ΦόρουμΚαζίνοLVbet Casino - γενική συζήτηση

LVbet Casino - γενική συζήτηση

πριν από 2 έτη από robertorrx1
|
2765 προβολές 6 απαντήσεις |
|
Προσθήκη ανάρτησης
πριν από 2 έτη
Αν θέλετε να συζητήσετε οτιδήποτε σχετικό με το LVbet Casino, όπως τα παιχνίδια του, τα μπόνους του, τις μεθόδους πληρωμής του, τα ζητήματα με τον λογαριασμό σας, τις δυνατότητες υπεύθυνου στοιχηματισμού, ή οτιδήποτε άλλο, μπορείτε να το κάνετε εδώ.
πριν από 2 έτη

Καληνύχτα Ντάνιελ, πώς είσαι; Έχω εγκριθεί όλα τα έγγραφά μου (ταυτότητα, απόδειξη διεύθυνσής μου, απόδειξη πληρωμής) φωτογραφία και βίντεο με τα πάντα, έκανα ανάληψη 30.000 BRL και εξαφανίστηκαν καθώς το ποσό ανάληψης δεν επεξεργαζόταν ούτε καν στο υπόλοιπό μου Παραπονέθηκα και απείλησα νωρίτερα σήμερα και είπαν ότι ήταν αποτυχία συστήματος, και μου επέστρεψαν τα 30.000 στον ισολογισμό μου, αμέσως μετά έκανα ξανά ένα βίντεο που έκανα ανάληψη 30.000 BRL και άλλο ένα 20.000 BRL, μόλις μπήκα πάλι μόλις τώρα εξαφανίστηκαν με την απόσυρσή μου των 30.000 BRL και μόνο τα 20.000 BRL είναι υπό επεξεργασία, και τα 30.000 δεν πήγαν στον ισολογισμό, απλώς εξαφανίστηκαν, άλλο πράγμα και αναμονή πληρωμής άλλο και εξαφανίζονται με το ποσό ανάληψης που εκκρεμεί, δεν είναι έγκλημα; Έχω τα πάντα καταγεγραμμένα και φωτογραφία Φοβάμαι ότι εξαφανίζονται με την αξία χωρίς να δίνουν ικανοποίηση Δεν το έχω δει ποτέ αυτό, και τώρα είδα στη φήμη τους ότι υπάρχει ένας τύπος που εξαπατήθηκε επίσης θα είχες καμία επαφή μαζί τους να με βοηθήσει

Αυτόματη μετάφραση:
robertorrx1
πριν από 2 έτη

Hello, to me this seems like the very same issue you have with Booi Casino. Do you have the same problem with LV Bet as well, please?

If yes, the first step is always the same - submitting your complaint. We can only contact the casino on your behalf after you submit your complaint, not earlier.

Anyway, I saw LV Bet representative reply to some user review a few weeks ago, so I think there is some chance.

Δημοσίευση από Radka διαγράφηκε
Δημοσίευση από Radka διαγράφηκε
πριν από 2 έτη

Καληνύχτα Ντάνιελ, πώς είσαι; Έχω εγκριθεί όλα τα έγγραφά μου (ταυτότητα, απόδειξη διεύθυνσής μου, απόδειξη πληρωμής) φωτογραφία και βίντεο με τα πάντα, έκανα ανάληψη 30.000 BRL και εξαφανίστηκαν καθώς το ποσό ανάληψης δεν επεξεργαζόταν ούτε καν στο υπόλοιπό μου Παραπονέθηκα και απείλησα νωρίτερα σήμερα και είπαν ότι ήταν αποτυχία συστήματος, και μου επέστρεψαν τα 30.000 στον ισολογισμό μου, αμέσως μετά έκανα ξανά ένα βίντεο που έκανα ανάληψη 30.000 BRL και άλλο ένα 20.000 BRL, μόλις μπήκα πάλι μόλις τώρα εξαφανίστηκαν με την απόσυρσή μου των 30.000 BRL και μόνο τα 20.000 BRL είναι υπό επεξεργασία, και τα 30.000 δεν πήγαν στον ισολογισμό, απλώς εξαφανίστηκαν, άλλο πράγμα και αναμονή πληρωμής άλλο και εξαφανίζονται με το ποσό ανάληψης που εκκρεμεί, δεν είναι έγκλημα; Έχω τα πάντα καταγεγραμμένα και φωτογραφία Φοβάμαι ότι εξαφανίζονται με την αξία χωρίς να δίνουν ικανοποίηση Δεν το έχω δει ποτέ αυτό, και τώρα είδα στη φήμη τους ότι υπάρχει ένας τύπος που εξαπατήθηκε επίσης θα είχες καμία επαφή μαζί τους να με βοηθήσει

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 2 έτη

Hello, do you still have a problem with the casino? I can see you have not submitted the complaint.


πριν από 2 έτη

λειτούργησε ευχαριστώ πολύ

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 10 μήνες

Γεια σας, έχω λογαριασμό στον ιστότοπό σας, ζήτησα να επαληθεύσω τον λογαριασμό πριν την κατάθεση, αλλά μου είπαν ότι δεν είναι απαραίτητο προς το παρόν! Δεδομένου ότι βλέπω ότι πολλοί άνθρωποι έχουν προβλήματα με την επαλήθευση μετά την κατάθεση/κέρδιση και την προσπάθεια ανάληψης χρημάτων, δεν είναι καλύτερα να γίνει η επαλήθευση νωρίτερα ώστε ο παίκτης να μην πληρώσει καν χρήματα εάν δεν είναι δυνατή η επαλήθευση του λογαριασμού ? Και βλέπω ότι ζητείται απόδειξη της προέλευσης των χρημάτων κατά την πληρωμή, δίνω ένα παράδειγμα, τι είδους απόδειξη πρέπει να στείλω εάν καταθέσω χρήματα από λογαριασμό Skrill και θέλω να κάνω ανάληψη στη Skrill, αρκεί να πάρω μια εικόνα του λογαριασμού Skrill με τα δεδομένα μου!; Ευχαριστώ

Αυτόματη μετάφραση:
mashina44
πριν από 10 μήνες

Hello!

Thank you for sharing your experience. I think it is not actually a good approach when the casino does not want to verify you in advance. We say honest casinos care about players; such a request would be fulfilled.

I also think it is good to distinguish between initial verification before you deposit and play and the full-scope KYC verification, which takes place only when you submit your first withdrawal request.

In the first scenario, the casino may only verify your identity. There is nothing else to verify unless you deposit using a certain payment method for the first time. The same goes for the gaming history; there is nothing to be checked unless you actually start playing.

Getting verified just after you register, however, is a good idea. At least you may form your opinion about the quality of support and the level of cooperation you can expect when you hit your first withdrawal.

Kindly ask the casino what is needed to verify the Skrill method. I reckon the deposit history needs to be provided as well. Though it may be different in another casino.

Let me know what you think. 🙂

Γίνετε μέλος της κοινότητας

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.

Εγγραφή
flash-message-news
Νέα Casino Guru News – Ακολουθήστε καθημερινά νέα από τον κλάδο των τυχερών παιχνιδιών
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, νέους κουλοχέρηδες και άλλα νέα
Ακολουθήστε μας στα κοινωνικά μέσα – Καθημερινές δημοσιεύσεις, μπόνους χωρίς κατάθεση, νέοι κουλοχέρηδες, και πολλά ακόμη