ΦόρουμΚαζίνοKudos Casino - γενική συζήτηση

Kudos Casino - γενική συζήτηση

πριν από 11 μήνες από sshocart
|
2035 προβολές 18 απαντήσεις |
|
Προσθήκη ανάρτησης
πριν από 11 μήνες
Αν θέλετε να συζητήσετε οτιδήποτε σχετικό με το Kudos Casino, όπως τα παιχνίδια του, τα μπόνους του, τις μεθόδους πληρωμής του, τα ζητήματα με τον λογαριασμό σας, τις δυνατότητες υπεύθυνου στοιχηματισμού, ή οτιδήποτε άλλο, μπορείτε να το κάνετε εδώ.
πριν από 11 μήνες

Stole Money from my account

πριν από 11 μήνες

Stole money from my account.theives criminals

sshocart
πριν από 11 μήνες

Hi, according to what you write you won't have the best casino experience. Can you tell me what happened and how is it possible that the casino took money from your account ? It would certainly be helpful if you could describe your situation so that we can try to help you.

πριν από 10 μήνες

Don't understand what the hold up is with the withdrawal. I've never had to wait as long as I'm waiting now.

I followed all the rules

Still no pay out.

shelia17burks
πριν από 10 μήνες

Not very pleasing - got it. Any reasonable explanation from the casino's support, perhaps? Have you tried to contact someone?

πριν από 5 μήνες

I claimed a no deposit bonus to give this casino a try. It was very appealing to the eyes and an easy casino to navigate. I had no problems whatsoever with anything I did while on the site. There was no glitches at all in the games when I played. Unfortunately I did not win. The next day I woke up to another 20 dollars worth of free play in my email. I figured I would be unable to play it because usually you can't claim two chips of free play in a row. Well to my surprise I looked up the rules and you can claim two before you have to make a real money deposit. Awesome!!!

Carebear1979
πριν από 5 μήνες

So that is actually great. What else do you like about this casino? You could share your experience by writing a user review over here. What do you say?

πριν από 5 μήνες

Well, I can say this about kudos and several other casinos online casinos that I do have a problem With you can deposit your money and lose and customer service is great and they offer you outrageously. Unfair bonuses, but the minute that you win behind claiming a bonus. The casino tries to label you as a bonus abuser. So then you go in and you don't claim bonus at all. I try not even claim bonus anymore. However, you are not a fan of the casinos if you win and you cash out your winnings. The total treatment is different. Rude and very unprofessional tours. A person that catches out and then after that point I feel like they're the machines in a disadvantage in Canada. Gangster freezing and so forth in and log you off. Kick you off and you lost every dime.

shelia17burks
πριν από 5 μήνες

am not surprised if you have this opinion. 

Regarding bonuses, I say this a lot and I would say that they are sometimes more of an attraction than a benefit. Obviously I wouldn't try to claim them and if there were still issues with withdrawals even if I was playing for real money, I'd probably leave the casino. 

However, do you still get used to playing here from time to time or not ?

Jaro
πριν από 5 μήνες

No I have not played at kudos casino since the first of the year

shelia17burks
πριν από 5 μήνες

Probably a good decision for you if that was the case with everything you described. 

However, are you playing in some other casino where you don't have to deal with such difficulties ? 

Jaro
πριν από 5 μήνες

Yes

shelia17burks
πριν από 5 μήνες

And in which for example ? 😀

πριν από 4 μήνες

Γειά σου

Καλή εμπειρία με συγχαρητήρια

Μέχρι που πήρα ένα μεγάλο έπαθλο!!!

ΠΕΡΙΠΟΥ 2200€ που ήθελα να κάνω ανάληψη εδώ και 5 μέρες

Τις πρώτες μέρες μου έβαλαν προβλήματα με την επαλήθευση εγγράφων... Ό,τι μου ζήτησαν έστειλα (ΤΑ ΠΑΝΤΑ!!!)

Μετά από αρκετές ακυρώσεις, σήμερα τσεκάρω ξανά την κατάσταση της επέμβασης μου... Και έχω την εξής έκπληξη

file

.


1) δεν με αφήνει να μπω στον ιστότοπο

2) μιλώντας στο live chat μου λένε ότι έχασα το δικαίωμα στα όποια κέρδη (2200€!!! Τι λες!!! Τι φταίω εγώ!!!) Όχι ντροπή!!!

3) Δεν μου δίνουν πλέον την επιλογή να συνομιλήσω μαζί τους και φοβάμαι όχι ούτε με email.

Τους μιλάω και σχολιάζω την κατάσταση, δεν φαίνεται να διαβάζουν ή να απαντούν στις ερωτήσεις μου... απαντούν πάντα το ίδιο πράγμα.

4) Είμαι απελπισμένος!!! Δεν είναι δίκαιο!!



Έγινε επεξεργασία από τον συντάκτη πριν από 4 μήνες
Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 4 μήνες

filefile

Θα συνέχιζα να στέλνω όλα τα έγγραφα

Αλλά νομίζω ότι δεν είναι απαραίτητο

Έγινε επεξεργασία από Radka πριν από 4 μήνες
Αιτία: screenshot deleted - personal information was visible
Αυτόματη μετάφραση:
Novak84
πριν από 4 μήνες

Hello,

Don't worry, we have a team of dedicated specialists. You are more than welcome to create your own, free-of-charge complaint through which these people will try to resolve this issue.

All you need to do is to follow this green link 👈 and set up the case.

I would also like to mention you should not post any more screenshots showing your personal data, one never knows who's looking.

there is a fair chance I did not conclude the screenshot's details correctly, so I'd like to ask:

What was stated in the aforementioned cashier email, please? Also, it feels quite strange the casino gave you 10 more days so you can provide documents when your account seems to be verified. Perhaps you can help me clear the timeline.

Thanks!


πριν από 4 μήνες

Το στιγμιότυπο οθόνης, το οποίο δεν εμφανίζεται ολόκληρο, είναι ένα απόσπασμα της ιστοσελίδας του καζίνο όπου εξηγούν ότι εάν ο λογαριασμός δεν έχει επαληθευτεί σε 10 ημέρες (συνολικά), θα χάσω την πρόσβαση και το υπόλοιπο. Γι' αυτό είμαι απελπισμένος

Δεν απαντούν σε email, δεν με ρωτούν ούτε μου δίνουν περισσότερες εξηγήσεις ή λόγους, ούτε καν ότι μου λείπουν έγγραφα.

Έδωσα ταυτότητα, τραπεζική κάρτα, απόδειξη τιμολογίου άμεσης χρέωσης... Ό,τι μου ζήτησαν

Έχω όλα τα απαραίτητα έγγραφα, email, στιγμιότυπα οθόνης ως απόδειξη

Έχω προσπαθήσει να κάνω ανάληψη χρημάτων 4/5 φορές και πάντα με απέρριπταν

Και τώρα δεν με αφήνουν καν να μπω

Ευχαριστώ χαιρετισμούς




Αυτόματη μετάφραση:
Novak84
πριν από 4 μήνες

That's interesting. Despite what you have been through, this casino seems quite confident if they state 10 days as the KYC deadline.

Well, if you feel desperate, I would most likely be; feel free to submit a complaint. It's completely free-of-charge. so you don't have to worry. All you need to invest is your time and cooperation.

Try to use this link 👈 if you agree with my suggestion. The process is quite easy.

details are explained here 👈. Don't hesitate to ask if you need anything, ok?


Γίνετε μέλος της κοινότητας

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.

Εγγραφή
flash-message-news
Νέα Casino Guru News – Ακολουθήστε καθημερινά νέα από τον κλάδο των τυχερών παιχνιδιών
Ακολουθήστε μας στα κοινωνικά μέσα – Καθημερινές δημοσιεύσεις, μπόνους χωρίς κατάθεση, νέοι κουλοχέρηδες, και πολλά ακόμη
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, νέους κουλοχέρηδες και άλλα νέα