πριν από 8 μήνες
Τι νομίζεις ότι πρέπει να κάνω? Παρακαλώ βοηθήστε με... Μόλις έλαβα αυτήν την απάντηση σήμερα.
What do you think I should do? Please help me....I just got this response today.
2
Τι νομίζεις ότι πρέπει να κάνω? Παρακαλώ βοηθήστε με... Μόλις έλαβα αυτήν την απάντηση σήμερα.
What do you think I should do? Please help me....I just got this response today.
Γεια, αυτό θα περίμενα τώρα...
Λοιπόν, αν αποσύρω όλα τα συναισθήματα και το εκλάβω ως πραγματική πηγή του προβλήματος, φοβάμαι ότι δεν μπορούμε να κάνουμε τίποτα πέρα από την αναμονή. Ελπίζω μόνο τα συστήματα του καζίνο να μην έχουν μολυνθεί από κάτι τόσο σοβαρό. Ας παρακάμψουμε αυτές τις θεωρίες καταστροφής προς το παρόν.
Τέλος πάντων, αν το σύστημα πληρωμών δεν λειτουργεί, τι άλλο πρέπει να κάνουν; Τι γίνεται με τις επιταγές; Δεν είμαι εξοικειωμένος με τη διαδικασία όμως. 🤔
Hey, that's now what I would expect...
Well, if I pull back all emotions and take this as a real source of the problem, I fear there is really nothing we can do aside from waiting. I only hope the casino's systems have not been infected by anything so serious. Let's just skip those catastrophe theories for now.
Anyway, if the payout system does not work, what else should they do? What about checks? I'm not familiar with the process, though. 🤔
Είμαι έκπληκτος που βλέπω ότι εξακολουθείτε να εμπιστεύεστε αυτούς τους απατεώνες, περιμένοντας από αυτούς να εκπληρώσουν τις υποχρεώσεις πληρωμής τους. Για 5 μήνες, κυνηγάω σχεδόν 1000 $ που μου χρωστάνε, για να συναντηθώ με ένα καταιγισμό ψεμάτων και δικαιολογιών. Είναι σαφές τώρα ότι το επιχειρηματικό τους μοντέλο βασίζεται στην εξαπάτηση. ιδρύουν ένα καζίνο που έχει σχεδιαστεί για να παίρνει χρήματα χωρίς καμία πρόθεση να πληρώσει σημαντικά κέρδη. Προσοχή, η προθυμία τους να πληρώσουν επιφυλάσσεται μόνο για ασήμαντα ποσά.
I'm astonished to see that you still place trust in these fraudsters, expecting them to fulfill their payment obligations. For 5 months, I've been chasing nearly $1000 they owe me, only to be met with a barrage of lies and excuses. It's clear now that their business model is built on deceit; they establish a casino that's designed to take money without any intention of paying out significant winnings. Beware, their willingness to pay is reserved only for trivial amounts.
Είμαι έκπληκτος που βλέπω ότι εξακολουθείτε να εμπιστεύεστε αυτούς τους απατεώνες, περιμένοντας από αυτούς να εκπληρώσουν τις υποχρεώσεις πληρωμής τους. Για 5 μήνες, κυνηγάω σχεδόν 1000 $ που μου χρωστάνε, για να συναντηθώ με ένα καταιγισμό ψεμάτων και δικαιολογιών. Είναι σαφές τώρα ότι το επιχειρηματικό τους μοντέλο βασίζεται στην εξαπάτηση. ιδρύουν ένα καζίνο που έχει σχεδιαστεί για να παίρνει χρήματα χωρίς καμία πρόθεση να πληρώσει σημαντικά κέρδη. Προσοχή, η προθυμία τους να πληρώσουν επιφυλάσσεται μόνο για ασήμαντα ποσά.
I'm astonished to see that you still place trust in these fraudsters, expecting them to fulfill their payment obligations. For 5 months, I've been chasing nearly $1000 they owe me, only to be met with a barrage of lies and excuses. It's clear now that their business model is built on deceit; they establish a casino that's designed to take money without any intention of paying out significant winnings. Beware, their willingness to pay is reserved only for trivial amounts.
Κατανοείτε απόλυτα την άποψή σας, ειδικά αν το καζίνο σας λέει το ίδιο πράγμα ξανά και ξανά για τόσο καιρό; Μπορώ να ξέρω ποιος ήταν ο πραγματικός λόγος, το καζίνο δεν ήταν πρόθυμο να σας πληρώσει; Επιλέξατε να μην υποβάλετε καταγγελία τότε, κάτι που ήταν φυσικά δική σας απόφαση. Το μόνο που ξέρω είναι, ίσως θα έπρεπε να προσπαθήσεις ούτως ή άλλως. 🤔 Μόνο αν αισθάνεστε, ή έχετε κάποια ισχυρή πίστη, ότι δεν θα σας οδηγήσει πουθενά, δεν έχει νόημα να το κάνετε.
Ελπίζω οι παίκτες να κρατήσουν κάποιες σημειώσεις από την ανάρτησή σας, καθώς και να είναι προσεκτικοί βλέποντας την κριτική μας για το Lucky Owl Casino 👈 και μετά να αποφασίσουν πού θα παίξουν ή καλύτερα όχι. 🤷♀️
Totally understand your point of view, especially if the casino is telling you the same thing over and over for so long? May I know what was the actual reason, the casino was not willing to pay you? You have chosen not to file a complaint back then, which was your decision, of course. I just thing, maybe you should try anyway. 🤔 Only if you feel, or you have some strong believe, that it will lead you nowhere, there is no point of doing that.
I hope the players will take some notes from your post, as well as be cautious by looking at our review of Lucky Owl Casino 👈, and then decide where to play or better not. 🤷♀️
Προσπάθησα να συλλέξω ξανά τα ίδια θέματα, αλλά υπέβαλα επίσημη καταγγελία μόλις τώρα. Θέλω να ευχαριστήσω όλους όσους πρόσφεραν συμβουλές και ενθάρρυνση. Ελπίζω να πάρουν όλοι τα χρήματα που τους αναλογούν
Attempted to again collect same issues but I did file a formal complaint just now. I wish to thank everyone who has offered advise and encouragement. I hope everyone gets the money due them
Είσαι 100% Το έκανα γνωστό ότι ρώτησε την κυρία στο chat πώς θα μπορούσε να κοιτάξει στον καθρέφτη λέγοντας ψέματα στον ppl είπε ότι διέπρατταν απάτη και έπρεπε όλοι να πάνε φυλακή επειδή δεν είχαν πρόθεση να πληρώσουν
You are 100% I made that known asked the lady at chat how could she look in mirror lying to ppl Said they were committing fraud and should all go to jail because they had no intention of paying
Ναι, είδα ότι ζητήσατε ένα παράπονο μαζί μας και νομίζω ότι αυτό είναι ένα καλό βήμα, καθώς δεν έχετε καταφέρει ακόμα πουθενά με την απόσυρσή σας. Θα δούμε λοιπόν πώς θα εξελιχθούν όλα.
Εάν θέλετε να μάθετε τι μπορείτε να περιμένετε σχετικά με την καταγγελία και τη διαδικασία της, διαβάστε αυτόν τον οδηγό .
Θα κρατήσω τα δάχτυλά μου σταυρωμένα για μια δίκαιη λύση. 🤞
Yes, I saw that you requested a complaint with us and I think that is a good step as you still haven't gotten anywhere with your withdrawal. So we'll see how it all turns out.
If you would like to know what you can expect regarding the complaint and its process, please read this guide.
I'll keep my fingers crossed for a fair resolution. 🤞
Το Olive from chat υποστηρίζει αίσθηση πόνου στους παίκτες , κρατάτε τα δάχτυλα σταυρωμένα... τι νόημα έχουν όλα αυτά; Γιατί το καζίνο είναι ακόμα στη λίστα; Αφαιρέστε αυτούς τους απατεώνες ή επισημάνετε τους με μεγάλο κόκκινο σημάδι. Το African Grand casino προσπάθησε να συνεργαστεί μαζί τους, αλλά μετά από μια εβδομάδα που πέρασε εξέτασαν όλο το λογισμικό της Rival ως τους μεγαλύτερους απατεώνες στη βιομηχανία διαδικτυακών καζίνο
Olive from chat supports feel players pain , you keep fingers crossed... what's the point all this? Why is still casino on the list? Remove that scamers or flag them with big red mark. African Grand casino is tried to cooperate with them, but after obe week they reviewed all Rival software as biggest scammers in online casino industry
Νιώθει τον πόνο σου;! OMG τι απατεώνες...
She feels your pain ?! OMG what a scammers...
Το Olive from chat υποστηρίζει αίσθηση πόνου στους παίκτες , κρατάτε τα δάχτυλα σταυρωμένα... τι νόημα έχουν όλα αυτά; Γιατί το καζίνο είναι ακόμα στη λίστα; Αφαιρέστε αυτούς τους απατεώνες ή επισημάνετε τους με μεγάλο κόκκινο σημάδι. Το African Grand casino προσπάθησε να συνεργαστεί μαζί τους, αλλά μετά από μια εβδομάδα που πέρασε εξέτασαν όλο το λογισμικό της Rival ως τους μεγαλύτερους απατεώνες στη βιομηχανία διαδικτυακών καζίνο
Olive from chat supports feel players pain , you keep fingers crossed... what's the point all this? Why is still casino on the list? Remove that scamers or flag them with big red mark. African Grand casino is tried to cooperate with them, but after obe week they reviewed all Rival software as biggest scammers in online casino industry
Μόλις έχουμε περισσότερες προειδοποιήσεις να δώσουμε, σίγουρα θα τις προσθέσουμε στην κριτική μας. Αυτό το καζίνο έχει επίσης έναν αρκετά μεσαίο δείκτη ασφάλειας , οπότε νομίζω ότι αυτό τα λέει όλα.
Τέλος πάντων, δεν υπάρχει λόγος να το αφήσετε εκτός σελίδας, είναι καλό για τους παίκτες να δουν ότι αυτό το καζίνο δεν είναι ίσως το καλύτερο για να παίξετε.
As soon as we have more warnings to give, we will surely add them to our review. This casino also has a pretty mid safety index, so I think that says it all.
Anyway, there is no reason to leave it off our page, it's good for players to see that this casino is probably not the best to play at.
Έτσι, όπως το καταλαβαίνω, «αισθάνονται τον πόνο μου» αλλά δεν προσφέρονται να τον ολοκληρώσουν. Πώς μπορούν να συνεχίσουν να αποστέλλουν προσφορές χωρίς να παίξουν. Φοβάμαι ότι άλλοι θα κυνηγήσουν και θα κάνουν επιπλέον κατάθεση και θα χάσουν περισσότερα χρήματα. Οι παίκτες θα πρέπει να προειδοποιηθούν. Λοιπόν, έχω δίκιο όταν υποθέτω ότι το μόνο που μπορώ να κάνω είναι να περιμένω υπομονετικά μέχρι ο πόνος μου να αρχίσει να τους πληγώνει lol. Ελπίζω ο παίκτης να τους δώσει την ίδια μεταχείριση μια συγκεκριμένη μπύρα που έλαβε στις ΗΠΑ ότι η εταιρεία «αισθάνθηκε τον πόνο» ύψους 27 δισεκατομμυρίων δολαρίων. Θα επιβεβαιώσω ότι αυτό είναι ένα πρόβλημα γενικά με το Rivals. Σε έναν στενό φίλο οφείλονται 1600 $ από δύο από τα άλλα καζίνο τους. Αυτά τα δύο μέρη όχι μόνο δεν πληρώνουν, έκλεισαν τη συνομιλία της και δεν μπορεί καν να συνομιλήσει. Δεν έδωσαν καμία δικαιολογία απλώς την έκλεισαν και περίμενε από τον Δεκέμβριο για πληρωμή. Αυτά τα δύο ονόματα θα αποκαλυφθούν τις επόμενες δύο μέρες αφού της πω να κάνει καταγγελία. Σας ευχαριστούμε για τη βοήθειά σας σε αυτό το θέμα
So as I understand it they "feel my pain" but are not offering to make it whole. How can they continue to send offers with high no play through. I am afraid other will chase and make additional deposit and lose more money. Players should b warned. So am I correct in assuming all I can do is patiently wait until my pain begins to hurt them lol. I hope player give them the same treatment a certain beer received in the US that company "felt the pain" to the tune of 27 BILLION dollars. I will confirm this is a problem across the board with Rivals. A close friend is owed $1600 from two of their other casinos. Those two places not only aren’t paying they shut her chat down and she cant even chat. They gave no excuse just shut her down and she been waiting since Dec for payment. Those two names will be revealed in the next couple of days after I tell her fo file a complaint. Thank you for your assistance in this matter
Μάλλον θα είναι όπως τα λες και θα πρέπει να κάνεις υπομονή. Σίγουρα θα προσπαθούσα να ενημερώνομαι για την απόσυρσή μου και να λαμβάνω κάποιες ενημερώσεις. Ωστόσο, εάν το καζίνο δεν επικοινωνήσει και δεν πει κάτι σχετικό, τότε θα πρέπει να περιμένουμε την επόμενη εξέλιξη της καταγγελίας.
Όσο για τους φίλους σας, αν έχουν πρόβλημα, στείλτε τους σε εμάς και θα προσπαθήσουμε να σας βοηθήσουμε, γιατί όσο μεγαλύτερη είναι η αναμονή τόσο πιο δύσκολη μπορεί να είναι.
Οπότε θα μείνω συντονισμένος.
It will probably be as you say and you will have to be patient. I would definitely try to keep informed about my withdrawal and get some updates. However, if the casino will not communicate and say anything relevant then we will have to wait for the next development of the complaint.
As for your friends, if they have a problem, send them to us and we will try to help, because the longer the wait the harder it can be.
So I will stay tuned.
Το καζίνο Lucky Owl Club είναι το πιο λυπηρό από τα πιο λυπημένα. Είμαι σε περίπου 70 καζίνο και δεν μου έχει συμβεί ποτέ κάτι τέτοιο. Βρήκα τον ιστότοπό τους και ήθελα απλώς να αλλάξω λίγο από όλα τα rtg και ρεαλιστικά παιχνίδια, επειδή είδα άλλους ιστότοπους όπου οι αντίπαλοι κουλοχέρηδες βίντεο πλήρωναν πολλά. Έψαξα λοιπόν και έψαξα και βρήκα μερικά που ήταν «άμεση απόσυρση». Μπήκα στο chat και τους ρώτησα για τις αναλήψεις και την επαλήθευση τους. Μου είπαν δύο ημέρες κορυφές για επαλήθευση και άμεσες αναλήψεις μετά. Η συνομιλία ήταν πάντα εκεί σε μια στιγμή και πολύ χρήσιμη. Έτσι κατέθεσα κάτι μικρό. Litecoin 27$. Κατάφερα να κερδίσω λίγο 125. Λοιπόν, τώρα είναι 110, αλλά παρόλα αυτά δεν είχα μπόνους συνδεδεμένο με την κατάθεσή μου, καθώς τα μπόνους χωρίς κανόνες πρέπει να κερδίσετε τρελά 160 φορές το μπόνους σας ή κάτι τέτοιο. Έτσι, ένα σωρό κανόνες χωρίς κανόνες. Αλλά δεν χρησιμοποίησα κανένα και όταν πήγα σε ζωντανή συνομιλία, μου έστειλαν το σύνδεσμο email για να επαληθευτώ. Τρεις μέρες αργότερα πάω να ελέγξω την κατάσταση του λογαριασμού μου και δεν λαμβάνω τίποτα. Καμία απάντηση από τη ζωντανή συνομιλία. Ήταν στις 7 Μαΐου όταν άρχισαν να με φαντάζουν. Μπαίνω σε ζωντανή συνομιλία κάθε μέρα πολλές φορές την ημέρα και δεν λαμβάνω τίποτα. Emails δεν λαμβάνω τίποτα ούτε από αυτούς. Μόλις μου έκλεψαν τα χρήματα και δεν θα μου απαντήσουν καθόλου. Είναι απατεώνες και όποιος τα έβαλε σε μια λίστα ως καλό καζίνο πρέπει να εξεταστεί. Δεν μπορώ να θυμηθώ πού το βρήκα, αλλά είπαν ότι ήταν ένα καλό καζίνο. Πήγα ακόμη και στη συνομιλία τους ως επισκέπτης προτού συνδεθείτε και ρώτησα τον πράκτορα ζωντανής συνομιλίας πώς μπορώ να κάνω κατάθεση. Χαμηλά και ιδού, ανταποκρίθηκαν αμέσως. Ζητώντας το email μου που σχετίζεται με τον ιστότοπό τους. Τους το έδωσα και ο πράκτορας εξυπηρέτησης πελατών τερμάτισε αμέσως τη συνομιλία. Θέλω να προειδοποιήσω όλους όσοι μπορώ γιατί απλώς κλέβουν χρήματα. Σε πόσους ανθρώπους θα το κάνουν αυτό πριν δεν λάβουν άλλες καταθέσεις; Δεν το καταλαβαίνω και είμαι πραγματικά απογοητευμένος. Έχω διαβάσει άλλες κριτικές τώρα όπου έχουν κάνει το ίδιο πράγμα σε άλλους. Απλά δεν θα μας απαντήσει καθόλου. Υπέβαλα μια καταγγελία στον γκουρού του καζίνο και υποθέτω ότι μόλις ολοκληρωθεί η αντίστροφη μέτρηση επικοινωνούν με το καζίνο; Ελπίζω ότι θα βοηθήσει γιατί θα ήθελα να δω γιατί δεν θα απαντήσουν. Έχω στιγμιότυπα οθόνης που απαντούν στη ζωντανή συνομιλία επισκέπτη και στη συνέχεια ολοκληρώνουν τη συνομιλία μόλις τους έδωσα τις πληροφορίες μου. Στιγμιότυπα οθόνης που δεν ανταποκρίνονται ποτέ σε κανονική ζωντανή συνομιλία. Δεν ξέρω τι να κάνω, αλλά ελπίζω ότι κάτι θα συμβεί όταν τελειώσει η αντίστροφη μέτρηση με το παράπονό μου.
Lucky owl club casino are the sorriest of the sorriest. I’m on about 70 casinos and I’ve never ever had something like this happen to me. I found their site and just wanted to change up a bit from all the rtg and pragmatic games because I seen other sites where rival video slots were paying a lot. So I searched and searched and found a few that were "instant withdrawal". I went into chat and asked them about their withdrawals and verification. Was told two days tops on verification and instant withdrawals after. Chat was always there in an instant and very helpful. So I deposited something small. Litecoin 27$. I managed to win a little 125. Well it’s 110 now but still I had no bonus attached to my deposit seeing as their no rules bonuses you have to win a crazy 160 times your bonus or something like that. So a bunch of rules on no rules. But I didn’t use any and when I went to live chat they sent me the email link to get verified. Three days later I go onto check my account status and I get nothing. No response from live chat at all. That was on like may 7 when they started ghosting me. I go into live chat every single day multiple times a day and get nothing. Emails I get nothing from them either. They have just stolen my money and will not respond to me at all. They are frauds and whoever put them on a list as a good casino needs to be looked into. I can’t remember where I found it but they said it was a good casino. I even went onto their chat as a guest before you log in and asked the live chat agent how do i deposit. Low and behold they responded instantly. Asking for my email associated with their site. I gave it to them and the customer service agent immediately ended the chat. I want to warn everyone I can because they are just stealing money. How many people will they do that to before they actually get no more deposits? I don’t understand it and am really really frustrated. I’ve read other reviews now where they have done the same thing to others. Just will not respond to us at all. I filed a complaint with casino guru and I guess once the count down is done they contact the casino? Hopefully it will help because I’d like to see why they will not respond. I have screenshots of them responding to the guest live chat then ending chat as soon as I gave them my info. Screen shots of them never responding on regular live chat. I don’t know what to do but hopefully something will happen when the countdown is over with my complaint.
Έτσι ακριβώς με έκαναν. Αρνούνται ακόμη και να αναγνωρίσουν το αίτημά μου για συνομιλία. Πήγα επίσης στον λογαριασμό των φίλων μου και σε ένα που προσδιόρισα το όνομα οθόνης μου δεν έλαβα ποτέ άλλη απάντηση.
Τώρα για το ass kicker μου στέλνουν πολύ καλές προσφορές τις οποίες προφανώς αγνοώ μέχρι χθες το βράδυ. Ήμουν συνδεδεμένος όταν ο "οικοδεσπότης" μου ο David μου έστειλε ένα email με μια άλλη μεγάλη προσφορά. Κάνοντας μια φωτογραφία στο σκοτάδι, έστειλα email και είπα ότι μου αρέσει ο ιστότοπος, αλλά είχα το μικρό πρόβλημα να μην πληρώνομαι. Είπα να με πληρώσει και θα επιστρέψω και θα κάνω μια μεγάλη κατάθεση (τι διάολο άξιζε μια βολή). Λοιπόν, φυσικά δεν υπήρξε ανταπόκριση.
Για να ξέρω ότι η φίλη μου αντιμετώπισε το ίδιο ακριβώς πρόβλημα στο This is Vegas and New Vegas. Της χρωστάει περίπου 2000 από αυτά τα 2 site.
Μεταξύ μας έχουμε περίπου 2700 $ που δεν μπορούμε να συλλέξουμε. Είμαι σαν κι εσάς γιατί αυτοί οι ιστότοποι δεν προσδιορίζονται με μεγάλα κόκκινα γράμματα σε όλα τα φόρουμ. Πάρα πολλά ppl αντιμετωπίζουν τα ίδια προβλήματα και δεν είναι παρά κλοπή. Οι παίκτες πρέπει να ενημερώνονται γιατί μιλάνε για ένα καλό παιχνίδι, αλλά η μη πληρωμή δεν είναι σίγουρα η εξαίρεση, αλλά είναι ο τρόπος με τον οποίο λειτουργούν. Θα συμβουλεύσω λοιπόν όλους τους παίκτες που έχετε προειδοποιήσει ότι είναι απάτη
This is exactly how they done me. They refuse to even acknowledge my request to chat. I also went under my girlfriends account and one I identified my screen name I never received another response.
Now for the ass kicker they have been sending me very good promotions which I obviously ignore until last night. I was online when my "host" David sent me an email with another great promo. Taking a shot in dark I emailed back and said I love there site but had the small problem of not getting paid. I said pay me and I will be back and make a large deposit (what the hell was worth a shot). Well of course there was no response.
Just so ppl know my girlfriend has encountered the same exact issue at This is Vegas and New Vegas. She is owed about 2000 from those 2 sites.
Between us we have about $2700 that we cant collect. I am like you why is these site not identified in big red letters on all the forums. Too many ppl experience the same problems and it is nothing but theft. Players need to be informed because they talk a good game but no paying is definitely not the exception but is how they operate. So I will advise all players you have been warned they are a scam
Ευχαριστώ που το μοιράζεστε… διαβάστε ξανά για μένα… Είχα το ίδιο θέμα… και εξακολουθούν να με αγνοούν
Thank you for sharing....read back on me... I had the same issue....and they still ignore me
Απολύτως άθλιο μέρος....έχω 1600 μόλις κάθομαι στον λογαριασμό μου λόγω "τεχνικών θεμάτων" ....Απολύτως το χειρότερο
Absolutely wretched place....I have 1600 just sitting in my account because of "technical issues" ....Absolutely the worst
Αισθάνομαι τον πόνο σου αδερφέ, όπως είπα μεταξύ της κοπέλας μου και εμένα τα 2700 $, βλέπω ότι άλλα άτομα χρωστάνε δεκάδες χιλιάδες, δεν μπορώ να φανταστώ αυτό το συναίσθημα. Ετοιμάζομαι να καταθέσω εναντίον 3 άλλων μερών. Διαβάστε την κριτική μου για το Slots of Vegas καθώς όλα ανήκουν στην ίδια εταιρεία.
Το ποσό που μου οφείλει από διάφορα μέρη αρχίζει να αθροίζεται και ο γκουρού του καζίνο μου παρέχει ένα μέρος για να προσπαθήσω να γίνω ολοκληρωμένος και σκοπεύω να
χρησιμοποιησετο.
Καλή τύχη στην προσπάθεια να αποκτήσετε το δικό σας
Αντωνάκης
I feel your pain brother,as I indicated between my girlfriend and I its $2700 I see other ppl are owed tens of thousands I can’t began to imagine that feeling. I am getting ready to file against 3 other places. Read my review on Slots of Vegas as they are all owned by the same company.
The ammount owed to me from different places is starting to add up and casino guru provides me a place to try to b made whole and I intend to
use it.
Good luck in you quest to get yours
Tony
Το καζίνο Lucky Owl Club είναι το πιο λυπηρό από τα πιο λυπημένα. Είμαι σε περίπου 70 καζίνο και δεν μου έχει συμβεί ποτέ κάτι τέτοιο. Βρήκα τον ιστότοπό τους και ήθελα απλώς να αλλάξω λίγο από όλα τα rtg και ρεαλιστικά παιχνίδια, επειδή είδα άλλους ιστότοπους όπου οι αντίπαλοι κουλοχέρηδες βίντεο πλήρωναν πολλά. Έψαξα λοιπόν και έψαξα και βρήκα μερικά που ήταν «άμεση απόσυρση». Μπήκα στο chat και τους ρώτησα για τις αναλήψεις και την επαλήθευση τους. Μου είπαν δύο ημέρες κορυφές για επαλήθευση και άμεσες αναλήψεις μετά. Η συνομιλία ήταν πάντα εκεί σε μια στιγμή και πολύ χρήσιμη. Έτσι κατέθεσα κάτι μικρό. Litecoin 27$. Κατάφερα να κερδίσω λίγο 125. Λοιπόν, τώρα είναι 110, αλλά παρόλα αυτά δεν είχα μπόνους συνδεδεμένο με την κατάθεσή μου, καθώς τα μπόνους χωρίς κανόνες πρέπει να κερδίσετε τρελά 160 φορές το μπόνους σας ή κάτι τέτοιο. Έτσι, ένα σωρό κανόνες χωρίς κανόνες. Αλλά δεν χρησιμοποίησα κανένα και όταν πήγα σε ζωντανή συνομιλία, μου έστειλαν το σύνδεσμο email για να επαληθευτώ. Τρεις μέρες αργότερα πάω να ελέγξω την κατάσταση του λογαριασμού μου και δεν λαμβάνω τίποτα. Καμία απάντηση από τη ζωντανή συνομιλία. Ήταν στις 7 Μαΐου όταν άρχισαν να με φαντάζουν. Μπαίνω σε ζωντανή συνομιλία κάθε μέρα πολλές φορές την ημέρα και δεν λαμβάνω τίποτα. Emails δεν λαμβάνω τίποτα ούτε από αυτούς. Μόλις μου έκλεψαν τα χρήματα και δεν θα μου απαντήσουν καθόλου. Είναι απατεώνες και όποιος τα έβαλε σε μια λίστα ως καλό καζίνο πρέπει να εξεταστεί. Δεν μπορώ να θυμηθώ πού το βρήκα, αλλά είπαν ότι ήταν ένα καλό καζίνο. Πήγα ακόμη και στη συνομιλία τους ως επισκέπτης προτού συνδεθείτε και ρώτησα τον πράκτορα ζωντανής συνομιλίας πώς μπορώ να κάνω κατάθεση. Χαμηλά και ιδού, ανταποκρίθηκαν αμέσως. Ζητώντας το email μου που σχετίζεται με τον ιστότοπό τους. Τους το έδωσα και ο πράκτορας εξυπηρέτησης πελατών τερμάτισε αμέσως τη συνομιλία. Θέλω να προειδοποιήσω όλους όσοι μπορώ γιατί απλώς κλέβουν χρήματα. Σε πόσους ανθρώπους θα το κάνουν αυτό πριν δεν λάβουν άλλες καταθέσεις; Δεν το καταλαβαίνω και είμαι πραγματικά απογοητευμένος. Έχω διαβάσει άλλες κριτικές τώρα όπου έχουν κάνει το ίδιο πράγμα σε άλλους. Απλά δεν θα μας απαντήσει καθόλου. Υπέβαλα μια καταγγελία στον γκουρού του καζίνο και υποθέτω ότι μόλις ολοκληρωθεί η αντίστροφη μέτρηση επικοινωνούν με το καζίνο; Ελπίζω ότι θα βοηθήσει γιατί θα ήθελα να δω γιατί δεν θα απαντήσουν. Έχω στιγμιότυπα οθόνης που απαντούν στη ζωντανή συνομιλία επισκέπτη και στη συνέχεια ολοκληρώνουν τη συνομιλία μόλις τους έδωσα τις πληροφορίες μου. Στιγμιότυπα οθόνης που δεν ανταποκρίνονται ποτέ σε κανονική ζωντανή συνομιλία. Δεν ξέρω τι να κάνω, αλλά ελπίζω ότι κάτι θα συμβεί όταν τελειώσει η αντίστροφη μέτρηση με το παράπονό μου.
Lucky owl club casino are the sorriest of the sorriest. I’m on about 70 casinos and I’ve never ever had something like this happen to me. I found their site and just wanted to change up a bit from all the rtg and pragmatic games because I seen other sites where rival video slots were paying a lot. So I searched and searched and found a few that were "instant withdrawal". I went into chat and asked them about their withdrawals and verification. Was told two days tops on verification and instant withdrawals after. Chat was always there in an instant and very helpful. So I deposited something small. Litecoin 27$. I managed to win a little 125. Well it’s 110 now but still I had no bonus attached to my deposit seeing as their no rules bonuses you have to win a crazy 160 times your bonus or something like that. So a bunch of rules on no rules. But I didn’t use any and when I went to live chat they sent me the email link to get verified. Three days later I go onto check my account status and I get nothing. No response from live chat at all. That was on like may 7 when they started ghosting me. I go into live chat every single day multiple times a day and get nothing. Emails I get nothing from them either. They have just stolen my money and will not respond to me at all. They are frauds and whoever put them on a list as a good casino needs to be looked into. I can’t remember where I found it but they said it was a good casino. I even went onto their chat as a guest before you log in and asked the live chat agent how do i deposit. Low and behold they responded instantly. Asking for my email associated with their site. I gave it to them and the customer service agent immediately ended the chat. I want to warn everyone I can because they are just stealing money. How many people will they do that to before they actually get no more deposits? I don’t understand it and am really really frustrated. I’ve read other reviews now where they have done the same thing to others. Just will not respond to us at all. I filed a complaint with casino guru and I guess once the count down is done they contact the casino? Hopefully it will help because I’d like to see why they will not respond. I have screenshots of them responding to the guest live chat then ending chat as soon as I gave them my info. Screen shots of them never responding on regular live chat. I don’t know what to do but hopefully something will happen when the countdown is over with my complaint.
Λυπάμαι πραγματικά για αυτό το θέμα που αντιμετωπίζετε. Ευτυχώς, όπως είπες, το ποσό που κατέθεσες δεν ήταν τόσο μεγάλο. Το λέω αυτό ακριβώς επειδή υπάρχει πολύ μικρή πιθανότητα η ομάδα παραπόνων μας να μπορέσει να λύσει την περίπτωσή σας , γιατί δυστυχώς, αυτό το καζίνο δεν είναι καθόλου πρόθυμο να επικοινωνήσει. 🤷♀️
Όταν δείτε την κριτική αυτού του καζίνο, θα δείτε επίσης αυτές τις πληροφορίες:
Με αυτόν τον τρόπο, προσπαθούμε να προειδοποιήσουμε όλους εκ των προτέρων, ώστε να γνωρίζουν αυτήν την κατάσταση σε αυτό το καζίνο.
Έχετε κάποια νέα από το καζίνο μέχρι τώρα, ίσως;
I am really sorry about this issue you are having. Luckily, as you said, the amount you deposited was not that big. I am saying that just because there is a really small chance that our complaint team will be able to solve your case, because unfortunately, this casino is not willing to communicate at all. 🤷♀️
When you see the review of this casino, you will also see this information:
This way, we try to warn everyone beforehand, so they know about this situation at this casino.
Have you had any news from the casino by now, perhaps?
Έλαβα 400 $ σε εκκρεμότητα, έστειλα όλες τις πληροφορίες μου, αλλά δεν μπορούσα να βάλω τα μετρητά. Ο πράκτορας μου είπε να περιμένω. Βοηθήστε με να πάρω τα $400 μου. Ευχαριστώ.
I got $400 pending, I sent all my information but I could not place the cash out. The agent told me to wait. Help me to get my $400. Thank you.
Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.
Δωρεάν επαγγελματικά εκπαιδευτικά μαθήματα για υπαλλήλους online καζίνο, με στόχο τις καλύτερες πρακτικές του κλάδου, τη βελτίωση της εμπειρίας των παικτών, και τη δίκαιη προσέγγιση στα τυχερά παιχνίδια.
Μια πρωτοβουλία που ξεκινήσαμε με στόχο τη δημιουργία ενός συστήματος καθολικού αυτο-αποκλεισμού, που θα επιτρέπει στους ευάλωτους παίκτες να μπλοκάρουν την πρόσβασή τους σε όλες τις ευκαιρίες online τυχερών παιχνιδιών.
Μια πλατφόρμα που έχει δημιουργηθεί για να επιδείξει όλες μας τις προσπάθειες που στοχεύουν στην πραγματοποίηση του οράματος ενός πιο ασφαλούς και πιο διαφανούς κλάδου τυχερών παιχνιδιών.
Ένα φιλόδοξο έργο στόχος του οποίου είναι να τιμήσει τις μεγαλύτερες και πιο υπεύθυνες εταιρείες στον κλάδο των online τυχερών παιχνιδιών και να τους αποδώσει την αναγνώριση που αξίζουν.
Η Casino Guru είναι ένας ανεξάρτητος ιστότοπος πληροφοριών σχετικά με online καζίνο και online παιχνίδια καζίνο, ο οποίος δεν ελέγχεται από κανέναν διαχειριστή στοιχηματισμού ή άλλον οργανισμό. Όλες οι αξιολογήσεις και οι οδηγοί μας δημιουργούνται αξιόπιστα, σύμφωνα με τις καλύτερες γνώσεις και την καλύτερη κρίση των μελών της ομάδας των ανεξάρτητων ειδικών μας. Ωστόσο, προορίζονται μόνο για πληροφοριακούς σκοπούς και δεν πρέπει να θεωρούνται νομική συμβουλή. Θα πρέπει πάντα να βεβαιώνεστε ότι πληροίτε όλες τις κανονιστικές απαιτήσεις πριν παίξετε σε οποιοδήποτε καζίνο επιλέξετε.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε:
youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε: youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.