πριν από 1 έτος
Θα λειτουργήσει και για εσάς
It will work for you too
Vai da certo pra vc também
2
Λοιπόν, όσον αφορά το ίδιο το καζίνο, είναι εύκολο στην πλοήγηση και μάλιστα όμορφο.
Η ζωντανή συνομιλία είναι επίσης καλή, πάντα γρήγορη στην επικοινωνία.
τώρα όσον αφορά τις 100 δωρεάν περιστροφές πρέπει να δώσω μια αρνητική νότα. γιατί είμαι ήδη επαληθευμένος με το KYC και ακόμα και μετά από 5 μέρες δεν βλέπω καν τις 100 δωρεάν περιστροφές.
μόνο για αυτό πρέπει να δώσω αρνητική νότα και δεν θα προσπαθήσω καν να κάνω κατάθεση.
Well, in terms of the casino itself, it's easy to navigate and even beautiful.
live chat is also good, always fast in communication.
now in question of the 100 free spins I have to give a negative note. because I'm already verified with KYC and even after 5 days I don't even see the 100 free spins.
only for this reason I have to give a negative note and I will not even try to make a deposit.
ora bem em questao do casino em si ate é facil de navegar e ate é bonito.
chat ao vivo tambem é bom ,sempre rapidos na comunicaçao.
agora em questao dos 100 free spins tenho que dar uma nota negativa.pois ja estou verificado com KYC e mesmo assim passado 5 dias nem ver os 100 free spins.
so por essa razao tenho que dar nota negativa e nem vou tentar fazer deposito.
Μου πήρε 2 εβδομάδες να απαντήσω, μετά σου λένε ότι λείπει και πάλι πρέπει να περιμένεις. Υποθέτω ότι είναι έτσι, γιατί στην περίπτωσή μου μπλόκαραν τον λογαριασμό μου μόλις έγινε η διαδικασία kyc ως κάτι θετικό, δηλαδή ήμουν μόνο στην τελευταία διαδικασία, που είναι να στείλω μια selfie. Όλα ήταν εντάξει, τίποτα περίεργο, αυτό σχετικά με τα έγγραφά μου που εστάλησαν γιατί όσον αφορά το καζίνο είναι φρικτό αν όχι καταστροφικό
It took me 2 weeks to respond, then they tell you that it is missing and again you have to wait. I suppose this is so, because in my case they blocked my account as soon as the kyc process was done as something positive, that is, I was only at the last process, which is to send a selfie. Everything was in order, nothing strange, this regarding my documents sent because regarding the casino it is horrible if not disastrous
A mi se demoraron 2 semanas de responder, después te dicen que falta y de nuevo tienes que esperar. Supongo que sea así, porque en mi caso me bloquearon la cuenta ni bien se hizo el proceso kyc como algo positivo, es decir solo estaba al último proceso que es enviar selfie. Todo estaba en orden, nada extraño, esto respecto a mis documentos enviados porque respecto al casino es horrible por no decir nefasto
Συνειδητοποίησαν ότι μπλόκαραν τον λογαριασμό μου άδικα, σήμερα με απέκλεισαν αλλά το υπόλοιπο που μου πήραν δεν υπάρχει ακόμα, το οποίο ήταν βασικά για ανάληψη. Θα συνεχίσω με το παράπονό μου γιατί διαβεβαίωσαν ότι έχω 12 λογαριασμούς αλλά είναι ψευδής και αυτό με ενοχλεί και απαιτώ να μου χορηγήσουν τα 1000 δολάρια που αφαιρέθηκαν
They realized that they blocked my account unfairly, today they unblocked me but the balance that they took from me is still not there, which was basically to withdraw. I will still continue with my complaint because they assured that I have 12 accounts but it is false and that does bother me and I demand that they grant me the 1000 dollars removed
Se dieron cuenta que me bloquearon la cuenta injustamente, hoy me desbloquearon pero aun no esta el saldo que me quitaron que básicamente era para retirar. Igual seguiré con mi denuncia porque ellos aseguraron que tengo 12 cuentas pero es falso y eso si me molesta y exijo que se me otorgue los 1000 dolares quitados
Φαίνεται ότι το καζίνο έχει ήδη σχέδιο γιατί χθες παρατήρησα ότι με έχουν ξεμπλοκάρει, νομίζω ότι κατάλαβαν ότι έχω αρκετά στοιχεία για να καταδείξω αυτή την αδικία και την κακοδιαχείρισή τους. Αλλά εξακολουθώ να περιμένω τα 1.000 $ που μου πήραν επειδή μπορούσα ήδη να κάνω ανάληψη αυτού του υπολοίπου στον λογαριασμό μου
It seems that the casino already has a plan because yesterday I noticed that they have unblocked me, I think they realized that I have enough evidence to demonstrate this injustice and mismanagement of them. But I'm still waiting for the $1,000 that they took from me because I could already withdraw that balance in my account
Parece que ya tienen un plan el casino porque ayer noté que me han desbloqueado, creo que se dieron cuenta que tengo pruebas sufienciente para evidenciar esta injusticia y mal manejo de ellos. Pero aún estoy la espera de los 1000 dólares que me quitaron porque ese saldo en mi cuenta ya lo podía retirar
Υποθέτω ότι με τον ένα ή τον άλλο τρόπο, είναι καλό που ο λογαριασμός σας είναι πλέον ξανά προσβάσιμος. Δεν τελειώνει όμως κάθε έρευνα άσχημα. Ο αποκλεισμός του λογαριασμού απλώς δίνει στο καζίνο την ευκαιρία να διευκρινίσει ορισμένες παρατυπίες και να σας γλιτώσει από το να χάσετε το υπόλοιπο στο μεταξύ - χωρίς να λέμε ότι το χρειαζόσασταν, είναι απλώς μια κοινή πρακτική σε ορισμένα καζίνο, θα έλεγα
Ενημερώστε με με την επόμενη ενημέρωση 🤞
I guess that one way or another, it's good that your account is now accessible again. Not every investigation ends badly though. Blocking the account just gives the casino a chance to clerify some irregularities and save you from losing the balance in the meantime - not saying you needed that, it's just a common practise in some casinos, I'd say
Let me know with the next update 🤞
Αλλά μέχρι στιγμής δεν έχουν επιστρέψει το υπόλοιπο που μου πήραν, μόνο με ξεκλείδωσαν αλλά αυτό με κάνει να καταλάβω ότι αυτό που έκαναν είναι λάθος αλλά απαιτώ να μου δώσουν αυτό που μου πήραν, που είναι 1000 δολάρια
But so far they have not returned the balance that they took from me, they only unlocked me but that makes me understand that what they did is wrong but I demand that they give me what they took from me, which is 1000 dollars
Pero hasta el momento no me han devuelto el saldo que me quitaron, solamente me desbloquearon pero eso hace entender que lo que hicieron está mal pero exijo que me den lo que me quitaron que son 1000 dolares
Μπορώ να θυμηθώ ότι στην καταγγελία αναφέρατε παραβίαση κανόνα πολλών λογαριασμών.
Κάποιο σημάδι περαιτέρω εξήγησης από το καζίνο;
I can recall that in the complaint, you mentioned a multi-account rule violation.
Any sign of further explanation from the casino?
Σύμφωνα με το καζίνο, μου είπε με αυτό τον τρόπο ότι έχω πολλούς λογαριασμούς, περίπου 12 λογαριασμούς που δημιουργήθηκαν με τα δεδομένα μου, το οποίο είναι ψέμα γιατί έχω μόνο έναν λογαριασμό και δεν ξέρω γιατί το είπαν αυτό. Ο λογαριασμός μου έχει ξεκλειδωθεί σχεδόν πρόσφατα, αλλά το υπόλοιπο των 1000 δολαρίων δεν μου έχει επιστραφεί, επομένως θα ήθελα να ζητήσω να επιστρέψουν αυτό το υπόλοιπο για να μπορέσουν να κάνουν ανάληψη των κερδών.
According to the casino, he told me by this means that I have many accounts, some 12 accounts created with my data, which is a lie because I only have one account and I don't know why they said that. My account has currently been unlocked almost recently but the balance of 1000 dollars has not been returned to me, so I would like to request that they return that balance to be able to withdraw the earnings.
Segun el casino, me comentó por este medio que yo tengo muchas cuentas, algo de 12 cuentas creadas con mis datos, lo cual es mentira porque yo solo tengo una cuenta y no sé porque han dicho eso. Mi cuenta en la actualidad lo han desbloqueado casi recientemente pero el saldo de 1000 dolares no me lo han regresado por lo que me gustaria solicitar que me devuelvan ese saldo para poder retirar las ganancias.
Επιπλέον, δεν μπορώ να το συμβουλευτώ στη ζωντανή υποστήριξη γιατί το έχουν ακόμα αποκλεισμένο από την IP μου και δεν εμφανίζεται στον υπολογιστή μου αλλά σε άλλον υπολογιστή με άλλη IP και δίκτυο Διαδικτύου εάν εμφανιστεί η επιλογή υποστήριξης
In addition, I cannot consult it in live support because they still have it blocked from my IP and it does not appear on my computer but on another computer with another IP and internet network if the support option appears
Además no puedo consultarlo en soporte en vivo porque eso aun lo tienen bloqueado a mi ip y no me aparece en mi ordenador pero en otro ordenador con otra IP y red de internet si sale la opcion de soporte
Σύμφωνα με το καζίνο, μου είπε με αυτό τον τρόπο ότι έχω πολλούς λογαριασμούς, περίπου 12 λογαριασμούς που δημιουργήθηκαν με τα δεδομένα μου, το οποίο είναι ψέμα γιατί έχω μόνο έναν λογαριασμό και δεν ξέρω γιατί το είπαν αυτό. Ο λογαριασμός μου έχει ξεκλειδωθεί σχεδόν πρόσφατα, αλλά το υπόλοιπο των 1000 δολαρίων δεν μου έχει επιστραφεί, επομένως θα ήθελα να ζητήσω να επιστρέψουν αυτό το υπόλοιπο για να μπορέσουν να κάνουν ανάληψη των κερδών.
According to the casino, he told me by this means that I have many accounts, some 12 accounts created with my data, which is a lie because I only have one account and I don't know why they said that. My account has currently been unlocked almost recently but the balance of 1000 dollars has not been returned to me, so I would like to request that they return that balance to be able to withdraw the earnings.
Segun el casino, me comentó por este medio que yo tengo muchas cuentas, algo de 12 cuentas creadas con mis datos, lo cual es mentira porque yo solo tengo una cuenta y no sé porque han dicho eso. Mi cuenta en la actualidad lo han desbloqueado casi recientemente pero el saldo de 1000 dolares no me lo han regresado por lo que me gustaria solicitar que me devuelvan ese saldo para poder retirar las ganancias.
Νομίζω ότι πρέπει να ενημερώσετε τον Nick για αυτό. Φαίνεται ότι του λείπει περαιτέρω εξηγήσεις τώρα.
Κάντε κλικ σε αυτόν τον σύνδεσμο και ενημερώστε του ότι το καζίνο σας κατηγόρησε για παραβίαση του κανόνα πολλών λογαριασμών, υποθέτω ότι θα αρκούσε αν απλώς αντιγράψετε την ανάρτηση σχετικά με 12 λογαριασμούς στην καταγγελία. 🙏
I think that you should update Nick about that. It seems that he's missing further explanation now.
