πριν από 1 έτος
Πρέπει οπωσδήποτε να εργαστούν σε αυτό. Θα έλεγα ότι δύσκολα εμπνέει τους παίκτες να συνεχίσουν να παίζουν μαζί τους...
They should definitely work on that. I'd say it hardly inspires players to keep playing with them...
0
Πρέπει οπωσδήποτε να εργαστούν σε αυτό. Θα έλεγα ότι δύσκολα εμπνέει τους παίκτες να συνεχίσουν να παίζουν μαζί τους...
They should definitely work on that. I'd say it hardly inspires players to keep playing with them...
Μόλις έλαβα τις πληροφορίες: Αφού έλεγξα το στιγμιότυπο οθόνης με τους όρους και τις προϋποθέσεις του μπόνους, το καζίνο φαίνεται να είναι σωστό. Αν και δεν είναι εντελώς φιλικό προς τον πελάτη και δεν συνάδει με τα υπόλοιπα μπόνους στον ιστότοπό του, αυτή τη φορά το καζίνο συμμορφώθηκε τελικά με τους όρους μπόνους και δεν σας απένειμε το μπόνους.
Είμαι πραγματικά άφωνος! Τελικά, το καζίνο μπορεί απλά να αποφασίσει αν υπάρχει μπόνους... ή όχι! Αυτό δεν είναι απλώς τολμηρό, απλώς νομίζω ότι είναι μια απογοήτευση από τους παίκτες που πληρώνουν! Δεν είμαι μόνο θυμωμένος αλλά πραγματικά τρομοκρατημένος! Και ένα τέτοιο καζίνο λειτουργεί και στο Casino Guru;! Απίστευτος!
I just got the info: After checking the screenshot with the bonus terms and conditions, the casino seems to be correct. Although not entirely customer friendly and inconsistent with the rest of the bonuses on their site, this time the casino ultimately complied with the bonus terms and didn't award you the bonus.
I'm really speechless! Ultimately, the casino can simply decide whether there is a bonus... or not! That's not just bold, I just think it's a rip-off from the paying players! I'm not only angry but really appalled! And such a casino is run at Casino Guru as well?! Unbelievable!
Ich bekam soeben die Info: Nach Überprüfung des Screenshots mit den Bonusbedingungen scheint das Casino richtig zu sein. Obwohl es nicht ganz kundenfreundlich ist und nicht mit den restlichen Boni auf ihrer Website übereinstimmt, hat sich das Casino dieses Mal letztendlich an die Bonusbedingungen gehalten und Ihnen den Bonus nicht zugesprochen.
Ich bin echt sprachlos! Das Casino kann also letztlich einfach mal entscheiden, ob es den Bonus gibt...oder eben nicht! Das ist nicht nur dreist, das finde ich einfach Abzocke der zahlenden Spieler! Bin nicht nur sauer sondern echt entsetzt! Und so ein Casino wird bei Casino Guru als gut geführt?! Unglaublich!
Στην πραγματικότητα, τα καζίνο διατηρούν πάντα το δικαίωμα να αφαιρούν τους παίκτες από τα μπόνους. Το μπόνους είναι κάτι που λαμβάνετε δωρεάν από το καζίνο, θα πρέπει να το έχουμε πάντα υπόψη μας. Η άλλη πτυχή είναι όμως η δικαιοσύνη. Εάν ο παίκτης παρακινηθεί από ένα μπόνους κατάθεσης να καταθέσει πραγματικά στο καζίνο, η συμφωνία θα πρέπει να είναι δίκαιη - η προσφορά πρέπει να εκπληρωθεί. Δεν γνωρίζω όμως τις λεπτομέρειες της προσφοράς. Ας πούμε απλώς, θα ρωτούσα το καζίνο αν θα πάρω το μπόνους εάν καταθέσω και αποθηκεύσω την απάντηση, μετά κάνω την κατάθεση. Αλλά τώρα επιστρέφουμε στη λειτουργία ζωντανής συνομιλίας. 🙁
Η άλλη εναλλακτική: περιηγηθείτε σε όλους τους όρους και τις προϋποθέσεις για να βρείτε πιθανές επιπλοκές, όπως "αυτή η μέθοδος κατάθεσης εξαιρείται από το μπόνους" ή "οι παίκτες από τις ακόλουθες χώρες εξαιρούνται..." και ούτω καθεξής.
Το γράφω γιατί κατά καιρούς το βλέπω εδώ στο φόρουμ.
Τέλος πάντων, το καζίνο δεν λειτουργεί εδώ - έχει ελεγχθεί. Όπως μπορείτε να δείτε, εξετάζουμε κάθε καζίνο που συναντήσαμε.
Σκοπεύουμε να παρέχουμε "τη μεγαλύτερη πηγή πληροφοριών στον κόσμο για τα διαδικτυακά καζίνο "
Απλά μια σημείωση, μην ξεχάσετε να προσθέσετε επιπλέον πληροφορίες στο νήμα παραπόνων.
Ευχαριστώ.
Actually, casinos always reserve the right to strip players from bonuses. Bonus is something you get for free from the casino, we should always keep that in mind. The other aspect is fairness, however. If the player is motivated by a deposit bonus to actually deposit in the casino, the bargain should be fair and square - the offer should be fulfilled. I don't know the details of the offer though. Let's just say, I would ask the casino whether I'll get the bonus if I deposit and save the reply, then I make the deposit. But now we're getting back to the live chat feature. 🙁
The other alternative: browse the whole terms and conditions to find possible complications, such as "this deposit method is excluded from the bonus" or "players from following countries are excluded..." and so on.
I'm writing this because I occasionally see that here on the forum.
Anyway, the casino is not run here - it's reviewed. As you may see, we review every casino we came across.
We intend to provide "the world's biggest source of information about online casinos"
Just a note, please do not forget to add any additional info to the complaint thread.
Thank you.
Γεια Radka, χαίρομαι που υπάρχει το Casino Guru, ώστε να μπορώ να λάβω κάποιες πληροφορίες για τα καζίνο στον ιστότοπο! Είναι σαφές ότι το Casino Guru δεν μπορεί να γνωρίζει για τις διαδικασίες του Lemon Casino. Αλλά θα ήταν επίσης καλό να ληφθούν υπόψη οι εμπειρίες των παικτών στα καζίνο στην αξιολόγηση και αξιολόγηση!
Και για μένα ήταν ακριβώς ο τρόπος που η προσφορά μπόνους για καταθέσεις 10-16 ευρώ υποσχέθηκε αυτές τις 50 δωρεάν περιστροφές.
Δεν υπήρχε πουθενά περιορισμός, για παράδειγμα σε σχέση με την επιλογή κατάθεσης. Στη συνέχεια, μετά την κατάθεση, η μη χορήγηση αυτού του μπόνους βρίσκω απλώς εξωφρενική! Για να ρωτήσετε μέσω του chat πριν καταθέσετε εάν το μπόνους θα χορηγηθεί...δυστυχώς πολύ δύσκολο να γίνει γιατί η συνομιλία είναι σπάνια διαθέσιμη ή κλείνει αμέσως μετά το άνοιγμα! Αυτή η εξυπηρέτηση πελατών οδηγεί σε ενόχληση των παικτών και δεν χρησιμεύει στη θετική αξιολόγηση του εν λόγω καζίνο. Χωρίς παίκτες, τα καζίνο είναι καταδικασμένα σε αποτυχία, κάθε διοίκηση καζίνο θα πρέπει να το έχει πάντα υπόψη του!
Από εδώ και πέρα προειδοποιώ κάθε παίκτη να χρησιμοποιεί το Lemon Casino. Τα χρήματα μπορούν να επενδυθούν πολύ καλύτερα σε άλλα καζίνο!
Λοιπόν, συνολικά ήταν μια πραγματική απογοήτευση και ενόχληση για μένα... αλλά αυτό δεν φταίει ο Γκουρού του Καζίνο.
τις καλύτερες ευχές
Hi Radka, I'm glad Casino Guru exists so I can get some information about casinos on the site! It is clear that Casino Guru cannot know about the procedures of Lemon Casino. But it would also be a good thing if the experiences of the players in the casinos are taken into account in the evaluation and assessment!
And for me it was just the way that the bonus offer for deposits of 10-16 euros promised these 50 free spins.
There was no restriction anywhere, for example in relation to the deposit option. Then, after the deposit, not granting this bonus I just find outrageous! To inquire via the chat before depositing whether the bonus will be granted...unfortunately very difficult to do because the chat is rarely available or is closed immediately after opening! Such customer service leads to annoyance of the players and does not serve to positively evaluate the casino in question. Without players, the casinos are doomed to failure, every casino management should always keep that in mind!
From now on I warn every player to use Lemon Casino. The money can be invested much better in other casinos!
Well, all in all it was a real disappointment and annoyance for me... but that's not Casino Guru's fault.
Best regards
Hallo Radka, ich bin froh, das es Casino Guru gibt, damit ich mich auf der Seite über Casinos informieren kann! Das Casino Guru von den Verfahrensweisen des Lemon Casinos nicht wissen kann, ist ja klar. Doch es wäre auch eine gute Sache, wenn die Erfahrungen der Spieler in den Casinos, mit in der Bewertung und Einschätzung übernommen wird!
Und bei mir war es eben so, das das Bonusangebot Einzahlungen von 10-16 Euro diese 50 Freispiele versprach.
Es stand nirgendwo eine Einschränkung z.B. bezogen auf die Einzahlmöglichkeit. Dann, nach der Einzahlung, diesen Bonus nicht zu gewähren finde ich einfach unverschämt! Sich vor der Einzahlung, über den Chat, zu erkundigen, ob der Bonus gewährt wird...leider sehr schlecht machbar, weil der Chat selten erreichbar ist oder gleich nach Öffnung geschlossen wird! So ein Kundenservice führt zur Verärgerung der Spieler und dient nicht zur positiven Bewertung des betreffenden Casinos. Ohne Spieler sind eben die Casinos zum Scheitern verurteilt, das sollte jede Casinoleitung immer im Auge haben!
Ich warne ab sofort jeden Spieler, Lemon Casino zu nutzen. Das Geld kann in anderen Casinos viel besser investiert werden!
Na ja, alles in allem war es für mich eine echte Enttäuschung und Ärger... aber dafür kann ja Casino Guru nichts.
Viele Grüsse
Γεια σου!
Εκτιμώ την ανησυχία σας, όλοι οι παίκτες είναι ευπρόσδεκτοι να σχολιάσουν τα καζίνο εδώ στο φόρουμ. Για σχόλια χρηστών, προσφέρουμε κριτικές χρηστών. Απλώς σημειώστε ότι και οι δύο αξιολογήσεις διαχωρίζονται αυστηρά επειδή δεν μπορούμε να αξιολογήσουμε κάθε κριτική που υποβάλλεται από χρήστη. 🙁
Ελπίζω να καταλάβατε τον τελικό μας στόχο.
Hi there!
I appreciate your concern, all players are welcome to comment about the casinos here on the forum. For user feedback, we offer user reviews. Just note, both ratings are separated strictly because we can't evaluate every submitted user review. 🙁
I hope you understand our ultimate goal.
Γεια σας, η καταγγελία μου έκλεισε ως "αδικαιολόγητη";! Είμαι πραγματικά απογοητευμένος, γιατί οι όροι μπόνους λένε ότι υπάρχουν 50 δωρεάν περιστροφές για καταθέσεις από 10 έως 16 ευρώ! Αυτή η διατύπωση: Για καταθέσεις από 10 έως 16 ευρώ αυτό σημαίνει! Η λέξη «πάνω» αναφέρεται στις καταθέσεις και όχι στο ποσό, γιατί διαφορετικά θα έπρεπε να είναι 10,01 ευρώ! Θα ξεπεράσω την κατάθεση των 10 ευρώ, δεν υπάρχει αμφιβολία...όμως, είμαι σίγουρος ότι υπάρχουν πολλοί περισσότεροι καταθέτες που μετά απλά δεν παίρνουν τις δωρεάν περιστροφές...αυτό ονομάζω κακή εξυπηρέτηση πελατών και εγώ συμβουλεύστε όλους να μην καταθέσουν ακόμη και ένα ευρώ σε αυτό το καζίνο! Απογοητευτικό αποτέλεσμα!
Hello, my complaint was closed as "unjustified"?! I'm really disappointed, because the bonus conditions say that there are 50 free spins for deposits of 10 to 16 euros! This wording: For deposits of 10 to 16 euros that means! The word "above" refers to the deposits and not to the amount, because otherwise it would have to be 10.01 euros! I will get over the deposit of 10 euros, no question...however, I'm sure that there are many many more depositors who then just don't get the free spins...that's what I call bad customer service and I advise everyone from depositing even just one euro at this casino! Disappointing outcome!
Hallo, meine Beschwerde wurde als "nicht berechtigt" geschlossen?! Ich bin echt enttäuscht, denn die Bonusbedingungen sagen aus, das es bei Einzahlungen von 10 bis 16 Euro 50 Freispiele gibt! Dieser Wortlaut: Bei Einzahlungen über 10 bis 16 Euro besagen das! Das Wort "über" bezieht sich in der Art auf die Einzahlungen und nicht auf den Betrag, denn sonst müsste da 10.01Euro stehen! Ich werde die Einzahlung von 10 Euro verschmerzen, keine Frage...allerdings bin ich mir sicher, das es noch viel viel mehr Einzahler gibt, die dann eben die Freispiele nicht erhalten...das nenne ich einfach mal schlechten Kundenservice und ich rate jedem ab, bei diesem Casino auch nur einen Euro einzuzahlen! Enttäuschender Ausgang!
Γεια σας, καταλαβαίνω απόλυτα την άποψή σας και ήμουν ένας από αυτούς που πολέμησαν για εσάς στο σημερινό κάλεσμα όπου μια ολόκληρη ομάδα ανθρώπων του Γκουρού του Καζίνο συζητά τακτικά κάποιες αβέβαιες περιπτώσεις. Πιστεύω ότι το καζίνο θα πρέπει να σας δώσει τις δωρεάν περιστροφές, απλώς και μόνο επειδή απαιτούσε καταθέσεις μεγαλύτερες από 10 και στην πραγματικότητα καταθέσατε 2x 10. Ένα άλλο γεγονός είναι ότι το καζίνο χρησιμοποιεί διαφορετικούς όρους και προϋποθέσεις για τα άλλα μπόνους του, όπου η κατάθεση 10 θα ήταν αρκετή. δημιουργεί περισσότερη σύγχυση στους παίκτες.
Από την άλλη πλευρά, ακόμη και εγώ πρέπει να συμφωνήσω με το καζίνο ότι είχε γράψει στους όρους και τις προϋποθέσεις του μπόνους ότι πρέπει να καταθέσετε πάνω από 10 ευρώ για να λάβετε το μπόνους, αλλά καταθέσατε μόνο 10. Από την άποψή μου, όχι Η παροχή δωρεάν περιστροφών είναι ακόμη και μια πολύ κακή απόφαση από την επιχειρηματική σκοπιά του καζίνο. Η απόκτηση ενός πελάτη που καταθέτει σε ένα καζίνο κοστίζει εκατοντάδες ευρώ (κατά μέσο όρο) λαμβάνοντας υπόψη τα έξοδα για μάρκετινγκ κ.λπ. Πήραν αυτόν τον πελάτη, πήραν εσάς. Ήταν πρόθυμοι να σας δώσουν αυτές τις δωρεάν περιστροφές, καταθέσατε ακόμη και 2 φορές, αλλά εξακολουθούν να αρνούνται να τους πιστώσουν, επειδή δεν πληρούσατε τους όρους και τις προϋποθέσεις τους λόγω 1 σεντ. Δεν είναι περίεργο που δεν θα συνεχίσετε να παίζετε στο καζίνο, οπότε θα χάσουν έναν πελάτη που θα καταθέσει μόνο λόγω λίγων δωρεάν περιστροφών και 1 σεντ που λείπει.
Από την άλλη πλευρά, δεν μπορούμε να τους τιμωρήσουμε επειδή δεν πίστωσαν τις δωρεάν περιστροφές, καθώς δεν ταιριάξατε με τους όρους μπόνους. Αλλά όπως είπα, η απόφαση του καζίνο δεν έχει νόημα για μένα και δυστυχώς, το καζίνο έρχεται σε αντίθεση με το δικό του συμφέρον σε αυτή την περίπτωση. Το ενδιαφέρον τους θα πρέπει να σας κρατά χαρούμενους και να βεβαιωθείτε ότι θα επιστρέψετε στο μέλλον για να καταθέσετε περισσότερα στο καζίνο τους.
Hello, I completely understand your point of view and I was one of those who fought for you on today's call where a whole group of Casino Guru people regularly discusses some uncertain cases. I believe that the casino should give you the free spins, simply because they required deposits higher than 10 and you actually deposited 2x 10. Another fact is that the casino uses different terms and conditions for their other bonuses where depositing 10 would be just enough so it creates more confusion for the players.
On the other hand, even I must agree with the casino that they had it written in the bonus terms and conditions that you must deposit above 10 eur in order to get the bonus, but you deposited just 10. From my point of view, not giving you the free spins is even a very bad decision from the casino's business perspective. Getting a depositing customer into a casino costs hundreds of euros (in average) when you consider expenses for marketing etc. They got this customer, they got you. They were willing to give you those free spins, you even deposited 2x, but they still refuse to credit them, because you didn't meet their terms and conditions because of 1 cent. There's no wonder you won't carry on playing in the casino so they're going to lose a depositing customer just because of a few free spins and 1 missing cent.
On the other hand, we can't punish them for not crediting the free spins since you didn't match the bonus terms. But as I said, the casino's decision doesn't make any sense to me and sadly, the casino goes against their own interest in this case. Their interest should be keeping you happy and make sure that you'll come back in the future to deposit more in their casino.
Γεια σας, προς μεγάλη μου έκπληξη μόλις πήρα 100 δωρεάν περιστροφές από το Lemon Casino! Οπότε θα δω αν αξίζει ακόμα να παίξω εκεί. Είμαι χαρούμενος για την αντίδραση και νομίζω ότι το Casino Guru έπαιξε καθοριστικό ρόλο σε αυτή την απόφαση! Σας ευχαριστώ για αυτό και θα επικοινωνήσω σύντομα με νέες πληροφορίες σχετικά με αυτό το καζίνο! Σ 'ευχαριστώ και τις καλύτερες ευχές
Hello, to my great surprise I just got 100 free spins from Lemon Casino! So I'll see if it's still worth playing there. I'm happy about the reaction and I think that Casino Guru played a decisive role in this decision! Thank you for that and I'll be in touch soon with new information about this casino! Thank you and best regards
Hallo, zu meiner großen Überraschung bekam ich gerade eben 100 Freispiele vom Lemon Casino! Also werde ich nun mal sehen, ob es sich weiterhin lohnt, dort zu spielen. Die Reaktion freut mich und ich denke mal, das Casino Guru bei dieser Entscheidung entscheidend mitgewirkt hat! Vielen Dank dafür und ich melde mich bald, mit neuen Infos über dieses Casino! Vielen Dank und viele Grüsse
Ουάου! Είμαι εντυπωσιασμένος! Αυτά είναι πραγματικά υπέροχα νέα και σας ευχαριστώ για τα σχόλια. Χαίρομαι που ακούω ότι το καζίνο αποφάσισε πρόθυμα να πιστώσει τις δωρεάν περιστροφές παρόλο που δεν χρειαζόταν σύμφωνα με εμάς.
Παρεμπιπτόντως, μη διστάσετε να επεξεργαστείτε την κριτική χρήστη ανάλογα εάν αρχίσετε να αισθάνεστε ότι δεν τους αξίζει μόνο ένα αστέρι 🙂
Wow! I'm impressed! That's really great news and thank you for the feedback. I'm glad to hear that the casino willingly decided to credit the free spins even though they didn't have to according to us.
By the way, feel free to edit your user review accordingly if you start feeling that they don't deserve just one star 🙂
Αυτό το καζίνο είναι μια πλήρης αντιγραφή και χρησιμοποιεί προφανώς κουλοχέρηδες με σενάριο! Από τις 08 Μαΐου 2023, έχω κάνει πλέον πολλές χιλιάδες ευρώ. Ούτε μια φορά δεν έχω κερδίσει για να συνεχίσω να παίζω. Οι κουλοχέρηδες τρέχουν μόνιμα μόνο με νεκρές περιστροφές μόλις πετύχετε μια μικρή νίκη.
Ειδικά οι κουλοχέρηδες Play and Go είναι χειρότεροι από το Book of Dead στα χειρότερα του!
Ακόμα κι αν στοιχηματίσετε 1 ευρώ, κερδίσατε το πολύ 12 ευρώ σε κουλοχέρηδες όπως το Reactoonz 2 και το Gigantoonz, αν και είναι γνωστά ως γενναιόδωρα!
Αν στοιχηματίσω αρκετές εκατοντάδες ευρώ και μετά κερδίσω μόνο 12 ευρώ σε ένα χαρακτηριστικό, τότε αυτό είναι πολύ, πολύ αισθητό!
Για μέρες, παρά τις καταθέσεις 500 και άνω ευρώ και μέγιστο ποντάρισμα 1,00 ευρώ, μικρά κέρδη! Χωρίς παιχνίδια μπόνους.
Τίποτα δεν συμβαίνει για ώρες εκτός από τις επαναλαμβανόμενες ίδιες περιστροφές κουλοχέρη.
Εντυπωσιακό: Δεν υπάρχουν γύροι μπόνους ή άλλα παιχνίδια χαρακτηριστικών. Πώς είναι δυνατόν να μην έχεις καθόλου τύχη με τόσο υψηλές καταθέσεις;
Πολλές εκατοντάδες έως χιλιάδες περιστροφές και δεν προκύπτει τίποτα;
Γνωρίζω ότι πρέπει να συνυπολογίσετε τις απώλειες, αλλά σε αυτήν την περίπτωση δεν έχετε καθόλου κέρδη. Οι φήμες δεν ταιριάζουν καθόλου. Και επίσης μου αρέσει να παίζω τους ίδιους κουλοχέρηδες με πολύ χαμηλά ποσά για αρκετές ώρες.
Επιπλέον, η υποστήριξη δεν απαντά στα e-mail! Η συνομιλία είναι σπάνια διαθέσιμη και όταν είναι, πάντα μιλάει έξω από αυτήν. Επίσης φαίνεται να υπάρχει μόνο ένας υποστηρικτής!
Θέλω μια λίστα που δείχνει πώς φαίνεται η σύγκριση μεταξύ νικών και ήττων.
Αυτό από μόνο του θα σας έδειχνε ότι αυτό το καζίνο είναι αδιέξοδο.
Επιπλέον, υπάρχουν οι ημερήσιες περιστροφές που λαμβάνετε σε μορφή μπόνους. Παίρνετε 3 δωρεάν περιστροφές μόνιμα. Ακόμα κι αν τα συλλέξετε, λαμβάνετε μόνο Deadspins.
Ούτε σε περισσότερες από 30 ημέρες δεν είχατε μια πίστωση μπόνους όπου θα μπορούσατε να ξεκινήσετε να στοιχηματίζετε επειδή μπορεί να κερδίσετε 0,16 σεντ! Μόλις κερδίσετε ένα ποσό σε αυτό το καζίνο, λαμβάνετε μόνο νεκρά κύματα περιστροφής, τα οποία δεν γνωρίζετε από άλλα καζίνο, σε όποιο κουλοχέρη κι αν μπείτε!
Η επιστροφή μετρητών είναι επίσης πολύ ενδιαφέρουσα: Παίζεις στοίχημα αρκετές εκατοντάδες ευρώ σε μια εβδομάδα και μετά παίρνεις πίσω 1,57 ευρώ. 1-7 τοις εκατό. Αυτό είναι κάτι παραπάνω από γελοίο ξεσκέπασμα από αυτούς τους μαλάκες!
Οι άλλες προϋποθέσεις μπόνους μπορούν επίσης να πεταχτούν στον κάδο. Πρέπει να καταθέσετε 100 ευρώ τη φορά για να λάβετε μπόνους. Συλλογικά, αυτά δεν μετράνε, οπότε δεν κερδίζετε τίποτα ούτε για την αφοσίωσή σας...
Η ουσία είναι ότι δεν καταλαβαίνω γιατί το καζίνο τα πάει τόσο καλά στο Casino Guru όταν υπάρχουν σταθερά αρνητικές κριτικές μόνο στο Trustpilot!
Ακόμα και με τις επιλογές κατάθεσης, υπάρχουν μόνο αρνητικά χαρακτηριστικά! Αναφέρεται ότι δεν χρειάζεται να πληρώσετε κανένα επιπλέον κόστος για εμβάσματα με πιστωτική κάρτα, αλλά στη συνέχεια χρεώνεστε τοκογλυφικά ποσά!
Το καζίνο είναι εντελώς αμφίβολο!
This casino is a complete rip off and uses apparently scripted slots! Since May 08, 2023, I have now turned over several thousand euros. Not once have I made a win to continue playing with. The slots only run permanently with dead spins as soon as you achieve a micro win.
Play and Go slots in particular is worse than Book of Dead at its worst!
Even if you bet 1 euro, you won at most 12 euro in slots like Reactoonz 2 and Gigantoonz, although these are known for being generous!
If I gamble several hundred euros and then only win 12 euros in a feature, then that is very, very noticeable!
For days, despite deposits of 500 and more euros and maximum stakes of 1.00 euros, small profits! No bonus games.
Nothing happens for hours apart from recurring same slot spins.
Striking: No bonus rounds or other feature games. How is it possible that you have no luck at all with such high deposits?
Several hundred to thousands of spins and nothing comes up?
I'm aware that you have to factor in losses, but in this case you have no gains at all. The raputations don't fit at all. And I also like to play the same slots with very low amounts for several hours.
In addition, the support does not answer e-mails! The chat is rarely available and when it is, he always talks himself out of it. There also seems to be only one supporter!
I want a listing that shows how the comparison between wins and losses looks like.
That alone would tell you that this casino is a rip off.
In addition, there are the daily spins that you get in bonus form. You get 3 free spins permanently. Even if you collect these, you only get Deadspins.
Not even in more than 30 days have you had a bonus credit where you could start wagering because you might win 0.16 cents! As soon as you win an amount in this casino, you only get dead spin waves, which you don't know from other casinos, no matter which slot you go into!
The cashback is also very interesting: You gamble away several hundred euros in a week and then get 1.57 euros back. 1-7 percent. This is more than ridiculous rip off these assholes!
The other bonus conditions can also be thrown into the bin. You have to deposit 100 euros at a time to get bonuses. Collectively, these don't count, so you don't get anything for your loyalty either...
The bottom line is that I don't understand why the casino does so well on Casino Guru when there are consistently negative reviews on Trustpilot alone!
Even with the deposit options, there are only negative features! It is stated that you do not have to pay any additional costs for credit card transfers, but then you are charged usury amounts!
The casino is completely dubious!
Dieses Casino ist die reinste Abzocke und nutzt scheinbar gescriptete Slots! Ich habe jetzt seit 08. Mai 2023 mehrere tausend Euro umgesetzt. Nicht einmal habe ich einen Gewinn erzielt, mit dem man mal weiter spielen konnte. Permanent rennen die Slots nur mit Deadspins, sobald du nen Microgewinn erzielst.
Gerade bei Play and Go Slots ist das schlimmer als bei Book of Dead in den schlimmsten Zeiten!
Trotz 1 Euro Einsätzen gewinnst du höchstens mal 12 Euro in Slots wie Reactoonz 2 und Gigantoonz, obwohl diese dafür bekannt sind, großzügig zu sein!
Wenn ich mehrere hundert Euro verspiele um dann in einem Feature nur 12 Euro zu gewinnen, dann ist das sehr sehr auffällig!
Über Tage hinweg trotz Einzahlungen von 500 und mehr Euro und Maximal Einsätzen in Höhe von 1,00 Euro, kleine Gewinne! Keine Bonusgames.
Stundenlang tut sich da nicht ausser immer wiederkehrende gleiche Slotdrehungen.
Auffällig: Keine Bonusrunden oder sonstige Featuregames. Wie soll es möglich sein, dass man bei so hohen Einzahlungen überhaupt keine Glück hat?
Mehrere hundert bis hin zu tausende Spins und es kommt nichts?
Ich bin mir im klaren darüber, dass man Verluste einkalkulieren muss, aber in diesem Fall hat man gar keine Gewinne. Die Raputationen passen überhaupt nicht. Und ich spiele auch gerne mal über mehrere Stunden die selben Slots mit sehr niedrigen Beträgen.
Zudem beantwortet der Support keine E-Mails! Der Chat ist selten zu erreichen und wenn, redet er sich immer nur raus. Es scheint auch nur einen Einzigen Supporter zu geben!
Ich möchte eine Auflistung, die anziegt wie der Vergleich zwischen Gewinnen und Verlusten ausschaut.
Allein daran könnte man erkenne, das dieses Casino ur Abzockt.
Dazu kommen die täglichen Drehungen die man in Bonusform bekommt. Permanent bekommst du 3 Spins geschenkt. Selbst wenn du diese sammelst erhälst du nur Deadspins.
Nicht einmal in über 30 Tagen hat man mal nen Bonusguthgaben gehabt, wo man ansatzweise wagern konnte, weil du vielleicht mal 0,16 Cent gewinnst! Sobald du in diesem Casino einen Betrag gewinnst, erhälst du egal in welche Slot du gehtst nur noch Deadspinwellen, die man so aus anderen Casinos nicht kennt!
Das Cashback ist auch sehr interessant: Du verspielst in ner Woche mehrere hundert Euro und bekommst dann 1,57 Euro zurück. 1-7 Prozent. Das ist mehr als lächerliche Abzocke dieser Arschlöcher!
Die sonstigen Bonusbedingungen kannste ebenfalls in die Tonne kloppen. Du musst hundert Euro aufeinmal einzahlen um Boni zu bekommen. Zusammengerechtnet zählen diese nicht, also erhälst du auch nichts für deine Loyalität...
Unterm Strich verstehe ich nicht, warum das Casino bei Casino Guru so gut wegkommt, wenn alleine bei Trustpilot durchweg negative Bewertungen zu finden sind!
Selbst bei den Einzahlungsmöglichkeiten gibt es nur negative Merkmale! Es wird angegeben, dass man keine Zusatzkosten bei Kreditkartenüberweisung zahlen muss, bekommt dann aber Wucherbeträge auferlegt!
Das Casino ist komplett unseriös!
Οι H*******e και M***********r ισχυρίζονται στη συνομιλία ότι υπάρχουν προβλήματα με τη διεύθυνση email μου.
Υπάρχει, επίσης, μόνο αυτός ο γιος της σκύλας στην υποστήριξη συνομιλίας που απαντά μόνο μία φορά και μετά δεν αντιδρά καθόλου.
Έχω γράψει σε αυτά τα ******** ότι μπορούν επίσης να μου απαντήσουν σε διαφορετική διεύθυνση email.
Αλλά οι π**** δεν το κάνουν αυτό.
Απλώς δεν θέλουν να μου στείλουν αποδείξεις για τις καταθέσεις μου, τα κέρδη και τις ήττες μου ή μια λίστα με τα αποτελέσματα του παιχνιδιού μου.
Ακόμα και το Casino Guru, στον οποίο περιέγραψα τα προβλήματα, δεν κάνει τίποτα.
Θέλω να αποδείξω ότι αυτό το βρόμικο καζίνο είναι άρπαστο και εξαπατά και αυτό το καταπληκτικό φόρουμ δεν βοηθά καν και έρχεται μόνο με υποκριτικές απαντήσεις στην καταγγελία μου.
Πρέπει να το σκεφτείς, χάνεις μόνο σε περισσότερες από 40 ημέρες χωρίς να κερδίσεις περισσότερα από 50 ευρώ μία φορά και αυτό παρά την κατάθεση πολλών χιλιάδων ευρώ. Παίζετε μόνο μέχρι ένα ευρώ το πολύ. Σπάνια μπαίνεις σε παιχνίδια μπόνους, αν όχι καθόλου.
Πώς είναι δυνατόν να χάνεις;
Μερικές φορές πρέπει να κερδίσεις αυτό που δεν κάνεις.
Αυτό το φόρουμ εδώ είναι εξίσου ψεύτικο με αυτό το βρόμικο καζίνο.
Δεν θέλεις να βοηθήσεις.
The H*******e and M***********r claim in the chat that there are problems with my email address.
There is also only this one son of a bitch in chat support who only answers once and then doesn't react at all.
I have written to these a********n that they can also reply to me at a different email address.
But the p****rs don't do that.
They simply don't want to send me proof of my deposits, winnings and losses or a list of my game results.
Even Casino Guru, to whom I described the problems, does nothing.
I want to prove that this filthy casino is rip off and cheating and this amazing forum doesn't even help and only comes up with hypocritical answers in my complaint.
You have to think about it, you only lose in more than 40 days without winning more than 50 euros once, and that despite depositing several thousand euros. You only play up to a maximum of one euro. You rarely get into bonus games, if at all.
How is it possible to just lose?
Sometimes you have to win what you don't do.
This forum here is just as fake as this filthy casino.
You don't want to help.
Die H********e und M**********r behaupten im Chat, es gäbe Probleme mit meiner Mailadresse.
Es gibt auch nur diesen einzigen Hurensohn im Chatsupport, der nur einmal antwortet und dann gar nicht mehr reagiert.
Ich haben diesen A********n geschrieben, dass sie mir auch auf eine andere Mailadresse antworten dürfen.
Machen die P****r aber nicht.
Die wollen mir einfach keine Nachweise meiner Einzahlungen, Gewinne und Verluste und auch keine Auflistung meiner Spielergebnisse zukommen lassen.
Auch Casino Guru, den ich die Probleme geschildert habe unternimmt nichts.
Ich will beweisen, dass dieses Dreckscasino abzockt und betrügt und dieses tolle Forum hilft nicht mal und kommt nur mit scheinheilgen Antworten in meiner Beschwerde.
Man muss sich das mal überlegen, man verliert in mehr als 40 Tagen nur, ohne auch nur einmal mehr als 50 Euro zu gewinnen, und dass trotz mehreren tausend Euro Einzahlungen. Man spielt nur bis Maximal einen Euro. Man kommt sehr sehr selten bis überhaupt nicht in Bonusgames.
Wie soll es möglich sein nur zu verlieren?
Man muss zwischendurch auch mal gewinnen, was man nicht tut.
Dieses Forum hier ist genauso Fake, wie dieses Dreckscasino.
Man will nicht helfen.
Γειά σου.
Τι σας κάνει να πιστεύετε ότι αυτό το φόρουμ είναι βρώμικο, παρακαλώ; Να σας υπενθυμίσω ότι είστε ελεύθεροι να δημοσιεύσετε τις εμπειρίες σας εδώ; Είσαι, παρά την προσβλητική σου στάση.
Επιπλέον, όπως λέει και η παροιμία: Μακροπρόθεσμα, τα καζίνο κερδίζουν πάντα. Οφείλεται σε κάτι που ονομάζεται house edge it house cut. Όταν πρόκειται για κουλοχέρηδες, είναι περισσότερο για το RTP και την αστάθεια.
Ίσως θα μπορούσατε να περιηγηθείτε στην ενότητα οδηγών του Casino Guru για να προσανατολιστείτε καλύτερα:
Ειλικρινά σου εύχομαι καλύτερη τύχη την επόμενη φορά.
Hello there.
What makes you think this forum is filthy, please? May I remind you that you are free to post your experiences here? You are, despite your offensive attitude.
Furthermore, as the saying goes: In the long term, casinos always win. It's due to something called house edge it house cut. When it comes to slots, it is more about the RTP and volatility.
Maybe you could browse Casino Guru guide section to get better oriented:
I honestly wish you better luck next time.
Και πάλι, θα ήθελα να αναφέρω ξανά ότι δεν θέλετε να βοηθήσετε κάποιον, επειδή είστε απλώς τέτοιοι εγκληματίες.
Ο λογαριασμός μου έχει πλέον αποκλειστεί σε αυτό το καζίνο.
Δεν μπορείς να κάνεις τίποτα άλλο από το να διαστρεβλώσεις τα γεγονότα!
Η συνεργασία μου άφησε πολλά περιθώρια.
Ευχαριστώ για τίποτα!
Again, I'd like to mention again that you don't want to help someone, because you're just such criminals.
My account has now been blocked at this casino.
You can't do anything but twist facts!
My cooperation left a lot to be desired.
Thanks for nothing at all!
Auch hier erwähne ich gerne nochmal, dass ihr einen nicht helfen wollt, da ihr genau solche Verbrecher seid.
Mittlerweile wurde mein Account in diesem Casino gesperrt.
Ihr könnt auch nicht anderes als Tatsachen verdrehen!
Meine Kooperation ließ ja zuwünschen übrig.
Danke für überhaupt nichts!
Γεια σου!
Το Casino Guru στο σύνολό του είναι ανεξάρτητο από τα καζίνο. Οι αξιολογήσεις μας δεν είναι προς πώληση και γι' αυτό δεν επηρεάζονται από τίποτα άλλο εκτός από την καλύτερη κρίση, τις γνώσεις και τις αναλυτικές δεξιότητες της ομάδας ελέγχου του καζίνο μας. Στόχος μας είναι να παρέχουμε μια ολοκληρωμένη αξιολόγηση που λαμβάνει υπόψη διάφορους παράγοντες. Έχετε επίσης ανοιχτό παράπονο για το καζίνο που δεν έχει επιλυθεί ακόμα, οπότε τι εννοείτε με τον ισχυρισμό ότι δεν θέλουμε να σας βοηθήσουμε; Η ομάδα καταγγελιών φροντίζει για αυτό τη στιγμή που μιλάμε.
Hey There!
Casino Guru as whole is independent to casinos, Our ratings are not for sale and that's why they are not influenced by anything other than the best judgement, knowledge and analytical skills of our casino review team. Our aim is to provide a comprehensive assessment that takes into account a variety of factors. You also have complaint open about the casino that has not been resolved yet, so what do you mean by claiming that we don't wat to help you? Complaint team is taking care of that as we speak.
Δεν με υποστηρίζεις από την αρχή. Έχω γράψει αρκετές φορές ότι το καζίνο δεν αντιδρά και μου στέλνει όλες τις επισκοπήσεις, οι οποίες μπορούν να χρησιμοποιηθούν για να αποδειχθεί ότι γίνονται πολύ λίγα κέρδη σε σύγκριση με τις καταθέσεις. Σε αυτό το καζίνο δεν κερδίζετε απολύτως τίποτα και αυτό με καταθέσεις πολλών χιλιάδων ευρώ. Η απώλεια και η ατυχία είναι ένα πράγμα, το να μην κερδίσεις τίποτα είναι άλλο.
Αντίθετα, έρχεστε με έλλειψη συνεργασίας από μέρους μου.
Πώς θα ήταν αν ρωτούσατε το καζίνο γιατί δεν μου έστειλαν τα έγγραφα.
Αντίθετα, έρχεσαι σε μένα με το πρώτο email από το καζίνο που έχει γραφτεί εδώ και εβδομάδες, το οποίο, παρεμπιπτόντως, έχει ακόμα έναν σύνδεσμο όπου μπορώ να δω τις καταθέσεις μου μόνος μου.
Μεγάλη βοήθεια.
Ο λογαριασμός μου έχει πλέον κλείσει για αυτό....
Ζητήστε τη βοήθειά σας. Δεν περίμενα τίποτα από την αρχή και επιβεβαιώθηκε.
You don't support me from the start. I have written several times that the casino does not react and sends me all the overviews, which can be used to prove that far too few profits are made compared to the deposits. In this casino you win nothing at all and that with several thousand euros deposits. Loss and misfortune are one thing, gaining nothing at all is another.
Instead, you come with a lack of cooperation on my part.
How would it have been if you had asked the casino why they didn't send me the documents.
Instead, you come to me with the first email from the casino that has been written in weeks, which, by the way, still has a link where I can see my deposits myself.
Great help.
My account has now been closed for this....
Get your help. I didn't expect anything from the beginning and it was confirmed.
Ihr unterstützt mich von Anfang an nicht. Ich habe mehrfach geschrieben, dass das Casino nicht reagiert und mir alle Übersichten zukommen lässt, womit man beweisen kann, dass gemessen an den Einzahlungen, viel zu wenig Gewinne erzielt werden. In diesem Casino gewinnt man überhaupt nichts und dass bei mehreren tausend Euro Einzahlungen. Verluste und Unglück sind das eine, überhaupt nichts zu gewonnen das andere.
Stattdessen kommt ihr mit fehlender Kopperation meinerseits.
Wie wäre es mal gewesen, wenn ihr beim Casino angefragt hättet, warum man mir die Unterlagen nicht zu kommen lässt.
Stattdessen kommt ihr mir mit der ersten Mail des Casinos, die man nach Wochen geschrieben hat, wo noch dreißterweise en Link drin ist, wo ich meine Einzahlungen selbst sehen kann.
Tolle Hilfe.
Dafür hat man meinem Account jetzt geschlossen....
Klemmt euch eure Hilfe. Hab von Anfang an nix erwartet und wurde bestätigt.
Καλά,
το μόνο που βλέπω είναι ότι είσαι αγενής και αγενής σχεδόν όλη την ώρα ακόμα και εδώ στο φόρουμ. Παρόλα αυτά, αφιερώσαμε χρόνο για να σας υποστηρίξουμε. Από τη δική μου οπτική γωνία, εσείς είστε αυτός που αγνοεί το αίτημά μας για συνεργασία. Εάν στείλατε μόνο το μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου που ζητά το ιστορικό παιχνιδιών σας στον υπεύθυνο χειρισμού παραπόνων όπως σας ζητήθηκε, θα ήταν πολύ πιο ομαλό:
Παράθεση από την καταγγελία σας :
" Αναφέρατε ότι έχετε στείλει μηνύματα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου ζητώντας το ιστορικό του παιχνιδιού σας αλλά δεν έχετε λάβει καμία απάντηση. Δώστε μου αντίγραφα αυτών των μηνυμάτων ηλεκτρονικού ταχυδρομείου. Απαιτώ απλώς απόδειξη ότι όντως έχετε υποβάλει αίτημα στο καζίνο και ότι αγνοήθηκε εντελώς .
Ωστόσο, πρέπει να εκφράσω τη διαφωνία μου σχετικά με τον ισχυρισμό σας ότι χάσατε τα χρήματά σας λόγω των συστάσεων μας. Παρά τη δυσαρέσκειά σας με το RTP αυτού του καζίνο, συνεχίζετε να καταθέτετε χρήματα σε μια προσπάθεια να επικυρώσετε την άποψή σας. Εάν έχετε αγνοήσει επανειλημμένα τα αιτήματά μου για προώθηση οποιασδήποτε σχετικής επικοινωνίας, ενημερώστε σχετικά με το πώς θέλετε να προχωρήσετε σε αυτήν την υπόθεση. Η συνεργασία μεταξύ παικτών και καζίνο είναι απαραίτητη για να διερευνήσουμε τυχόν ζητήματα. Μέχρι στιγμής, μας έχετε κατηγορήσει αποκλειστικά ότι είμαστε υπεύθυνοι για το χαμηλό RTP, την αδυναμία της MiFinity να επαληθεύσει τον λογαριασμό σας και τις καθυστερήσεις στις άμεσες μεταφορές. Αντί να μου παρέχετε την απαραίτητη επικοινωνία (παρόλο που γνωρίζω ότι το καζίνο δεν απάντησε), μας κατηγορήσατε ότι δεν βοηθούσαμε, δημοσιεύσατε μια αρνητική κριτική στο Trustpilot ενώ βρισκόμασταν στη μέση της εξέτασης της καταγγελίας σας και ακόμη και απειλήσατε νομική δράση και εμπλοκή της αστυνομίας.
Αυτή θα είναι η τελευταία μου προσπάθεια να λάβω τα email που στείλατε. Εκτιμώ την κατανόησή σας ότι μπορούμε να βοηθήσουμε μόνο παίκτες που είναι πρόθυμοι να συνεργαστούν μαζί μας».
Πραγματικά δεν έχω κάτι άλλο να προσθέσω. Αν δεν περιμένατε τίποτα, είναι πραγματικά δίκαιο να δημοσιεύσετε μια κακή κριτική στο Trustpilot. Πολύ δίκαιο, πολύ γενναίο. 🙂
Σας εύχομαι μια δίκαιη μέρα.
Well,
the only thing I see is you being impolite and rude almost all the time even here on the forum. Despite that, we took the time to support you. From my perspective, you are the one ignoring our request for cooperation. If you only sent the email requesting your gaming history to the complaint handler as you were asked, it would be quite smoother:
"You mentioned that you have sent emails requesting your game history but have not received any response. Please provide me with copies of those emails. I simply require proof that you have indeed made a request to the casino and that it has been completely ignored.
However, I must express my disagreement regarding your claim that you lost your money due to our recommendations. Despite your dissatisfaction with the RTP of this casino, you continue to deposit funds in an attempt to validate your viewpoint. If you have repeatedly ignored my requests to forward any relevant communication, please advise on how you wish to proceed with this case. Cooperation between players and casinos is essential for us to investigate any issues. Thus far, you have solely accused us of being responsible for the low RTP, MiFinity's inability to verify your account, and delays in direct transfers. Instead of providing me with the necessary communication (even though I am aware that the casino did not reply), you have accused us of being unhelpful, posted a negative review on Trustpilot while we were in the midst of addressing your complaint, and even threatened legal action and police involvement.
This will be my final attempt to obtain the emails you sent. I appreciate your understanding that we can only assist players who are willing to cooperate with us."
I truly have nothing else to add. If you didn't expect anything, it's really fair to post a bad review on Trustpilot. Very fair, very brave. 🙂
I wish you a fair day.
Προώθησα το τελευταίο email με το αίτημα να μου στείλετε τα έγγραφα σε εσάς. Υπήρχε και η απάντηση από το καζίνο, όπου καταχωρήθηκε μόνο ένας σύνδεσμος που οδηγεί στις καταθέσεις μου.
Δεν έχω λάβει ούτε λίστα με όλες τις απώλειες ούτε τα κέρδη. Επιπλέον, τα ζητούμενα αποτελέσματα παιχνιδιού των κουλοχέρηδων δεν ήταν προσβάσιμα σε εμένα.
Έγραψα στην υποστήριξη συνομιλίας πολλές φορές και ζήτησα τα πάντα.
Σας είπα ότι μερικές φορές αντιδρά και ξαφνικά δεν ακούγεται τίποτα περισσότερο από αυτόν.
Δεν μπορώ πλέον να στέλνω email γιατί δεν τα έχω πια.
Δεν καταλαβαίνω τι κάνεις.
Ήθελα απλώς το καζίνο να έχει μια πλήρη λίστα σύγκρισης όλων των καταθέσεων, των κερδών, των ζημιών και των αποτελεσμάτων του παιχνιδιού για να ελέγξω πώς δεν είχα καθόλου κέρδη όταν ξόδεψα αρκετές χιλιάδες ευρώ.
Και αυτό είναι το email που λάβατε.
Μου είπες ότι το χρειάζομαι για να ελέγξει κανείς αν η φήμη είναι σωστή, για παράδειγμα.
Πες μου το εξής: Είναι δυνατόν να κάνεις ζημιές μόνο για ένα μήνα χωρίς καν να βγάζεις μικρά κέρδη;
Έχω παίξει κουλοχέρηδες Play n Go πολύ και είχα μόνο deadspun εκεί για εβδομάδες.
Δεν μπορεί να είναι απλώς κακή τύχη.
Δεν παίζω ποτέ με μέγιστο ποντάρισμα 1 ευρώ, έχω αμέτρητες περιστροφές και δεν κερδίζω τίποτα;
Μιλάμε για 1900 Ευρώ Verkusten σε 2 μέρες, όπου παρά το 0,20 ή το 0,40 μέχρι το 1,00 Ευρώ το πολύ δεν υπήρχε γύρος μπόνους ή δεν κέρδισες καν περισσότερα από 20 Ευρώ;
Και γίνομαι αγενής μόνο αν θέλεις να με ξεφορτωθείς.
Ακριβώς το ίδιο κάνει το καζίνο και εν μέρει και εσείς.
Ο ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟΣ ΜΟΥ ΑΠΛΑ ΔΙΑΓΡΑΦΗΚΕ, ΔΕΝ ΥΠΗΡΧΕ ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΟ, ΤΙΠΟΤΑ.
ΚΑΙ ΣΟΥ ΕΓΡΑΨΑ ΑΥΤΟ ΚΑΙ ΔΕΝ ΔΡΑΣΕΙΣ ΚΑΝ!
Τι πρέπει να κάνω από το να σας ζητήσω να έρθετε σε επαφή με το καζίνο και να ρωτήσετε γιατί δεν μου έστειλαν την απόδειξη.
I forwarded the last email with the request to send me the documents to you. There was also the answer from the casino, where only a link was listed that leads to my deposits.
I have received neither a list of all losses nor winnings. Furthermore, the requested game results of the slots were not made accessible to me.
I wrote to the chat support umpteen times and asked for everything.
I told you that he sometimes reacts and then suddenly nothing more can be heard from him.
I can no longer send emails because I no longer have them.
I don't understand what you're doing.
I just wanted the casino to have a complete comparison list of all deposits, winnings, losses and the game results to check how I didn't make any profits at all when I spent several thousand euros.
And that's the email you got.
You told me that I need this so that one can check whether the reputation is right, for example.
Tell me this: Can it be possible that you only make losses for a month without even making small profits?
I've played Play n Go slots a lot and only had deadspuns there for weeks.
It can't just be bad luck.
I never play with a maximum stake of 1 euro, have countless spins and win nothing?
We're talking about 1900 Euro Verkusten in 2 days, where despite 0.20 or 0.40 up to a maximum of 1.00 Euro there was no bonus round or you didn't even win more than 20 Euro?
And I only get rude if you want to get rid of me.
Exactly the same makes the casino and partly you too.
MY ACCOUNT WAS SIMPLY DELETED, THERE WAS NO MAIL, NOTHING.
AND I WROTE THIS TO YOU AND YOU DIDN'T EVEN ACT!
What should I do other than ask you guys to get in touch with the casino and ask why they didn't send me the proof.
Ich habe doch die letzte Mail mit der Aufforderung mir die Unterlagen zukommen zu lassen an Sie weitergeleitet. Ebenso dazu kam die Antwort vom Casino, wo nur nen Link mit aufgeführt gewesen, der zu meinen Einzahlungen führt.
Weder eine Auflistung aller Verluste noch Gewinne habe ich erhalten. Desweiteren wurden auch die angeforderten Spielergebnisse der Slots mir nicht zugänglich gemacht.
Ich habe zig mal den Chatsupport angeschrieben und um alles gebeten.
Dazu habe ich Ihnen gesagt, dass dieser mal reagiert und dann aufeinmal nichts mehr von sich hören lässt.
Ich kann nicht mehr Mails zukommen lassen, da ich diese nicht mehr habe.
Ich verstehe ihr Vorgehen nicht.
Ich wollte nur vom Casino ne komplette Vergleichsliste aller Einzahlungen, Gewinne, Verluste haben und dazu die Spielergebnisse um nachprüfen zu lassen, wie man bei meinen mehreren tausend Euro Ausgaben in der Masse überhaupt keine Gewinne erzielt hat.
Und genau diese Mail haben Sie auch bekommen.
Sie haben mir doch den Hinweis gegeben, dass ich diese benötige, damit man prüfen kann, ob beispielsweise die Reputation stimmt.
Sagen Sie mir folgendes: Darf es möglich sein, daß man über einen Monat nur Verluste erzielt ohne auch nur mal kleinere Gewinne zu erzielen?
Ich habe sehr oft Play n Go Slots gespielt, und dort Wochen nur Deadspuns gehabt.
Das kann nicht nur Pech sein.
Ich spiele nie über maximal 1 Euro Einsatz, habe unzählige Spins und Gewinne nichts?
Da reden wir von 1900 Euro Verkusten an 2 Tagen, wo trotz 0,20 oder 0,40 bis maximal 1,00 Euro nicht eine Bonusrunde kam oder man nicht mal mehr als 20 Euro gewonnen hat?
Und unhöflich werde ich nur wenn man mich abwimmeln möchte.
Genau das selbe macht das Casino und ihr teilweise auch.
MEIN ACCOUNT WURDE EINFACH GELÖSCHT, DAZU GAB ES KEINE MAIL, NIX.
UND DAS HABE ICH EUCH AUCH GESCHRIEBEN UND IHR HABT NICHT MAL DRAUF REAGIERT!
Was soll ich mehr machen, als euch darum bitten, mit dem Casino in Verbindung zu kommen und anzufragen, warum man mir die Nachweise nicht geschickt hat.
Πρόστιμο. Τώρα προχωράμε. Ευχαριστώ που περάσατε το email.
Θέλω να καταλάβετε γιατί είναι τόσο σημαντικό: Απλώς φανταστείτε ότι ο υπεύθυνος χειρισμού παραπόνων επικοινωνεί με τον εκπρόσωπο του καζίνο ισχυριζόμενος ότι έχετε ζητήσει το ιστορικό τυχερών παιχνιδιών στο παρελθόν. Το καζίνο λέει: Δεν υπήρξε τέτοιος ισχυρισμός. Τι θα έπρεπε να κάνουμε; Ζητήστε τους να παρέχουν αποδείξεις που δεν έχετε προσπαθήσει ποτέ να ρωτήσετε; Αυτό θα ήταν ανοησία. Αντίθετα, χρειαζόμαστε να αποδείξετε ότι όντως έχετε ζητήσει πρώτα απλώς να παραλείψετε ένα πιθανό ζήτημα.
Ελπίζω να είναι πιο ξεκάθαρο τώρα.
Fine. Now we're moving forward. Thanks for passing the email.
I want you to understand why it is so important: Just imagine the complaint handler reaches out to the casino representative claiming you have asked for the gaming history in the past. The casino says: There has been no such claim. What would we supposed to do? Ask them to provide proof you have never tried to ask? That would be nonsense. Instead, we need you to prove you actually have asked first just to skip a possible issue.
I hope it is clearer now.
Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.
Δωρεάν επαγγελματικά εκπαιδευτικά μαθήματα για υπαλλήλους online καζίνο, με στόχο τις καλύτερες πρακτικές του κλάδου, τη βελτίωση της εμπειρίας των παικτών, και τη δίκαιη προσέγγιση στα τυχερά παιχνίδια.
Μια πρωτοβουλία που ξεκινήσαμε με στόχο τη δημιουργία ενός συστήματος καθολικού αυτο-αποκλεισμού, που θα επιτρέπει στους ευάλωτους παίκτες να μπλοκάρουν την πρόσβασή τους σε όλες τις ευκαιρίες online τυχερών παιχνιδιών.
Μια πλατφόρμα που έχει δημιουργηθεί για να επιδείξει όλες μας τις προσπάθειες που στοχεύουν στην πραγματοποίηση του οράματος ενός πιο ασφαλούς και πιο διαφανούς κλάδου τυχερών παιχνιδιών.
Ένα φιλόδοξο έργο στόχος του οποίου είναι να τιμήσει τις μεγαλύτερες και πιο υπεύθυνες εταιρείες στον κλάδο των online τυχερών παιχνιδιών και να τους αποδώσει την αναγνώριση που αξίζουν.
Η Casino Guru είναι ένας ανεξάρτητος ιστότοπος πληροφοριών σχετικά με online καζίνο και online παιχνίδια καζίνο, ο οποίος δεν ελέγχεται από κανέναν διαχειριστή στοιχηματισμού ή άλλον οργανισμό. Όλες οι αξιολογήσεις και οι οδηγοί μας δημιουργούνται αξιόπιστα, σύμφωνα με τις καλύτερες γνώσεις και την καλύτερη κρίση των μελών της ομάδας των ανεξάρτητων ειδικών μας. Ωστόσο, προορίζονται μόνο για πληροφοριακούς σκοπούς και δεν πρέπει να θεωρούνται νομική συμβουλή. Θα πρέπει πάντα να βεβαιώνεστε ότι πληροίτε όλες τις κανονιστικές απαιτήσεις πριν παίξετε σε οποιοδήποτε καζίνο επιλέξετε.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε:
youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε: youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.