Αρχική σελίδαΦόρουμΚαζίνοNetBet Casino - γενική συζήτηση

NetBet Casino - γενική συζήτηση

πριν από 8 μήνες από zeugirdorramo1012
|
1.375 προβολές 9 απαντήσεις |
|
πριν από 8 μήνες
Αν θέλετε να συζητήσετε οτιδήποτε σχετικό με το NetBet Casino, όπως τα παιχνίδια του, τα μπόνους του, τις μεθόδους πληρωμής του, τα ζητήματα με τον λογαριασμό σας, τις δυνατότητες υπεύθυνου στοιχηματισμού, ή οτιδήποτε άλλο, μπορείτε να το κάνετε εδώ.
πριν από 8 μήνες

Στις 3 Απριλίου ζήτησα την ανάληψη μου για το ποσό των 17.000 και μου το είπαν. Κατά τη διάρκεια του Σαββάτου το πρωί θα έπρεπε να είχε εμφανιστεί στον λογαριασμό μου και σήμερα Σάββατο είναι ήδη πάνω από μισή μέρα και δεν τους έχω στείλει μήνυμα και κανείς δεν απαντά ούτε μέσω email ούτε μέσω συνομιλίας και δεν έχει τηλέφωνο ο αριθμός που μπορώ να καλέσω το email που έχω εγγραφεί σε αυτόν τον λογαριασμό είναι ο ακόλουθος sullyvan1012@gmail.com Παρακαλώ μπορείτε να παρέμβετε για να επισπεύσετε την πληρωμή μου γιατί είναι πιθανό για καταθέσεις και τις λαμβάνουν αμέσως αλλά για αναλήψεις παίρνουν για πάντα και όλα τα έγγραφα μου είναι εντάξει και οι ίδιοι μου είπαν ότι δεν υπήρχε πρόβλημα με την τεκμηρίωση από σήμερα στο το πρωί που επικοινώνησα μαζί τους και όταν έκανα το σχόλιο ότι πρέπει να μου απαντήσουν για την απόσυρσή μου, δεν μου απάντησαν πλέον με κανένα τρόπο. Προσπαθώ να επικοινωνήσω για περισσότερες από 3 ώρες και η εξυπηρέτηση πελατών υποτίθεται ότι είναι από τις 7 το πρωί έως τις 10 το βράδυ και τις 7 ημέρες της εβδομάδας

από 7 και δεν μπορώ να κάνω παράπονο σε αυτήν τη σελίδα, λαμβάνω ένα σφάλμα captcha

Αυτόματη μετάφραση:
zeugirdorramo1012
πριν από 8 μήνες

To me it happened for 100 bucks I didn't think they stopped down that low but I guess they do what you can do is get a hold of dept of con as under affairs and the bbb and any other agency but there's got to be one like a direct overseer regardless of the phone number they got to have registered that business you just have to get as hold of them and see what's the process to getting paid some scoundrals what they do is just push you away and many don't go thru the process so that's a gain for them but if everybody would report these fools they would have to pay they are just pushing you away and sometimes id eady to let go but I never do not even for one dollar om working on putting some ads on my car the name of the casino that burnt me and rest assured that I will get them for s lot more whether they see it or not they are one of these types of casino online but I think their all the he same so I'm just gonna focus on online something like that


casinos wrong place to wim. Or where you loose even when you win

πριν από 8 μήνες

Στις 3 Απριλίου ζήτησα την ανάληψη μου για το ποσό των 17.000 και μου το είπαν. Κατά τη διάρκεια του Σαββάτου το πρωί θα έπρεπε να είχε εμφανιστεί στον λογαριασμό μου και σήμερα Σάββατο είναι ήδη πάνω από μισή μέρα και δεν τους έχω στείλει μήνυμα και κανείς δεν απαντά ούτε μέσω email ούτε μέσω συνομιλίας και δεν έχει τηλέφωνο ο αριθμός που μπορώ να καλέσω το email που έχω εγγραφεί σε αυτόν τον λογαριασμό είναι ο ακόλουθος sullyvan1012@gmail.com Παρακαλώ μπορείτε να παρέμβετε για να επισπεύσετε την πληρωμή μου γιατί είναι πιθανό για καταθέσεις και τις λαμβάνουν αμέσως αλλά για αναλήψεις παίρνουν για πάντα και όλα τα έγγραφα μου είναι εντάξει και οι ίδιοι μου είπαν ότι δεν υπήρχε πρόβλημα με την τεκμηρίωση από σήμερα στο το πρωί που επικοινώνησα μαζί τους και όταν έκανα το σχόλιο ότι πρέπει να μου απαντήσουν για την απόσυρσή μου, δεν μου απάντησαν πλέον με κανένα τρόπο. Προσπαθώ να επικοινωνήσω για περισσότερες από 3 ώρες και η εξυπηρέτηση πελατών υποτίθεται ότι είναι από τις 7 το πρωί έως τις 10 το βράδυ και τις 7 ημέρες της εβδομάδας

από 7 και δεν μπορώ να κάνω παράπονο σε αυτήν τη σελίδα, λαμβάνω ένα σφάλμα captcha

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 8 μήνες

Could you please provide any update regarding your withdrawal, if there is any? We usually give casinos 14 full days to proceed the payments, so we won't be able to intervene before that, unfortunately. I hope you will get your money soon, and there won't be needed to submit a complaint. If you feel you need our help, please let us know, we'll wait for your reply.

πριν από 8 μήνες

To me it happened for 100 bucks I didn't think they stopped down that low but I guess they do what you can do is get a hold of dept of con as under affairs and the bbb and any other agency but there's got to be one like a direct overseer regardless of the phone number they got to have registered that business you just have to get as hold of them and see what's the process to getting paid some scoundrals what they do is just push you away and many don't go thru the process so that's a gain for them but if everybody would report these fools they would have to pay they are just pushing you away and sometimes id eady to let go but I never do not even for one dollar om working on putting some ads on my car the name of the casino that burnt me and rest assured that I will get them for s lot more whether they see it or not they are one of these types of casino online but I think their all the he same so I'm just gonna focus on online something like that


casinos wrong place to wim. Or where you loose even when you win

πριν από 8 μήνες

May I ask if you got your money at the end? When exactly did this happened to you, actually? If you need any help from our complaint team, please let us know.

πριν από 8 μήνες

I don't remember the name but I can look it up I had won like 4000 but I was told I could only withdraw 100 and that the rest would be erased so that pretty much killed it then trying to withdraw the 200 became agonizing they asked for id everything which doesn't really make much sense I mean when you deposit them don't get put thru all of that but after 3 days or 5 they then said I needed to give them 25 dlrs to verify me I just gave them a copy of my driver's license along with a selfie and proof of address I was starting to think I was applying for a loan but that's what happened and I added I'm living out of my car I don't have money and if I did I would put gas cuz even paying it's up for review so they said insinuating they can always choose to not pay if they suspect something and that's what they said my email with them manases6801@gmail.com

And my user is razo

Romi
πριν από 8 μήνες

Yes I could use some help if you may

My information in general

Efrain castaneda

6195127305

manases6801@gmail.com


Razo
πριν από 8 μήνες

You don't remember the name of what exactly? If you feel, that you need help with this issue, and that our team could be able to solve it, please follow this link 👈 and file a complaint. I really hope the solution to it could be found.🤞

πριν από 8 μήνες

Επιλύθηκε, η κατάθεση έγινε, σας ευχαριστώ όλους

Αυτόματη μετάφραση:
zeugirdorramo1012
πριν από 8 μήνες

Hey, I thought the problem was getting the money out = withdrawal. Anyway, I'm glad to hear you managed to resolve that!

Please feel free to share any additional experiences you have had in this casino.

Γίνετε μέλος της κοινότητας

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.

Εγγραφή
flash-message-news
Νέα Casino Guru News – Ακολουθήστε καθημερινά νέα από τον κλάδο των τυχερών παιχνιδιών
christmas_push_alt
Συμμετάσχετε στον χριστουγεννιάτικο διαγωνισμό με την Pragmatic Play—προσφέρουμε έπαθλα αξίας 3.000 $!
Ακολουθήστε μας στα κοινωνικά μέσα – Καθημερινές δημοσιεύσεις, μπόνους χωρίς κατάθεση, νέοι κουλοχέρηδες, και πολλά ακόμη
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, νέους κουλοχέρηδες και άλλα νέα