ΦόρουμΚαζίνοMega Casino - γενική συζήτηση

Mega Casino - γενική συζήτηση (σελίδα 2)

πριν από 2 έτη από cgutiereez319
|
6532 προβολές 34 απαντήσεις |
|
1 2
Προσθήκη ανάρτησης
ottodickmann
πριν από 1 έτος

No the bonus conditions changed and since I won the money they've changed again because I have to accept new terms and conditions before I can even log back into my account. I can't help but feel something changed because I won the money and they're finding a way to not pay me

bradpriest22
πριν από 1 έτος

Hello,

to me, it seems that we are helpless to prove anything without the gaming history. 🤔


Radka
πριν από 1 έτος

Ya so how does that go against me it's the casino that won't answer they should be blacklisted like on the other review pages I've asked for my gaming history multiple times

bradpriest22
πριν από 1 έτος

Hello bradpriest22,

I read your complaint again and I feel that there was a kind of misunderstanding about acquiring the gaming history. Kristina waited for the confirmation that you asked the casino to provide it, and the moment you wrote that the casino ignores you, you also mentioned that you were seeking help elsewhere.

From my point of view, it will be best if you ask the complaint to be reopened and state the reason that the casino keeps ignoring you, so you have no chance to acquire the gaming history. Hence you ask us to contact the casino on your behalf.

I believe that your case is worth checking, and we are not fond of closing complaints without even trying to move forward. 

What do you think about that? 🤔




πριν από 1 έτος

Για περισσότερες από 15 μέρες προσπαθώ να αποσύρω ό,τι κέρδισα στο mega Casino ήταν 1800 δεν το πλήρωσαν μειώθηκε στα 1300 μετά από πολλούς καυγάδες μαζί τους στέλνοντας έγγραφα ξανά στον λογαριασμό που έστειλαν email λέγοντας ότι όλα ήταν εντάξει

Ότι τη Δευτέρα 27/02/2023 θα έπεφτε η ανάληψη στον λογαριασμό, δεν έπεσε τίποτα μετά είπαν ότι ο λογαριασμός ήταν λάθος και ότι πριν λίγες μέρες έστειλαν οι ίδιοι ένα email που έλεγαν ότι όλα ήταν εντάξει ότι η ανάληψη έγινε πρόοδος, έχω τα e-mail που θέλω να ειδοποιήσω το Mega Casino και τους ψεύτικους απατεώνες

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 1 έτος

filefilefilefile τα email που μου έστειλαν από την υποστήριξη του mega Casino τώρα που έληξε η περίοδος των επτά ημερών που είπαν ότι η ανάληψη θα πιστωθεί στον λογαριασμό μου

Έστειλαν ένα άλλο email λέγοντας ότι ο λογαριασμός είναι λάθος, σαν να έμειναν περισσότερο από 15 ημέρες αργότερα, οι ίδιοι έστειλαν ένα email λέγοντας ότι όλα ήταν εντάξει γνώμη μου όλοι οι απατεώνες και η μόνη λέξη που έχω για να συνοψίσω αυτόν τον κακό χαρακτήρα του Καζίνο

Αυτόματη μετάφραση:
alexresende983
πριν από 1 έτος

Sadly, I can't read those printscreen, but it seems you could use some help.

If you agree, just tap or click this link to submit a complaint. Does it sound like a good idea?

Radka
πριν από 1 έτος

Is still currently under investigation

bradpriest22
πριν από 1 έτος

Who is under investigation? If you use the reply button instead of the quote, it's hard to guess to which post you're replying. 🙁

JakeLazare
πριν από 7 μήνες

I noticed you addressed about ten players with this friendly recommendation. Pardon my manners, but could you support it with a screenshot showing your successful withdrawals?

You know, gambling is a very competitive industry, and even though I have no reason not to believe you, I prefer to be straight. Players usually don't act like this, so your cooperation is appreciated.

The last time I saw such a high level of quite similar engagement, no screenshots were provided.

I appreciate your understanding and upholding transparency. 🙏

πριν από 5 μήνες

Hello, I requested a 200 pound withdrawal from mega casino they have had it pending for 48 hours now. They will not tell me what is taking so long and nowni am unable to login to my account. Please can you help me.

πριν από 5 μήνες

Hope you get your money soon. What is the message you get when you try to login?

πριν από 5 μήνες

Hello, I requested a 200 pound withdrawal from mega casino they have had it pending for 48 hours now. They will not tell me what is taking so long and nowni am unable to login to my account. Please can you help me.

πριν από 5 μήνες

May I ask if your account is fully verified at this casino and if you have had any withdrawals there before?

Try to check your email and the spam folder as well if you have received any messages from the casino, and let us know, please. Sometimes this kind of email can end up in spam, that's why.

Romi
πριν από 5 μήνες

Good luck they are a scam. Ripped me off over $10k. After I won I couldn't log back in and then when I was able to I had to accept new terms and conditions. They did something shady to me don't trust them

bradpriest22
πριν από 5 μήνες

I'm sorry about your experience at this casino. Unfortunately, our complaint team didn't have a chance to investigate any further in your complaint, so we were not able to help out.

1 2

Γίνετε μέλος της κοινότητας

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.

Εγγραφή
flash-message-news
Νέα Casino Guru News – Ακολουθήστε καθημερινά νέα από τον κλάδο των τυχερών παιχνιδιών
Ακολουθήστε μας στα κοινωνικά μέσα – Καθημερινές δημοσιεύσεις, μπόνους χωρίς κατάθεση, νέοι κουλοχέρηδες, και πολλά ακόμη
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, νέους κουλοχέρηδες και άλλα νέα