Ήθελα να μοιραστώ την εμπειρία μου στο LordLucky μαζί σας και ίσως ακόμη και να υποβάλω ένα παράπονο..
Ήθελα να δοκιμάσω το LordLucky και συνδύασα την πρώτη μου κατάθεση με το μπόνους που προσφέρθηκε .. το οποίο πήγαινε χωρίς κανένα πρόβλημα μέχρι τότε..
Επίσης μπόρεσα να απολαύσω τα επιλεγμένα παιχνίδια με μικρά ποσά για πολύ καιρό .. μέχρι που η συνεισφορά έφτασε στα τελευταία 10 ευρώ.
Στη συνέχεια εγγράφηκα ξανά στο LL μετά από περίπου 2 ημέρες και ήθελα να χρησιμοποιήσω την υπόλοιπη πίστωση.. αλλά αυτό ΔΕΝ ήταν πλέον εφικτό χωρίς να χρειάζεται να επαληθεύσω τον εαυτό μου εκεί.. γιατί είναι απαραίτητο στο καζίνο γιατί είναι πουθενά δεν επεσήμανε ότι είναι μέρος της διαδικασίας.
Ανέβασα ακόμα τη διεύθυνση και τα έγγραφα ταυτότητάς μου..
Αυτά στη συνέχεια απορρίφθηκαν χωρίς πραγματικό λόγο και ζητήθηκαν στη ζωντανή συνομιλία μόνο η δήλωση ήρθε με το αναγνωριστικό βίντεο για να γίνει η επαλήθευση του ατόμου
αλλά υπάρχουν 3 τρόποι για να επαληθεύσετε τον εαυτό σας (-Βίντεο & Αναγνωριστικό τράπεζας ή μέσω εγγράφων που χρησιμοποίησα.)
= Το αναγνωριστικό τράπεζας ήταν επιλέξιμο αλλά δεν ήταν διαθέσιμο λόγω τραπεζικού ιδρύματος
Στη συνέχεια, έχετε ξανά
Σαρωμένη κάρτα λογαριασμού, αντίγραφο κίνησης τραπεζικού λογαριασμού και ταυτότητα. Και πρόσθεσε αυτό που απορρίφθηκε ξανά..
Σε περαιτέρω ερωτήσεις γιατί απορρίφθηκε
Υπήρχαν μόνο δηλώσεις από την εξυπηρέτηση πελατών ότι υπήρξαν στιγμές που το bankid ήταν ακόμα σε μια γενική ουρά μέχρι να χρησιμοποιηθεί...& η μόνη επιλογή θα καθοριζόταν από την άδειά τους και οι άλλες δύο επιλογές θα έπρεπε να χρησιμοποιηθούν σε άλλες περιπτώσεις όταν χρειαζόταν .
Όταν ρώτησα την OB και πού είναι στους όρους και τις προϋποθέσεις.. μου απάντησαν με ?
Ο Sheaelst πίστευε ότι θα ήταν τόσο ξεκάθαρο και επίσης δεν είναι πουθενά ότι θα ήταν μέρος της ηχογράφησης με τους όρους και τις προϋποθέσεις s.
Λοιπόν, επειδή όλο αυτό μου φαινόταν πολύ αμφίβολο, δεν ήθελα να το δεχτώ και δεν μπορούσα να πάρω σαφείς απαντήσεις,
... Δεν ήθελα καν να κάνω φίλους με τη λύση VideoID τους και θα προτιμούσα να τους δώσω τα υπόλοιπα χρήματα αντί να αναφέρομαι στους κανόνες του καζίνο χωρίς λόγο ή δεδομένη εξήγηση.
Μου έστειλαν το αρχείο καταγραφής συνομιλίας..
Θα με ενδιέφερε να μάθω αν αυτό είναι νόμιμο αν δεν αναφέρονται εξηγήσεις.
LG Kitty
!! Δεν θα συνιστούσα αυτό το LordLuckyCasino σε κανέναν!!!
I wanted to share my experience at LordLucky with you and maybe even lodge a complaint..
I wanted to try out LordLucky and combined my first deposit with the bonus offered .. which went without any problems up until then ..
I was also able to enjoy playing the selected games with small amounts for a long time .. until the contribution reached the last 10 euros.
I then only registered with LL again after about 2 days and wanted to use the rest of the credit .. but that was NOT just possible anymore without me having to verify myself there .. why is that a must at the casino should because it is nowhere pointed out that it is part of the process.
I still uploaded my address & ID documents..
These were then rejected without any real reason and asked in the live chat only the statement came with the videoident to make the person verification
but there are 3 ways to verify yourself (-Video & Bank ID or via documents that I used.)
= Bank ID was selectable but not available due to bank institute
Then have again
Scanned account card, bank statement and identity card. And added what was rejected again..
On further questions why it was rejected
There were only statements from the customer service that there were moments when the bankid was still in a general queue until it was used...&the only option would be determined by their license and the other two options should be used in other cases when needed.
When I asked OB and where it is in the terms and conditions.. they answered with ;
Sheaelst thought it would be so clear and is also nowhere that it would be part of the recording in the terms and conditions s.
Well, since all this seemed too dubious to me, I didn't want to accept it and I couldn't get any clear answers,
... I didn't even want to make friends with their VideoID solution and would rather give them the remaining money instead of being mentioned in the casino rules without a reason or a given explanation.
I had the chat log sent to me..
I would be interested to know if this is legal at all if there are no explanations mentioned.
LG Kitty
!! Wouldn't recommend this LordLuckyCasino to anyone!!!
Ich wollte meine Erfahrung bei LordLucky mit euch teilen und evtl. Sogar Beschwerde eingelegen ..
Habe mich bei LordLucky Mal ausprobieren wollen und meine erste Einzahlung mit dem angebotenen Bonus verbunden .. was bis dahin auch ohne Probleme verlief ..
Ich habe damit auch in den ausgewählten Spielen mit kleinen Beträgen auch lange Spielspaß genießen können .. bis der Beitrag mittlerweile die letzten 10 Euro erreichte.
Hatte mich dann erst wieder nach ca.2 Tagen bei LL angemeldet und wollte den Rest des Guthabens bespielen ..doch war das dann NICHT einfach so mehr möglich Ohne das ich mich dort verifizieren sollte.. warum auch immer das ein Muss bei dem Casino sein sollte denn wird nirgends drauf hingewiesen das es zum Ablauf gehört .
Habe dann trotzdem meine Adresse & Ausweis Dokumente hochgeladen ..
Diese wurden dann ohne wirkliche Begründung dazu Abgelehnt und im Livechat angefragt nur die Aussage kam es mit.dem videoident machen zumüssen für die Personenverifizierung
aber es werden 3 Möglichkeit angeboten sich verifizieren zukönnen ( -Video &-Bank ID oder eben über Dokumente die ich genutzt hatte .)
= Bank ID war zwar auswählbar aber wegen Bankinstitut nicht verfügbar
Habe dann nocheinmal
Kontokarte Bankauszug und Personalausweis abgescannt.und hinzugefügt was wieder abgelehnt wurde ..
Auf weitere Fragen warum es abgelehnt wurde
Kamen nur Aussagen des Kundendienstes das es Momenten die bankid noch in allgemeiner Warteschleife bis zur Nutzung wäre ...&die einzige Möglichkeit wäre durch deren Lizenz bestimmt und die anderen beiden Möglichkeiten in anderen Fällen benötigt genutzt werden sollten.
Auf meine Rückfrage OB und Wo es in den AGBs steht.. beantwortete man mit ;
sieaelst dachte es wär so eindeutig und steht auch nirgendwo das es ein Bestandteil der Aufnahme wäre bei den AGB s.
Nunja da mir das alles zu unseriös vorkam wollte ich es auch nicht hinnehmen und man mir keine Klaren antworten dazu geben könnte,
... Wollte ich mich nichtmals mit deren VideoID Lösung anfreunden und Schenk denen lieber die restlichen Moneten anstatt es ohne einen Grund oder eine genannte Erklärung in den Regeln der Casinos erwähnt word.
habe den Chat Protokoll zusenden lassen ..
Würde mich interessieren ob das überhaupt rechtens ist wenn es keine erwähnten Erklärungen dazu gibt .
LG Kitty
!! Würde dieses LordLuckyCasino niemanden empfehlen !!!
Έγινε επεξεργασία από τον συντάκτη πριν από 1 έτος
Αυτόματη μετάφραση: