Γειά σου
Καλή εμπειρία με συγχαρητήρια
Μέχρι που πήρα ένα μεγάλο έπαθλο!!!
ΠΕΡΙΠΟΥ 2200€ που ήθελα να κάνω ανάληψη εδώ και 5 μέρες
Τις πρώτες μέρες μου έβαλαν προβλήματα με την επαλήθευση εγγράφων... Ό,τι μου ζήτησαν έστειλα (ΤΑ ΠΑΝΤΑ!!!)
Μετά από αρκετές ακυρώσεις, σήμερα τσεκάρω ξανά την κατάσταση της επέμβασης μου... Και έχω την εξής έκπληξη
.
1) δεν με αφήνει να μπω στον ιστότοπο
2) μιλώντας στο live chat μου λένε ότι έχασα το δικαίωμα στα όποια κέρδη (2200€!!! Τι λες!!! Τι φταίω εγώ!!!) Όχι ντροπή!!!
3) Δεν μου δίνουν πλέον την επιλογή να συνομιλήσω μαζί τους και φοβάμαι όχι ούτε με email.
Τους μιλάω και σχολιάζω την κατάσταση, δεν φαίνεται να διαβάζουν ή να απαντούν στις ερωτήσεις μου... απαντούν πάντα το ίδιο πράγμα.
4) Είμαι απελπισμένος!!! Δεν είναι δίκαιο!!
Hello
Good experience with kudos
Until I got a big prize!!!
APPROXIMATELY €2200 that I have wanted to withdraw for 5 days
The first few days they gave me problems with document verification... I sent everything they asked me for (EVERYTHING!!!)
After several cancellations, today I check the status of my operation again... And I get the following surprise
1) it won't let me enter the website
2) talking to the live chat they tell me that I have lost the right to any winnings (€2200!!! What are you saying!!! What's my fault!!!) No shame!!!
3) They no longer give me the option to chat with them and I'm afraid not by email either.
I talk to them and comment on the situation, they don't seem to read or answer my questions... they always answer the same thing.
4) I'm desperate!!! It's not fair!!
Hola
Buena experiencia con kudos
Hasta que me tocó un premio grande!!!
2200€ APROX que quiero retirar desde hace 5 días
Los primeros días me dan problemas con la verificación documentos... Envié todo lo que me iban pidiendo (TODO!!!)
Después de varias cancelaciones, hoy vuelvo a comprobar el estado de mi operación... Y me llevo la siguiente sorpresa
1) no me deja entrar en la web
2) hablando con el chat en vivo me dicen que he perdido el derecho a cualquier ganancia (2200€!!! Que dices!!! Que culpa tengo yo!!!) Sin vergüenzas!!!
3) ya no me dejan opción de hablar por chat con ellos y mucho me temo que tampoco por email.
Les hablo y comento la situación, ellos parece no leerey contestar a mis dudas... siempre contestan lo mismo
4) estoy desesperado!!!no es justo!!
Έγινε επεξεργασία από τον συντάκτη πριν από 4 μήνες
Αυτόματη μετάφραση: