Προσπαθήστε να ελέγξετε το email σας για οποιαδήποτε εξήγηση από το καζίνο. ποιος μπορει να ειναι ο λογος Και ενημερώστε μας αν έχετε.
Try to check your email for any explanation from the casino; what could the reason be? And let us know if you have any.
Προσπαθήστε να έρθετε σε επαφή μαζί τους και θα πρέπει να σας δώσουν κάποιες απαντήσεις. Διαφορετικά, η ομάδα παραπόνων μας θα προσπαθήσει σίγουρα να εμπλακεί και να σας βοηθήσει. Πρέπει να περιμένουν το χρονοδιάγραμμα των 14 ημερών, ωστόσο, όπως πιθανότατα γνωρίζετε ήδη. Ενημερώστε μας για τυχόν αλλαγές, παρακαλώ.
Try to get in touch with them and they should give you some answers. Otherwise, our complaint team will surely try to get involved and help you out. They need to wait for the 14-day timeframe, though, as you probably already know. Keep us informed about any changes, please.
Όταν έφτιαχνα τον λογαριασμό μου, έβαλα (κατά λάθος) το επίθετό μου ως ψευδώνυμό μου (επειδή γράφτηκε nick που για μένα σημαίνει ψευδώνυμο)
Τώρα, προσπαθώ να κάνω ανάληψη 3000$ και το καζίνο στο οποίο παίζω να μου πει ότι το όνομά μου είναι λάθος σε σύγκριση με το αναγνωριστικό μου που εστάλη και αυτό είναι μια παραβίαση των κανόνων τους
Τους είπα ότι αυτό ήταν λάθος και μπορώ να τους στείλω όλα τα έγγραφα που θέλουν να αποδείξουν την ταυτότητά μου και αυτό ήταν λάθος και τώρα τους περιμένω
Παιδιά πιστεύετε ότι πρέπει να είμαι καλά ή όχι;
When I was making my account I’ve (by mistake) put my last name as my nickname (because it was written nick which to me means nickname)
Now, I’m trying to withdraw 3000$ and the casino I’m playing on tell me that my name is wrong compared to my id sent and this is a break of they’re rules
I’ve said to them that this was a mistake and I can send them every documents they want to prove my identity and this was a mistake and now I’m waiting for them
do you guys think I should be fine or not?
Και τι έγραψες ως επίθετο όμως; Επικοινωνήσατε με την υποστήριξη μόλις μάθατε για αυτό το λάθος; Είναι πολύ σημαντικό να το κάνετε και να προσπαθήσετε να διορθώσετε αυτό το είδος λάθους αμέσως.
Ενημερώστε μας πώς το καζίνο προσεγγίζει αυτό το ζήτημα και εάν χρειάζεστε βοήθεια από την ομάδα παραπόνων μας.
Θα περιμένουμε την απάντησή σας εδώ.
And what did you write as your last name, though? Did you contact the support as soon as you found out about this mistake? It is very important to do so and try to fix this kind of mistake straight away.
Please let us know how the casino approaches this issue and if you will need some help from our complaint team.
We'll wait for your reply here.
Μου έστειλαν ένα email για να πουν ότι ήταν εντάξει, αλλά έπρεπε να συνεχίσω το KYC μου ζητώντας μια φωτογραφία μου με την ταυτότητά μου και ένα χαρτί με το όνομα του καζίνο με εικόνα της πιστωτικής μου κάρτας και επίσης ένα έγγραφο επιβεβαίωσης της συναλλαγής στο η πιστωτική μου κάρτα, αλλά η λειτουργία της πιστωτικής μου κάρτας είναι σαν 115$ όταν πήρα 100$ στο καζίνο, γι' αυτό αναρωτιέμαι αν αυτό θα περιπλέξει τη διαδικασία και επίσης η τράπεζά μου απλώς κάνει αντίγραφο κίνησης κάθε 28 του μήνα, ώστε να μπορώ να τα στείλω μόνο εικόνα της συναλλαγής (με όλες τις λεπτομέρειες) όταν ζητούσαν επίσημο έγγραφο
ακόμα περιμένω να απαντήσουν μετά την αποστολή όλων των εγγράφων, αλλά αναρωτιέμαι αν αυτή η επιβεβαίωση πληρωμής θα με δημιουργήσει πρόβλημα
They’ve sent me an email to say it was okay but I needed to continue my KYC asking for a picture of me with my id and a paper with the casino name with picture of my credit card and also a confirmation paper of the transaction on my credit card but the operation on my credit card is like 115$ when I got 100$ on the casino so I wonder if this is gonna complicate the process and also my bank just do statement every 28 of the month so I can only sent them a picture of the transaction (with all details) when they were asking for an official document
still waiting for they’re answer after sending all documentation but I wonder if this payment confirmation is gonna give me trouble
Αυτή είναι στην πραγματικότητα μια τυπική διαδικασία επαλήθευσης. Πρέπει να παρέχετε όλα τα έγγραφα που χρειάζονται στη σωστή μορφή και καλή ποιότητα για να περάσετε τη διαδικασία και να μπορέσετε να λάβετε την ανάληψη.
Επομένως, παρακαλούμε να τους στείλετε όλα τα έγγραφα όποτε είναι δυνατόν και να μας ενημερώσετε για την όλη διαδικασία.
This is actually a standard verification process. You need to provide all the documents needed in the right format and of good quality in order to pass the process and be able to get the withdrawal.
So, please send them all the documents whenever possible and keep us informed about the whole process.
Romi, μην απορρίψεις την αρνητική μου κριτική αυτή τη φορά. Ο λόγος που αναφέρατε ότι απορρίψατε την προηγούμενη κριτική μου με κάνει να πιστεύω ότι δεν την διαβάσατε.
Αυτά τα παιδιά πρέπει να είναι στις τελευταίες θέσεις. Είμαι αντικειμενικός.
Ελπίζω το casino.guru να μην τους ασκεί πίεση για κανένα λόγο.
Πραγματικά αναρωτήθηκα γιατί αυτό το καζίνο έχει "πολύ υψηλό" δείκτη ασφάλειας και βαθμολογία... guess casino.guru είναι αρκετά ανεξάρτητο ώστε να μην αυξάνει τεχνητά την αξιολόγησή του.
Ακόμη και η βαθμολογία 3 αστέρων στο trustpilot είναι "τεχνητή".
Μόλις έμαθα τις μεθόδους τους)
Είμαι βέβαιος ότι στο casino.guru έχουν επίσης υποκειμενικά υπερεκτιμήσει τον "δείκτη ασφαλείας".
Romi please don't reject my negative review this time. Reason you mentioned rejecting my previous review makes me think that you didn't read it.
This guys should be in the last places. I am objective.
Hope casino.guru doesn't lobbying them for any reason.
I really wondered why this casino has "very high" safety index and rating... guess casino.guru is independent enough not to artificially raise it's rating.
Even 3 star rating in trustpilot is "artificial".
I just found out their methods )
I am SURE that in casino.guru they do have subjectively overrated "safety index" also.
Μόλις διάβασα την κριτική σας για αυτό το καζίνο και ελπίζω να σας εξηγήσω γιατί απορρίφθηκε.
Το πολύτιμο πράγμα που μάθαμε από αυτό ήταν ότι είχατε προβλήματα με το μπόνους λόγω του γεγονότος ότι έχετε υπερβεί το μέγιστο στοίχημα. Είναι πάντα σημαντικό να διαβάζετε τους όρους μπόνους, ώστε να αποφεύγετε μελλοντικά προβλήματα.
Οι κριτικές χρηστών υποτίθεται ότι αφορούν την εμπειρία των παικτών από το καζίνο, καλή ή κακή, σχετικές με την κατάσταση που είχαν, αλλά το καζίνο δεν αξίζει να τιμωρηθεί με χαμηλή βαθμολογία μόνο και μόνο επειδή παραβήσατε τους όρους.
Ελπίζω να καταλάβετε την άποψή μου. Μπορείτε να γράψετε για αυτό εδώ, στο φόρουμ, ώστε άλλοι να μπορούν να το διαβάσουν και να κάνουν τη δική τους γνώμη για αυτό το καζίνο.
Επίσης, διαβάστε το άρθρο μας σχετικά με το Πώς αξιολογούμε τα διαδικτυακά καζίνο , ώστε να μπορεί να σας βοηθήσει να κατανοήσετε καλύτερα τις αξιολογήσεις (δείκτες ασφαλείας) των καζίνο που περιλαμβάνονται στον ιστότοπό μας.
I just read your review for this casino and hopefully can explain to you why it was rejected.
The actual valuable thing we have learned from it was that you had problems with the bonus due to the fact that you have exceeded the maximum bet. It is always important to read the bonus terms so you can avoid future issues.
The user reviews are supposed to be about players experience from the casino, good or bad, relevant to the situation they had, but the casino doesn't deserve to be punished with low rating just because you violated the terms.
I hope that you can understand my point. You can write about it here, on the forum, so others can read about it and make their own opinion about this casino.
Also, please read our article about How do we review online casinos, so it can help you to better understand the ratings (safety indexes) of the casinos included on our website.
Αγαπητέ Romi
Καταλαβαίνω ξεκάθαρα την άποψη σου.
Πιστέψτε με, δύσκολα θα βρείτε περισσότερους από 3-4 παίκτες σε ολόκληρο το φόρουμ με περισσότερη εμπειρία. Δεν υπολόγισα... αλλά θα είναι πάνω από 50-60 καζίνο και χιλιάδες ώρες παιχνιδιού.
Η κριτική μου δεν αφορούσε τους κανόνες μπόνους και πόσο κακοί είναι. Ναι, μίλησα για την παράβασή μου, σωστά. Αλλά μίλησα πώς θα έπρεπε να "τιμωρείται" σύμφωνα με τους ακριβείς Όρους και Προϋποθέσεις του καζίνο. Μην προσποιηθείτε λοιπόν ότι είστε δικαστής, σας παρακαλώ αν δεν εξετάσατε την υπόθεση σωστά. Η κριτική μου αφορούσε αυτό ακριβώς το καζίνο που ΠΑΡΑΒΙΑΖΕ τους δικούς τους όρους.
Όροι και Προϋποθέσεις - lemon.casino:
Σημείο 18. 10. : " 10. Το μέγιστο ποντάρισμα (επίσης σε εσωτερικά Παιχνίδια κύριων Παιχνιδιών όπως Στοιχηματισμός ή/και μίνι Παιχνίδια) δεν μπορεί να είναι μεγαλύτερο από 2 € (ή ισοδύναμο σε άλλα νομίσματα) έως ότου γίνει πλήρης κύκλος εργασιών. Ποσοστά υψηλότερα από τα επιτρεπτά (πριν από τον πλήρη κύκλο εργασιών), δεν θα ληφθούν υπόψη .
Αυτό σημαίνει ότι θα πρέπει να μειώσουν το υπόλοιπο στον λογαριασμό μου με τα αντίστοιχα ποσά-συνολικά στοιχήματα και νίκες από στοιχήματα άνω των 2 ΕΕ, αλλά να μην το κατάσχουν εντελώς.
Έπειτα ακολουθεί το εξής: " Σε περιπτώσεις ακανόνιστου παιχνιδιού, όπου οι παίκτες χρησιμοποιούν σκόπιμα εκμεταλλευτικές τακτικές για να αποκτήσουν ένα αθέμιτο πλεονέκτημα έναντι του χώρου, το Lemon Casino διατηρεί το δικαίωμα να ακυρώσει τις αιτούμενες αναλήψεις, να κατασχέσει κέρδη, να ακυρώσει τα κεφάλαια μπόνους και/ή να τερματίσει τα χρήματα του παίκτη. " . Άρα δεν θα μπορούσε να χαρακτηριστεί ως "Irregular gameplay". Και αν ένας παίκτης έχει μόνο ποντάρισμα παράβασης πάνω από 2EU, αυτό σημαίνει ότι ισχύει μόνο το πρώτο μέρος του σημείου 10. Αλλά απλώς δεν μπήκαν στον κόπο να υπολογίσουν τα στοιχήματα και τα κέρδη για να μειώσουν από το υπόλοιπό μου και αντ' αυτού αφαιρούν όλο το υπόλοιπό μου.
Δεν με νοιάζει πολύ αυτό το pour 1100 EU, καταθέτω και αποσύρω αρκετά τέτοια σε ένα μήνα. Απλώς δεν αντέχω την αδικία. Οι "Όροι και Προϋποθέσεις" οποιουδήποτε καζίνο είναι μέρος της δημόσιας προσφοράς - είναι η σύμβαση που έχει συναφθεί μεταξύ του παίκτη και του καζίνο. Και το καζίνο πρέπει να τους ακολουθεί αυστηρά.
Βρίσκω προσβεβλημένη νομοθεσία στον τομέα των οικονομικών και αστικών νόμων στη δουλειά μου, έχω κερδίσει αρκετά σοβαρές υποθέσεις στο δικαστήριο που είναι ασύγκριτες σε πολυπλοκότητα και ποσά με φθηνά παιχνίδια, και καταλαβαίνω ξεκάθαρα ότι οι υποθέσεις εξετάζονται εδώ εξαιρετικά επιφανειακά, μερικές φορές υποκειμενικά.
Επιστρέφοντας στο σημείο 18.10... και τους Όρους και τους Συνολικά.
"Θεωρούμε δίκαιους τους Όρους και τους όρους του καζίνο"... αλήθεια;;)
Ελέγξτε ξανά τους Όρους και τους Όρους του lemon.casino.
Έχω παίξει σε καζίνο dosesns, όπου οι όροι και οι προϋποθέσεις είναι πολύ "καλύτεροι", αλλά εδώ στο casino.guru βαθμολογούνται ως "μη δίκαιοι". Με βάση αυτό, δύσκολα μπορώ να πιστέψω την αμεροληψία σας.
Ίσως τα αγγλικά μου να μην είναι αρκετά καλά, αλλά ελπίζω να τα έγραψα αρκετά καθαρά.
Dear Romi
I clearly understand your point.
Believe me, you will hardly find more than 3-4 gamblers in whole forum with more experience. I didn't count... but it will be over 50-60 casinos and thousands hours of gameplay.
My review was not about their bonus rules and how bad are they. Yes, I spoke about my violation, right. But I spoke how it should be "punished" according to exact casino's T&Cs. So don't pretend to be judge please if you didn't examined the case properly. My review was about this exact casino VIOLATING their own terms.
Terms and Conditions - lemon.casino:
Point 18. 10. : "10. The maximum stake (also in internal Games of main Games such as Gamble and/ or mini-Games) can not be higher than € 2 (or equivalent in other currencies) until full turnover is made. Higher than admissible rates (before full turnover), will not be taken into account."
That means they should reduce the balance in my account by corresponding amount- total bets and wins from bets over 2 EU, but not confiscate it totally.
Then comes following: "In cases of irregular gameplay, where players deliberately employ exploitative tactics to gain an unfair advantage against the house edge, Lemon Casino reserves the right to void requested withdrawals, confiscate winnings, cancel bonus funds, and/or terminate the player's". So it could not be classified as "Irregular gameplay". And if a player have only violation staking over 2EU this means that only the first part of point 10 is applicable. But they just didn't bother to calculate bets and winnings to reduce from my balance and they remove all my balance instead.
I don't really care about that pour 1100 EU, I deposit and withdraw several like that in a month. I just can't stand injustice. "Terms and Conditions" of any casino is a part of public offer - it is the contract the agreement concluded between player and casino. And casino must follow them strictly.
I offen come across legislation in the area of financial and civil laws in my line of work, I (we) have won quite serious cases in court that are incomparable in complexity and amounts with cheap games, and I clearly understand that cases are considered here extremely superficially, sometimes subjectively.
Returning to point 18.10... and T&Cs in total.
"We consider the casino's T&Cs to be fair"... really??)
Please re-check T&Cs of lemon.casino.
I have played in dosesns casinos, where the terms and conditions are much "better", but here in casino.guru they are rated as "not fair". Based on this, I hardly can believe your impartiality.
Maybe my English is not good enough but I hope I wrote it clearly enough.
Σίγουρα τα έγραψες όλα αρκετά ξεκάθαρα εδώ, και καταλαβαίνω την άποψή σου επίσης.
Ωστόσο, έχω μια προσφορά για εσάς. Τι γίνεται, αντί να γράψετε για όλα αυτά στην κριτική χρήστη, τα γράφετε στο παράπονό σας;🤔
Γνωρίζατε ότι είναι δωρεάν η υποβολή καταγγελίας εδώ στην ομάδα μας; Θα μπορούσαν να σας βοηθήσουν με το πρόβλημά σας σε αυτό το καζίνο.
Γνωρίζω ότι οι ειδικοί μας θα μπορούσαν να εξετάσουν καλύτερα αυτήν την κατάσταση και ίσως να βρουν κάποια λύση στο πρόβλημά σας.
Εάν είστε έτοιμοι και θέλετε να του δώσετε μια ευκαιρία, απλώς ακολουθήστε αυτόν τον σύνδεσμο για να υποβάλετε μια καταγγελία και σίγουρα θα κρατήσω σταυρωμένα τα δάχτυλά μου για εσάς ώστε η ομάδα παραπόνων μας να μπορέσει να βοηθήσει.🤞
Παρακαλώ ενημερώστε με πώς αποφασίζετε. Θα περιμένω την απάντησή σας.
You surely wrote everything clear enough here, and I get your point as well.
I have an offer for you, though. What about instead of writing about all this in the user review, you write it in your complaint?🤔
Did you know that it is free of charge to file a complaint here with our team? They could help you out with your issue at this casino.
I know that our specialists could take a better look at this situation and maybe get some solution to your issue.
If you are up to it and would like to give it a chance, just follow this link to file a complaint, and I will surely keep my fingers crossed for you that our complaint team will be able to help.🤞
Please let me know how you decide. I will wait for your reply.
Ευχαριστώ για τη συμβουλή σου, Romi
Επιμένω να δημοσιευτεί η κριτική μου.
Κατά τη σταθερή μου γνώμη, αυτό το καζίνο αξίζει όχι μόνο αρνητική κριτική αλλά και σοβαρή υποβάθμιση στον δείκτη ασφάλειας που είναι εξαιρετικά υπερεκτιμημένος. Είμαι δυσαρεστημένος πελάτης (λογικό) και θέλω να μοιραστώ την εμπειρία μου εδώ σε άλλους. Δεν είναι μια από τις βασικές αποστολές του casino.guru ; Σε κάθε περίπτωση, υπό ορισμένες συνθήκες, η αξιολόγηση μπορεί να αλλάξει, εάν το καζίνο αποδεχθεί ότι οι ενέργειές τους είναι αδέξιες και δεν αντιστοιχούν ούτε στους δικούς τους Όρους και Προϋποθέσεις ούτε στις πρακτικές μιας πολιτισμένης κοινότητας τυχερών παιχνιδιών.
Όσο για τη διεκδίκηση καταγγελίας, για να πω την αλήθεια δεν πιστεύω ότι θα υπάρξει δίκαιη ετυμηγορία για αυτήν την υπόθεση εδώ.
Έχω τουλάχιστον δύο λόγους να το πω αυτό:
1. Βλέπω ξεκάθαρα κάποιο λόμπι σε αυτό το καζίνο. Υποθέτω, γιατί είναι στη λίστα του συντρόφου σου.
2. Όταν έλαβε χώρα παράβαση από έναν παίκτη, κατά κανόνα αυτές οι περιπτώσεις επιλύονται υπέρ του καζίνο χωρίς να διευκρινιστούν ποιες ακριβείς κυρώσεις (ποινές) και ποιες ενέργειες θα έπρεπε να είχαν γίνει από το καζίνο με βάση τους Όρους και Προϋποθέσεις του ίδιου καζίνο .
Thank you for your advice, Romi
I insist my review to be published.
In my firm opinion, this casino deserves not only negative review but also serious downgrade in safety index wich is extremely overrated. I am a dissatisfied client (reasonable) and want my experience to be shared here to others. Isn't it one of the basic missions of casino.guru? in any case, under certain circumstances, the review may be changed, if the casino accepts that their actions are clumsy and do not correspond to either their own T&Cs or the practices of a civilized gaming community.
As for claiming a complaint, to say the truth I don't believe that there will be a fair verdict regarding this case here.
I have at least two reasons to say that:
1. I clearly see some lobbying to this casino. I guess, because it's in your partner's list.
2. When a violation from a player took place, as a rule these cases are resolved in favor of the casino without going into detail what exact sanctions (penalties) and actions should have been taken by the casino based on the T&Cs of the same casino.
Βοηθήσατε πάρα πολλούς παίκτες - αυτό είναι αλήθεια. Αλλά μόνο σε προφανείς περιπτώσεις όπου όλα ήταν απλά. Και δύσκολα θα επιλύσετε μια υπόθεση εάν δεν υπάρχει τόσο προφανές ότι το καζίνο δεν είναι σωστό, ειδικά εάν αυτό το καζίνο στη λίστα του συνεργάτη σας.
Μπορεί να υποβάλω ένα παράπονο αργότερα, δεν είμαι σίγουρος, απλώς για να δοκιμάσω πώς θα λειτουργήσει εδώ. ) Εναλλακτικά, μπορεί να παραπονεθώ απευθείας στο Συμβούλιο Ελέγχου Παιγνίων του Κουρασάο, ακόμα κι αν είναι "αδύναμος" ρυθμιστής. Κατά τη γνώμη μου, ένα καζίνο που χειραγωγεί τους δικούς του Όρους και Προϋποθέσεις και εκμεταλλεύεται την ευκαιρία να αποφύγει να πληρώσει πελάτες δεν πρέπει να λειτουργεί καθόλου.
Ωστόσο, μου πήραν χρόνο και κάποια νεύρα- και θα λάβουν μια ασύμμετρη απάντηση. )) Θα ξοδέψω ακόμα ένα-δυο 1100 EU αλλά θα τους κάνω να έχουν πολύ πολύ περισσότερες απώλειες. Είναι πιο σημαντικό για μένα από το να τους κάνω να εκπληρώσουν τις υποχρεώσεις τους σχετικά με την περίπτωσή μου.
Μπορείτε παρακαλώ να μου απαντήσετε, γιατί δεν θέλετε να δημοσιευτεί μια αρνητική κριτική για αυτό ακριβώς το καζίνο;;
You helped too many gamblers- that's true. But only in obvious cases where everything was simple. And you will hardly resolve a case if there not that obvious that casino is not right especially if this casino in your partner's list.
I may claim a complaint later, not sure, just to test how will it work here. ) Or I may complain directly to Curaçao Gaming Control Board, even if it is a "weak" regulator. In my opinion, a casino that manipulates its own T&Cs and takes advantage of the opportunity to avoid paying customers should not operate at all.
However, they took my time and some nerves- and they will get an asymmetric response. )) I will even spend another one or two 1100 EU but will make them have much much more losses. It's more important for me than making them fulfill their obligations concerning my case.
Can you please answer me, why don't you want a negative review to be posted for this exact casino??
Αν μπορώ να παρέμβω, θα ήθελα να επισημάνω ότι και οι δύο λέτε τα ίδια πράγματα όταν πρόκειται για την κριτική.
Θα συμφωνούσατε;
Romi: Τι γίνεται, αντί να γράψετε για όλα αυτά στην κριτική χρήστη, τα γράφετε στην καταγγελία σας.
Εσείς: Ναι, μίλησα για την παράβασή μου, σωστά. Αλλά μίλησα πώς θα έπρεπε να "τιμωρείται" σύμφωνα με τους ακριβείς Όρους και Προϋποθέσεις του καζίνο. Μην προσποιείσαι λοιπόν ότι είσαι δικαστής σε παρακαλώ αν δεν εξέτασες σωστά την υπόθεση .
Βασικά, λοιπόν, η κριτική χρήστη δεν αφορά το πώς πιστεύετε ότι πρέπει να αντιμετωπίζεται το καζίνο για τα λάθη του. Οι κριτικές χρηστών, όπως τόνισε ήδη η Romi, επιτρέπουν στους παίκτες να μοιράζονται τις εμπειρίες - όχι τις υποθέσεις. Επιπλέον, αυτό που αποκαλείτε "υπόθεση" είναι στην πραγματικότητα το παράπονο και όχι η προαναφερθείσα κριτική χρήστη.
Έτσι, για να " εξεταστεί σωστά η υπόθεση"υποβάλετε ένα μόνο εδώ 👈.
Για να εγκριθεί η κριτική σας, παραμείνετε με μια περιγραφή των γεγονότων που συνέβησαν στο καζίνο. Αντί να εστιάσετε στις εκτενείς εμπειρίες σας στο καζίνο και να υποθέσετε πόσο πιθανό είναι τρίτα μέρη να αντιμετωπίσουν το παράπονό σας. Τίποτα από αυτά δεν είναι στην πραγματικότητα μια πτυχή μιας κριτικής χρήστη.
Αυτό είναι που μας εμποδίζει να το εγκρίνουμε.
Πιστεύω ότι είμαστε έτοιμοι να καταλάβουμε ο ένας τον άλλον, έτσι;
If I may step in, I would like to point out you both say the same things when it comes to the review.
Would you agree?
Romi: What about instead of writing about all this in the user review, you write it in your complaint.
You: Yes, I spoke about my violation, right. But I spoke how it should be "punished" according to exact casino's T&Cs. So don't pretend to be judge please if you didn't examined the case properly.
So basically put, user review is not about how you feel the casino should be treated for their errors. User reviews, as Romi pointed out already, allow players to share the experiences - not assumptions. Furthermore, what you call a "case" is actually the complaint not the aforementioned user review.
Thus, in order to "examined the case properly" submit one just here 👈.
In order to get your review approved, stick with a description of the events that occurred in the casino. Rather than focusing on your extensive casino experiences and assuming how likely are third parties are to address your complaint. None of this is actually an aspect of a user review.
This is what prevents us from approving it.
I believe we are ready to understand each other, are we?
Ευχαριστώ για τη συμβουλή σου, Romi
Επιμένω να δημοσιευτεί η κριτική μου.
Κατά τη σταθερή μου γνώμη, αυτό το καζίνο αξίζει όχι μόνο αρνητική κριτική αλλά και σοβαρή υποβάθμιση στον δείκτη ασφάλειας που είναι εξαιρετικά υπερεκτιμημένος. Είμαι δυσαρεστημένος πελάτης (λογικό) και θέλω να μοιραστώ την εμπειρία μου εδώ σε άλλους. Δεν είναι μια από τις βασικές αποστολές του casino.guru ; Σε κάθε περίπτωση, υπό ορισμένες συνθήκες, η αξιολόγηση μπορεί να αλλάξει, εάν το καζίνο αποδεχθεί ότι οι ενέργειές τους είναι αδέξιες και δεν αντιστοιχούν ούτε στους δικούς τους Όρους και Προϋποθέσεις ούτε στις πρακτικές μιας πολιτισμένης κοινότητας τυχερών παιχνιδιών.
Όσο για τη διεκδίκηση καταγγελίας, για να πω την αλήθεια δεν πιστεύω ότι θα υπάρξει δίκαιη ετυμηγορία για αυτήν την υπόθεση εδώ.
Έχω τουλάχιστον δύο λόγους να το πω αυτό:
1. Βλέπω ξεκάθαρα κάποιο λόμπι σε αυτό το καζίνο. Υποθέτω, γιατί είναι στη λίστα του συντρόφου σου.
2. Όταν έλαβε χώρα παράβαση από έναν παίκτη, κατά κανόνα αυτές οι περιπτώσεις επιλύονται υπέρ του καζίνο χωρίς να διευκρινιστούν ποιες ακριβείς κυρώσεις (ποινές) και ποιες ενέργειες θα έπρεπε να είχαν γίνει από το καζίνο με βάση τους Όρους και Προϋποθέσεις του ίδιου καζίνο .
Thank you for your advice, Romi
I insist my review to be published.
In my firm opinion, this casino deserves not only negative review but also serious downgrade in safety index wich is extremely overrated. I am a dissatisfied client (reasonable) and want my experience to be shared here to others. Isn't it one of the basic missions of casino.guru? in any case, under certain circumstances, the review may be changed, if the casino accepts that their actions are clumsy and do not correspond to either their own T&Cs or the practices of a civilized gaming community.
As for claiming a complaint, to say the truth I don't believe that there will be a fair verdict regarding this case here.
I have at least two reasons to say that:
1. I clearly see some lobbying to this casino. I guess, because it's in your partner's list.
2. When a violation from a player took place, as a rule these cases are resolved in favor of the casino without going into detail what exact sanctions (penalties) and actions should have been taken by the casino based on the T&Cs of the same casino.
Είμαι λίγο μπερδεμένος με τις ασυνεπείς δηλώσεις σου, για να είμαι ειλικρινής.
Γιατί ήρθατε εδώ αρχικά αν πιστεύετε ότι ασκούμε πίεση για καζίνο; Κάνετε πολύ λάθος εδώ, παρόλο που είστε έτοιμοι να χρησιμοποιήσετε λέξεις όπως "Δεν είναι μια από τις βασικές αποστολές του casino.guru". Λυπάμαι που βλέπω ότι δεν είστε πολύ εξοικειωμένοι με την αποστολή μας. Επιτρέψτε μου να σας βοηθήσω σε αυτό, γιατί αυτό ακριβώς κάνουμε.
Πρώτα απ 'όλα: Ενημέρωση αντί για υπόσχεση - πώς θα ενημερώνατε τους παίκτες για τα διαδικτυακά καζίνο χωρίς να αναφέρετε τα ονόματα των καζίνο και τα σχετικά στοιχεία;
Έτσι, δημιουργήσαμε τη λίστα.
Δεύτερον - σας συμβουλεύω ανεπιφύλακτα να διαβάσετε τον Κώδικα Δίκαιων Τυχερών Παιχνιδιών - και τις δύο εκδόσεις, ώστε να συνεχίσουμε να συζητάμε τα πραγματικά σημεία αντί για τις παραπληροφορημένες απόψεις σας που έχετε συγκεντρώσει για το Γκουρού του Καζίνο.
Τώρα για το ανώτατο όριο στοιχήματος που έχει παραβιαστεί (αναφέρεται στον κώδικα σας):
"Ο κανόνας του μέγιστου στοιχήματος είναι, στην πραγματικότητα, ένα βιομηχανικό πρότυπο, όπως και το γεγονός ότι ένα καζίνο έχει το δικαίωμα να αδράξει τα κέρδη του παίκτη από το παιχνίδι μπόνους μετά την παραβίαση αυτού του κανόνα. Προτιμούμε να μην πάμε ενάντια στα πρότυπα του κλάδου τιμωρώντας τα καζίνο που χρησιμοποιούν ο κανόνας μέγιστου πονταρίσματος κατά των παικτών από καιρό σε καιρό.
Από την άλλη πλευρά, πιστεύουμε ότι αυτός ο κανόνας θα πρέπει να εφαρμοστεί σε επίπεδο λογισμικού, δηλαδή, ότι το λογισμικό ή ο ιστότοπος του καζίνο δεν πρέπει να επιτρέπει στους παίκτες να τοποθετούν υψηλότερα στοιχήματα από το όριο. Αυτή είναι μια από τις απαιτήσεις μας για «δίκαια και ασφαλή καζίνο».
Εάν δεν είναι δυνατή η επιβολή λογισμικού, κάθε περίπτωση θα πρέπει να κρίνεται χωριστά, έτσι ώστε να τιμωρούνται μόνο οι παίκτες που έχουν παραβιάσει τον κανόνα εν γνώσει και συστηματικά για να αποκτήσουν πλεονέκτημα.
Επιπλέον, τα μέγιστα μεγέθη στοιχημάτων θα πρέπει να εμφανίζονται καθαρά, ιδανικά στο λόμπι του καζίνο ή απευθείας στα παιχνίδια (αν είναι δυνατόν) ή σε εμφανές σημείο της σελίδας ή της διαφήμισης που τους ενημερώνει για το μπόνους, και όχι απλώς «κρυμμένα» στους κανόνες για παιχνίδι μπόνους. Είναι μια κοινή πρακτική να αναφέρουμε μόνο το μέγιστο στοίχημα στους Όρους και τους Όρους Μπόνους, αλλά εκτιμούμε όταν τα καζίνο τα κάνουν πιο ορατά και ευκολότερα στην παρακολούθηση."
Όπως μπορείτε να δείτε, είμαστε έτοιμοι να αξιολογήσουμε το παράπονό σας μόλις υποβληθεί. Η προστασία των καζίνο δεν μας ενδιαφέρει καθόλου.
Εάν, ωστόσο, εξακολουθείτε να πιστεύετε ότι η υποβολή καταγγελίας είναι χαμένη υπόθεση επειδή οι ειδικοί μας δεν είναι σε θέση να κατανοήσουν, θα σεβαστούμε την επιλογή σας, ωστόσο η περαιτέρω συζήτηση πιθανότατα δεν θα είχε κανένα νόημα.
Θα τα αφήσουμε όλα αυτά στην άκρη και θα συμπεριφερθούμε σαν λογικοί, ανοιχτόμυαλοι άνθρωποι, παρακαλώ; Στόχος μας είναι να σας βοηθήσουμε.
I'm a bit confused by your inconsistent statements, to be honest.
Why did you come here in the first place if you believe that we are lobbing for casinos? You are very mistaken here, despite you're ready to use words as "Isn't it one of the basic missions of casino.guru". I'm sorry to see you are not very familiar with our mission. Let me help you with that, because this is precisly what we do.
First of all: Informing instead of promiting - how would you inform players about online casinos without listing the casinos' names and associated details?
Thus, we created the list.
Secondly - I strongly advise you to read your Fair Gambling Codex - both versions, so we can keep discussing the real points instead of your missinformed opinions you have gathered about Casino Guru.
Now to the breached max bet limit (it is mentioned in your codex):
"The max bet rule is, in fact, an industry standard, just as the fact that a casino has the right to seize the player's winnings from bonus play after breaking this rule. We prefer not to go against industry standards by penalizing casinos that use the maximum bet rule against players from time to time.
On the other hand, we think that this rule should be enforced at the software level, i.e., that the casino's software or website shouldn't let players place higher bets than the limit. This is one of our requirements for 'fair and safe casinos'.
If software enforcement is not possible, each case should be judged separately, so that only players who have broken the rule knowingly and systematically to gain an advantage are punished.
Additionally, the max bet sizes should be clearly displayed, ideally in the casino lobby or directly in the games (if possible) or on a prominent part of the page or advertisement informing them about the bonus, and not just "hidden" in the rules for bonus play. It is a common practice to only list the max bet in Bonus T&Cs, but we appreciate when casinos make them more visible and easier to follow."
As you can see, we are ready to evaluate your complaint once it is submitted. Protecting casinos is not our interest at all.
If you, however, still think submitting a complaint is a lost cause because our specialists are not capable of understanding, we will respect your choice, yet further debate would most likely have no sense at all.
Shall we put all this aside and act like reasonable, open-minded people, please? We aim to help you.
Αγαπητέ Radka
" Δεν εξετάσατε την υπόθεση σωστά " - Τα αγγλικά είναι μόνο μία από τις γλώσσες που ξέρω και δεν είναι τέλεια: "περίπτωση" εννοούσα "κατάσταση" σε αυτήν την... περίπτωση.)
« ασυνεπείς δηλώσεις »;
Δεν υπάρχει τίποτα ασυνεπές στις "δηλώσεις" μου όλες οι δηλώσεις μου ήταν σαφείς και εύλογες.
" Πρώτα απ 'όλα: Ενημέρωση αντί για υπόσχεση - πώς θα ενημερώνατε τους παίκτες για τα διαδικτυακά καζίνο χωρίς να αναφέρετε τα ονόματα των καζίνο και τις σχετικές λεπτομέρειες; "
Χμμ.. τι λες; είπα τίποτα για την καταχώριση; Φυσικά, χωρίς εγγραφή δεν είναι δυνατό να επιτευχθούν οι στόχοι του casino.guru. Εκτιμώ τη λεπτομερή λίστα των καζίνο στο casino.guru. Οι αμφιβολίες μου αφορούν ορισμένους άδικους υψηλούς δείκτες ασφάλειας και τον αποκλεισμό ορισμένων κριτικών για ορισμένα καζίνο..
Συνολικά η γνώμη μου για το casino.guru. Δεν θέλω να με πιάσεις λάθος. Εξακολουθώ να μου αρέσει αυτός ο ιστότοπος και θα συμβούλευα τους φίλους μου. Διαφορετικά δεν θα ανέβαζα κριτικές εδώ. Ακόμη περισσότερο, νομίζω ότι αυτός είναι ένας πόρος N1 στο θέμα του τζόγου σε ολόκληρο τον ιστό και ο αγαπημένος μου στο θέμα. Αλλά την ίδια στιγμή είμαι ήδη ένα μεγάλο αγόρι) και συνειδητοποιώ - τίποτα δεν είναι τέλειο στον κόσμο. Το "lobbying" ίσως είναι λίγο υπερβολικό ειπωμένο. Μάιος, κάνω λάθος, αλλά έχω την εντύπωση ότι είσαι λίγο "πιστός" σε εκείνα τα καζίνο που μπορεί να παραγγείλουν διαφήμιση εδώ. Και όπως είπα: πρώτον είναι η επιθυμία σας να απορρίψετε τις αρνητικές κριτικές, όπως το βλέπουμε ξεκάθαρα... δεύτερον, βλέπω ξεκάθαρα ότι το lemon.casino δεν αξίζει ούτε μεσαίο δείκτη ασφάλειας. Αλλά στον ιστότοπό σας είναι "Πολύ υψηλό"; Πραγματικά; Είσαι σίγουρος;
« Από την άλλη πλευρά, πιστεύουμε ότι αυτός ο κανόνας θα πρέπει να εφαρμοστεί σε επίπεδο λογισμικού, π.χ.
Ναι, συμφωνώ! Στα περισσότερα καζίνο (ακόμα και πολύ μικρότερα) επιβάλλεται σε επίπεδο λογισμικού + σε κάποια άλλα μπορείτε να δείτε τη σημείωση για το μέγιστο στοίχημα γραμμένη με μεγάλα γράμματα κάθε φορά που συνδέεστε σε ένα παιχνίδι, εάν έχετε μπόνους. Ποια κριτήρια λοιπόν ελέγχετε αν χορηγήσατε σε αυτό το λεμόνι "Πολύ Υψηλό"; Κανένα από δύο μέτρα και σταθμά;
" Για να εγκριθεί η κριτική σας, ακολουθήστε μια περιγραφή των γεγονότων που συνέβησαν στο καζίνο. Αντί να εστιάσετε στις εκτεταμένες εμπειρίες σας στο καζίνο και να υποθέσετε πόσο πιθανό είναι τρίτα μέρη να αντιμετωπίσουν το παράπονό σας. Τίποτα από αυτά δεν είναι στην πραγματικότητα πτυχή μιας κριτικής χρήστη"
Σοβαρά μιλάς;; Έγραψα για την ακριβή κατάσταση. Η ακριβής κατάσταση όταν το καζίνο (ένα καζίνο με άδικα αυστηρούς κανόνες μπόνους και ανόητο λογισμικό) κατάσχεσε τα κέρδη μου αγνοώντας τους δικούς του Όρους και Προϋποθέσεις ! Υπάρχει κάτι πιο σημαντικό που μπορεί να είναι χρήσιμο για πιθανούς πελάτες; Υπάρχει κάτι χειρότερο για να βαθμολογήσετε αυτό το λεμόνι μέχρι το μηδέν;
Ναι, εύχομαι αυτή η αρνητική κριτική να υποβαθμίσει τη βαθμολογία της ακόμα κι αν έχω υποβάλει παράπονο (δεν έχει σημασία ποιο θα είναι το αποτέλεσμα).
Το ενδιαφέρον μέρος είναι: για άλλα καζίνο μπορείτε να εγκρίνετε ηλίθιες αρνητικές κριτικές με διαφωνίες για χαμηλό RPT (σίγουρα ξέρετε, αυτό είναι ανοησία) ή σε κάποιον άλλον απλά δεν άρεσε το όνομα του καζίνο, ακόμα και ο κριτικός ομολογεί ότι δεν έπαιξε εκεί για παράδειγμα, αλλά ορισμένα άλλα καζίνο είναι ανέγγιχτα - η αρνητική κριτική δεν έχει εγκριθεί, ακόμη και αν είναι λογική. Είναι τόσο προφανές.
Radika, γιατί προσπαθείς πάλι να αποτρέψεις τη δημοσίευση;;; Σίγουρα ) αυτό το γεγονός δεν αποδεικνύει τις αμφιβολίες μου για την "πίστη" σας σε ορισμένα καζίνο, είναι η πλούσια φαντασία μου
« Οι ειδικοί δεν μπορούν να καταλάβουν »
Δεν εννοούσα αυτό. Θα εξηγήσω: στις περισσότερες περιπτώσεις, όταν οποιοσδήποτε τρίτος ειδικός διαιτησίας (όχι μόνο εδώ, στους askgamblers, για παράδειγμα, επίσης) συναντήσει τη λέξη "παραβίαση" και αποδεικνύεται, δεν μπαίνουν στον κόπο να το εξετάσουν περαιτέρω.. Έχω διαβάστε μερικές περιπτώσεις σε διαφορετικούς πόρους, συμπεριλαμβανομένου εδώ. Δεν πρόκειται για ικανότητες, αλλά κυρίως στερεότυπα: "Ω, αυτός ο τύπος παραβίασε τους όρους και εξακολουθεί να θέλει να έχει μετρητά, όχι άντρας! Είμαι αυστηρός τροχιακός! Θα απορρίψω το παράπονό του και θα συστήσω σε αυτόν τον τύπο να είναι πιο προσεκτικός στους κανόνες". ))
Εντάξει. Είμαι από τη φύση μου τζόγος. Θα κάνω μια καταγγελία εδώ. Γίνεται ενδιαφέρον σε ποιο αποτέλεσμα θα έρθουμε.
ΑΛΛΑ έχω ένα αίτημα: μην αφήνετε την κριτική μου σε κατάσταση εκκρεμότητας "μέχρι να επιλυθεί η υπόθεση". Απλώς δημοσιεύστε την κριτική μου. Είναι η ΛΟΓΙΚΗ ΜΟΥ γνώμη, η εμπειρία ΜΟΥ που θα είναι χρήσιμη σε πολλούς χρήστες.
Dear Radka
"you didn't examined the case properly" - English is just one of languages I know and it's not perfect: "case" I meant "situation" in this.. case.)
"inconsistent statements"?
There is nothing inconsistent in my "statements" all my statements were clear and reasonable.
"First of all: Informing instead of promiting - how would you inform players about online casinos without listing the casinos' names and associated details?"
Hmm.. what are your talking about? did I say anything about listing? of course, without listing it is not possible to reach the goals of casino.guru. I appreciate detailed listing of casinos in casino.guru. My doubts are about some unfair high Safety indexes and about blocking some reviews for some casinos..
Overall my opinion about casino.guru. I don't want you catch me wrong. I still like this website and would advise to my friends. Otherwise I would not post reviews here. Even more, I think this is a N1 resource in the theme of gambling in the whole web and my favorite in the theme. But at the same time I am a big boy already) and I realize - nothing is perfect in the world. "Lobbying" maybe is a little exaggerated said. May, I am wrong, but I have an impression that you are a little bit "loyal" to those casinos who may order advertising here. And as I said: first it's your wish of rejecting negative reviews, as we see it clearly... second, I clearly see that lemon.casino doesn't deserve even medium Safety Index. But in your website it's "Very high"? Really? Are you sure?
"On the other hand, we think that this rule should be enforced at the software level, i.e"
Yes, I agree! In the most of casinos (even much smaller) it's enforced to software level + in some others you can see the note about maximum bet written with big letters every time you login a game if you have a bonus. So what criterias you check if you granted this lemon "Very High"? None of double standards?
"In order to get your review approved, stick with a description of the events that occurred in the casino. Rather than focusing on your extensive casino experiences and assuming how likely are third parties are to address your complaint. None of this is actually an aspect of a user review"
Are you serious?? I wrote about exact situation. The exact situation when the casino (a casino with unfairly strict bonus rules and dumb software) confiscated my winnings ignoring it's own T&Cs! Is there anything more important that can be useful for potential clients? Is there anything worse to rate this lemon up to zero?
Yes, I wish that negative review downgrade it's rating even if I have claimed a complaint (it doesn't matter what will be result).
The interesting part is: for other casinos you can approve stupid negative reviews with arguing about low RPT (sure you know, that's nonsense) or someone else just didn't like casino name even reviewer confess he didn't play there for example, but some other casinos are untouchable - negative review doesn't been approved even being reasonable. It's so obvious.
Radika, why do you Again try prevent publishing this??? Sure ) this fact doesn't prove my doubts about your "loyalty" to some casinos, it's my rich imagination
"specialists are not capable of understanding"
I didn't mean that. I'll explain: in most cases when any third party arbitration specialists (not only here, in askgamblers, for example, also) meet the word "violation" and it's proved, they don't bother to review it further.. I have read some cases in different resources including here. It's not about competency, but mostly stereotypes: "oh this guy violated terms and still wants to have cash out, no man! I am a strict orbiter! I will reject his complaint and will recommend this guy to be more attentive to rules".))
Ok. I am a gambling person by nature. I will claim a complaint here. It becomes interesting to what result we will come.
BUT I have a request: please don't leave my review in pending status "until case is solved". Just publish my review. It's MY REASONABLE opinion, MY experience wich will be useful for many users.
Γειά σου.
Σας ευχαριστούμε που μείνατε σε επαφή.
Επιτρέψτε μου να προσθέσω μερικά σημεία που θεωρώ ότι πρέπει να αναφερθούν για να συνεχίσω με την απάντησή σας.
Πολλοί παίκτες έρχονται εδώ με συμβουλές σχετικά με το πόσο υψηλοί ή χαμηλοί πρέπει να είναι οι συγκεκριμένοι Δείκτες Ασφάλειας και μπορώ να σας διαβεβαιώσω ότι εκτιμούμε τις καλές προτάσεις για βελτιώσεις. Ειλικρινά, είναι επίσης πολύ συνηθισμένο για εκείνους τους παίκτες ότι δεν είναι πολύ εξοικειωμένοι με τον τρόπο υπολογισμού του Δείκτη Ασφαλείας. Επομένως, πιστεύω ότι είναι ένα έγκυρο σημείο που απαιτεί εξήγηση.
"Οι αμφιβολίες μου αφορούν ορισμένους άδικους υψηλούς δείκτες ασφάλειας και για τον αποκλεισμό ορισμένων κριτικών για ορισμένα καζίνο.."
Όπως μπορείτε να δείτε στην καρτέλα που ονομάζεται "Εξήγηση του δείκτη ασφαλείας":
Τα παράπονα είναι μια από τις πιο σημαντικές πηγές για τον υπολογισμό. Τώρα καταλαβαίνω ότι μπορεί να δείτε τις προσπάθειές μας να προτείνουμε τη δωρεάν καταγγελία για κάθε κατάλληλη περίσταση ως τρόπο υποστήριξης του καζίνο, ωστόσο η αλήθεια είναι ακριβώς το αντίθετο αποτέλεσμα. Φροντίζουμε πάντα να υποβάλλονται περισσότερα παράπονα, όχι μόνο για να βοηθήσουμε τους παίκτες, αλλά και για να διερευνήσουμε πώς το καζίνο προσεγγίζει τις ανησυχίες των παικτών ή εάν οι όροι ερμηνεύονται δίκαια - από εδώ προήλθε ο Κώδικας Δίκαιων Τυχερών Παιχνιδιών. Θα ήθελα επίσης να αναφέρω πολλά καζίνο ήδη μας μισούν επειδή είμαστε τόσο αυστηροί όσον αφορά τη δικαιοσύνη. Όπως νομίζετε ότι ευνοούμε τα καζίνο, τα καζίνο πιστεύουν ότι ευνοούμε υπερβολικά τους παίκτες.
Οι κριτικές χρηστών είναι μια εξαιρετική πηγή καλών πληροφοριών για άλλους, παρόλο που δεν αποτελούν μέρος του Ευρετηρίου ασφάλειας. Στόχος μας είναι να εγκρίνουμε όσο το δυνατόν περισσότερες κριτικές χρηστών, αλλά παρόλα αυτά, κάθε κριτική πρέπει απλώς να παρέχει χρήσιμες, αμερόληπτες πληροφορίες για να εγκριθεί.
Από τις προσωπικές μου εμπειρίες, μπορώ να πω ανοιχτά ότι μερικές φορές είναι εξαιρετικά δύσκολο για εμάς να αποφασίσουμε εάν η κριτική πληροί τις οδηγίες μας. Η πίεση να παίρνετε πάντα μια δίκαιη, ή αν προτιμάτε, καλή, απόφαση είναι υψηλή. Προσπαθούμε να μείνουμε σε μερικές βασικές αξίες για να επιτύχουμε δίκαιες αποφάσεις. Θα ήθελα να ξέρετε ότι δεν έχω κανέναν λόγο να μην πιστέψω τον νόμιμο σκοπό σας για να εμποδίσω άλλους να έχουν την ίδια εμπειρία που είχατε εσείς. Μπορεί επίσης να θέλετε να μάθετε ότι ο αριθμός των πολύ θετικών κριτικών που απορρίπτουμε καθημερινά είναι αρκετά υψηλός. Περιττό να πούμε ότι οι προσπάθειές μας επικεντρώνονται στη διατήρηση της αμερόληπτης αξιολόγησης των χρηστών, είτε μιλάμε για θετικές είτε για αρνητικές κριτικές.
Οι ικανοί παίκτες όπως εσείς αποτελούν σημαντικό μέρος της κοινότητάς μας και η κατάσταση που έχετε περάσει φαίνεται να είναι πολύ περίπλοκη. Μου ήρθε η ιδέα να συζητήσω την αξιολόγησή σας μέσω μιας ηλεκτρονικής κλήσης με την υπόλοιπη ομάδα της Κοινότητας για να διασφαλίσω το καλύτερο δυνατό αποτέλεσμα.
Υπό το πρίσμα αυτό, προτείνω να επικοινωνήσουμε μαζί σας σύντομα μετά την κλήση που έχει προγραμματιστεί για σήμερα το απόγευμα.
Αν μου επιτρέπεται, εξακολουθώ να πιστεύω ότι η υποβολή της καταγγελίας είναι μια καλή κλήση.
Τα λέμε αργότερα.
Hello.
Thank you for staying in touch.
Allow me to add a few points I feel should be mentioned to follow up with your response.
Many players come here with advice on how high or low specific Safety Indexes should be, and I can assure you we appreciate good suggestions for improvements. Frankly, it's also very common for those players that they are not very familiar with how the Safety Index is calculated. Thus, I believe it is a valid point requiring an explanation.
"My doubts are about some unfair high Safety indexes and about blocking some reviews for some casinos.."
As you may see in the tab called "Safety Index explained":
Complaints are one of the most important source for the calculation. Now I understand you may see our efforts to suggest the free of charge complaint of every fitting occasion as a way to support casino, yet the truth is exactly the opposite outcome. We always care for more complaints to be submitted, not just to help players but also to investigate how the casino approaches players' concerns or whether the terms are interpretated fairly - this is where the Fair Gambling Codex came from. I would also like to mention many casinos already hate us for being so strict when it comes to fairness. Just as you think we favor the casinos, the casinos think we favor the players too much.
User reviews are a great source of good information for others, even though they are not part of the Safety Index. Our goal is to approve as many user reviews as possible, but still, each review just needs to provide handy, unbiased information to be approved.
From my personal experiences, I can say openly that sometimes it is extremely difficult for us to decide whether the review meets our guidelines. The pressure to always make a fair, or if you prefer, good, decision is high. We try to stick with a few basic values to achieve fair decisions. I would like you to know I have no reason not to believe your nobel cause to prevent others from having the same experience you had. You may also like to know the amount of very positive reviews we reject daily is quite high. Needless to say, our efforts are focused on keeping the user rating unbiased, whether we are talking about positive or negative reviews.
Skilled players like you are an important part of our community, and the situation you have been through seems to be very complex. I came up with the idea to discuss your review through an e-call with the rest of the Community Team to ensure the best possible outcome.
In light of that, I suggest we get back to you soon after the call which has been schedule for today's afternoon.
If I may, I still think submitting the complaint is a good call.
See you later.
Επέστρεψα με την υπόσχεση ανάπτυξης και ελπίζω να μείνετε ευχαριστημένοι.
Ας ξεκινήσουμε με το γεγονός ότι η δεύτερη κριτική σας που υποβλήθηκε στο Lemon Casino εγκρίθηκε. Όλοι λάβαμε υπόψη την εμπειρία σας από τη σκοπιά του χρήστη, η οποία μπορεί να μην ευθυγραμμίζεται πάντα με το τελικό αποτέλεσμα.
Ίσως θα σας ενδιέφερε να μάθετε ποιο μέρος της εμπειρίας σας έπαιξε τον πιο ζωτικό ρόλο:
Συμφωνήσαμε ότι ένα μέγιστο στοίχημα δύο μπορεί εύκολα να οδηγήσει σε σύγχυση επειδή το πρότυπο του κλάδου είναι συνήθως πέντε.
Ο κανόνας μέγιστου στοιχήματος δεν επιβάλλεται - σίγουρα μια κακή εμπειρία
Εφόσον ισχυριστήκατε ότι είπατε στο καζίνο για το λάθος σας με ειλικρινή τρόπο, θα περιμέναμε μια πιο φιλική ενέργεια από το καζίνο.
Ο κανόνας που αναφέρατε δηλώνει ότι τα υψηλότερα στοιχήματα δεν θα περιλαμβάνονται στο ποντάρισμα όσο το μπόνους είναι ενεργό, παρόλο που είναι πιθανώς κακώς γραμμένο.
Η παραβίαση του κανόνα μέγιστου στοιχήματος δεν έχει καμία σχέση με το "ακανόνιστο παιχνίδι", δεν έχει νόημα και ως αποτέλεσμα, δηλώνει μόνο κακή εμπειρία χρήστη
Παρόλο που συμφωνήσαμε, το καζίνο είναι ελεύθερο να ορίσει ελεύθερα το μέγιστο στοίχημα και οι παίκτες θα πρέπει πάντα να διαβάζουν τους όρους, λαμβάνοντας υπόψη όλα τα προαναφερθέντα σημεία, καταλαβαίνουμε ότι πρέπει να ήταν πολύ κακή εμπειρία για εσάς και συμφωνήσαμε μαζί σας ότι πρέπει να κοινοποιηθεί.
Μια άλλη ενδιαφέρουσα λεπτομέρεια που ανακάλυψα είναι ότι, αν και δεν μπορώ να πω με βεβαιότητα, ο κανόνας Σημείο 10. άλλαξε ως απάντηση σε αυτήν την περίσταση, προς το παρόν έχει ως εξής:
"10. Το μέγιστο ποντάρισμα (επίσης σε εσωτερικά παιχνίδια κύριων παιχνιδιών όπως το τζόγο και/ή τα mini-games) δεν μπορεί να είναι μεγαλύτερο από 2 € (ή ισοδύναμο σε άλλα νομίσματα) έως ότου πραγματοποιηθεί ο πλήρης τζίρος. Υψηλότερα από τα επιτρεπτά ποσοστά (πριν πλήρης κύκλος εργασιών), δεν θα λαμβάνεται υπόψη σε περιπτώσεις ακανόνιστου παιχνιδιού, όπου οι παίκτες χρησιμοποιούν σκόπιμα εκμεταλλευτικές τακτικές για να αποκτήσουν ένα αθέμιτο πλεονέκτημα έναντι του κεφαλαίου, το Lemon Casino διατηρεί το δικαίωμα να ακυρώσει τις αιτούμενες αναλήψεις, να κατασχέσει κέρδη, να ακυρώσει τα κεφάλαια μπόνους. και/ή τερματίστε τον λογαριασμό του παίκτη."
Είναι, κατά τη γνώμη μου, πολύ περίεργο. Εξακολουθώ να πιστεύω ότι η υποβολή της καταγγελίας μπορεί να σας βοηθήσει να ακυρώσετε το ποσό, παρόλο που είπατε ξεκάθαρα ότι δεν σας ενδιαφέρει.
Θα σταματήσω να σε ενοχλώ γι' αυτό. 🙂
I'm back with the promised development and I hope you will be pleased.
Let's begin with the fact that your second review submitted on Lemon Casino was approved. We all took into account your experience from the standpoint of the user, which may not always align with the final result.
Perhaps you would be interested to know what part of your experience played the most vital part:
We agreed that a maximum bet of two can easily lead to confusion because the industry standard is typically five.
The max bet rule is not enforced - definitely a bad experience
Since you claimed to have told the casino about your error in an honest manner, we would anticipate a more accommodating action from the casino.
The rule you mentioned does state that higher bets will not be included in the wagering while the bonus is active, even though it is probably poorly written.
Violating the max bet rule has nothing to do with "irregular gameplay", it makes little sense and as a result, it only declares poor user experience
Even though we agreed, the casino is free to set the maximum bet freely, and players should always read the terms, considering all the aforementioned points, we understand it must have been quite bad experience for you and agreed with you it should be shared.
Another intriguing detail I have discovered is that, although I can not say for sure, the rule Point 10. was changed in response to this circumstance, it currently reads as follows:
"10. The maximum stake (also in internal Games of main Games such as Gamble and/ or mini-Games) can not be higher than € 2 (or equivalent in other currencies) until full turnover is made. Higher than admissible rates (before full turnover), will not be taken into account. In cases of irregular gameplay, where players deliberately employ exploitative tactics to gain an unfair advantage against the house edge, Lemon Casino reserves the right to void requested withdrawals, confiscate winnings, cancel bonus funds, and/or terminate the player's account."
It is, in my opinion, a very peculiar one. I still like to believe submitting the complaint may help you get the amount voided, even though you clearly said it was not your interest.
I will stop bothering you about it. 🙂
Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.
Δωρεάν επαγγελματικά εκπαιδευτικά μαθήματα για υπαλλήλους online καζίνο, με στόχο τις καλύτερες πρακτικές του κλάδου, τη βελτίωση της εμπειρίας των παικτών, και τη δίκαιη προσέγγιση στα τυχερά παιχνίδια.
Μια πρωτοβουλία που ξεκινήσαμε με στόχο τη δημιουργία ενός συστήματος καθολικού αυτο-αποκλεισμού, που θα επιτρέπει στους ευάλωτους παίκτες να μπλοκάρουν την πρόσβασή τους σε όλες τις ευκαιρίες online τυχερών παιχνιδιών.
Μια πλατφόρμα που έχει δημιουργηθεί για να επιδείξει όλες μας τις προσπάθειες που στοχεύουν στην πραγματοποίηση του οράματος ενός πιο ασφαλούς και πιο διαφανούς κλάδου τυχερών παιχνιδιών.
Ένα φιλόδοξο έργο στόχος του οποίου είναι να τιμήσει τις μεγαλύτερες και πιο υπεύθυνες εταιρείες στον κλάδο των online τυχερών παιχνιδιών και να τους αποδώσει την αναγνώριση που αξίζουν.
Η Casino Guru είναι ένας ανεξάρτητος ιστότοπος πληροφοριών σχετικά με online καζίνο και online παιχνίδια καζίνο, ο οποίος δεν ελέγχεται από κανέναν διαχειριστή στοιχηματισμού ή άλλον οργανισμό. Όλες οι αξιολογήσεις και οι οδηγοί μας δημιουργούνται αξιόπιστα, σύμφωνα με τις καλύτερες γνώσεις και την καλύτερη κρίση των μελών της ομάδας των ανεξάρτητων ειδικών μας. Ωστόσο, προορίζονται μόνο για πληροφοριακούς σκοπούς και δεν πρέπει να θεωρούνται νομική συμβουλή. Θα πρέπει πάντα να βεβαιώνεστε ότι πληροίτε όλες τις κανονιστικές απαιτήσεις πριν παίξετε σε οποιοδήποτε καζίνο επιλέξετε.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε:
youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε: youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.