ΦόρουμΚαζίνοLemon Casino - γενική συζήτηση

Lemon Casino - γενική συζήτηση (σελίδα 2)

πριν από 1 έτος από Sina787
|
5818 προβολές 63 απαντήσεις |
|
1 2 34
Προσθήκη ανάρτησης
ollemama
πριν από 1 έτος

They should definitely work on that. I'd say it hardly inspires players to keep playing with them...

πριν από 1 έτος

Μόλις έλαβα τις πληροφορίες: Αφού έλεγξα το στιγμιότυπο οθόνης με τους όρους και τις προϋποθέσεις του μπόνους, το καζίνο φαίνεται να είναι σωστό. Αν και δεν είναι εντελώς φιλικό προς τον πελάτη και δεν συνάδει με τα υπόλοιπα μπόνους στον ιστότοπό του, αυτή τη φορά το καζίνο συμμορφώθηκε τελικά με τους όρους μπόνους και δεν σας απένειμε το μπόνους.


Είμαι πραγματικά άφωνος! Τελικά, το καζίνο μπορεί απλά να αποφασίσει αν υπάρχει μπόνους... ή όχι! Αυτό δεν είναι απλώς τολμηρό, απλώς νομίζω ότι είναι μια απογοήτευση από τους παίκτες που πληρώνουν! Δεν είμαι μόνο θυμωμένος αλλά πραγματικά τρομοκρατημένος! Και ένα τέτοιο καζίνο λειτουργεί και στο Casino Guru;! Απίστευτος!

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 1 έτος

Actually, casinos always reserve the right to strip players from bonuses. Bonus is something you get for free from the casino, we should always keep that in mind. The other aspect is fairness, however. If the player is motivated by a deposit bonus to actually deposit in the casino, the bargain should be fair and square - the offer should be fulfilled. I don't know the details of the offer though. Let's just say, I would ask the casino whether I'll get the bonus if I deposit and save the reply, then I make the deposit. But now we're getting back to the live chat feature. 🙁

The other alternative: browse the whole terms and conditions to find possible complications, such as "this deposit method is excluded from the bonus" or "players from following countries are excluded..." and so on.

I'm writing this because I occasionally see that here on the forum.

Anyway, the casino is not run here - it's reviewed. As you may see, we review every casino we came across.

We intend to provide "the world's biggest source of information about online casinos"

Just a note, please do not forget to add any additional info to the complaint thread.

Thank you.

Radka
πριν από 1 έτος

Γεια Radka, χαίρομαι που υπάρχει το Casino Guru, ώστε να μπορώ να λάβω κάποιες πληροφορίες για τα καζίνο στον ιστότοπο! Είναι σαφές ότι το Casino Guru δεν μπορεί να γνωρίζει για τις διαδικασίες του Lemon Casino. Αλλά θα ήταν επίσης καλό να ληφθούν υπόψη οι εμπειρίες των παικτών στα καζίνο στην αξιολόγηση και αξιολόγηση!

Και για μένα ήταν ακριβώς ο τρόπος που η προσφορά μπόνους για καταθέσεις 10-16 ευρώ υποσχέθηκε αυτές τις 50 δωρεάν περιστροφές.

Δεν υπήρχε πουθενά περιορισμός, για παράδειγμα σε σχέση με την επιλογή κατάθεσης. Στη συνέχεια, μετά την κατάθεση, η μη χορήγηση αυτού του μπόνους βρίσκω απλώς εξωφρενική! Για να ρωτήσετε μέσω του chat πριν καταθέσετε εάν το μπόνους θα χορηγηθεί...δυστυχώς πολύ δύσκολο να γίνει γιατί η συνομιλία είναι σπάνια διαθέσιμη ή κλείνει αμέσως μετά το άνοιγμα! Αυτή η εξυπηρέτηση πελατών οδηγεί σε ενόχληση των παικτών και δεν χρησιμεύει στη θετική αξιολόγηση του εν λόγω καζίνο. Χωρίς παίκτες, τα καζίνο είναι καταδικασμένα σε αποτυχία, κάθε διοίκηση καζίνο θα πρέπει να το έχει πάντα υπόψη του!


Από εδώ και πέρα προειδοποιώ κάθε παίκτη να χρησιμοποιεί το Lemon Casino. Τα χρήματα μπορούν να επενδυθούν πολύ καλύτερα σε άλλα καζίνο!

Λοιπόν, συνολικά ήταν μια πραγματική απογοήτευση και ενόχληση για μένα... αλλά αυτό δεν φταίει ο Γκουρού του Καζίνο.

τις καλύτερες ευχές

Αυτόματη μετάφραση:
ollemama
πριν από 1 έτος

Hi there!

I appreciate your concern, all players are welcome to comment about the casinos here on the forum. For user feedback, we offer user reviews. Just note, both ratings are separated strictly because we can't evaluate every submitted user review. 🙁

I hope you understand our ultimate goal.




πριν από 1 έτος

Γεια σας, η καταγγελία μου έκλεισε ως "αδικαιολόγητη";! Είμαι πραγματικά απογοητευμένος, γιατί οι όροι μπόνους λένε ότι υπάρχουν 50 δωρεάν περιστροφές για καταθέσεις από 10 έως 16 ευρώ! Αυτή η διατύπωση: Για καταθέσεις από 10 έως 16 ευρώ αυτό σημαίνει! Η λέξη «πάνω» αναφέρεται στις καταθέσεις και όχι στο ποσό, γιατί διαφορετικά θα έπρεπε να είναι 10,01 ευρώ! Θα ξεπεράσω την κατάθεση των 10 ευρώ, δεν υπάρχει αμφιβολία...όμως, είμαι σίγουρος ότι υπάρχουν πολλοί περισσότεροι καταθέτες που μετά απλά δεν παίρνουν τις δωρεάν περιστροφές...αυτό ονομάζω κακή εξυπηρέτηση πελατών και εγώ συμβουλεύστε όλους να μην καταθέσουν ακόμη και ένα ευρώ σε αυτό το καζίνο! Απογοητευτικό αποτέλεσμα!

Αυτόματη μετάφραση:
ollemama
πριν από 1 έτος

Hello, I completely understand your point of view and I was one of those who fought for you on today's call where a whole group of Casino Guru people regularly discusses some uncertain cases. I believe that the casino should give you the free spins, simply because they required deposits higher than 10 and you actually deposited 2x 10. Another fact is that the casino uses different terms and conditions for their other bonuses where depositing 10 would be just enough so it creates more confusion for the players.

On the other hand, even I must agree with the casino that they had it written in the bonus terms and conditions that you must deposit above 10 eur in order to get the bonus, but you deposited just 10. From my point of view, not giving you the free spins is even a very bad decision from the casino's business perspective. Getting a depositing customer into a casino costs hundreds of euros (in average) when you consider expenses for marketing etc. They got this customer, they got you. They were willing to give you those free spins, you even deposited 2x, but they still refuse to credit them, because you didn't meet their terms and conditions because of 1 cent. There's no wonder you won't carry on playing in the casino so they're going to lose a depositing customer just because of a few free spins and 1 missing cent.

On the other hand, we can't punish them for not crediting the free spins since you didn't match the bonus terms. But as I said, the casino's decision doesn't make any sense to me and sadly, the casino goes against their own interest in this case. Their interest should be keeping you happy and make sure that you'll come back in the future to deposit more in their casino.

Έγινε επεξεργασία από τον συντάκτη πριν από 1 έτος
Daniel
πριν από 1 έτος

Γεια σας, προς μεγάλη μου έκπληξη μόλις πήρα 100 δωρεάν περιστροφές από το Lemon Casino! Οπότε θα δω αν αξίζει ακόμα να παίξω εκεί. Είμαι χαρούμενος για την αντίδραση και νομίζω ότι το Casino Guru έπαιξε καθοριστικό ρόλο σε αυτή την απόφαση! Σας ευχαριστώ για αυτό και θα επικοινωνήσω σύντομα με νέες πληροφορίες σχετικά με αυτό το καζίνο! Σ 'ευχαριστώ και τις καλύτερες ευχές

Αυτόματη μετάφραση:
ollemama
πριν από 1 έτος

Wow! I'm impressed! That's really great news and thank you for the feedback. I'm glad to hear that the casino willingly decided to credit the free spins even though they didn't have to according to us.

By the way, feel free to edit your user review accordingly if you start feeling that they don't deserve just one star 🙂

πριν από 11 μήνες

Αυτό το καζίνο είναι μια πλήρης αντιγραφή και χρησιμοποιεί προφανώς κουλοχέρηδες με σενάριο! Από τις 08 Μαΐου 2023, έχω κάνει πλέον πολλές χιλιάδες ευρώ. Ούτε μια φορά δεν έχω κερδίσει για να συνεχίσω να παίζω. Οι κουλοχέρηδες τρέχουν μόνιμα μόνο με νεκρές περιστροφές μόλις πετύχετε μια μικρή νίκη.

Ειδικά οι κουλοχέρηδες Play and Go είναι χειρότεροι από το Book of Dead στα χειρότερα του!

Ακόμα κι αν στοιχηματίσετε 1 ευρώ, κερδίσατε το πολύ 12 ευρώ σε κουλοχέρηδες όπως το Reactoonz 2 και το Gigantoonz, αν και είναι γνωστά ως γενναιόδωρα!

Αν στοιχηματίσω αρκετές εκατοντάδες ευρώ και μετά κερδίσω μόνο 12 ευρώ σε ένα χαρακτηριστικό, τότε αυτό είναι πολύ, πολύ αισθητό!

Για μέρες, παρά τις καταθέσεις 500 και άνω ευρώ και μέγιστο ποντάρισμα 1,00 ευρώ, μικρά κέρδη! Χωρίς παιχνίδια μπόνους.

Τίποτα δεν συμβαίνει για ώρες εκτός από τις επαναλαμβανόμενες ίδιες περιστροφές κουλοχέρη.

Εντυπωσιακό: Δεν υπάρχουν γύροι μπόνους ή άλλα παιχνίδια χαρακτηριστικών. Πώς είναι δυνατόν να μην έχεις καθόλου τύχη με τόσο υψηλές καταθέσεις;

Πολλές εκατοντάδες έως χιλιάδες περιστροφές και δεν προκύπτει τίποτα;

Γνωρίζω ότι πρέπει να συνυπολογίσετε τις απώλειες, αλλά σε αυτήν την περίπτωση δεν έχετε καθόλου κέρδη. Οι φήμες δεν ταιριάζουν καθόλου. Και επίσης μου αρέσει να παίζω τους ίδιους κουλοχέρηδες με πολύ χαμηλά ποσά για αρκετές ώρες.

Επιπλέον, η υποστήριξη δεν απαντά στα e-mail! Η συνομιλία είναι σπάνια διαθέσιμη και όταν είναι, πάντα μιλάει έξω από αυτήν. Επίσης φαίνεται να υπάρχει μόνο ένας υποστηρικτής!

Θέλω μια λίστα που δείχνει πώς φαίνεται η σύγκριση μεταξύ νικών και ήττων.

Αυτό από μόνο του θα σας έδειχνε ότι αυτό το καζίνο είναι αδιέξοδο.

Επιπλέον, υπάρχουν οι ημερήσιες περιστροφές που λαμβάνετε σε μορφή μπόνους. Παίρνετε 3 δωρεάν περιστροφές μόνιμα. Ακόμα κι αν τα συλλέξετε, λαμβάνετε μόνο Deadspins.

Ούτε σε περισσότερες από 30 ημέρες δεν είχατε μια πίστωση μπόνους όπου θα μπορούσατε να ξεκινήσετε να στοιχηματίζετε επειδή μπορεί να κερδίσετε 0,16 σεντ! Μόλις κερδίσετε ένα ποσό σε αυτό το καζίνο, λαμβάνετε μόνο νεκρά κύματα περιστροφής, τα οποία δεν γνωρίζετε από άλλα καζίνο, σε όποιο κουλοχέρη κι αν μπείτε!

Η επιστροφή μετρητών είναι επίσης πολύ ενδιαφέρουσα: Παίζεις στοίχημα αρκετές εκατοντάδες ευρώ σε μια εβδομάδα και μετά παίρνεις πίσω 1,57 ευρώ. 1-7 τοις εκατό. Αυτό είναι κάτι παραπάνω από γελοίο ξεσκέπασμα από αυτούς τους μαλάκες!

Οι άλλες προϋποθέσεις μπόνους μπορούν επίσης να πεταχτούν στον κάδο. Πρέπει να καταθέσετε 100 ευρώ τη φορά για να λάβετε μπόνους. Συλλογικά, αυτά δεν μετράνε, οπότε δεν κερδίζετε τίποτα ούτε για την αφοσίωσή σας...

Η ουσία είναι ότι δεν καταλαβαίνω γιατί το καζίνο τα πάει τόσο καλά στο Casino Guru όταν υπάρχουν σταθερά αρνητικές κριτικές μόνο στο Trustpilot!

Ακόμα και με τις επιλογές κατάθεσης, υπάρχουν μόνο αρνητικά χαρακτηριστικά! Αναφέρεται ότι δεν χρειάζεται να πληρώσετε κανένα επιπλέον κόστος για εμβάσματα με πιστωτική κάρτα, αλλά στη συνέχεια χρεώνεστε τοκογλυφικά ποσά!

Το καζίνο είναι εντελώς αμφίβολο!



Έγινε επεξεργασία από τον συντάκτη πριν από 11 μήνες
Αυτόματη μετάφραση:
Δημοσίευση από ZockerMH1102 Κρύφτηκε από Radka
Αιτία: Καταχρηστική γλώσσα
πριν από 11 μήνες

Prevezis, 13, 1st floor, Flat/Office 101, 1065, Nicosia, Cyprus



LicenseAntillephone, Curacao № 8048/JAZ

πριν από 11 μήνες

Οι H*******e και M***********r ισχυρίζονται στη συνομιλία ότι υπάρχουν προβλήματα με τη διεύθυνση email μου.

Υπάρχει, επίσης, μόνο αυτός ο γιος της σκύλας στην υποστήριξη συνομιλίας που απαντά μόνο μία φορά και μετά δεν αντιδρά καθόλου.

Έχω γράψει σε αυτά τα ******** ότι μπορούν επίσης να μου απαντήσουν σε διαφορετική διεύθυνση email.


Αλλά οι π**** δεν το κάνουν αυτό.


Απλώς δεν θέλουν να μου στείλουν αποδείξεις για τις καταθέσεις μου, τα κέρδη και τις ήττες μου ή μια λίστα με τα αποτελέσματα του παιχνιδιού μου.


Ακόμα και το Casino Guru, στον οποίο περιέγραψα τα προβλήματα, δεν κάνει τίποτα.

Θέλω να αποδείξω ότι αυτό το βρόμικο καζίνο είναι άρπαστο και εξαπατά και αυτό το καταπληκτικό φόρουμ δεν βοηθά καν και έρχεται μόνο με υποκριτικές απαντήσεις στην καταγγελία μου.

Πρέπει να το σκεφτείς, χάνεις μόνο σε περισσότερες από 40 ημέρες χωρίς να κερδίσεις περισσότερα από 50 ευρώ μία φορά και αυτό παρά την κατάθεση πολλών χιλιάδων ευρώ. Παίζετε μόνο μέχρι ένα ευρώ το πολύ. Σπάνια μπαίνεις σε παιχνίδια μπόνους, αν όχι καθόλου.

Πώς είναι δυνατόν να χάνεις;

Μερικές φορές πρέπει να κερδίσεις αυτό που δεν κάνεις.

Αυτό το φόρουμ εδώ είναι εξίσου ψεύτικο με αυτό το βρόμικο καζίνο.

Δεν θέλεις να βοηθήσεις.

Δημοσίευση από ZockerMH1102 Έγινε επεξεργασία από Jaro
Αιτία: Καταχρηστική γλώσσα
Αυτόματη μετάφραση:
ZockerMH1102
πριν από 11 μήνες

Hello there.

What makes you think this forum is filthy, please? May I remind you that you are free to post your experiences here? You are, despite your offensive attitude.

Furthermore, as the saying goes: In the long term, casinos always win. It's due to something called house edge it house cut. When it comes to slots, it is more about the RTP and volatility.

Maybe you could browse Casino Guru guide section to get better oriented:

https://de.casino.guru/wie-automaten-spiele-funktionieren-mathematik#automaten-spiele-auszahlungsraten-volatitit%C3%A4t-unterschiede

I honestly wish you better luck next time.

Δημοσίευση από ZockerMH1102 Κρύφτηκε από Radka
Αιτία: Καταχρηστική γλώσσα
πριν από 11 μήνες

Και πάλι, θα ήθελα να αναφέρω ξανά ότι δεν θέλετε να βοηθήσετε κάποιον, επειδή είστε απλώς τέτοιοι εγκληματίες.

Ο λογαριασμός μου έχει πλέον αποκλειστεί σε αυτό το καζίνο.


Δεν μπορείς να κάνεις τίποτα άλλο από το να διαστρεβλώσεις τα γεγονότα!

Η συνεργασία μου άφησε πολλά περιθώρια.


Ευχαριστώ για τίποτα!

Αυτόματη μετάφραση:
ZockerMH1102
πριν από 11 μήνες

Hey There!


Casino Guru as whole is independent to casinos, Our ratings are not for sale and that's why they are not influenced by anything other than the best judgement, knowledge and analytical skills of our casino review team. Our aim is to provide a comprehensive assessment that takes into account a variety of factors. You also have complaint open about the casino that has not been resolved yet, so what do you mean by claiming that we don't wat to help you? Complaint team is taking care of that as we speak.

πριν από 10 μήνες

Δεν με υποστηρίζεις από την αρχή. Έχω γράψει αρκετές φορές ότι το καζίνο δεν αντιδρά και μου στέλνει όλες τις επισκοπήσεις, οι οποίες μπορούν να χρησιμοποιηθούν για να αποδειχθεί ότι γίνονται πολύ λίγα κέρδη σε σύγκριση με τις καταθέσεις. Σε αυτό το καζίνο δεν κερδίζετε απολύτως τίποτα και αυτό με καταθέσεις πολλών χιλιάδων ευρώ. Η απώλεια και η ατυχία είναι ένα πράγμα, το να μην κερδίσεις τίποτα είναι άλλο.

Αντίθετα, έρχεστε με έλλειψη συνεργασίας από μέρους μου.


Πώς θα ήταν αν ρωτούσατε το καζίνο γιατί δεν μου έστειλαν τα έγγραφα.

Αντίθετα, έρχεσαι σε μένα με το πρώτο email από το καζίνο που έχει γραφτεί εδώ και εβδομάδες, το οποίο, παρεμπιπτόντως, έχει ακόμα έναν σύνδεσμο όπου μπορώ να δω τις καταθέσεις μου μόνος μου.


Μεγάλη βοήθεια.


Ο λογαριασμός μου έχει πλέον κλείσει για αυτό....


Ζητήστε τη βοήθειά σας. Δεν περίμενα τίποτα από την αρχή και επιβεβαιώθηκε.

Αυτόματη μετάφραση:
ZockerMH1102
πριν από 10 μήνες

Well,

the only thing I see is you being impolite and rude almost all the time even here on the forum. Despite that, we took the time to support you. From my perspective, you are the one ignoring our request for cooperation. If you only sent the email requesting your gaming history to the complaint handler as you were asked, it would be quite smoother:

Quoting from your complaint:

"You mentioned that you have sent emails requesting your game history but have not received any response. Please provide me with copies of those emails. I simply require proof that you have indeed made a request to the casino and that it has been completely ignored.

However, I must express my disagreement regarding your claim that you lost your money due to our recommendations. Despite your dissatisfaction with the RTP of this casino, you continue to deposit funds in an attempt to validate your viewpoint. If you have repeatedly ignored my requests to forward any relevant communication, please advise on how you wish to proceed with this case. Cooperation between players and casinos is essential for us to investigate any issues. Thus far, you have solely accused us of being responsible for the low RTP, MiFinity's inability to verify your account, and delays in direct transfers. Instead of providing me with the necessary communication (even though I am aware that the casino did not reply), you have accused us of being unhelpful, posted a negative review on Trustpilot while we were in the midst of addressing your complaint, and even threatened legal action and police involvement.

This will be my final attempt to obtain the emails you sent. I appreciate your understanding that we can only assist players who are willing to cooperate with us."

I truly have nothing else to add. If you didn't expect anything, it's really fair to post a bad review on Trustpilot. Very fair, very brave. 🙂

I wish you a fair day.


πριν από 10 μήνες

Προώθησα το τελευταίο email με το αίτημα να μου στείλετε τα έγγραφα σε εσάς. Υπήρχε και η απάντηση από το καζίνο, όπου καταχωρήθηκε μόνο ένας σύνδεσμος που οδηγεί στις καταθέσεις μου.

Δεν έχω λάβει ούτε λίστα με όλες τις απώλειες ούτε τα κέρδη. Επιπλέον, τα ζητούμενα αποτελέσματα παιχνιδιού των κουλοχέρηδων δεν ήταν προσβάσιμα σε εμένα.

Έγραψα στην υποστήριξη συνομιλίας πολλές φορές και ζήτησα τα πάντα.

Σας είπα ότι μερικές φορές αντιδρά και ξαφνικά δεν ακούγεται τίποτα περισσότερο από αυτόν.

Δεν μπορώ πλέον να στέλνω email γιατί δεν τα έχω πια.


Δεν καταλαβαίνω τι κάνεις.

Ήθελα απλώς το καζίνο να έχει μια πλήρη λίστα σύγκρισης όλων των καταθέσεων, των κερδών, των ζημιών και των αποτελεσμάτων του παιχνιδιού για να ελέγξω πώς δεν είχα καθόλου κέρδη όταν ξόδεψα αρκετές χιλιάδες ευρώ.

Και αυτό είναι το email που λάβατε.


Μου είπες ότι το χρειάζομαι για να ελέγξει κανείς αν η φήμη είναι σωστή, για παράδειγμα.


Πες μου το εξής: Είναι δυνατόν να κάνεις ζημιές μόνο για ένα μήνα χωρίς καν να βγάζεις μικρά κέρδη;

Έχω παίξει κουλοχέρηδες Play n Go πολύ και είχα μόνο deadspun εκεί για εβδομάδες.

Δεν μπορεί να είναι απλώς κακή τύχη.

Δεν παίζω ποτέ με μέγιστο ποντάρισμα 1 ευρώ, έχω αμέτρητες περιστροφές και δεν κερδίζω τίποτα;

Μιλάμε για 1900 Ευρώ Verkusten σε 2 μέρες, όπου παρά το 0,20 ή το 0,40 μέχρι το 1,00 Ευρώ το πολύ δεν υπήρχε γύρος μπόνους ή δεν κέρδισες καν περισσότερα από 20 Ευρώ;


Και γίνομαι αγενής μόνο αν θέλεις να με ξεφορτωθείς.

Ακριβώς το ίδιο κάνει το καζίνο και εν μέρει και εσείς.


Ο ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟΣ ΜΟΥ ΑΠΛΑ ΔΙΑΓΡΑΦΗΚΕ, ΔΕΝ ΥΠΗΡΧΕ ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΟ, ΤΙΠΟΤΑ.

ΚΑΙ ΣΟΥ ΕΓΡΑΨΑ ΑΥΤΟ ΚΑΙ ΔΕΝ ΔΡΑΣΕΙΣ ΚΑΝ!


Τι πρέπει να κάνω από το να σας ζητήσω να έρθετε σε επαφή με το καζίνο και να ρωτήσετε γιατί δεν μου έστειλαν την απόδειξη.




Έγινε επεξεργασία από τον συντάκτη πριν από 10 μήνες
Αυτόματη μετάφραση:
ZockerMH1102
πριν από 10 μήνες

Fine. Now we're moving forward. Thanks for passing the email.

I want you to understand why it is so important: Just imagine the complaint handler reaches out to the casino representative claiming you have asked for the gaming history in the past. The casino says: There has been no such claim. What would we supposed to do? Ask them to provide proof you have never tried to ask? That would be nonsense. Instead, we need you to prove you actually have asked first just to skip a possible issue.

I hope it is clearer now.



1 2 34

Γίνετε μέλος της κοινότητας

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.

Εγγραφή
flash-message-news
Νέα Casino Guru News – Ακολουθήστε καθημερινά νέα από τον κλάδο των τυχερών παιχνιδιών
CandyBlitzBombs_flash_alt
Το Free Slot Tournament με έπαθλο 1000€ είναι LIVE!
Ακολουθήστε μας στα κοινωνικά μέσα – Καθημερινές δημοσιεύσεις, μπόνους χωρίς κατάθεση, νέοι κουλοχέρηδες, και πολλά ακόμη
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, νέους κουλοχέρηδες και άλλα νέα