει.
Έχω λογαριασμούς συναλλαγών με την IG κ.λπ. και μου επέτρεψαν να παρακάμψω το sumsub στέλνοντας έγγραφα. Το Sumsub δεν θα μου πει γιατί βρίσκομαι στη μαύρη λίστα (αν και νομίζω ότι οφείλεται σε απάτη μου πριν από χρόνια). Το δικό τους μήνυμα στο nitrowinner ή σε οποιοδήποτε site όταν αποτυγχάνουν, λέει "επικοινωνήστε με την εταιρεία" με τα στοιχεία σας.
They weren't using sumsub when I signed up. They then introduced these in the KYC section about 3 weeks after I joined. Prior to that it was just an upload window. I don't play at casinos with sumsub unless I email the casino first and let them know.
Nitrowinner then accepted all my documents via email and said they were confirmed and so was the account. Now the issues have started and they've gone dead.
I have trading accounts with IG etc and they allowed me to bypass sumsub by sending documents in. Sumsub won't tell me why Im blacklisted (though I think it's due to me being frauded years ago). Their own message on nitrowinner or any site when they fail you says 'contact the company' with your details.
Αυτόματη μετάφραση: