ΦόρουμΚαζίνοKings of Sport Casino - γενική συζήτηση

Kings of Sport Casino - γενική συζήτηση

πριν από 3 μήνες από Slunk
|
1485 προβολές 8 απαντήσεις |
|
Προσθήκη ανάρτησης
πριν από 3 μήνες
Αν θέλετε να συζητήσετε οτιδήποτε σχετικό με το Kings of Sport Casino, όπως τα παιχνίδια του, τα μπόνους του, τις μεθόδους πληρωμής του, τα ζητήματα με τον λογαριασμό σας, τις δυνατότητες υπεύθυνου στοιχηματισμού, ή οτιδήποτε άλλο, μπορείτε να το κάνετε εδώ.
πριν από 3 μήνες

Μοιάζει με αξιόπιστο καζίνο....επαλήθευση στην πρώτη κατάθεση....

αλλά στην πραγματικότητα είναι ένα καζίνο απάτης... η υποστήριξη αγνοεί όλες τις ερωτήσεις. δεν αποδίδει κέρδη

Αυτόματη μετάφραση:
Slunk
πριν από 3 μήνες

I am sorry you have to go through this kind of experience at this casino. I have read more details in your complaint and can understand why you feel this way. Just please try to stay patient, and hopefully it will get solved soon. Surely keep us informed about any news.

May I just ask if you've had any successful withdrawals there before, or is this your first time trying to withdraw?

Romi
πριν από 3 μήνες

υπήρχαν 2 καταθέσεις

έγιναν 2 επιτυχείς αναλήψεις...το περιέγραψα στην καταγγελία...

Σήμερα απορρίφθηκαν τα αιτήματά μου απόσυρσης

η υποστήριξη εξακολουθεί να αγνοείται

Δημιούργησα ξανά αίτημα ανάληψης.....δεν ξέρω καν τι μπορεί να αλλάξει((((

Αυτόματη μετάφραση:
Slunk
πριν από 3 μήνες

Okay then, I see it's been a week, which would make me suspicious too, but since you've got 2 withdrawals before, I'd be a bit calmer on the other hand. As mentioned, we give the casinos 14 days to resolve the withdrawal and if they fail to do so, then our team will intervene. 

I understand that it is not nice if the casino ignores you and I would not be happy either, but let's try to be a bit patient. 

Anyway, when you say that you have reentered the withdrawal, are you still using the same method ?

Jaro
πριν από 3 μήνες

Ναι, φυσικά...Χρησιμοποιώ την ίδια μέθοδο κατάθεσης και ανάληψης (στο ίδιο πορτοφόλι από το οποίο έκανα την κατάθεση, δημιούργησα αίτημα ανάληψης στο ίδιο πορτοφόλι)

Η απόσυρση κεφαλαίων δεν έχει ακόμη επιβεβαιωθεί!

Αυτόματη μετάφραση:
Slunk
πριν από 3 μήνες

Thanks for the answer. I'm sorry that it hasn't changed after a few days. The casino keeps ignoring you and not responding to you ? 

I guess the complaint will move forward as soon as possible and we'll see what happens. As much as I hate to say it, we'll just have to be patient. 

πριν από 3 μήνες

Ναι, σωστά. Αγνοεί και δεν απαντάει!!


Αυτόματη μετάφραση:
Slunk
πριν από 3 μήνες

I don't think that's the best way for a casino to behave. 

However, I noticed that Tomas replied to your complaint, so feel free to check it out, just tap here.

Γίνετε μέλος της κοινότητας

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.

Εγγραφή
flash-message-news
Νέα Casino Guru News – Ακολουθήστε καθημερινά νέα από τον κλάδο των τυχερών παιχνιδιών
Ακολουθήστε μας στα κοινωνικά μέσα – Καθημερινές δημοσιεύσεις, μπόνους χωρίς κατάθεση, νέοι κουλοχέρηδες, και πολλά ακόμη
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, νέους κουλοχέρηδες και άλλα νέα