@jack3377 αδερφέ δώσε μου τον αριθμό επικοινωνίας ή το email σου για να σε βοηθήσω στη Marsbet,
Όταν κέρδισα ένα μεγάλο ποσό, ο λογαριασμός μου έκλεινε αλλά τα κέρδη επιστράφηκαν.
@jack3377 brother give me your contact number or email so I can help you in Marsbet,
When I won a big amount, my account was closed but the winnings were refunded.
@jack3377 brother apna contact number ya fir email btao me help kr skta hu Marsbet me,
Me jab big amount win huya tha to Mera b account closed kar diya tha lekin winning bo refund kar diya tha
Γεια, πώς έγινε η επιστροφή των κερδών σας; Τι έπρεπε να κάνετε για να τα αποκτήσετε; Θα μπορούσατε να μας πείτε περισσότερα για αυτό;
Hi, how were your winnings refunded ? What did you have to do to get them ? Could you tell us more about that ?
Απλώς φροντίζω να παρέχω όλα τα στοιχεία που ζητούνται για τον εκπρόσωπο από το CASINO GURU, για περαιτέρω ανάπτυξη στη διαδικασία, θα τους στείλω τα στοιχεία σύντομα. Καζίνο ( MARSBET) απλά δεν απαντούν στο email μου, είναι πολύ αγενείς στη συζήτηση.
I am just making sure to provide all the details asked for the representative from CASINO GURU, for further development in the process, I will send them the details shortly. Casino ( MARSBET) they simply don't reply to my email, they are very rude in talk.
Ναι, είναι σημαντικό να έχουμε τα πάντα απαντημένα για εμάς, γι' αυτό σας συνιστώ. Θα περιμένουμε τη Βερόνικα ότι χρειάζεται στη συνέχεια.
Όσο για το ίδιο το καζίνο, είναι κρίμα που σας αγνοούν, αυτό δεν χρειάζεται για να προσπαθήσετε να λύσετε κάτι.
Μείνετε ψύχραιμοι λοιπόν και ελπίζουμε ότι σύντομα θα έχουμε κάτι νέο.
Yes, it is important to have everything answered for us, so I commend you. We will wait for Veronika what she needs next.
As for the casino itself, it's a shame they're ignoring you, that's not what you need to try and sort something out.
So keep a cool head and hopefully we'll have something new soon.
Γεια σου Jaro, έλαβα σήμερα ένα email από αυτόν τον τομέα που διεκδικεί εκπρόσωπο του CASINO GURU. - casinoguru@consultant.com
Αναγνωρίζετε αυτό το αναγνωριστικό email;
Hello Jaro, I received email today from this domain claiming CASINO GURU representative. - casinoguru@consultant.com
Do you recognise this email id ?
Αναγνώρισε αυτό το email - casinoguru@consultant.com ? Επειδή σας έστειλα μόνο αυτό το αναγνωριστικό email μου όπου έλαβα το rsposen, και αυτό το αναγνωριστικό email δεν είναι εγγεγραμμένο πουθενά, ούτε εδώ στο Casino Guru ούτε στη Marsbet . Ζήτησες κάποιον από το CASINO GURU για μένα ή από τη MARSBET; Επειδή το αναγνωριστικό email μου ζητούσε επίσης ΚΩΔΙΚΟ.
Did you recognise this email - casinoguru@consultant.com ? Cause I did only sent you that email id of mine where I received rsposen, and that email id is neither registere anywhere, neither here on Casino Guru nor on Marsbet . Did you asked anyone from CASINO GURU for me or from MARSBET ? Cause that Email id was asking me for PASSWORD Also.
Γεια σου Jaro, έλαβα σήμερα ένα email από αυτόν τον τομέα που διεκδικεί εκπρόσωπο του CASINO GURU. - casinoguru@consultant.com
Αναγνωρίζετε αυτό το αναγνωριστικό email;
Hello Jaro, I received email today from this domain claiming CASINO GURU representative. - casinoguru@consultant.com
Do you recognise this email id ?
Γειά σου. Δεν είναι από την ομάδα μας, σίγουρα. Θα μπορούσατε να μας πείτε τι είδους email ήταν; Μήπως προσπάθησαν να σου προσφέρουν κάτι;
Χαίρομαι που μας έγραψες γι' αυτό.
Hello there. This is not from our team, for sure. Could you tell us what kind of email was it. Did they try to offer you something, perhaps?
I am glad that you wrote us about it.
Απολύτως νομίζω ότι είναι από τον χρήστη Akib, μου ζήτησε το αναγνωριστικό email στο φόρουμ, " https://casino.guru/forum/casinos/marsbet-casino---general-discussion/3#post-123092 "
Παρακαλώ εξετάστε το, γιατί προσποιούνται ότι είναι εκπρόσωπος του CASINO GURU.
Absolutely I think that is from the USER Akib, he asked me the email ID in forum, " https://casino.guru/forum/casinos/marsbet-casino---general-discussion/3#post-123092 "
Please look into this, cause they are pretending to be CASINO GURU representative.
Γεια σας ομάδα, θέλω να κάνω ενημέρωση για το email μου που είναι καταχωρημένο στη MARSBET, το σωστό email είναι- o********@gmail.com
Όνομα χρήστη- an*******
Γεια σας ομάδα Γκουρού του Καζίνο, το έχω υποβάλει επίσης στη σελίδα Παραπόνων, δώστε προσοχή στη διόρθωσή μου.
Hello team, I want to make update for my email registered with MARSBET, the correct email is- o********@gmail.com
Username- an******
Hello Casino Guru team, I have also submitted this in Complain page , kindly pay attention to my correction.
Απολύτως νομίζω ότι είναι από τον χρήστη Akib, μου ζήτησε το αναγνωριστικό email στο φόρουμ, " https://casino.guru/forum/casinos/marsbet-casino---general-discussion/3#post-123092 "
Παρακαλώ εξετάστε το, γιατί προσποιούνται ότι είναι εκπρόσωπος του CASINO GURU.
Absolutely I think that is from the USER Akib, he asked me the email ID in forum, " https://casino.guru/forum/casinos/marsbet-casino---general-discussion/3#post-123092 "
Please look into this, cause they are pretending to be CASINO GURU representative.
Δυστυχώς, δεν μπορούμε να κάνουμε πολλά για αυτό τώρα αν δεν έχουμε κανένα είδος απόδειξης. Θα μπορούσατε να μας στείλετε ένα email στο community@casino.guru και να στείλετε ξανά το email που λάβατε από αυτόν τον χρήστη, αν είναι δυνατόν;
Ευχαριστώ εκ των προτέρων.
Unfortunately, we cannot do much about it now if we don't have any kind of proof. Could you kindly send us an email to community@casino.guru and resend the email you have received from this user, if possible?
Thank you in advance.
Γεια σας ομάδα, θέλω να κάνω ενημέρωση για το email μου που είναι καταχωρημένο στη MARSBET, το σωστό email είναι- o********@gmail.com
Όνομα χρήστη- an*******
Γεια σας ομάδα Γκουρού του Καζίνο, το έχω υποβάλει επίσης στη σελίδα Παραπόνων, δώστε προσοχή στη διόρθωσή μου.
Hello team, I want to make update for my email registered with MARSBET, the correct email is- o********@gmail.com
Username- an******
Hello Casino Guru team, I have also submitted this in Complain page , kindly pay attention to my correction.
Η Βερόνικα θα ενημερώσει τις πληροφορίες.
Έχετε υπόψη σας, ωστόσο, να μην δημοσιεύετε αυτού του είδους τις ευαίσθητες πληροφορίες στο φόρουμ. Διαφορετικά, δεν μπορούμε να εγγυηθούμε την προστασία σας.
