Γεια, αν περιμένετε δύο εβδομάδες και δεν έχετε μετακομίσει πουθενά με την απόσυρσή σας, τότε θα συνιστούσα να υποβάλετε καταγγελία. Σίγουρα δεν είναι ευχάριστο όταν δεν μπορείτε να λάβετε καμία απάντηση και το καζίνο σας αγνοεί και δεν έχετε κανένα συγκεκριμένο λόγο για τον οποίο έχει προκύψει αυτή η κατάσταση.
Σύμφωνα με το στιγμιότυπο που δημοσίευσες, βλέπω ότι η ανάληψη ακυρώθηκε λόγω "εξωτερικών επικυρώσεων συστήματος", θα ήθελα να μάθω τι σημαίνει αυτό και τι πρέπει να κάνετε σε μια τέτοια περίπτωση. Το καζίνο θα πρέπει σίγουρα να απαντήσει σε αυτό, αλλά μάλλον δεν θα το κάνει.
Επομένως, εάν κάνετε κλικ σε αυτόν τον σύνδεσμο, μπορείτε να ανοίξετε μια καταγγελία εδώ και η ομάδα μας θα προσπαθήσει να σας βοηθήσει.
Έχετε επαληθεύσει τον λογαριασμό σας στο καζίνο ή δεν ήταν απαραίτητο;
Θα περιμένω την απάντηση.
Hi, if you've been waiting for two weeks and you haven't moved anywhere with your withdrawal, then I'd recommend filing a complaint. It's certainly not pleasant when you can't get any response and the casino ignores you and you have no concrete reason why this situation has arisen.
According to the screenshot you posted I see that the withdrawal was canceled due to "external system validations", I would like to know what this means and what you should do in such a case. The casino should definitely answer this but probably won't.
So if you click on this link, you can open a complaint here and our team will try to help you.
Have you verified your casino account or was it not necessary ?
I will wait for the answer.
Αυτόματη μετάφραση: