Σας ευχαριστώ πολύ που κλείσατε την καταγγελία γιατί δεν έχω αρκετά στοιχεία.
Συμβουλεύω όλους να αποφύγουν αυτό το φόρουμ.
Με το αίτημά μου μπορείτε να δείτε ξεκάθαρα ότι αυτό το φόρουμ λειτουργεί μαζί με τα καζίνο
Thank you very much for closing the complaint because I don't have enough evidence.
I advise everyone to avoid this forum.
With my request you can clearly see that this forum works together with the casinos
Herzlichen Dank, dass die Beschwerde geschlossen wurde, weil ich nicht genügend Beweise habe.
Ich rate jedem, dieses Forum zu meiden.
Mit meinem Anliegen kann man klar erkennen, dass dieses Forum mit den Casinos zusammen arbeitet
Αυτό είναι σωστό, αλλά δεν αφήνω τα χρήματά μου μαζί τους, το Casino Kipris είναι στη μαγκόσα
Θα είμαι εκεί πολύ σύντομα με ποιανού τα χρήματα ασχολούνται;
θα καταλάβουν.
That's right But I don't leave my money with them,Casino Kipris is in magosa
I'll be there very soon whose money are they dealing with?
they will understand.
Det stämmer Men jag lämnar inte mina pengar hos dem,Casino Kipris är i magosa
Jag är där väldigt snart vems pengar har de att göra med?
de kommer att förstå.
Πρόστιμο. Τώρα προχωράμε. Ευχαριστώ που περάσατε το email.
Θέλω να καταλάβετε γιατί είναι τόσο σημαντικό: Απλώς φανταστείτε ότι ο υπεύθυνος χειρισμού παραπόνων επικοινωνεί με τον εκπρόσωπο του καζίνο ισχυριζόμενος ότι έχετε ζητήσει το ιστορικό τυχερών παιχνιδιών στο παρελθόν. Το καζίνο λέει: Δεν υπήρξε τέτοιος ισχυρισμός. Τι θα έπρεπε να κάνουμε; Ζητήστε τους να παρέχουν αποδείξεις που δεν έχετε προσπαθήσει ποτέ να ρωτήσετε; Αυτό θα ήταν ανοησία. Αντίθετα, χρειαζόμαστε να αποδείξετε ότι όντως έχετε ζητήσει πρώτα απλώς να παραλείψετε ένα πιθανό ζήτημα.
Ελπίζω να είναι πιο ξεκάθαρο τώρα.
Fine. Now we're moving forward. Thanks for passing the email.
I want you to understand why it is so important: Just imagine the complaint handler reaches out to the casino representative claiming you have asked for the gaming history in the past. The casino says: There has been no such claim. What would we supposed to do? Ask them to provide proof you have never tried to ask? That would be nonsense. Instead, we need you to prove you actually have asked first just to skip a possible issue.
I hope it is clearer now.
Διαβάστε την τελευταία ανάρτηση της Radka. Μια μέρα αργότερα έκλεισαν την καταγγελία μου για το Lemon Casino.
Μπορείτε να δείτε πώς αυτό το βρώμικο κλαμπ είναι σε συμφωνία με τα καζίνο εδώ.
Γράφεις μια ανάρτηση εδώ λέγοντας ευχαριστώ και μετά αυτοί οι εγκληματίες κλείνουν αμέσως την καταγγελία. Έχω την πλήρη συζήτηση σε φωτογραφίες. Και τώρα παίρνω έναν δικηγόρο για να ασχοληθεί με αυτό το υποκριτικό καζίνο απάτης.
ΣΕ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΑΠΩΛΕΙΩΝ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΜΗΝΥΣΕΤΕ ΚΑΙ ΣΕ ΑΥΤΟ ΤΟ ΨΕΜΑΤΙΚΟ ΦΟΡΟΥΜ!
ΔΕΝ ΚΑΝΟΥΝ ΤΙΠΟΤΑ ΓΙΑ ΣΕΝΑ. ΠΑΙΡΝΟΥΝ ΠΡΟΜΗΘΕΙΕΣ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΕΓΚΛΗΜΑΤΙΚΕΣ ΚΑΖΙΝΟ. ΣΤΟΙΧΗΜΑ ΣΕ ΑΥΤΟ.
Μόλις σκεφτείτε τα ένδικα μέσα, γίνονται αγενείς και περιστρέφουν τα πράγματα όπως χρειάζονται. Μετά ακολουθεί η απαγόρευση του φόρουμ!
Ήθελα να αφαιρέσω την κριτική μου στο Trustpilot και σε άλλες πύλες σχετικά με το Casinoguru.
Τώρα θα τα βελτιώσω με τα βραβεία από εδώ.
Επιπλέον, θα συνεργαστώ με τη γερμανική τηλεόραση και θα ξεκαθαρίσω αυτήν την απάτη εδώ.
Θέλεις πόλεμο, το καταλαβαίνεις!
Read Radka's last post. A day later they closed my complaint about Lemon Casino.
You can see how this filthy club is in league with the casinos here.
You write a post here saying thank you and then these criminals immediately close the complaint. I have the complete conversation in photos. And now I'm getting a lawyer to deal with this hypocritical fraud casino.
IN CASE OF LOSSES YOU SHOULD ALSO SUE THIS LYING FORUM!
THEY DO NOT DO ANYTHING FOR YOU. THEY GET COMMISSIONS FROM THE CASINO CRIMINALS. I BET ON IT.
As soon as you consider legal remedies, they get rude and spin things around as they need to. Then the forum ban follows!
I wanted to remove my review on Trustpilot and other portals about Casinoguru.
Now I will improve these with the awards from here.
Furthermore, I will work with German television and clear up this fraud here.
You want war, you get it!
Lest euch Radkas letzten Post durch. Nen Tag später schließt man meine Beschwerde über das Lemon Casino.
Da sieht man wie dieser Drecksverein hier mit den Casinos unter einer Decke hängt.
Da schreibt man noch nen Beitrag hier, wo man sich bedankt und dann schließen diese Verbrecher umgehend die Beschwerde. Ich habe die komplette Konversation auf Fotos. Und nun sehe ich zu, dass sich ein Rechtsanwalt mit diesem scheinheiligen Betrügercasino auseinander setzt.
BEI VERLUSTEN SOLLTET IHR EBENFALLS DIESES LÜGENFORUM VERKLAGEN!
DIE MACHEN NÄMLICH ÜBERHAUPT NICHTS FÜR EUCH. DIE BEKOMMEN PROVISIONEN VON DEN CASINOVERBRECHERN. DA WETTE ICH DRAUF.
Sobald man Rechtsmittel in Betracht zieht, werden die hier unfreundlich und drehen sich alles so zu Recht, wie sie es brauchen. Dann folgt der Forenbann!
Meine Bewertung auf Trustpilot und auf anderen Portalen über Casinoguru wollte ich entfernen.
Nun werde ich diese mit den Auszeichnungen von hier verbessern.
Desweiteren werde ich mit dem deutschen Fernsehen zusammen arbeiten und diesen Betrug hier aufklären.
Ihr wollt Krieg, den bekommt ihr!
Σας ευχαριστώ πολύ που κλείσατε την καταγγελία γιατί δεν έχω αρκετά στοιχεία.
Συμβουλεύω όλους να αποφύγουν αυτό το φόρουμ.
Με το αίτημά μου μπορείτε να δείτε ξεκάθαρα ότι αυτό το φόρουμ λειτουργεί μαζί με τα καζίνο
Thank you very much for closing the complaint because I don't have enough evidence.
I advise everyone to avoid this forum.
With my request you can clearly see that this forum works together with the casinos
Herzlichen Dank, dass die Beschwerde geschlossen wurde, weil ich nicht genügend Beweise habe.
Ich rate jedem, dieses Forum zu meiden.
Mit meinem Anliegen kann man klar erkennen, dass dieses Forum mit den Casinos zusammen arbeitet
Δεν πιστεύω ότι έχει σημασία για σένα, αλλά έχει σημασία για μένα. Αυτό το φόρουμ δεν συνεργάζεται με τα καζίνο. Ξέρετε πόσοι διαχειριστές υπάρχουν; Πόσα άτομα κατηγορείτε για κάποια απάτη; Τεχνικά είμαι μόνο εγώ. Για αρκετό καιρό ήμουν ο μόνος διαχειριστής/συντονιστής που υποστήριξε το φόρουμ, ο δεύτερος είναι ακόμα ο Daniel, ο οποίος φροντίζει για άλλες πτυχές της κοινοτικής εργασίας. Έτσι, ως επί το πλείστον αγνοούσε το φόρουμ.
Οι δύο τελευταίοι τύποι είναι εκπαιδευόμενοι - είναι εκτός θέματος.
Ακούστε με καλά όταν λέω ότι δεν εργάζομαι για κανένα καζίνο. Φροντίζω το φόρουμ.
Πιστεύω ότι εξήγησα γιατί το email ήταν τόσο σημαντικό. Αλλά δεν έχει σημασία τώρα. Επειδή δεν μπορείτε να κρατήσετε τα νεύρα σας - αποδεικνύεται πολλές φορές ακόμη και εδώ στο φόρουμ, δεν έχουμε καμία υποχρέωση να αφήσουμε κανέναν να μας κακοποιήσει. Αντίθετα, συνήθως επενδύουμε χρόνο και χρήμα - (ναι, τα χρήματα - τα παράπονα είναι δωρεάν για τους παίκτες να υποβάλλουν, αλλά το ανθρώπινο δυναμικό πίσω από αυτά χρειάζεται τους μισθούς τους) σε όσους είναι ικανοί για κανονική συνεργασία.
Μας έχετε δώσει σε όλους στο Casino Guru "πολλά ονόματα", αυτό είναι απαράδεκτο. Ναι, το πιο πιθανό είναι να σας απαγορέψουν. Δεν μας έδωσες άλλη επιλογή.
Προσοχή, δεν ήμουν καλά, οπότε πήρα τρεις μέρες άδεια, συγγνώμη για την καθυστερημένη απάντησή μου.
I don't believe it matters to you, but it does matter to me. This forum does not cooperate with casinos. Do you know how many admins are there? How many people are you accusing of some fraud? It's technically just me. For quite a long time I was the only admin/moderator supporting the forum, the second one is still Daniel, who takes care of other aspects of community work. Thus he was mostly unaware of the forum.
The latest two guys are trainees - they are out of this question.
Hear me well when I say I do not work for any casino. I take care of the forum.
I believe I explained why the email was so important. But it does not matter now. Because you can't keep your nerves - proven several times even here on the forum as well, we have no obligation to let anybody abuse us. Instead, we usually invest the time and money - (yes the money - complaints are free for players to submit, but the manpower behind those needs their wages) to those who are capable of normal cooperation.
You've given us all in Casino Guru "many names", that's intolerable. Yes, you are most likely to be banned. You gave us no other option.
Kindly mind I was not well, so I took three days off, I'm sorry for my late reply.
Το καζίνο Lemon είναι ψεύτικο μην πληρώσετε εδώ τίποτα
Lemon casino is fake dont pay here nothing
Ξέρω ότι δεν θα σας αρέσει, αλλά το καζίνο είναι μάλλον αληθινό. απλά τα παιχνίδια δεν αποδίδουν όπως περιμένατε, χμ;
Μπορείς να εξηγήσεις ποια παιχνίδια έπαιξες και με ποιο RTP; Έχει μεγάλη σημασία όταν πρόκειται για την αναλογία πληρωμών.🤔
I know you're not going to like it, but the casino is probably real; just the games don't pay out the way you expected, hm?
Can you perhaps explain which games you played and with what RTP? It matters a lot when it comes to the payout ratio.🤔
Νομίζω ότι αν έχεις τέτοια υποψία, το καλύτερο θα ήταν να έχεις κάποια απόδειξη, γιατί χωρίς αυτό είναι απλώς μια κατηγορία που δεν υποστηρίζεται με τίποτα και θα μπορούσε να πει ο καθένας τέτοια πράγματα. Γνωρίζετε επίσης ότι μπορείτε να υποβάλετε καταγγελία σε εμάς εάν πιστεύετε ότι κάτι δεν πάει καλά και επομένως να αποδείξετε ότι έχετε δίκιο. Χωρίς αυτό, νομίζω ότι είναι απλώς μια κραυγή στο σκοτάδι αν χάσεις.
I think that if you have such a suspicion, it would be best to have some proof of it, because without that it is just an accusation that is not supported by anything and anyone could say such things. You also know that you can file a complaint with us if you think something is wrong and therefore prove that you are right. Without that, I think it's just a shout in the dark if you lose.
ΚΙΝΔΥΝΟΣ!!!!
ΟΙ ΝΙΚΗΣ ΔΕΝ ΘΑ ΠΛΗΡΩΘΟΥΝ
ΚΕΡΔΙΣΑ 3000€ ΔΕΝ ΠΛΗΡΩΘΗΚΑΝ ΧΡΗΜΑΤΑ ΚΑΙ Ο ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟΣ ΠΑΙΚΤΗ ΜΟΥ ΑΠΛΑ ΜΠΛΟΚΗΘΗΚΕ
ΤΑ ΓΡΑΜΜΕΝΑ EMAIL ΑΝΑΠΑΛΛΗΘΗΚΑΝ ΜΕΧΡΙ ΤΕΛΙΚΑ ΔΕΝ ΥΠΗΡΞΕ ΑΠΑΝΤΗΣΗ
Ο ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟΣ ΠΛΗΡΩΣΕ ΑΠΟΚΛΕΙΣΘΗΚΕ
ΜΕΙΝΕΤΕ ΜΑΚΡΙΑ ΑΠΟ ΑΥΤΟ ΤΟ ΚΑΖΙΝΟ
DANGER !!!!
WINS WILL NOT BE PAID
I WON 3000€ MONEY WAS NOT PAID AND MY PLAYER ACCOUNT WAS SIMPLY BLOCKED
EMAILS WRITTEN WERE KEPT DEFERRED UNTIL FINALLY THERE WAS NO REPLY
MONEY GONE ACCOUNT BLOCKED
STAY AWAY FROM THIS CASINO
ACHTUNG !!!!
GEWINNE WERDEN NICHT AUSGEZAHLT
HABE 3000€ GEWONNEN GELD WURDE NICHT AUSGEZAHLT UND MEIN SPIELER KONTO EINFACH GESPERRT
EMAILS GESCHRIEBEN WURDE IMMER WIEDER VERTRÖSTET BIS SCHLIESLICH KEINE ANTWORT MEHR KAMM
GELD WEG KONTO GESPERRT
LASST DIE FINGER VON DIESEN CASINO
ΓΕΙΑ ΣΑΣ!!!
Θα μπορούσατε να εξηγήσετε τι συνέβη; Απλώς σκεφτείτε πώς ακούγεται η ανάρτησή σας χωρίς συγκεκριμένες πληροφορίες που να καλύπτουν το πλαίσιο.
Ξέρετε ίσως γιατί μπλοκαρίστηκε ο λογαριασμός σας; Κάποιο είδος διαδικασίας επαλήθευσης ή έρευνας;
Ενημερώστε μας, παρακαλώ.
HELLO!!!
Could you instead explain what happened? Just think about how your post sounds without any concrete information to cover the context.
Do you perhaps know why your account was blocked? Any kind of verification or investigation process?
Let us know, please.
ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΣΑ ΕΝΑ ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟ ΚΑΙ ΤΟΝ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΗΣΑ ΤΟΤΕ ΕΙΧΑ ΚΛΕΙΣΤΟ ΤΟΝ ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟ ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΕΙΧΑ ΠΛΕΟΝ ΠΡΟΣΒΑΣΗ ΣΤΗ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΤΟ EMAIL ΜΟΥ Ο ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟΣ ΕΙΝΑΙ ΚΛΕΙΣΤΟΣ
ΜΕΤΑ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΣΑ ΚΑΙ ΕΠΑΛΗΘΕΥΣΑ ΕΝΑ ΝΕΟ ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟ ΚΑΙ ΕΠΑΙΞΑ ΚΑΙ ΚΕΡΔΙΣΑ ΤΟΤΕ ΗΘΕΛΑ ΝΑ ΑΝΑΛΗΨΩ ΤΑ ΧΡΗΜΑΤΑ ΚΑΙ Ο ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟΣ ΜΟΥ ΜΠΛΟΚΗΘΗΚΕ
I CREATED AN ACCOUNT AND USED IT THEN I HAD THE ACCOUNT CLOSED BECAUSE I NO LONGER HAD ACCESS TO MY EMAIL ADDRESS THE ACCOUNT WAS CLOSED
THEN I CREATE AND VERIFIED A NEW ACCOUNT AND PLAYED AND WIN THEN I WANTED TO WITHDRAW THE MONEY AND MY ACCOUNT WAS BLOCKED
ICH HATTE EIN KONTO ERSTELLT UND ES AUCH BENUTZT DANN HABE ICH DAS KONTO SCHLIEßEN LASSEN WEIL ICH KEINEN ZUGRIF AUF MEINE EMAIL ADRESSE MEHR HATTE DAS KONTO WURDE GESCHLOSSEN
DANN HABE ICH EIN NEUES KONTO ERSTELLT UND VERFICIERT UND GESPIELT UND GEWONNEN DANN WOLLTE ICH DAS GELD AUSZAHLEN LASSEN UND MEIN KONTO WURDE GESPERRT
Σου έδωσαν λόγο να το μπλοκάρεις; Γενικά τα διαδικτυακά καζίνο διστάζουν να σας αφήσουν να ανοίξετε ξανά έναν λογαριασμό μόλις κλείσετε, ακόμα κι αν εγγραφείτε με μια νέα διεύθυνση email και ακόμη και έναν αριθμό τηλεφώνου, έχετε αυτό υπόψη σας γιατί μόλις πάτε να κάνετε ανάληψη θα επισημαίνονται στο σύστημά τους μέσω διεύθυνσης IP ή μεθόδου κατάθεσης και ανάληψης, ακόμη και ID KYC. Θα έπρεπε να τους είχατε ρωτήσει σε ζωντανή συνομιλία ή email εάν μπορούσατε να ανοίξετε έναν νέο λογαριασμό και να δείτε ποια ήταν η απάντησή τους. Η συμβουλή μου είναι να λάβετε ένα μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου ή ζωντανή συνομιλία σχετικά με τον λόγο για τον οποίο έχετε αποκλειστεί από το να κάνετε ανάληψη και εάν θέλετε να το προχωρήσετε περαιτέρω, δημοσιεύστε το παράπονό σας εδώ. Αυτή είναι η γνώμη μου, αφού έχω δει πολλές περιπτώσεις να συμβαίνει αυτό εδώ. Ας δούμε τι σκέφτεται η ομάδα του Casino Guru όταν απαντήσει τη Δευτέρα
Did they give you a reason for blocking it? Generally online casinos are reluctant to let you reopen an account once you have closed one, even if you got by signing up with a new email address and even phone number, please bare that in mind because as soon as you go to make a withdrawal it will be flagged up on their system by ip address or deposit and withdrawal method and even ID KYC. You should have asked them on live chat or email if you could open a new account and see what their response was. My advise is get an email or live chat transcript as to the reason why you have been blocked from making a withdrawal and if you want to take it further post your complaint here. This is just my opinion having seen many cases of this happening on here. Let's see what the Casino Guru team think when they reply on Monday
ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΣΑ ΕΝΑ ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟ ΚΑΙ ΤΟΝ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΗΣΑ ΤΟΤΕ ΕΙΧΑ ΚΛΕΙΣΤΟ ΤΟΝ ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟ ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΕΙΧΑ ΠΛΕΟΝ ΠΡΟΣΒΑΣΗ ΣΤΗ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΤΟ EMAIL ΜΟΥ Ο ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟΣ ΕΙΝΑΙ ΚΛΕΙΣΤΟΣ
ΜΕΤΑ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΣΑ ΚΑΙ ΕΠΑΛΗΘΕΥΣΑ ΕΝΑ ΝΕΟ ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟ ΚΑΙ ΕΠΑΙΞΑ ΚΑΙ ΚΕΡΔΙΣΑ ΤΟΤΕ ΗΘΕΛΑ ΝΑ ΑΝΑΛΗΨΩ ΤΑ ΧΡΗΜΑΤΑ ΚΑΙ Ο ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟΣ ΜΟΥ ΜΠΛΟΚΗΘΗΚΕ
I CREATED AN ACCOUNT AND USED IT THEN I HAD THE ACCOUNT CLOSED BECAUSE I NO LONGER HAD ACCESS TO MY EMAIL ADDRESS THE ACCOUNT WAS CLOSED
THEN I CREATE AND VERIFIED A NEW ACCOUNT AND PLAYED AND WIN THEN I WANTED TO WITHDRAW THE MONEY AND MY ACCOUNT WAS BLOCKED
ICH HATTE EIN KONTO ERSTELLT UND ES AUCH BENUTZT DANN HABE ICH DAS KONTO SCHLIEßEN LASSEN WEIL ICH KEINEN ZUGRIF AUF MEINE EMAIL ADRESSE MEHR HATTE DAS KONTO WURDE GESCHLOSSEN
DANN HABE ICH EIN NEUES KONTO ERSTELLT UND VERFICIERT UND GESPIELT UND GEWONNEN DANN WOLLTE ICH DAS GELD AUSZAHLEN LASSEN UND MEIN KONTO WURDE GESPERRT
Δεν νομίζω ότι ήταν η καλύτερη ιδέα, γιατί υποθέτω ότι ο λόγος για τον οποίο έκλεισε ο επόμενος λογαριασμός σας θα είναι πολλαπλοί λογαριασμοί, κάτι που αποτελεί παραβίαση των κανόνων του καζίνο.
Ωστόσο, προσπαθήσατε να επικοινωνήσετε με την υποστήριξη ότι δεν έχετε πρόσβαση στην παλιά σας διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου και εάν υπάρχει κάτι που μπορεί να γίνει για αυτό; Όποτε θέλετε να ανοίξετε έναν νέο λογαριασμό καζίνο και ξέρετε ότι έχετε ήδη παίξει εκεί, θα επικοινωνούσα με την ομάδα υποστήριξης γιατί τότε προκύπτουν καταστάσεις όπως αυτή.
Επιπλέον, τι σας είπε το καζίνο όταν μπλόκαρε τον λογαριασμό σας και ποιος ήταν ο λόγος;
I don't think it was the best idea, because I assume that the reason why your next account was closed will be multiple accounts, which is a violation of the casino rules.
However, did you try to contact support that you don't have access to your old email address and if there is anything that can be done about it ? Whenever you want to open a new casino account and you know that you have already played there, I would check with the support team because then situations like this arise.
Moreover, what did the casino say to you when they blocked your account and what was their reason ?
Ο λόγος ήταν ότι άνοιξα δεύτερο λογαριασμό
Δεν το καταλαβαίνω, αλλά τον πρώτο τον έκλεισα πριν ανοίξω τον δεύτερο λογαριασμό
Έγραψα επίσης ότι δεν έχω πλέον πρόσβαση στη διεύθυνση email μου και θα ήθελα να κλείσω τον λογαριασμό και να ανοίξω έναν νέο με διαφορετικό
Ρώτησα επίσης εκ των προτέρων αν μπορούσα να αλλάξω τη διεύθυνση email και μου είπαν ότι δεν μπορούσα και ότι έπρεπε να κλείσω τον λογαριασμό και μετά να ανοίξω έναν νέο με νέο email
The reason was that I opened a second account
I don't understand that, but I closed the first one before I opened the second account
I also wrote that I no longer have access to my email address and would like to close the account and open a new one with a different one
I also asked beforehand if I could change the email address and was told that I couldn't and that I had to close the account and then open a new one with a new email
Der Grund war das ich ein zweites Konto eröffnet habe
Das verstehe ich aber nicht ich habe befor ich das 2 Konto eröffnet habe das 1 erst geschlossen
Ich habe auch geschrieben dass ich kein Zugriff auf meine Email Adresse mehr habe und das Konto schließen möchte und ein neues mit einer anderen eröffnen möchte
Ich habe auch vorher gefragt ob ich die Email Adresse ändern kann wurde mir das es nicht geht und gesagt das ich das Konto schließen muss und dann ein neues mit neuer Email eröffnen soll
Έχετε το email από το καζίνο που δηλώνει ότι θα μπορούσατε να κλείσετε έναν λογαριασμό επειδή δεν έχετε πρόσβαση στο email και μετά χάρηκαν να ανοίξετε έναν νέο. Αυτό θα βοηθούσε την περίπτωσή σας
Do you have the email from the casino stating that you could close one account because you hah no access to email and then they were happy for you to open a new one. That would help your case
Δεν πειράζει, έχω δοκιμάσει τα πάντα και πλέον έχω συμβιβαστεί να μην πάρω ποτέ τα χρήματα
Έσβησα όλα τα email και δεν θέλω να ασχοληθώ άλλο με αυτά
ΘΕΛΩ ΑΠΛΑ ΝΑ ΠΡΟΕΙΔΟΠΟΙΗΣΩ ΤΟΥΣ ΑΛΛΟΥΣ ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ ΟΤΙ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΣΥΜΒΕΙ ΚΑΤΙ ΤΕΤΟΙΟ
It doesn't matter, I've tried everything and have now come to terms with never getting the money
I deleted all of the emails and don't want to deal with them anymore
I JUST WANT TO WARN OTHER PEOPLE THAT SOMETHING LIKE THIS CAN HAPPEN
Ist egal ich habe schon alles versuch und mich mittlerweile damit arangiert das geld nie zu bekommen
Die Email habe ich alle gelöscht ich will mich auch gar nicht mehr damit beschäftigen
ICH WILL NUR ANDERE LEUTE WARNEN DAS SO ETWAS PASSIEREN KANN
Ο λόγος ήταν ότι άνοιξα δεύτερο λογαριασμό
Δεν το καταλαβαίνω, αλλά τον πρώτο τον έκλεισα πριν ανοίξω τον δεύτερο λογαριασμό
Έγραψα επίσης ότι δεν έχω πλέον πρόσβαση στη διεύθυνση email μου και θα ήθελα να κλείσω τον λογαριασμό και να ανοίξω έναν νέο με διαφορετικό
Ρώτησα επίσης εκ των προτέρων αν μπορούσα να αλλάξω τη διεύθυνση email και μου είπαν ότι δεν μπορούσα και ότι έπρεπε να κλείσω τον λογαριασμό και μετά να ανοίξω έναν νέο με νέο email
The reason was that I opened a second account
I don't understand that, but I closed the first one before I opened the second account
I also wrote that I no longer have access to my email address and would like to close the account and open a new one with a different one
I also asked beforehand if I could change the email address and was told that I couldn't and that I had to close the account and then open a new one with a new email
Der Grund war das ich ein zweites Konto eröffnet habe
Das verstehe ich aber nicht ich habe befor ich das 2 Konto eröffnet habe das 1 erst geschlossen
Ich habe auch geschrieben dass ich kein Zugriff auf meine Email Adresse mehr habe und das Konto schließen möchte und ein neues mit einer anderen eröffnen möchte
Ich habe auch vorher gefragt ob ich die Email Adresse ändern kann wurde mir das es nicht geht und gesagt das ich das Konto schließen muss und dann ein neues mit neuer Email eröffnen soll
Γειά σου. Θα ήταν πραγματικά πολύ καλό να κρατήσετε τα μηνύματα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου από την υποστήριξη ή ορισμένα στιγμιότυπα οθόνης, τουλάχιστον, σε περίπτωση που θα μπορούσε να συμβεί κάποιο πρόβλημα, όπως το δικό σας. Διαφορετικά, δεν έχετε καμία απόδειξη και, δυστυχώς, παραβιάζετε τους όρους του καζίνο, έχοντας πολλαπλούς λογαριασμούς. Έχετε σκεφτεί ποτέ να υποβάλετε μια καταγγελία κατά του καζίνο ή πιστεύετε ότι αυτό δεν θα βοηθήσει στην επίλυση της υπόθεσής σας;
Hello. It would be actually really good to keep the emails from the support, or some screenshots, at least, just in case some issue, like yours, could happen. Otherwise you have no prove and you are, unfortunately, violating the terms of the casino, by having a multiple accounts. Have you ever considered submitting a complaint against the casino, or do you feel that won't help solving your case?
Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.
Δωρεάν επαγγελματικά εκπαιδευτικά μαθήματα για υπαλλήλους online καζίνο, με στόχο τις καλύτερες πρακτικές του κλάδου, τη βελτίωση της εμπειρίας των παικτών, και τη δίκαιη προσέγγιση στα τυχερά παιχνίδια.
Μια πρωτοβουλία που ξεκινήσαμε με στόχο τη δημιουργία ενός συστήματος καθολικού αυτο-αποκλεισμού, που θα επιτρέπει στους ευάλωτους παίκτες να μπλοκάρουν την πρόσβασή τους σε όλες τις ευκαιρίες online τυχερών παιχνιδιών.
Μια πλατφόρμα που έχει δημιουργηθεί για να επιδείξει όλες μας τις προσπάθειες που στοχεύουν στην πραγματοποίηση του οράματος ενός πιο ασφαλούς και πιο διαφανούς κλάδου τυχερών παιχνιδιών.
Ένα φιλόδοξο έργο στόχος του οποίου είναι να τιμήσει τις μεγαλύτερες και πιο υπεύθυνες εταιρείες στον κλάδο των online τυχερών παιχνιδιών και να τους αποδώσει την αναγνώριση που αξίζουν.
Η Casino Guru είναι ένας ανεξάρτητος ιστότοπος πληροφοριών σχετικά με online καζίνο και online παιχνίδια καζίνο, ο οποίος δεν ελέγχεται από κανέναν διαχειριστή στοιχηματισμού ή άλλον οργανισμό. Όλες οι αξιολογήσεις και οι οδηγοί μας δημιουργούνται αξιόπιστα, σύμφωνα με τις καλύτερες γνώσεις και την καλύτερη κρίση των μελών της ομάδας των ανεξάρτητων ειδικών μας. Ωστόσο, προορίζονται μόνο για πληροφοριακούς σκοπούς και δεν πρέπει να θεωρούνται νομική συμβουλή. Θα πρέπει πάντα να βεβαιώνεστε ότι πληροίτε όλες τις κανονιστικές απαιτήσεις πριν παίξετε σε οποιοδήποτε καζίνο επιλέξετε.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε:
youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε: youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.