Veronika will update the information.
Please be aware not to post this kind of sensitive information on forum, though. Otherwise, we cannot guarantee your protection.
Εντάξει ευχαριστώ. Θα φροντίσω, θα προστατεύσω τέτοιες πληροφορίες.
Okay thank you. I will make sure, I will protect such information.
Έχω προωθήσει email που έχω λάβει από μη εξουσιοδοτημένο κανάλι στο παραπάνω community@casino.guru . Παρακαλώ ελέγξτε. Έχω στείλει από το άλλο email μου
I have forwarded emails I have received from un authorised channel to above community@casino.guru . Please check. I have sent from my other email
Σας ευχαριστώ για το email σας. Το ελέγξαμε μαζί με την ομάδα μας και μπορούμε να επιβεβαιώσουμε ότι αυτό το email δεν προέρχεται από το Casino Guru. Επομένως, θα πρέπει να προσέχετε να μην κοινοποιείτε καμία από τις προσωπικές σας πληροφορίες.
Συνολικά, δεν είμαστε στη δύναμή μας να αποδείξουμε ότι ο εν λόγω επιθετικός είναι ο Akib, και σε αυτήν την κατάσταση, πραγματικά δεν μπορούμε να σταθούμε πίσω από την πιθανή υποψία σας. Εφόσον κοινοποιήσατε οικειοθελώς όχι μόνο το email αλλά και τα δεδομένα του καζίνο, όποιος διάβαζε ολόκληρο το νήμα θα μπορούσε να υποδυθεί τη Βερόνικα. Ως εκ τούτου, δεν έχουμε στοιχεία για να λάβουμε συγκεκριμένα μέτρα εναντίον κανενός.
Αυτό το είδος "ψαρέματος" είναι πολύ επικίνδυνο και θα πρέπει να είστε πιο προσεκτικοί να μην κοινοποιείτε προσωπικές πληροφορίες σε οποιοδήποτε διαδικτυακό φόρουμ για να αποτρέψετε μελλοντικά προβλήματα.
Λάβετε υπόψη σας: Στο Casino Guru, δεν ζητάμε ποτέ τον κωδικό πρόσβασης του λογαριασμού σας στο καζίνο. Αν και ενδέχεται να ζητήσουμε πληροφορίες, δεν επιδιώκουμε ποτέ πρόσβαση στον λογαριασμό σας. Αποφύγετε να κοινοποιήσετε τον κωδικό πρόσβασής σας με οποιοδήποτε τρίτο μέρος. Επικοινωνούμε κυρίως μέσω επίσημων νημάτων, περιστασιακά μέσω email για ζητούμενα αποδεικτικά στοιχεία ή σχετική επικοινωνία. Πρόσφατα, παρατηρήσαμε μερικές απόπειρες διαδικτυακών απατεώνων που προσποιούνταν ότι είναι Γκουρού του Καζίνο, ζητώντας από τους παίκτες έναν κωδικό πρόσβασης στους λογαριασμούς τους στο καζίνο. Ποτέ μην μοιράζεστε τον κωδικό πρόσβασής σας με κανέναν!
Έχουμε κάνει ό,τι μπορούμε για να αποκρύψουμε τα προσωπικά σας στοιχεία από το φόρουμ μας. Δυστυχώς, δεν καταλάβατε τι θα μπορούσε να έχει συμβεί με τη δημοσίευσή τους και θα πρέπει να είστε πιο προσεκτικοί και να μην δημοσιεύετε πλέον καμία από τις προσωπικές σας πληροφορίες.
Thank you for your email. We have reviewed it together with our team, and we can confirm that this email is not from Casino Guru. Therefore, you need to be careful not to share any of your private information.
Overall, it is not in our power to prove that the attacker in question is Akib, and in this situation, we really cannot stand behind your possible suspicion. Since you voluntarily shared not only the email but also the casino data, anyone who read the entire thread could impersonate Veronika. Therefore, we have no evidence to take specific action against anyone.
This kind of "phishing" is very dangerous, and you should be more careful not to share any personal information on any online forum to prevent future issues.
Please be aware: At Casino Guru, we never ask for your casino account password. While we may request information, we never seek access to your account. Please refrain from sharing your password with any third party. We primarily communicate through official threads, occasionally via email for requested supporting evidence or relevant communication. Recently, we noticed a few attempts from online scammers pretending to be Casino Guru, asking players for a password to their casino accounts. Never share your password with anyone!
We have done everything we can to hide your personal information from our forum. Unfortunately, you did not understand what could’ve happened by posting those, and you should be more careful and not post any of your personal information anymore.
Δεν μου απαντάς, λέτε μόνο ότι δεν μπορούμε να επεξεργαστούμε την απόσυρσή σας.
Thye don't reply to me, only says we can't process your withdrawal.
Ειλικρινά, πρέπει να περιμένουμε να φτάσει η καταγγελία σε άλλο στάδιο, θα έλεγα. Εφόσον δεν έχετε ενημερωθεί για το γιατί έπρεπε να κλείσει ο λογαριασμός σας, σίγουρα θα χρειαστούμε κάποιες εξηγήσεις από τον εκπρόσωπο του καζίνο για να προχωρήσουμε περαιτέρω.
Φαντάζομαι ότι πρέπει να είναι δύσκολο για εσάς. Ωστόσο, κάντε υπομονή, παρακαλώ. 🙏
Frankly, we have to wait for the complaint to reach another stage, I'd say. Since you have not been informed about why your account had to be closed, we will certainly need some explanation from the casino representative to proceed further.
I imagine it must be hard on you. Still, be patient, please. 🙏
Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.
Δωρεάν επαγγελματικά εκπαιδευτικά μαθήματα για υπαλλήλους online καζίνο, με στόχο τις καλύτερες πρακτικές του κλάδου, τη βελτίωση της εμπειρίας των παικτών, και τη δίκαιη προσέγγιση στα τυχερά παιχνίδια.
Μια πρωτοβουλία που ξεκινήσαμε με στόχο τη δημιουργία ενός συστήματος καθολικού αυτο-αποκλεισμού, που θα επιτρέπει στους ευάλωτους παίκτες να μπλοκάρουν την πρόσβασή τους σε όλες τις ευκαιρίες online τυχερών παιχνιδιών.
Μια πλατφόρμα που έχει δημιουργηθεί για να επιδείξει όλες μας τις προσπάθειες που στοχεύουν στην πραγματοποίηση του οράματος ενός πιο ασφαλούς και πιο διαφανούς κλάδου τυχερών παιχνιδιών.
Ένα φιλόδοξο έργο στόχος του οποίου είναι να τιμήσει τις μεγαλύτερες και πιο υπεύθυνες εταιρείες στον κλάδο των online τυχερών παιχνιδιών και να τους αποδώσει την αναγνώριση που αξίζουν.
Η Casino Guru είναι ένας ανεξάρτητος ιστότοπος πληροφοριών σχετικά με online καζίνο και online παιχνίδια καζίνο, ο οποίος δεν ελέγχεται από κανέναν διαχειριστή στοιχηματισμού ή άλλον οργανισμό. Όλες οι αξιολογήσεις και οι οδηγοί μας δημιουργούνται αξιόπιστα, σύμφωνα με τις καλύτερες γνώσεις και την καλύτερη κρίση των μελών της ομάδας των ανεξάρτητων ειδικών μας. Ωστόσο, προορίζονται μόνο για πληροφοριακούς σκοπούς και δεν πρέπει να θεωρούνται νομική συμβουλή. Θα πρέπει πάντα να βεβαιώνεστε ότι πληροίτε όλες τις κανονιστικές απαιτήσεις πριν παίξετε σε οποιοδήποτε καζίνο επιλέξετε.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε:
youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε: youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.