ΦόρουμΚαζίνοLuckyDreams Casino - γενική συζήτηση

LuckyDreams Casino - γενική συζήτηση (σελίδα 4)

πριν από 1 έτος από Radka
|
8856 προβολές 76 απαντήσεις |
|
1...3 4 5
Προσθήκη ανάρτησης
Drycent
πριν από 7 μήνες

Hey, I know this game and when I played it only as a demo version, so I probably had a similar outcome. When the frenzy came, the fish were with small wins, and vice versa when the fish came with bigger wins and there were more of them, so no frenzy. But unfortunately that's how slots work and somewhere it might be harder to win or just unlucky, but I wouldn't see anything inherently wrong with that, as the casino always has an edge over the player. That's why I prefer not to play in casinos, because I know that I wouldn't be lucky. 

If the casino told you that it has no control over the outcome, then it's true. It has no control over it, so it's sad, but unfortunately you didn't win. 🙁

Jasmon
πριν από 7 μήνες

Would you like email of manger email.. have you been paid

πριν από 7 μήνες

Guy look I happy to pass on a vip manger email that the can assist you in this .. I found unless you play with crypto cash bank cash out sometime get delayed by various reasons, could also be your bank Institute could also fall on a weekend or Friday or a public holiday and the time exchange clearing house of each bank. That’s why I’ve converted to Crypto,… but I can honestly say as a player that LUCKY DREAMS HAVE ALWAYS DONE RIGHT BU ME AND A COUPLE OF MY MATE THAT PLAY THERE !!!! There very honestly.. and fair and reasonable!!

Jasmon
πριν από 7 μήνες

I told you that the casino is honestl

πριν από 7 μήνες

Guy look I happy to pass on a vip manger email that the can assist you in this .. I found unless you play with crypto cash bank cash out sometime get delayed by various reasons, could also be your bank Institute could also fall on a weekend or Friday or a public holiday and the time exchange clearing house of each bank. That’s why I’ve converted to Crypto,… but I can honestly say as a player that LUCKY DREAMS HAVE ALWAYS DONE RIGHT BU ME AND A COUPLE OF MY MATE THAT PLAY THERE !!!! There very honestly.. and fair and reasonable!!

πριν από 7 μήνες

I'm glad you had a good experience with them. Do you play here all the time ? Did you have late withdrawals or did you use crypto ? How long did it take for you to withdraw ? 

Yoshy2323
πριν από 7 μήνες

Δεν νομίζω, γιατί υπάρχουν και άλλα καζίνο όπως το Trickz όπου μπορείτε να κάνετε ανάληψη εντός 1 ώρας. Η αναμονή 5 ημερών δεν είναι εντάξει, ειδικά αν είστε επαληθευμένοι

Καλή τύχη εκεί.

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 6 μήνες

Γειά σου,

Πλήρωσα 20 ευρώ στη Luckydreams μέσω τραπεζικής μεταφοράς την 1η Μαρτίου 2024. Στις 2 Μαρτίου 2024 προσπάθησα να ρωτήσω μέσω της συνομιλίας του καζίνο γιατί δεν είχαν αναρτηθεί τα χρήματα στον λογαριασμό μου. Θα με έβαζαν σε μια ουρά όπου θα ήμουν έξω αφού περίμενα 1,5 ώρα χωρίς απάντηση. Τότε είδα ότι η κατάθεση απορρίφθηκε. Η κατάθεση πέρασε από τη Friolion Ltd και έχω το στιγμιότυπο οθόνης της petronela.k@casino.guru Απεσταλμένα. Είχα ήδη πληρώσει μερικές φορές μέχρι τότε και δεν είχα κανένα πρόβλημα. Από εκεί και πέρα δεν έκανα άλλες καταθέσεις.

Αυτόματη μετάφραση:
Gerd11
πριν από 6 μήνες

Hey, regarding your deposit that didn't go through, did you try to ask the bank if there were any problems? Or did the money leave your bank account, it just didn't get deposited into your player account ? 

It's also good that you sent Petronela everything that was needed in your complaint and that you have a screenshot. I'm sure our team will try to help you if this situation persists. 

I firmly believe that your deposit will eventually arrive, just like the last one. If you have any further news, please let me know. 

πριν από 6 μήνες

Γειά σου,

Θα κάνω. Ευχαριστώ

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 4 μήνες

Τώρα περιμένω πάλι απόσυρση από τα Lucky dreams .3 μέρες και λέει εκκρεμότητα /ακύρωσε ξανά.

Λένε ότι έχει εγκριθεί αλλά εκκρεμεί. Απλώς λένε ψέματα. Λέει ότι αν είστε επαληθευμένοι χρειάζονται 24 ώρες αλλά τώρα είχαν περάσει 48 ώρες m

Τι θα έκανε κανείς πραγματικά .. Πραγματικά άθλιο καζίνο.


Αυτόματη μετάφραση:
Jasmon
πριν από 4 μήνες

Hmm, could it be some sort of automatic rejection? Because it really makes a little sense, at least for the first glimpse. 🙁

In any way, no wonder you feel dissatisfied. Has their support provided something close to an explanation?

Radka
πριν από 4 μήνες

filefile

file

Έγινε επεξεργασία από τον συντάκτη πριν από 4 μήνες
πριν από 4 μήνες

Γειά σου

Θα ήθελα να ρωτήσω κάτι

Έχω πληρωμή 17.04

Άλλο από 22.04

είναι σε εξέλιξη όλη την ώρα

Όταν ρωτάω, έχουν μια διαφορετική δικαιολογία κάθε μέρα

που να παραπονεθώ

Έχω ήδη στείλει e-mail

καμία απάντηση ακόμα

Αυτόματη μετάφραση:
Sternchen-123
πριν από 4 μήνες

Ακριβώς και αυτοί άρχισαν να με αγνοούν.

Μπορείτε να στείλετε ένα παράπονο στον γκουρού του καζίνο, ώστε να σας βοηθήσουν. Επειδή είχα και εγώ προβλήματα με την απόσυρση πριν, τώρα στο chat απλά με αγνοούν.


Έγινε επεξεργασία από τον συντάκτη πριν από 4 μήνες
Αυτόματη μετάφραση:
Jasmon
πριν από 4 μήνες

Ναι ακριβώς

Προσπαθώ όλη μέρα αλλά κανείς δεν απαντάει 😖😖

Πώς μπορώ να κάνω μια καταγγελία;

Αυτόματη μετάφραση:
Sternchen-123
πριν από 4 μήνες

Εδώ στον γκουρού του καζίνο στην αριστερή πλευρά υπάρχει μια φόρμα καταγγελίας για να μπορείτε να γράψετε.


https://se.casino.guru/klagomal/all

Έγινε επεξεργασία από τον συντάκτη πριν από 4 μήνες
Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 4 μήνες

filefile

file

πριν από 4 μήνες

I see from what the agent wrote to you and also from your screenshot that the withdrawal is still pending. I don't understand, if they look at your player account and see the same thing why would they tell you it's already approved. 

On the other hand, you know that you've already managed to resolve a withdrawal issue with them once, and I believe that you know you can reach out to us if there are still problems. 

Of course, if there is some technical error or delay on the part of the payment provider, you will probably just have to be patient and I believe that the money will come to you. 

Be sure to let me know if you hear any new information or if the money arrives. If it doesn't, we'll try to help again. 🙂

πριν από 4 μήνες

Γειά σου

Θα ήθελα να ρωτήσω κάτι

Έχω πληρωμή 17.04

Άλλο από 22.04

είναι σε εξέλιξη όλη την ώρα

Όταν ρωτάω, έχουν μια διαφορετική δικαιολογία κάθε μέρα

που να παραπονεθώ

Έχω ήδη στείλει e-mail

καμία απάντηση ακόμα

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 4 μήνες

Hi, what exactly is the casino giving you as a reason why you don't have your money yet ? Have you verified your account here successfully ? Did you play with any bonus ? 

As far as the complaint is concerned, I saw that the player you exchanged a few posts with has already shared the link with you, so if you are interested you can open one with us. 

If you have any questions or something didn't work you can address us. 

I've also included a guide which will give you more information on what you can expect from the complaint process. 

You can find it here on this link. ⬅️

I hope the whole case will be resolved as soon as possible.

Jaro
πριν από 4 μήνες

Hello

Yes exactly, they expect you to gamble away profit

so now the last time to play there.

Today was approved for withdrawal and money will arrive within 1 - 7 days.


Thank you .🙂

Jasmon
πριν από 4 μήνες

That's what I like to hear. Obviously if you wanted to keep playing here you'd have to get used to longer withdrawals, so I don't blame you at all for your decision. 

If something unexpected happens, feel free to share it with me. 

Good luck. ☘️😊

1...3 4 5

Γίνετε μέλος της κοινότητας

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.

Εγγραφή
flash-message-news
Νέα Casino Guru News – Ακολουθήστε καθημερινά νέα από τον κλάδο των τυχερών παιχνιδιών
Ακολουθήστε μας στα κοινωνικά μέσα – Καθημερινές δημοσιεύσεις, μπόνους χωρίς κατάθεση, νέοι κουλοχέρηδες, και πολλά ακόμη
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, νέους κουλοχέρηδες και άλλα νέα