καλημερα σας.
Και πάλι, καταλαβαίνω ότι δεν σας αρέσουν οι μέθοδοι και η μεθοδολογία μας. Ωστόσο, με τέτοια ικανότητα, δύσκολα μπορούμε να χρησιμοποιήσουμε τη βοήθειά σας ως αμερόληπτο ελεγκτή. Νομίζω ότι πολλά είναι αρκετά προφανή. Έχω ήδη αφιερώσει λίγο χρόνο εξηγώντας πώς λειτουργούν τα πράγματα εδώ. Πραγματικά δεν το καταλαβαίνω.
Για άλλη μια φορά, η επικοινωνία, η διαδικασία KYC και το μήκος ανάληψης είναι χαρακτηριστικά που δεν μπορούμε να μετρήσουμε επειδή ο ιστότοπός μας είναι προσαρμοσμένος σχεδόν για κάθε κομητεία ξεχωριστά. Επιπλέον, κάθε κατάσταση είναι κάπως διαφορετική, επομένως δεν υπάρχει κυριολεκτικά κανένα σενάριο δοκιμής για αυτό. Εξάλλου, τα παράπονα είναι πάντα διαθέσιμα. Αυτό που μπορούμε να μετρήσουμε ή να διερευνήσουμε στη συνέχεια μέσω των καταγγελιών επηρεάζει τον Δείκτη Ασφάλειας.
Για τους παίκτες, όπως συνεχίζετε να εμφανίζετε ξανά, είναι χαρακτηριστικό να πείτε, "υπάρχουν πολλά θύματα στο διαδίκτυο και δεν κάνετε τίποτα". Λοιπόν, σας αφήνουμε να διαδώσετε τις εμπειρίες σας στο φόρουμ, αντιμετωπίζοντας την "υποψία" σας και μπορείτε επίσης να παραπονεθείτε επίσημα. Έτσι όπως και οι άλλοι.
Αυτό που μου φάνηκε ύποπτο είναι ότι ξεχνάς συνεχώς αυτά που έχουμε ήδη συζητήσει. Απλώς λέγοντας. 🤷♂️
Εάν ένα καζίνο αγνοεί τους παίκτες, είναι σίγουρα μια κακή εμπειρία χρήστη. Από την άλλη πλευρά, είναι πάντα καλό να καταλαβαίνουμε γιατί και ποιες είναι οι συνέπειες. Για αυτό πρέπει να έρθουν οι παίκτες και να υποβάλουν τις καταγγελίες. Το να μιλάς εκ μέρους «όλων των παικτών εκεί έξω» δεν είναι τόσο ωφέλιμο όσο θα μπορούσε κανείς να πιστέψει.
Για άλλη μια φορά, ο Δείκτης Ασφάλειας που επισημαίνεται ως κάτω από το μέσο όρο δείχνει ότι το καζίνο δεν είναι στην καλύτερη κατάσταση. Λοιπόν, είναι πραγματικά τόσο σοκαριστικό που τείνουν να αγνοούν τους παίκτες για να περιπλέξουν τις αναλήψεις, για παράδειγμα;
Good day to you.
Again, I understand you do not like our methods and methodology. Yet with such aptitude, we can hardly use your help as an impartial tester. I think that much is pretty obvious. I have already spent some time explaining how things work here. I truly don't get it.
Once more, communication, KYC process, and withdrawal lenght are features we can't measure because our website is tailored for almost each county separartely. Additionally, each situation is kind of different, so there is literally no testing scenario for that. Besides, complaints are always available. What we can measure or investigate afterwards through the complaints affects the Safety Index.
For players, like you keep showing again, it is typical to say, "there are many victims across the internet and you do nothing." Well, we let you spread your experiences on the forum, addressing your "suspiciosity," and you may also complain officially. So as the others.
What I found suspicious is that you constantly forgot what we have already discussed. Just saying. 🤷♂️
If a casino ignores players, it is certainly a bad user experience; on the other hand, it is always good to understand why and what the consequences are. For that, we need the players to come and submit the complaints. Talking on behalf of "all players out there" is not as beneficial as one might believe.
Once more, the Safety Index marked as below averade indicates the casino is not in the best shape. So, is it truly so shocking that they tend to ignore players to complicate withdrawals, for instance?
Αυτόματη μετάφραση: