Αρχική σελίδαΦόρουμΚαζίνοMelBet Casino - γενική συζήτηση

MelBet Casino - γενική συζήτηση

πριν από 3 έτη από Adanan
|
6.276 προβολές 24 απαντήσεις |
|
1 2
πριν από 3 έτη
Αν θέλετε να συζητήσετε οτιδήποτε σχετικό με το MelBet Casino, όπως τα παιχνίδια του, τα μπόνους του, τις μεθόδους πληρωμής του, τα ζητήματα με τον λογαριασμό σας, τις δυνατότητες υπεύθυνου στοιχηματισμού, ή οτιδήποτε άλλο, μπορείτε να το κάνετε εδώ.
πριν από 3 έτη

Hello Sir,

My Id Was Blocked Without any Fault..

Adanan
πριν από 3 έτη

Hello Adanan, I would like to help you directly, unfortunately we are not the casino itself. I tried to find a customer support or livechat for you but was not successful. Can you try social media, maybe?

Έγινε επεξεργασία από τον συντάκτη πριν από 3 έτη
πριν από 3 έτη

Sir I have only my customer id number 31658432

Adanan
πριν από 3 έτη

Allow me to persist on the fact hat we are not Melbet Casino. Therefore I can only offer you to submit a complaint against this casino. Did you win any money there, please?

πριν από 3 έτη

Dear Radka,

Yes,

i won money.

Adanan
πριν από 3 έτη

Then if you are sure that you have complied with all terms & conditions and casino treated you badly, then you can try submit the complaint as I mentioned before.

Link is here.

πριν από 2 έτη

Hello sir,

I cannot log in my account (458501075).

Please help me.

Thank you!

Jake2323
πριν από 2 έτη

Hello Jake2323,

I'm sorry but I can't help you with that simply because I'm not the casino's employee.

Is there any warning sign you're getting while trying to log in, please?

Can't your account be under some verification process by chance? What had happened before your account became inaccessible?


πριν από 2 έτη

Γεια σας κυρίες και κύριοι, έρχομαι για να μεταφέρω την εμπειρία μου στη MelBet, μετά από περισσότερα από 3 χρόνια στο σπίτι, πολύ αδύναμο πρόγραμμα επιβράβευσης, τόσο υψηλότερη ήταν η κατάσταση μου φαινόταν ότι όσο χαμηλότερο ήταν το RTP, πολλαπλασιαστές περιορισμού καζίνο, κρύοι κουλοχέρηδες, το κάνω δεν συνιστώ αυτό το σπίτι!!! Είναι λάθος να πιστεύουμε ότι όσο μεγαλύτερη είναι η σχέση και η πίστη θα υπάρχουν πιθανότητες για κέρδη, ξεχάστε το, δεν υπάρχει!!! Τέλος, ευχαριστώ όλους τους παίκτες και τους συντονιστές του φόρουμ! Ευχαριστώ

Αυτόματη μετάφραση:
MarlonMK
πριν από 2 έτη

Hello there,

well we all have different tastes, and this choice was not the right one for you, I guess. I also think that loyalty programs are designed to allow players to recover some of the losses and motivate them to keep playing, I would not say that even the best loyalty program grants you a bigger chance to win in general.

Did you consult your point of view regarding the multipliers and cold slots with the casino?

Anyway, you can write an honest user review about the casino as well, just check here.



πριν από 1 έτος

Hi , can some one help me to understand what happenig to my withdrawal request witch habitually takes less than 10 mn to be processed , bu in this case My widhrawal have been approuved the 14/05/2023 via Airtm and still pending "Transaction is being processed. Awaiting operator confirmation"

cordially

walidsaafy
πριν από 1 έτος

Hello!

There are many explanations, and sadly, only the casino can provide precise update on this matter.

I'm wondering now, has your account been fully verified, please? One way oranother, I'd say this "awaiting operator confirmation" means the money won't be released untill the operator or maybe the financial department confirms the transaction.

🤷‍♀️

If you struggle to get in touch with the casino, I'd say submitting a complaint won't hurt.

Browse this guiding article that explains how the complaint system works, and let me know what you think about it.

πριν από 1 έτος

Hi Radka,

Both accounts are fully verified, and i made many withdrawals through the same operator and have been proceeded succesfully even after the incident , The casino customer's support emailed me that my complaint was taken care of as their specialists are waiting for the report from my payment system.

