Αρχική σελίδαΦόρουμΚαζίνοLocowin Casino - γενική συζήτηση

Locowin Casino - γενική συζήτηση (σελίδα 6)

πριν από 3 έτη από Togo1988
|
24.490 προβολές 114 απαντήσεις |
|
1...5 6
AngelDiaz
πριν από 2 μήνες

Το λέει πολύ ξεκάθαρα εκεί, όταν τους μίλησα μου είπαν ότι αφού στοιχημάτισα το x36 από αυτά που είχα καταθέσει έπρεπε να το είχα βγάλει και να μην συνεχίσω να παίζω επειδή ίσχυαν αυτοί οι κανόνες μπόνους, αλλά δεν καταλαβαίνω γιατί αν έχετε ήδη ολοκληρώσει το x36 υποτίθεται ότι αυτά τα χρήματα είναι δικά σας και μπορείτε να τα παίξετε όπως θέλετε.

Αυτόματη μετάφραση:
AngelDiaz
πριν από 2 μήνες

Πρέπει να το παλέψεις. Συνέχισε να παραπονιέσαι και να προσπαθείς να τους μιλάς και να τους ασκείς πίεση. Είναι πολύ σοβαρό το ότι δεν έχουν αφαιρέσει αυτά τα χρήματα.

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 2 μήνες

το παρατάω…

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 2 μήνες

Αν δεν με βοήθησε ούτε αυτή η ιστοσελίδα που είναι επαγγελματίας... φαντάσου... ακόμα παίζω χαχαχαχαχα έχει καλούς φρουτάκια... αν δεν μπορείς να νικήσεις τον εχθρό σου μπες στον!!!!

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 2 μήνες

file Βλέπεις τι λέει εκεί, σωστά; Δεν υπάρχουν απαιτήσεις στοιχηματισμού για το μπόνους καλωσορίσματος και αν θέλετε μπορώ να σας στείλω το ιστορικό στοιχημάτων.

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 2 μήνες

Well yes I understand what you are saying but if it was the bonus money to which the Terms applied and therefore the bonus was still active, then the Terms still remain valid. 

πριν από 2 μήνες

Τώρα που ο χρήστης pichi ξεκαθάρισε αυτό το θέμα, θα ήθελα να ανοίξω ξανά την υπόθεσή μου, καθώς αν δεν υπήρχε καμία απαίτηση στοιχηματισμού στο μπόνους καλωσορίσματος ανά πάσα στιγμή... αυτό αλλάζει πολύ την τρέχουσα κατάσταση των 7000 ευρώ μου...

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 2 μήνες

But you would come to the same conclusion and therefore if the bonus is still active, the fact that there are no wagering requirements does not mean that the bonus has expired or has not been active. If you violated the max bet while playing with the bonus, it is the same situation as the player you are reacting to.

Jaro
πριν από 2 μήνες

Λοιπόν αυτό είναι, σωστά; Χάνω τα λεφτά μου και ξεφεύγουν. Το βρίσκω συγκλονιστικό, πραγματικά. Ευχαριστώ για τίποτα. Θα δω αν μπορώ να κάνω καταγγελία στον Locowin, γιατί εδώ είναι σαν να μην έχω κάνει τίποτα, είναι απλώς χάσιμο χρόνου.

Αυτόματη μετάφραση:
Jaro
πριν από 2 μήνες

Θα μιλήσω με δικηγόρο

Αυτόματη μετάφραση:
pichi938
πριν από 1 μήνα

I would say that there is always time to call the lawyer. I advise answering the complaint for the time being. That might turn out to be much better than such a paid service. At least you would be aware of its position in the fairness field first.

Your compalint is available here 👈.

Radka
πριν από 1 μήνα

Πώς ανταποκρίνομαι στην απαίτηση; Δεν καταλαβαίνω.


Αυτόματη μετάφραση:
pichi938
πριν από 1 μήνα

I believe that Radka meant you should post some reply to your complaint, so our team will act accordingly and move forward.

πριν από 1 μήνα

Έκανα την ανάληψη, δεν το δέχτηκαν, μου ζήτησαν να επαληθεύσω τη διεύθυνση, το έστειλα και το αρνήθηκαν περίπου 10 φορές και 10 φορές το ξανάστειλα ακριβώς το ίδιο επίσημο έγγραφο, μου είπαν ότι δεν είχε ραντεβού, είχε και ραντεβού

ότι η διεύθυνση ήταν λάθος, η διεύθυνση ήταν σωστή...


Επρόκειτο να κάνω ανάληψη 1000 αλλά βλέποντας αυτό που έχω δει και βλέποντας ότι πολλοί άνθρωποι είχαν το ίδιο πρόβλημα με αυτό το site, είπα να δω αν θα το δεχτούν χάνοντας χρήματα, οπότε άρχισα να χάνω.

Παρεμπιπτόντως, χρήματα για να κάνετε αναλήψεις με ποσότητα

είναι χαμηλότερο και chachan όταν φτάσω $400 δέχονται την επαλήθευση. Προχωρώ στην ανάληψη των 400 $ γνωρίζοντας ότι είναι πολύ πιθανό ότι ακόμα κι αν έχω καταφέρει να τους κάνω να αποδεχτούν το έγγραφο πάγιας εντολής, θα ήταν απαραίτητο να δω αν θα μου έδιναν τα χρήματα. Ξυπνάω σήμερα και έχουν ακυρώσει την ανάληψη και πήραν 300 $ από τον λογαριασμό, έχω μόνο 100 τώρα και προσπάθησα να το κάνω ανάληψη, άνοιξα το chat που δεν σου απαντά κανείς αλλά ξέρω ότι θα μου πουν ότι έχω ξεπεράσει το στοίχημα των $4 καθώς έχουν πει σε άλλους κάτι που δεν ισχύει, είναι σκέτη ΑΠΑΤΗ και είστε όλοι συνένοχοι.


Επιπλέον, έχω προβλήματα υγείας και δεν μπορώ να εργαστώ, και αυτά τα χρήματα θα ήταν πολύ χρήσιμα.


Έγινε επεξεργασία από Radka πριν από 1 μήνα
Αιτία: empty space deleted
Αυτόματη μετάφραση:
OtroEstafado
πριν από 1 μήνα

I am sorry that you have to go through this kind of experience, but please know that money from online gambling is not supposed to be taken as a way of living.🙏

It could lead to some very bad situations if you depend on them. That is why all this is supposed to be just a hobby and nothing more.

KYC is a very important part and it has to be taken very seriously. All online casinos have to verify the players, and if some documents are not in the right format or some information is really missing, they cannot accept those.

It is very important, though, for the casino to communicate with the player and explain the real reason for rejecting documents.

Please know that whenever you experience such issues, we are here to help, and our complaint team will try to intervene in such cases to try and solve the problem.

If you'd like to file a complaint here, we will take a deeper look into it, and try to find a solution.

Please follow this link, where you can do so, and let us know about your decision. We'll wait for your reply.

πριν από 1 μήνα

Καλημέρα, στις 31 έκανα κατάθεση 150 στο Locowin, πήρα το μπόνους καλωσορίσματος. Ευτυχώς για μένα περίπου νόμιζα ότι κέρδισα 9000€. Η έκπληξη ήρθε όταν πήγα να κάνω την ανάληψη, στην αρχή, είχα αμφιβολίες όταν είδα το ποσό των εγγράφων που μου ζήτησαν να κάνω την ανάληψη, μου φάνηκε περίεργο. Αλλά γιατί να είμαι καχύποπτος; Έχω αρκετούς γνωστούς που παίζουν εκεί, οπότε μετά από πολύ καιρό μου τους επικύρωσαν επιτέλους. Τότε είναι που έρχεται η έκπληξη και μου λένε ότι δεν έχω καλύψει τις απαιτήσεις μπόνους υπερβαίνοντας το ρολό των 4€ ενώ σε καμία περίπτωση το ρολό δεν ξεπέρασε αυτό το ποσό μέχρι να ξεκλειδωθεί ολόκληρο το μπόνους. Σήμερα, 14 μέρες μετά, έχουν «αρπάξει» τα χρήματα, έχουν εξαφανιστεί από τον λογαριασμό μου και ακόμα δεν έχω εμφανή απάντηση. Φυσικά το έχω βάλει στα χέρια δικηγόρων, αλλά η κατάσταση δεν είναι πολύ ελπιδοφόρα αφού είναι .com και έχει φορολογική έδρα στη Σάντα Έλενα... Αλλά θα συστήσω σε όλους τους φίλους μου να σταματήσουν να παίζουν εδώ και φυσικά όλοι όσοι επηρεάζονται από παρόμοιες απάτες σε αυτόν τον ιστότοπο που επικοινωνούν μαζί μου γιατί ετοιμάζω κοινή καταγγελία για να προσπαθήσω να κλείσω αυτόν τον ιστότοπο. ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΟΠΟΙΟΣ ΕΠΗΡΕΑΖΕΤΑΙ ΝΑ ΜΟΥ ΑΠΑΝΤΗΣΕΙ. Οι ρήτρες μπόνους που είναι ορατές και προσβάσιμες από τον χρήστη δεν λένε τίποτα για το μέγιστο ποντάρισμα. Αν καταφέρω να το λύσω, θα σας το πω εδώ φίλοι.


Ό,τι καλύτερο

Αυτόματη μετάφραση:
sessymbol24
πριν από 1 μήνα

I can also see that you have successfully submitted a complaint here with our team and they are already looking inti this situation.

If you are really sure that you did not exceed the maximum bet while playing with the bonus, please inform your complaint resolver about it in the complaint thread, and we will investigate the matter deeper.

Hopefully, together we can find the solution to it soon.

Are you still able to log in to your account now?

1...5 6
Μετάβαση στη σελίδααπό 6 σελίδες

Γίνετε μέλος της κοινότητας

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.

Εγγραφή
flash-message-news
Νέα Casino Guru News – Ακολουθήστε καθημερινά νέα από τον κλάδο των τυχερών παιχνιδιών
christmas_push_alt
Συμμετάσχετε στον χριστουγεννιάτικο διαγωνισμό με την Pragmatic Play—προσφέρουμε έπαθλα αξίας 3.000 $!
Ακολουθήστε μας στα κοινωνικά μέσα – Καθημερινές δημοσιεύσεις, μπόνους χωρίς κατάθεση, νέοι κουλοχέρηδες, και πολλά ακόμη
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, νέους κουλοχέρηδες και άλλα νέα