Γειά σου. Αυτό μου ακούγεται πραγματικά συντριπτικό, ειδικά αν έχουν πει επίσημα ότι θα διορθώσουν το πρόβλημα σε μια μέρα, και παρόλα αυτά δεν σας έδωσαν καμία εξήγηση, τι συμβαίνει, γιατί δεν έχει επιδιορθωθεί ακόμα το πρόβλημα. Σας έχει προτείνει η υποστήριξη κάποια άλλη λύση σε αυτό το ζήτημα, έναν διαφορετικό τρόπο πληρωμής, για παράδειγμα; Είπες ότι πρόσφεραν δωρεάν τσιπ, για ποιο λόγο όμως, αναρωτιέμαι; 🤔
Η ομάδα παραπόνων μας θα προσπαθήσει να ανακαλύψει τι μπορεί να γίνει σε αυτήν την κατάσταση και θα κάνει ό,τι μπορεί να γίνει για να σας βοηθήσει. Εδώ σε αυτόν τον σύνδεσμο 👈 μπορείτε εύκολα να υποβάλετε το παράπονό σας και αν χρειάζεστε οποιαδήποτε βοήθεια, μη διστάσετε να επικοινωνήσετε μαζί μας.
Hello there. This sounds really overwhelming to me, especially if they've officially said they will fix the issue in a day, and still they didn't give you any explanation, what is going on, why the issue has not been fixed yet. Have the support suggested to you some other solution to this issue, a different payment method, for example? You said, that they offered a free chip, what for though, I wonder? 🤔
Our complaint team will try to find out, what can be done in this situation and will do whatever can be done to help you out. Here on this link 👈 you can easily submit your complaint and if you need any assistance, do not hesitate to contact us.
Αυτόματη μετάφραση: