πριν από 2 μήνες
Τι νομίζεις ότι πρέπει να κάνω? Παρακαλώ βοηθήστε με... Μόλις έλαβα αυτήν την απάντηση σήμερα.
What do you think I should do? Please help me....I just got this response today.
Τι νομίζεις ότι πρέπει να κάνω? Παρακαλώ βοηθήστε με... Μόλις έλαβα αυτήν την απάντηση σήμερα.
What do you think I should do? Please help me....I just got this response today.
Γεια, αυτό θα περίμενα τώρα...
Λοιπόν, αν αποσύρω όλα τα συναισθήματα και το εκλάβω ως πραγματική πηγή του προβλήματος, φοβάμαι ότι δεν μπορούμε να κάνουμε τίποτα πέρα από την αναμονή. Ελπίζω μόνο τα συστήματα του καζίνο να μην έχουν μολυνθεί από κάτι τόσο σοβαρό. Ας παρακάμψουμε αυτές τις θεωρίες καταστροφής προς το παρόν.
Τέλος πάντων, αν το σύστημα πληρωμών δεν λειτουργεί, τι άλλο πρέπει να κάνουν; Τι γίνεται με τις επιταγές; Δεν είμαι εξοικειωμένος με τη διαδικασία όμως. 🤔
Hey, that's now what I would expect...
Well, if I pull back all emotions and take this as a real source of the problem, I fear there is really nothing we can do aside from waiting. I only hope the casino's systems have not been infected by anything so serious. Let's just skip those catastrophe theories for now.
Anyway, if the payout system does not work, what else should they do? What about checks? I'm not familiar with the process, though. 🤔
Είμαι έκπληκτος που βλέπω ότι εξακολουθείτε να εμπιστεύεστε αυτούς τους απατεώνες, περιμένοντας από αυτούς να εκπληρώσουν τις υποχρεώσεις πληρωμής τους. Για 5 μήνες, κυνηγάω σχεδόν 1000 $ που μου χρωστάνε, για να συναντηθώ με ένα καταιγισμό ψεμάτων και δικαιολογιών. Είναι σαφές τώρα ότι το επιχειρηματικό τους μοντέλο βασίζεται στην εξαπάτηση. ιδρύουν ένα καζίνο που έχει σχεδιαστεί για να παίρνει χρήματα χωρίς καμία πρόθεση να πληρώσει σημαντικά κέρδη. Προσοχή, η προθυμία τους να πληρώσουν επιφυλάσσεται μόνο για ασήμαντα ποσά.
I'm astonished to see that you still place trust in these fraudsters, expecting them to fulfill their payment obligations. For 5 months, I've been chasing nearly $1000 they owe me, only to be met with a barrage of lies and excuses. It's clear now that their business model is built on deceit; they establish a casino that's designed to take money without any intention of paying out significant winnings. Beware, their willingness to pay is reserved only for trivial amounts.
Είμαι έκπληκτος που βλέπω ότι εξακολουθείτε να εμπιστεύεστε αυτούς τους απατεώνες, περιμένοντας από αυτούς να εκπληρώσουν τις υποχρεώσεις πληρωμής τους. Για 5 μήνες, κυνηγάω σχεδόν 1000 $ που μου χρωστάνε, για να συναντηθώ με ένα καταιγισμό ψεμάτων και δικαιολογιών. Είναι σαφές τώρα ότι το επιχειρηματικό τους μοντέλο βασίζεται στην εξαπάτηση. ιδρύουν ένα καζίνο που έχει σχεδιαστεί για να παίρνει χρήματα χωρίς καμία πρόθεση να πληρώσει σημαντικά κέρδη. Προσοχή, η προθυμία τους να πληρώσουν επιφυλάσσεται μόνο για ασήμαντα ποσά.
I'm astonished to see that you still place trust in these fraudsters, expecting them to fulfill their payment obligations. For 5 months, I've been chasing nearly $1000 they owe me, only to be met with a barrage of lies and excuses. It's clear now that their business model is built on deceit; they establish a casino that's designed to take money without any intention of paying out significant winnings. Beware, their willingness to pay is reserved only for trivial amounts.
Κατανοείτε απόλυτα την άποψή σας, ειδικά αν το καζίνο σας λέει το ίδιο πράγμα ξανά και ξανά για τόσο καιρό; Μπορώ να ξέρω ποιος ήταν ο πραγματικός λόγος, το καζίνο δεν ήταν πρόθυμο να σας πληρώσει; Επιλέξατε να μην υποβάλετε καταγγελία τότε, κάτι που ήταν φυσικά δική σας απόφαση. Το μόνο που ξέρω είναι, ίσως θα έπρεπε να προσπαθήσεις ούτως ή άλλως. 🤔 Μόνο αν αισθάνεστε, ή έχετε κάποια ισχυρή πίστη, ότι δεν θα σας οδηγήσει πουθενά, δεν έχει νόημα να το κάνετε.
Ελπίζω οι παίκτες να κρατήσουν κάποιες σημειώσεις από την ανάρτησή σας, καθώς και να είναι προσεκτικοί βλέποντας την κριτική μας για το Lucky Owl Casino 👈 και μετά να αποφασίσουν πού θα παίξουν ή καλύτερα όχι. 🤷♀️
Totally understand your point of view, especially if the casino is telling you the same thing over and over for so long? May I know what was the actual reason, the casino was not willing to pay you? You have chosen not to file a complaint back then, which was your decision, of course. I just thing, maybe you should try anyway. 🤔 Only if you feel, or you have some strong believe, that it will lead you nowhere, there is no point of doing that.
I hope the players will take some notes from your post, as well as be cautious by looking at our review of Lucky Owl Casino 👈, and then decide where to play or better not. 🤷♀️
Προσπάθησα να συλλέξω ξανά τα ίδια θέματα, αλλά υπέβαλα επίσημη καταγγελία μόλις τώρα. Θέλω να ευχαριστήσω όλους όσους πρόσφεραν συμβουλές και ενθάρρυνση. Ελπίζω να πάρουν όλοι τα χρήματα που τους αναλογούν
Attempted to again collect same issues but I did file a formal complaint just now. I wish to thank everyone who has offered advise and encouragement. I hope everyone gets the money due them
Είσαι 100% Το έκανα γνωστό ότι ρώτησε την κυρία στο chat πώς θα μπορούσε να κοιτάξει στον καθρέφτη λέγοντας ψέματα στον ppl είπε ότι διέπρατταν απάτη και έπρεπε όλοι να πάνε φυλακή επειδή δεν είχαν πρόθεση να πληρώσουν
You are 100% I made that known asked the lady at chat how could she look in mirror lying to ppl Said they were committing fraud and should all go to jail because they had no intention of paying
Ναι, είδα ότι ζητήσατε ένα παράπονο μαζί μας και νομίζω ότι αυτό είναι ένα καλό βήμα, καθώς δεν έχετε καταφέρει ακόμα πουθενά με την απόσυρσή σας. Θα δούμε λοιπόν πώς θα εξελιχθούν όλα.
Εάν θέλετε να μάθετε τι μπορείτε να περιμένετε σχετικά με την καταγγελία και τη διαδικασία της, διαβάστε αυτόν τον οδηγό .
Θα κρατήσω τα δάχτυλά μου σταυρωμένα για μια δίκαιη λύση. 🤞
Yes, I saw that you requested a complaint with us and I think that is a good step as you still haven't gotten anywhere with your withdrawal. So we'll see how it all turns out.
If you would like to know what you can expect regarding the complaint and its process, please read this guide.
I'll keep my fingers crossed for a fair resolution. 🤞
Το Olive from chat υποστηρίζει αίσθηση πόνου στους παίκτες , κρατάτε τα δάχτυλα σταυρωμένα... τι νόημα έχουν όλα αυτά; Γιατί το καζίνο είναι ακόμα στη λίστα; Αφαιρέστε αυτούς τους απατεώνες ή επισημάνετε τους με μεγάλο κόκκινο σημάδι. Το African Grand casino προσπάθησε να συνεργαστεί μαζί τους, αλλά μετά από μια εβδομάδα που πέρασε εξέτασαν όλο το λογισμικό της Rival ως τους μεγαλύτερους απατεώνες στη βιομηχανία διαδικτυακών καζίνο
Olive from chat supports feel players pain , you keep fingers crossed... what's the point all this? Why is still casino on the list? Remove that scamers or flag them with big red mark. African Grand casino is tried to cooperate with them, but after obe week they reviewed all Rival software as biggest scammers in online casino industry
Νιώθει τον πόνο σου;! OMG τι απατεώνες...
She feels your pain ?! OMG what a scammers...
Το Olive from chat υποστηρίζει αίσθηση πόνου στους παίκτες , κρατάτε τα δάχτυλα σταυρωμένα... τι νόημα έχουν όλα αυτά; Γιατί το καζίνο είναι ακόμα στη λίστα; Αφαιρέστε αυτούς τους απατεώνες ή επισημάνετε τους με μεγάλο κόκκινο σημάδι. Το African Grand casino προσπάθησε να συνεργαστεί μαζί τους, αλλά μετά από μια εβδομάδα που πέρασε εξέτασαν όλο το λογισμικό της Rival ως τους μεγαλύτερους απατεώνες στη βιομηχανία διαδικτυακών καζίνο
Olive from chat supports feel players pain , you keep fingers crossed... what's the point all this? Why is still casino on the list? Remove that scamers or flag them with big red mark. African Grand casino is tried to cooperate with them, but after obe week they reviewed all Rival software as biggest scammers in online casino industry
Μόλις έχουμε περισσότερες προειδοποιήσεις να δώσουμε, σίγουρα θα τις προσθέσουμε στην κριτική μας. Αυτό το καζίνο έχει επίσης έναν αρκετά μεσαίο δείκτη ασφάλειας , οπότε νομίζω ότι αυτό τα λέει όλα.
Τέλος πάντων, δεν υπάρχει λόγος να το αφήσετε εκτός σελίδας, είναι καλό για τους παίκτες να δουν ότι αυτό το καζίνο δεν είναι ίσως το καλύτερο για να παίξετε.
As soon as we have more warnings to give, we will surely add them to our review. This casino also has a pretty mid safety index, so I think that says it all.
Anyway, there is no reason to leave it off our page, it's good for players to see that this casino is probably not the best to play at.
Έτσι, όπως το καταλαβαίνω, «αισθάνονται τον πόνο μου» αλλά δεν προσφέρονται να τον ολοκληρώσουν. Πώς μπορούν να συνεχίσουν να αποστέλλουν προσφορές χωρίς να παίξουν. Φοβάμαι ότι άλλοι θα κυνηγήσουν και θα κάνουν επιπλέον κατάθεση και θα χάσουν περισσότερα χρήματα. Οι παίκτες θα πρέπει να προειδοποιηθούν. Λοιπόν, έχω δίκιο όταν υποθέτω ότι το μόνο που μπορώ να κάνω είναι να περιμένω υπομονετικά μέχρι ο πόνος μου να αρχίσει να τους πληγώνει lol. Ελπίζω ο παίκτης να τους δώσει την ίδια μεταχείριση μια συγκεκριμένη μπύρα που έλαβε στις ΗΠΑ ότι η εταιρεία «αισθάνθηκε τον πόνο» ύψους 27 δισεκατομμυρίων δολαρίων. Θα επιβεβαιώσω ότι αυτό είναι ένα πρόβλημα γενικά με το Rivals. Σε έναν στενό φίλο οφείλονται 1600 $ από δύο από τα άλλα καζίνο τους. Αυτά τα δύο μέρη όχι μόνο δεν πληρώνουν, έκλεισαν τη συνομιλία της και δεν μπορεί καν να συνομιλήσει. Δεν έδωσαν καμία δικαιολογία απλώς την έκλεισαν και περίμενε από τον Δεκέμβριο για πληρωμή. Αυτά τα δύο ονόματα θα αποκαλυφθούν τις επόμενες δύο μέρες αφού της πω να κάνει καταγγελία. Σας ευχαριστούμε για τη βοήθειά σας σε αυτό το θέμα
So as I understand it they "feel my pain" but are not offering to make it whole. How can they continue to send offers with high no play through. I am afraid other will chase and make additional deposit and lose more money. Players should b warned. So am I correct in assuming all I can do is patiently wait until my pain begins to hurt them lol. I hope player give them the same treatment a certain beer received in the US that company "felt the pain" to the tune of 27 BILLION dollars. I will confirm this is a problem across the board with Rivals. A close friend is owed $1600 from two of their other casinos. Those two places not only aren’t paying they shut her chat down and she cant even chat. They gave no excuse just shut her down and she been waiting since Dec for payment. Those two names will be revealed in the next couple of days after I tell her fo file a complaint. Thank you for your assistance in this matter
Μάλλον θα είναι όπως τα λες και θα πρέπει να κάνεις υπομονή. Σίγουρα θα προσπαθούσα να ενημερώνομαι για την απόσυρσή μου και να λαμβάνω κάποιες ενημερώσεις. Ωστόσο, εάν το καζίνο δεν επικοινωνήσει και δεν πει κάτι σχετικό, τότε θα πρέπει να περιμένουμε την επόμενη εξέλιξη της καταγγελίας.
Όσο για τους φίλους σας, αν έχουν πρόβλημα, στείλτε τους σε εμάς και θα προσπαθήσουμε να σας βοηθήσουμε, γιατί όσο μεγαλύτερη είναι η αναμονή τόσο πιο δύσκολη μπορεί να είναι.
Οπότε θα μείνω συντονισμένος.
It will probably be as you say and you will have to be patient. I would definitely try to keep informed about my withdrawal and get some updates. However, if the casino will not communicate and say anything relevant then we will have to wait for the next development of the complaint.
As for your friends, if they have a problem, send them to us and we will try to help, because the longer the wait the harder it can be.
So I will stay tuned.
Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.
Δεν ήταν δυνατή η αναγνώριση της γλώσσας στην οποία γράψατε την απάντησή σας. Επιλέξτε τη γλώσσα σας από τις ακόλουθες επιλογές
Η ανάρτηση σας έχει αποσταλεί στους διαχειριστές του φόρουμ για έλεγχο, ώστε να διασφαλιστεί ότι πληροί τις οδηγίες κοινότητας. Θα λάβετε ένα email για το αποτέλεσμα αυτής της διαδικασίας εντός 48 ωρών.
Δωρεάν επαγγελματικά εκπαιδευτικά μαθήματα για υπαλλήλους online καζίνο, με στόχο τις καλύτερες πρακτικές του κλάδου, τη βελτίωση της εμπειρίας των παικτών, και τη δίκαιη προσέγγιση στα τυχερά παιχνίδια.
Μια πρωτοβουλία που ξεκινήσαμε με στόχο τη δημιουργία ενός συστήματος καθολικού αυτο-αποκλεισμού, που θα επιτρέπει στους ευάλωτους παίκτες να μπλοκάρουν την πρόσβασή τους σε όλες τις ευκαιρίες online τυχερών παιχνιδιών.
Μια πλατφόρμα που έχει δημιουργηθεί για να επιδείξει όλες μας τις προσπάθειες που στοχεύουν στην πραγματοποίηση του οράματος ενός πιο ασφαλούς και πιο διαφανούς κλάδου τυχερών παιχνιδιών.
Ένα φιλόδοξο έργο στόχος του οποίου είναι να τιμήσει τις μεγαλύτερες και πιο υπεύθυνες εταιρείες στον κλάδο των online τυχερών παιχνιδιών και να τους αποδώσει την αναγνώριση που αξίζουν.
Η Casino Guru είναι ένας ανεξάρτητος ιστότοπος πληροφοριών σχετικά με online καζίνο και online παιχνίδια καζίνο, ο οποίος δεν ελέγχεται από κανέναν διαχειριστή στοιχηματισμού ή άλλον οργανισμό. Όλες οι αξιολογήσεις και οι οδηγοί μας δημιουργούνται αξιόπιστα, σύμφωνα με τις καλύτερες γνώσεις και την καλύτερη κρίση των μελών της ομάδας των ανεξάρτητων ειδικών μας. Ωστόσο, προορίζονται μόνο για πληροφοριακούς σκοπούς και δεν πρέπει να θεωρούνται νομική συμβουλή. Θα πρέπει πάντα να βεβαιώνεστε ότι πληροίτε όλες τις κανονιστικές απαιτήσεις πριν παίξετε σε οποιοδήποτε καζίνο επιλέξετε.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε:
youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε: youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.
Διαπιστώσαμε ότι χρησιμοποιείτε το AdBlock. Δεν δείχνουμε διαφημίσεις, αλλά οι σύνδεσμοι προς ορισμένα καζίνο ενδέχεται να μη λειτουργούν με ενεργοποιημένο το AdBlock. Απενεργοποιήστε το AdBlock ή βάλτε σε λευκή λίστα τον ιστότοπό μας για να μπορείτε να επισκεφθείτε όλα τα καζίνο στις λίστες μας.