Ευχαριστώ για την απάντησή σου. Επικοινώνησα ξανά με την τυχερή κουκουβάγια σήμερα αντιμετώπισα τα ίδια τεχνικά προβλήματα, οπότε δεν μπορούσα να κάνω ανάληψη. Τώρα έχω στιγμιότυπα οθόνης αν αυτή η ίδια δικαιολογία πηγαίνει πολύ πίσω στις 2 Φεβρουαρίου. Κάθε φορά χρησιμοποιεί την ίδια δικαιολογία και λέει ότι μπορώ να κάνω ανάληψη μόλις διορθωθεί. Έχω επίσης ένα email που αναφέρει το ίδιο πράγμα.
Ζητάτε οτιδήποτε είχα για να υποστηρίξω τον ισχυρισμό μου. Πώς θα θέλατε να σας το πάρω. Μπορώ να τα επισυνάψω όλα σε αυτό το νήμα ή ο ευκολότερος τρόπος θα ήταν να σας τα στείλω όλα μέσω email. Παρακαλώ ενημερώστε με πώς να προχωρήσω. Εάν είναι μέσω email, δώστε μου μια διεύθυνση.
Thank you for your reply. I contacted lucky owl again today was tpld same thing technical problems so I could not make a withdrawal. I now have screen shots if this same excuse going all gje way back to Feb 2th. Every time uses the same excuse and says i may make a withdrawal once it is fixed. I also have an email that states the same thing.
You request anything I had supporting my claim. How would you like me to get it to you. I can attach it all to this thread or the easiest way would be to email it all to you. Please inform me how to proceed. If its via email provide me with an address.