ΦόρουμΚαζίνοMagic Red Casino - γενική συζήτηση

Magic Red Casino - γενική συζήτηση

πριν από 2 έτη από Mlejko
|
4125 προβολές 20 απαντήσεις |
|
1 2
Προσθήκη ανάρτησης
πριν από 2 έτη
Αν θέλετε να συζητήσετε οτιδήποτε σχετικό με το Magic Red Casino, όπως τα παιχνίδια του, τα μπόνους του, τις μεθόδους πληρωμής του, τα ζητήματα με τον λογαριασμό σας, τις δυνατότητες υπεύθυνου στοιχηματισμού, ή οτιδήποτε άλλο, μπορείτε να το κάνετε εδώ.
πριν από 1 έτος

Νομίζω ότι το Magic Red είναι ένα πολύ καλό μέρος για να παίξεις. Δεν βρήκα καμία κριτική για αυτό από το Casino Guru. Συνιστώ αυτό το καζίνο. Γρήγορες αναλήψεις, καλό μπόνους πρώτης κατάθεσης και μεγάλη ποικιλία παιχνιδιών.

Αυτόματη μετάφραση:
Seppo14
πριν από 1 έτος

Hello,

I'm happy you prefer the casino with a perfect reputation.

Anyway, if you can't find any user reviews (try it here), you should write your own: https://casino.guru/user-reviews#/reviews/guide 🙂


πριν από 1 έτος

Απλώς λόγω αυτού του καζίνο έκανα τα διαπιστευτήρια εδώ.

αργό καζίνο, ξεγελάει λεφτά με «κολλημένα» μπόνους, κουβεντούλα, άσπα ακριβώς στο σοκάκι.

οπότε έκανα μια κατάθεση 30e εδώ και πήρα ένα μπόνους 200% επιπλέον, δηλαδή 90e.

αφού έχασα ολόκληρα τα 90ε έκανα νέα κατάθεση 30 ευρώ την επόμενη μέρα.

Κοιτάζοντας το προφίλ, παρατήρησα ότι είχαν απομείνει ακόμη 1800 e για να ανακυκλώσω το παλιό μπόνους,

Έστειλα μήνυμα στην aspa και δεν μπορούσαν να αφαιρέσουν αυτό το στοιχειωμένο μπόνους και το μόνο που μπορούν να κάνουν είναι να ζητήσουν συγγνώμη.

Το καλύτερο πράγμα εδώ είναι ότι δεν μπορείτε να κάνετε ανάληψη μέχρι να ανακυκλωθεί αυτό το μπόνους και το μπόνους μπορεί να ανακυκλωθεί μόνο με χρήματα μπόνους. έτσι γαμηθήκαμε τόσο εδώ που ταλαντεύτηκε. τ: Τρίτη ώρα προσπαθώ να ανοίξω την άσπα.

Πραγματικά δεν το συνιστώ.

Αυτόματη μετάφραση:
perkele
πριν από 1 έτος

Hello,

I'm quite surprised now because this casino is highly rated. Normally, the bonus ends if the balance is lost completely, so has your balance reached zero, please? Just want to make sure.

What seems to be the worst is the fact that support is not able to help.

If you think that this case is worth submitting a complaint, kindly do so. It's never a bad idea to check it up through our resolution center.

Radka
πριν από 1 έτος

Ναι, δεν ξέρω, μπορεί να υπήρχε ένας χαμένος γύρος που χάλασε όλο το μπόνους για 4 ώρες και 4 άτομα στο aspa και απλώς παραπονέθηκαν ότι δεν μπορούν να αφαιρέσουν το μπόνους. Έκλεισα το καζίνο και δεν το συνιστώ, ο τύπος είχε κάποια προβλήματα. οπότε δεν μπορώ να αναγκάσω τον εαυτό μου να παραπονεθεί όταν δεν βοηθάει σε τίποτα.

Αυτόματη μετάφραση:
perkele
πριν από 1 έτος

I understand your point, it's just that we additionally see the complaints as an opportunity to check upon casinos from time to time aside from the regular checks of course.

But as I say, I understand - no pressure.

Έγινε επεξεργασία από τον συντάκτη πριν από 1 έτος
πριν από 1 έτος

Δυστυχώς αυτό το καζίνο δεν είναι αξιόπιστο, αφού έχασα σχεδόν 6 χιλιάδες BRL, ανάκτησα 1.400 BRL αμέσως έκανα το αίτημα ανάληψης, δεν χρησιμοποίησα κανένα μπόνους, απλώς ήθελα να λάβω αυτό που κέρδισα με το δικαίωμα, μπήκα στη συνομιλία τους και ήμουν πολύ κακή συμμετοχή από υπάλληλο, απλά χωρίς λόγο διέγραψαν τον λογαριασμό μου και το χειρότερο δεν έλαβα αυτά που μου χρωστάνε, μην παίζεις καθόλου σε αυτό το Καζίνο δεν πληρώνει κανέναν!!! file

Αυτόματη μετάφραση:
ivansilvestre1970
πριν από 1 έτος

Hello,

sadly, I can't read what the casino stated. But, I went through your complaint we could use more info, such as

"Thank you for your reply, ivansilvestre1970. Could you please advise when exactly you requested this withdrawal?" as Petronela asked you. Kindly respond to her via the complaint.

ivansilvestre1970
πριν από 1 έτος

Είχα παρόμοια κατάσταση, με μικρότερη αξία, μιας και εκείνη την ημέρα παίζω μόνο στο Afun, πολύ καλά πληρώνουν μια χαρά

Αυτόματη μετάφραση:
fernandorodrigues
πριν από 1 έτος

Hello again,

what about the screenshots I mentioned in the Afun General thread? Maybe you can support your great experiences, the others stay silent, that's not very convincing, don't you think? 🙂

πριν από 1 έτος

I am not sure if many of these positive reviews are from GENUINE players especially as NONE have mentioned the UNFAIR HIDDEN TERMS about the 1st deposit bonus.


I was dismayed to find out when requesting for my 2nd set of free spins out of 100 from the 1st deposit bonus...REQUIRED A DEPOSIT!


Has ANYBODY mentioned this UNFAIR BONUS TERM?

If the reviews and comments DO NOT mention this, then I assumed either people think this is NORMAL for a promotion to say eg 100% bonus match + 100FS (20 per day) would imply that player has to DEPOSIT EACH DAY in order to get the rest of the FS?!


CASINO GURU: Did you know about this? Regardless, I strongly suggest you mention this on the bonus before you get a lot of IRATE players who like myself would not only question the INTEGRITY and CONFLICT OF INTEREST; and fileINTENT of MAGIC RED but Casino Guru also. Wouldn't you?

Radka
πριν από 1 έτος

Please read my comments regarding the UNFAIR BONUS TERM I unearth.


ivansilvestre1970
πριν από 1 έτος

I wish I read your comment before depositing. I recieved the 1st depsoit bonus and after losing it all, I came back next time to play my next 20FS and thjey said I HAD TO DEPOSIT AGAIN IN ORDER TO RECIEVE THE NEXT 20 fs and so forth?!


No deposit bonuses and how the operators act in response are a great way to asses THE INTEGRITY of a casino. So YES STAY AWAY from Magic Red!


πριν από 1 έτος

I am not sure if many of these positive reviews are from GENUINE players especially as NONE have mentioned the UNFAIR HIDDEN TERMS about the 1st deposit bonus.


I was dismayed to find out when requesting for my 2nd set of free spins out of 100 from the 1st deposit bonus...REQUIRED A DEPOSIT!


Has ANYBODY mentioned this UNFAIR BONUS TERM?

If the reviews and comments DO NOT mention this, then I assumed either people think this is NORMAL for a promotion to say eg 100% bonus match + 100FS (20 per day) would imply that player has to DEPOSIT EACH DAY in order to get the rest of the FS?!


CASINO GURU: Did you know about this? Regardless, I strongly suggest you mention this on the bonus before you get a lot of IRATE players who like myself would not only question the INTEGRITY and CONFLICT OF INTEREST; and fileINTENT of MAGIC RED but Casino Guru also. Wouldn't you?

πριν από 1 έτος

Hello there.


I'll ask my colleagues who take care of bonuses to validate bonus conditions with the casino and will get back to you with an update.


It's just odd that players from your country are excluded from this bonus and the casino:


file



https://casino.guru/Magic-Red-Casino-review#tab=js-tab-bonuses


I'd guess, you were given a non-exclusive bonus instead and the rules may be different.

Can you confirm, please?



Έγινε επεξεργασία από τον συντάκτη πριν από 1 έτος
πριν από 1 έτος

Firstly thankyou for pointing that out!

I did not read that exclusion for Australians. I was using a VPN with New Zealand as my location... And it seems like the operator did not know I was from Australia even though my address is in Australia.


She did not mention this at all.

Operator said I had to deposit in order to get my second set of free spins and each set thereafter?! You can surmise what she meant yourself... From the screenshot I sent...

For me it seems like she meant this was standard for anybody not just an exclusive bonus offer for me. Hence why I am so shocked?!

She even showed me some T&C which puzzled me cos I didn't see the relevance?!



Jakoben
πριν από 1 έτος

Some casinos provide bonuses only based on your IP address and they don't check which information you provided in your account. Anyway, once you win from the bonus, rest assured that they'll check your address and find out that you played from a country where the bonuses aren't available.

I guess the winnings would be voided in that case I'm afraid 😕

πριν από 1 έτος

Το καλύτερο μέρος

Αυτόματη μετάφραση:
Patrick800
πριν από 1 έτος

Any further comments?

What is so good about this casino? 🙂

πριν από 11 μήνες

Played there a little bit in March 23, got the 200% bonus.

I didn't win anything from it, but got some free spins the following day. I won on those, and managed to complete the wagering with about €100 to cash out. I just sent in my passport and they didn't ask for anything else. This withdrawal took a couple of days to be processed but eventually landed on my card.

They've been around for a while and seem to be reliable.

The site feels dated, though, while on certain slots, both the autoplay option and the teasers are disabled, as well as a warning popping up ever so often, interrupting your gameplay, saying how long you've played etc. This is obviously because of UK rules but I, as a non-UK client, shouldn't have to endure that.

While bonus wagering, there are lots of slots you can't play but what's worse is that several perfectly normal wagering slots doesn't give the full 100% and there is no way to tell untill you've played them.

Magic Red is part of Aspire Global and it is very important to be aware that if you have ever taken a welcome bonus from any of their casinos, it will disqualify you from taking the welcome bonuses from either of their many others.

1 2

Γίνετε μέλος της κοινότητας

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.

Εγγραφή
flash-message-news
Νέα Casino Guru News – Ακολουθήστε καθημερινά νέα από τον κλάδο των τυχερών παιχνιδιών
Ακολουθήστε μας στα κοινωνικά μέσα – Καθημερινές δημοσιεύσεις, μπόνους χωρίς κατάθεση, νέοι κουλοχέρηδες, και πολλά ακόμη
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, νέους κουλοχέρηδες και άλλα νέα