Στις 3 Απριλίου ζήτησα την ανάληψη μου για το ποσό των 17.000 και μου το είπαν. Κατά τη διάρκεια του Σαββάτου το πρωί θα έπρεπε να είχε εμφανιστεί στον λογαριασμό μου και σήμερα Σάββατο είναι ήδη πάνω από μισή μέρα και δεν τους έχω στείλει μήνυμα και κανείς δεν απαντά ούτε μέσω email ούτε μέσω συνομιλίας και δεν έχει τηλέφωνο ο αριθμός που μπορώ να καλέσω το email που έχω εγγραφεί σε αυτόν τον λογαριασμό είναι ο ακόλουθος sullyvan1012@gmail.com Παρακαλώ μπορείτε να παρέμβετε για να επισπεύσετε την πληρωμή μου γιατί είναι πιθανό για καταθέσεις και τις λαμβάνουν αμέσως αλλά για αναλήψεις παίρνουν για πάντα και όλα τα έγγραφα μου είναι εντάξει και οι ίδιοι μου είπαν ότι δεν υπήρχε πρόβλημα με την τεκμηρίωση από σήμερα στο το πρωί που επικοινώνησα μαζί τους και όταν έκανα το σχόλιο ότι πρέπει να μου απαντήσουν για την απόσυρσή μου, δεν μου απάντησαν πλέον με κανένα τρόπο. Προσπαθώ να επικοινωνήσω για περισσότερες από 3 ώρες και η εξυπηρέτηση πελατών υποτίθεται ότι είναι από τις 7 το πρωί έως τις 10 το βράδυ και τις 7 ημέρες της εβδομάδας
από 7 και δεν μπορώ να κάνω παράπονο σε αυτήν τη σελίδα, λαμβάνω ένα σφάλμα captcha
On April 3, I requested my withdrawal for the amount of 17,000 and they told me that. During the course of Saturday morning it should have been reflected in my account and today, Saturday, it is already more than half a day and I have not sent them a message and no one answers either by email or by chat and they have no telephone number that I can call the email that I have registered in that account is the following sullyvan1012@gmail.com Please could you intervene to expedite my payment as it is possible that for deposits and they receive them immediately but for withdrawals they take forever and all my documentation is in order and they themselves told me that there was no problem with the documentation as of today In the morning I contacted them and when I made the comment that they should give me a response about my withdrawal, they no longer answered me by any means. I have been trying to communicate for more than 3 hours and customer service is supposed to be from 7am to 10pm on all 7 Days of the week
out of 7 and I cannot make a complaint on this page I get a captcha error
El día 3 de abril solicite mi retiro por la cantidad de 17,000 y me dijeron que. En el transcurso de el día sábado por la mañana ya se tendría que ver reflejado en mi cuenta y ya el día de hoy sábado ya es más de medio día y nada les envío mensaje y nadie contesta ni por correo ni por chat y no tienen ningún número telefónico al cual pueda llamar el correo que tengo registrado en esa cuenta es el siguiente sullyvan1012@gmail.com por favor podrían intervenir para que me agilizar mi pago como es posible que para los depósitos y los reciben inmediato pero para los retiros tardan una eternidad y toda mi documentación está en regla y ellos mismos me dijeron que no había ningún problema con la documentación desde hoy en la mañana me comunique con ellos y cuando le hice el comentario que me diera repuesta de mi retiro ya no me contestaron por ningún medio tengo más de 3 HRS tratando de comunicarme y se supone que el servicio al cliente de 7am a 10 PM los 7 días a la semana
de 7 y no puedo poner una queja en esta página me aparece error de captcha
Αυτόματη μετάφραση: