Χαίρετε,
Λυπάμαι που το λέω, ωστόσο, επιτρέψτε μου να αναφέρω απόσπασμα από το παράπονό σας :
"Παρακαλώ κατανοήστε ότι το KYC είναι μια πολύ σημαντική και ουσιαστική διαδικασία, κατά την οποία το καζίνο διασφαλίζει ότι τα χρήματα αποστέλλονται στον νόμιμο ιδιοκτήτη. Καθώς δεν έχουν την πολυτέλεια να μπορούν να δουν φυσικά όλους τους παίκτες και να ελέγξουν ταυτότητα και έγγραφα, αυτός είναι ο μόνος τρόπος με τον οποίο τα καταστήματα τυχερών παιχνιδιών μπορούν να ολοκληρώσουν τις διαδικασίες επαλήθευσης. Κανένα από τα σοβαρά και αδειοδοτημένα καζίνο δεν αντιμετωπίζει το KYC ελαφρά και μπορεί να χρειαστούν μερικές εργάσιμες ημέρες για να ολοκληρωθεί αυτή η ενδελεχής διαδικασία.
Ως εκ τούτου, θα συνιστούσα να περιμένετε τουλάχιστον μία εβδομάδα ακόμη. Θα διατηρήσω αυτήν την καταγγελία ανοιχτή και εάν ο λογαριασμός σας δεν επαληθευτεί μέχρι το τέλος αυτού του χρονικού πλαισίου, μη διστάσετε να μας ενημερώσετε και θα επέμβουμε. Παρακαλούμε, ενημερώστε μας για τυχόν περαιτέρω εξελίξεις».
Εάν διαπιστώσουμε ότι το καζίνο σας έκανε οτιδήποτε άδικο, θα υπάρξουν φυσικά συνέπειες. Αυτήν τη στιγμή υπάρχουν μόνο 2 ανοιχτές καταγγελίες, συμπεριλαμβανομένης της δικής σας, όλες οι άλλες επιλύθηκαν, όπως μπορείτε να δείτε:
Καθόλου άσχημα είπα.
Hello,
I'm sorry to say that, still, allow me to quote from your complaint:
"Please understand that KYC is a very important and essential process, during which the casino makes sure that the money is sent to the rightful owner. As they don't have the luxury of being able to physically see all of the players and check their identification and documents, this is the only way gambling establishments are able to complete the verification procedures. None of the serious and licensed casinos takes KYC lightly and it might take a few working days to complete this thorough process.
Therefore, I would recommend that you wait for at least one more week. I will keep this complaint open and if your account is not verified by the end of this time frame, do not hesitate to let us know and we will intervene. Please, keep us updated about any further developments."
If we found that casino did anything unfair to you, there will be consequences of course. There are currently only 2 open complaints at the moment, yours included, all others were solved, as you can see:
Not bad I'd said.
Έγινε επεξεργασία από τον συντάκτη πριν από 1 έτος
Αυτόματη μετάφραση: