Αρχική σελίδαΦόρουμΚαζίνοLucky Circus Casino - γενική συζήτηση

Lucky Circus Casino - γενική συζήτηση

 από CasinoStreamer88
|
1.463 προβολές 13 απαντήσεις |
|
Αν θέλετε να συζητήσετε οτιδήποτε σχετικό με το Lucky Circus Casino, όπως τα παιχνίδια του, τα μπόνους του, τις μεθόδους πληρωμής του, τα ζητήματα με τον λογαριασμό σας, τις δυνατότητες υπεύθυνου στοιχηματισμού, ή οτιδήποτε άλλο, μπορείτε να το κάνετε εδώ.

Πολύ επιτυχημένο καζίνο κατά τη γνώμη μου.

Σε γενικές γραμμές, αυτό το Dama το βρίσκω. Τα καζίνο NV είναι συνήθως πολύ αξιόπιστα!

Το λατρεύω 🫡

Ελπίζω να είστε όλοι καλά αγαπητέ Ντάνιελ, πολύ καιρό δεν έχω δει🫡

Η Radka είναι ακόμα στο Casino Guru;

Με εκτίμηση

Αυτόματη μετάφραση:
CasinoStreamer88

We're glad you're enjoying the casino and that everything is as it should be. 

Of course Radka is still a part of the team and she will surely get to you. 

Hope you are enjoying yourself and doing well. 🙂

It’s always a bit of a thrill to discover new ones that live up to the hype! It's been a while since I’ve caught up with Daniel and Radka. Hope they’re both doing great! Looking forward to more discussions here. 

boonebartlett

And we look forward to reading your posts, always.

If you have any new experiences with this casino, please share them at any time.😉

Γεια σε όλους, έχω μια ερώτηση - ίσως κάποιος γνωρίζει τις εμπειρίες μου ή έχει βιώσει κάτι παρόμοιο σε αυτό το καζίνο. Παίζω σε αυτό το καζίνο για περίπου 6 μήνες και μπορώ να κάνω τακτικές καταθέσεις και αναλήψεις. Χωρίς κανένα σοβαρό πρόβλημα...και ξαφνικά προσπαθώ να συνδεθώ και να λάβω το μήνυμα "ο λογαριασμός μου έχει απενεργοποιηθεί"...όταν ζήτησα ζωντανή υποστήριξη μετά από λίγα λεπτά, έλαβα μόνο την απάντηση "είναι απόφαση διαχείρισης και εγώ δεν θα λάβω περαιτέρω πληροφορίες"...ακόμα και αφού ρώτησα πολλές φορές, δεν έλαβα καμία απάντηση από το καζίνο για το γιατί μπλοκαρίστηκε ο λογαριασμός μου... έχετε ιδέα τι μπορεί να φταίει;; Δεν είχα ανάληψη σε εξέλιξη, ούτε έκανα κάτι διαφορετικό όταν έπαιζα από πριν... Πραγματικά δεν μπορώ να το εξηγήσω και απλά θα ήθελα να μάθω τι έκανα λάθος..

Αυτόματη μετάφραση:
MJ306

Hey!

This is precisely why I have a hard time understanding why casinos use just the phrase management decision without at least a basic hint. in my opinion, your honest interest in knowing what you may have done wrongly proves this is not the best way to close someone's account.

If I may present my experiences, such quick cuts take place when the player has been "found guilty" of fraud.

It is not unusual for casinos under such circumstances to completely evade any explanation; therefore, providing explanation results in questions, and answering questions would lead to revealing the system by which casinos detect fraudsters.

Has any money been voided? I hope not!

Did you also get engaged in sports betting, perhaps?

I just want you to know that it may also be a completely different situation, and I fear we will never find out unless the casino tells the reason.


Έκανα μια πληρωμή μέσω EPS και παρουσιάστηκε σφάλμα στο τέλος της συναλλαγής. Σε κάθε περίπτωση, τα χρήματα χρεώθηκαν από τον λογαριασμό, αλλά δεν έφτασαν στον παραλήπτη (πράγμα που έπρεπε να γίνει άμεσα).


200€ file

Καμία απάντηση. Συζήτηση.. ή email.. αστείο..

Αυτόματη μετάφραση:
Anonymized796

This must really be frustrating to you, and I see that your complaint is already looked at by our team.

I hope that the casino support will be able to trace the payment, especially if everything went okay at your bank.

Do you have any updates by any chance?

Hi I've played this casino able times i enjoyed it but when it comes to withdrawl its been brutal the 1st time I withdrawled I had to fight for my winnings I did get it eventually and it was due to documents ect okay so now I'm varified decide to deposit again thinking I'll be okay since I was varified I play many sites and this last withdrawl has been the worse yet. I won't on jan3 and never got my winnings I won fairly on real money waited a bit nothing so I looked Into it literally got sent on a wild goose chase for last month and half support is all over the place with responses telling me the same thing over n over long story short its been a nightmare... to me one of the worse it should not be like this when it was approved an then nothing... it's very phishy I am still sitting here without my withdrawal and being told it was sent to me but my banks told me there is no withdrawl transaction sent and they neee to resend it the casino just keeps saying the same to prove it which I have many times nothings changed I'm so sick of repeating myself that after q month and some of fighting ive given up which sucks cause it was my winnings fair and square that I did not get but being told I did ... the last was they wanted a transaction number from my banks what how do I get that if my banks literally said there was no transition which there wasn't???? ... it's been so bizarre cause ive never had issues like this and yah no did not get it... ive got nowhere and I've tried everyday and sent them everything they asked for to be in same spot as i was in the the beginning n im disappointed...I could have used this money many times and I think at this rate I'm not going to get it. So frustrated same answers even tho I've showed the proof and explained over n over so for me 0 starz all around for this casino in my options beware !!!

Έγινε επεξεργασία από τον συντάκτη
annmariec233

From what you write in your post, I can understand that you are going in circles with this casino and nothing has happened for a long time now. Right?

So, I would like to suggest you file a complaint here so our specialists can investigate the situation and hopefully get to its resolution soon.

What do you say?

All you need to do is to file a complaint here, and then hopefully we'll be able to get in touch with the casino and get some explanation about all this.

Please let us know if you're up for it.

Δημοσίευση από calhouncrystal538 διαγράφηκε
Δημοσίευση από calhouncrystal538 διαγράφηκε

Excuse me, what are you discussing?

Although it appears that you are reacting to the other player's conversation, the second post is rather difficult to comprehend. Maybe you write down your speech using a tool. I would appreciate it if you would just keep writing instead.

I really care to understand your concern and spotted a similar issue in your complaint, by the way. Use punctuation properly at least, please.


Γεια σας, για μένα αυτό ήταν ένα από τα χειρότερα πράγματα που έχω βιώσει μέχρι σήμερα.

Επαλήθευση, έχω επίσης τις κάρτες μου, την ταυτότητά μου κ.λπ. και το μήνυμα ότι ο λογαριασμός έχει επαληθευτεί. Περιστασιακά το ελέγχουν και όλα ήταν κόκκινα, συμπεριλαμβανομένων των πιστωτικών και χρεωστικών μου καρτών.

ΟΚ - Ζήτησα υποστήριξη 1 x 2 x 3 x - όχι μία απάντηση σε μια απλή ερώτηση. Αν διαβάσω τα υπόλοιπα εδώ, τότε μπορώ μόνο να ΣΥΜΒΟΥΛΕΥΩ όλους να μην παίζουν ούτε ένα ευρώ εδώ. Παρεμπιπτόντως, cashback - όταν ρωτήθηκε - φυσικά - καμία απάντηση. Μέχρι στιγμής έχω βρει 2 αξιόπιστα και δίκαια καζίνο... αν κάποιος θέλει να μάθει τι είναι αυτό, μη διστάσετε να μου γράψει, δεν ξέρω αν μπορώ να το περάσω εδώ

Έγινε επεξεργασία από τον συντάκτη
Αυτόματη μετάφραση:
skatfuchs

And were you able to pass the verification at the end, though? Do you still have any remaining balance in your account, perhaps?

We're here to help if you need us to.

Γίνετε μέλος της κοινότητας

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.

Εγγραφή
flash-message-reviews
Αξιολογήσεις χρηστών – Γράψτε τις δικές σας αξιολογήσεις και μοιραστείτε την εμπειρία σας
Ακολουθήστε μας στα κοινωνικά μέσα – Καθημερινές δημοσιεύσεις, μπόνους χωρίς κατάθεση, νέοι κουλοχέρηδες, και πολλά ακόμη
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, νέους κουλοχέρηδες και άλλα νέα