Αρχική σελίδαΦόρουμΚαζίνοLemon Casino - γενική συζήτηση

Lemon Casino - γενική συζήτηση

 από Sina787
|
24.424 προβολές 160 απαντήσεις |
|
1 2...9
Αν θέλετε να συζητήσετε οτιδήποτε σχετικό με το Lemon Casino, όπως τα παιχνίδια του, τα μπόνους του, τις μεθόδους πληρωμής του, τα ζητήματα με τον λογαριασμό σας, τις δυνατότητες υπεύθυνου στοιχηματισμού, ή οτιδήποτε άλλο, μπορείτε να το κάνετε εδώ.

Περιμένω δύο πληρωμές για 2 εβδομάδες, η υποστήριξη με αποβάλλει συνεχώς και τώρα δεν μου απαντούν μέσω email ή ζωντανής συνομιλίας

Αυτόματη μετάφραση:
Sina787

Hello Sina787,

It is sad to hear about this experience. I see in your complaint you have already received payment. 🙂It is great! If you will need some other help, don't hesitate to contact us. That is the reason, why we have our complaint section. Are you still interested to play in such a casino? I guess I wouldn't be interested anymore.

Γεια σας αγαπητή ομάδα Γκουρού του Καζίνο!

Κέρδισα 500 ευρώ με μπόνους και τώρα θέλω να τα πληρώσω. Δεν μπορώ να βρω ζωντανή συνομιλία (ακόμη και κατά τη διάρκεια της διαφήμισης 5-8 μ.μ.).

Έχω ήδη γράψει πολλά email στο καζίνο χωρίς επιτυχία και χωρίς απάντηση. Δεν ξέρω πλέον.

μπορείτε σας παρακαλώ να με βοηθήσετε!

(Κέρδισα ακόμη και 3000 με το μπόνους, αλλά επειδή η μέγιστη πληρωμή από το μπόνους είναι 500€, τα υπόλοιπα ακυρώθηκαν. Αλλά ήταν και στους όρους και τις προϋποθέσεις και το ήξερα)


τις καλύτερες ευχές

marius fox

Αυτόματη μετάφραση:
Marius2501

Hello there.

We are always happy to help. Sadly we allow the casino 14 full days to process the withdrawal.

Can imagine what it must feel like. The whole process is described in the article called Complaint Resolution Information and Instructions

Feel free to submit the complaint anytime, just mind the information given.

Are you going to try that now?


Υπάρχει ένα μπόνους στο Lemon... Οι πληροφορίες μπόνους λένε κυριολεκτικά: Οι καταθέσεις από 10 έως 16 ευρώ σας δίνουν 50 δωρεάν περιστροφές. Κατέθεσα 10€ και δεν έλαβα δωρεάν περιστροφές. Η υποστήριξη μου εξήγησε ότι έπρεπε να είναι τουλάχιστον 10.01, γιατί λέει πάνω... Δεν είμαι μόνο θυμωμένος, είμαι ειλικρινά αποτροπιασμένος που οι πελάτες ξεγελιούνται σε τέτοιο βαθμό... Αυτό τελείωσε στο Η πρόταση δεν αναφέρεται στο ποσό αλλά σχετίζεται με την "Κατάθεση". Διαφορετικά θα έπρεπε να είναι από 10,01 ευρώ. Πολύ απογοητευτικό! file

Αυτόματη μετάφραση:
ollemama

That sounds like a stupid excuse to me. I checked the bonuses available on our website, all say deposit 10€...

I'm surprised you're the only one who mention such a thing! Care to share the support's reply and the bonus offer saying 10-16€? I'll forward that to my colleagues for check.



Radka

Γεια σας, αφού κάνω πολλαπλές καταθέσεις 10 ευρώ χρησιμοποιώντας αυτό το μπόνους, θα ήθελα πολύ να λάβω αυτές τις δωρεάν περιστροφές! Νόμιζα ότι θα υπάρξουν απλώς αυτές οι δωρεάν περιστροφές αργότερα...αλλά καμία δεν ήρθε! Γιατί δεν μπορεί αυτό το μπόνους να μπορεί να εξαργυρωθεί μόνο από κατάθεση 10,01 ευρώ! Στέλνω και στον Gene το αντίστοιχο mail που έλαβα από την υποστήριξη! Σας ευχαριστώ πολύ για τη βοήθειά σας!

Έγινε επεξεργασία
Αυτόματη μετάφραση:

Ακολουθεί ένα στιγμιότυπο οθόνης του μηνύματος ηλεκτρονικού ταχυδρομείου από την εξυπηρέτηση πελατών: file

Αυτόματη μετάφραση:
ollemama

Hello there.

I'm not sure I can help you much. You were supposed to activate the bonus in your account. Did you do that?

Since I'm not the casino's employee, I don't possess any tools how to check what happened.

So, what did the support write you? I can't read in German, sorry.

Radka

Δεν μπορώ να ενεργοποιήσω τις δωρεάν περιστροφές γιατί το καζίνο δεν το επιτρέπει... Θα κάνω καταγγελία και μετά βλέπουμε! Ευχαριστώ πάρα πολύ

Αυτόματη μετάφραση:
ollemama

Hi there 🙂

Keep us posted about the complaint progress even here on the forum, please. 🤞🤞🤞

Radka

Θα το κάνω!


Αυτόματη μετάφραση:

file κουβεντιάστε ένα σκέτο τράνταγμα. καμία απάντηση από τις 11 Μαρτίου. επικοινώνησε ξανά σήμερα και μετά από ένα λεπτό, εκτός σύνδεσης. η βαθμολογία σας δεν εξαρτάται και από την εξυπηρέτηση πελατών;

Αυτόματη μετάφραση:
franztheuerw

Είναι ακριβώς έτσι! Πρώτα πρέπει να ψάξεις καθόλου το chat... και μετά ξαναγίνεται αμέσως... Η κουβέντα ξεκίνησε, έκανα μια ερώτηση, πήρα απάντηση και μετά τη 2η ερώτηση ήταν ξύδι... αυτό δεν είναι εξυπηρέτηση πελατών είναι πραγματικά ντροπή!

Αυτόματη μετάφραση:

Σήμερα υπήρχε ένα μπόνους freeroll 10 ευρώ, το οποίο μπόρεσα επίσης να ενεργοποιήσω. Σύμφωνα με την περιγραφή, μπορείτε να αγοράσετε έως και 5 επιπλέον μπόνους freeroll των 10 ευρώ για 1 ευρώ το καθένα στο παράθυρο του τουρνουά... Ψάχνω την επιλογή σε αυτό το παράθυρο του τουρνουά, αλλά δεν προσδιορίζεται πουθενά... Άρα είτε εγώ Είμαι πραγματικά τόσο ανόητος ή είναι το ίδιο και για άλλους; Αυτός δεν είναι τρόπος να αντιμετωπίσεις τους πελάτες που πληρώνουν!

Αυτόματη μετάφραση:

file κουβεντιάστε ένα σκέτο τράνταγμα. καμία απάντηση από τις 11 Μαρτίου. επικοινώνησε ξανά σήμερα και μετά από ένα λεπτό, εκτός σύνδεσης. η βαθμολογία σας δεν εξαρτάται και από την εξυπηρέτηση πελατών;

Αυτόματη μετάφραση:

Nope, it doesn't. It's actually part of the positives/negatives.

It says: "Live chat support is not available 24/7"

But I was informed that we would like to evaluate the quality more deeply.

Anyway, even if it was part of the rating, we would be hardly able to keep in touch will all casino's live chats, so we would mainly rely on updates from players - like yours.


Σήμερα υπήρχε ένα μπόνους freeroll 10 ευρώ, το οποίο μπόρεσα επίσης να ενεργοποιήσω. Σύμφωνα με την περιγραφή, μπορείτε να αγοράσετε έως και 5 επιπλέον μπόνους freeroll των 10 ευρώ για 1 ευρώ το καθένα στο παράθυρο του τουρνουά... Ψάχνω την επιλογή σε αυτό το παράθυρο του τουρνουά, αλλά δεν προσδιορίζεται πουθενά... Άρα είτε εγώ Είμαι πραγματικά τόσο ανόητος ή είναι το ίδιο και για άλλους; Αυτός δεν είναι τρόπος να αντιμετωπίσεις τους πελάτες που πληρώνουν!

Αυτόματη μετάφραση:

Useful live chat would be truly handy in such a situation 🙁.

Radka

Ναι σίγουρα, αλλά δεν υπάρχει συνομιλία! Είτε δεν υπάρχει κανένας εκεί είτε η συνομιλία διακόπτεται μετά από λίγα δευτερόλεπτα... τότε δεν μπορείτε να ανοίξετε μια νέα συνομιλία και τέλος!


Αυτόματη μετάφραση:
Radka

Μόλις έλαβα τις πληροφορίες: Αφού έλεγξα το στιγμιότυπο οθόνης με τους όρους και τις προϋποθέσεις του μπόνους, το καζίνο φαίνεται να είναι σωστό. Αν και δεν είναι εντελώς φιλικό προς τον πελάτη και δεν συνάδει με τα υπόλοιπα μπόνους στον ιστότοπό του, αυτή τη φορά το καζίνο συμμορφώθηκε τελικά με τους όρους μπόνους και δεν σας απένειμε το μπόνους.


Είμαι πραγματικά άφωνος! Τελικά, το καζίνο μπορεί απλά να αποφασίσει αν υπάρχει μπόνους... ή όχι! Αυτό δεν είναι απλώς τολμηρό, απλώς νομίζω ότι είναι μια απογοήτευση από τους παίκτες που πληρώνουν! Δεν είμαι μόνο θυμωμένος αλλά πραγματικά τρομοκρατημένος! Και ένα τέτοιο καζίνο λειτουργεί και στο Casino Guru;! Απίστευτος!

Αυτόματη μετάφραση:
1 2...9
Μετάβαση στη σελίδααπό 9 σελίδες

Γίνετε μέλος της κοινότητας

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.

Εγγραφή
Ακολουθήστε μας στα κοινωνικά μέσα – Καθημερινές δημοσιεύσεις, μπόνους χωρίς κατάθεση, νέοι κουλοχέρηδες, και πολλά ακόμη
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, νέους κουλοχέρηδες και άλλα νέα