Do you suggest me to wait more?

bey the way i'm truggling to finalise a complains form I can't finalize and send the complaint form,

it runs constantly and does not send

Έγινε επεξεργασία από τον συντάκτη πριν από 1 έτος
walidsaafy
πριν από 1 έτος

Hi!

Pardon me, did you just say both accounts? Do you play in the casino using two accounts at once? If so, I think we found the issue.

Kindly let me know soon!

Regarding the complaint issue - please clear the browser's cookies or try to use a different browser. It usually works.

πριν από 1 έτος

Hi Radka ,

Thank for your reaction dear.

I means that my casino account and the e-wallet payement operator (i'm using for deposit and withdraw) account are both fully verified.

i will try to submit a complain again using another browser...Thank's a lot

cordially

walidsaafy
πριν από 1 έτος

Uff! I was smelling trouble 😀.

I overreacted a bit, I guess. All seems good now.

I'll wait for feedback regarding the complaint though.

You're most welcome.✨

πριν από 10 μήνες

Καλησπέρα, προσπαθώ να κάνω ανάληψη χρημάτων εδώ και 4 μέρες σε αυτό το σπίτι. Την πρώτη μέρα μου ζήτησαν να τους στείλω μια selfie με το διαβατήριό μου, μια selfie με το έγγραφό μου που μένω (Αζερμπαϊτζάν) και στο τρίτο μήνυμα μου ζήτησαν μια selfie με το διαβατήριο και το email μου (με το μήνυμα από το στοίχημα σπίτι) μετά. Χρειάστηκαν 3 μέρες για να απαντήσω, μου ζητούν σήμερα μια φωτογραφία των τελευταίων 3 μηνών ενός λογαριασμού (ρεύμα, αέριο ή νερό), δεν καταλαβαίνω γιατί δεν μου το ζήτησαν πριν, αποδεικνύοντας την ταυτότητά μου με το διαβατήριό μου και το έγγραφο της χώρας στο χέρι μου, δεν είναι αρκετό; Λένε ότι πρέπει να δείξεις δύο έγγραφα...

Το πρόβλημα είναι ότι δεν μπορώ να πάρω τα τιμολόγια αυτές τις μέρες, αυτός που πληρώνει ότι ταξιδεύει, είμαι εδώ με σύμβαση εργασίας... υπάρχει τρόπος να το λύσω με άλλο τρόπο;

Σε ευχαριστώ πάρα πολύ

Αυτόματη μετάφραση:
Nachoib05
πριν από 10 μήνες

Hello. I'm sorry you find all this so frustrating, but on the other hand, this is quite an usual procedure a casino will do to verify a player, I would say. In most of the casinos they work this way, actually. The best way, in my opinion, is to fully cooperate with them, by providing all the documents they've asked for. Also if you have any questions, or you are unsure about some things, like if your contract from work would be enough for the verification, try to ask the support. Does the casino know that you're there on a work permit and that's why you can't provide any utility bills? If not, you should inform the support immediately.

If after all you'll feel that you need our help, do not hesitate to submit a complaint, of course. Our complaint team will do their best, as always, to get it resolved. You could easily do it just by clicking/tapping on this link 👈.

Romi
πριν από 10 μήνες

Τέλεια, τώρα θα πω στην υποστήριξη ασφαλείας ότι δεν μπορώ να παρουσιάσω αυτά τα δεδομένα, είναι τα μόνα δεδομένα που δεν έχω και ο πρόεδρος του συλλόγου λέει ότι δεν μπορεί να μου δώσει αυτά τα δεδομένα. Ευχαριστώ πολύ, αν δεν έχω βοήθεια, θα κάνω καταγγελία εδώ! Σας ευχαριστώ για την πάντα ανταπόκρισή σας 🫶🏼

Αυτόματη μετάφραση:
1 2

Γίνετε μέλος της κοινότητας

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.

Εγγραφή
flash-message-news
Νέα Casino Guru News – Ακολουθήστε καθημερινά νέα από τον κλάδο των τυχερών παιχνιδιών
christmas_push_alt
Συμμετάσχετε στον χριστουγεννιάτικο διαγωνισμό με την Pragmatic Play—προσφέρουμε έπαθλα αξίας 3.000 $!
Ακολουθήστε μας στα κοινωνικά μέσα – Καθημερινές δημοσιεύσεις, μπόνους χωρίς κατάθεση, νέοι κουλοχέρηδες, και πολλά ακόμη
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, νέους κουλοχέρηδες και άλλα νέα