Please click this link, and let him know that the casino accused you of breaking the multi-account rule, I guess it would suffice if you just copy the post concernig 12 accounts to the complaint. 🙏
Ποτέ δεν ήμουν σίγουρος αν τα καζίνο μπορούν πραγματικά να το κάνουν αυτό. Τώρα φαίνεται ότι μπορούν. 🤔
Μην ανησυχείτε, το παράπονο συνεχίζεται, οπότε τώρα η ομάδα θα επικεντρωθεί στην εύρεση αποδείξεων για άλλους λογαριασμούς, υποθέτω ότι αυτό θα ήταν το επόμενο βήμα.
I was never quite sure whether the casinos can truly do that. Now it seems that they can. 🤔
Don't worry, the complaint is still running, so now the team will focus on finding proof about other accounts, I guess that would be the next step.
Το μπόνους του King Castle CAsino των 100 Freespin είναι εκπληκτικό, 20 € κατατίθενται μετά την επαλήθευση. 12 ώρες αργότερα 200€ και έπαιξε σε ελαφρώς λάθος επίπεδα καθώς σύμφωνα με τους κανόνες πρέπει να παίξεις min/max 0,20€.
Έτυχε να είναι λίγο 1€ και 0,25€, την επόμενη μέρα έβγαλα 120€ στο πορτοφόλι Bitcoin και 1 ώρα αργότερα 50€ περισσότερα. Οι αναλήψεις εγκρίθηκαν εντός 5 λεπτών και εξοφλήθηκαν.
Δεν απαιτείται ούτε κατάθεση, πραγματικά υπέροχο μπόνους. Από τα καλύτερα που πήρα και πολύ καλό καζίνο και σύμφωνα με email από την υποστήριξη θα πρέπει να πάρεις VPN με IP από τη Βραζιλία και έχεις πρόσβαση σε 3 φορές περισσότερα παιχνίδια, νόμιζα ότι είπαν 14000-15000 παιχνίδια.
The King Castle CAsino bonus of 100 Freespins is awesome, €20 deposited after verification. 12 hours later €200 and played at slightly wrong levels as according to the rules you have to play min/max €0.20.
It happened to be a little 1€ and 0.25€, the next day I took out 120€ to the Bitcoin wallet and 1h later 50€ more. Withdrawals approved within 5 minutes and paid out.
No deposit required either, really great bonus. Among the best I got and really good casino and according to email from the support you should get VPN with IP from Brazil and you get access to 3 times as many games, I thought they said 14000-15000 games.
King Castle CAsino bonusen på 100 Freespinn är grym, 20€ insatt efter verifieringen. 12h senare 200€ och spelat på lite fel nivåer då man enligt reglerna skall spela min/max 0.20€.
Det råkade bli lite 1€ och 0.25€, tog dagen efter ut 120€ till Bitcoin plånboken och 1h senare 50€ till. Uttagen godkända inom 5min och utbetalade.
Behövs ingen insättning heller, riktigt grym bonus. Bland det bästa jag fått och riktigt bra casino och enligt mail från supporten skall man skaffa VPN med IP från Brasilien och man får tillgång till 3gg så mycket spel, tyckte dom sa 14000-15000 spel.
Γεια σου!
Χαίρομαι πολύ που αφιερώσατε χρόνο για να έρθετε εδώ και να μας διαφωτίσετε με μια τέτοια κριτική! Μιλώντας για κριτικές, γνωρίζετε ότι μπορείτε να υποβάλετε τη δική σας κριτική χρήστη; Ρίξτε μια ματιά σε αυτήν την ενότητα και κάντε το να συμβεί. 🙂
Είμαι σίγουρος ότι το καζίνο θα το εκτιμούσε.
Θέλετε να δοκιμάσετε;
Hey there!
I'm so glad you took the time to come here and enlighten us with such a review! Speaking about reviews, do you know you can submit your own user review? Check out this section, and make it happens. 🙂
I'm sure the casino would appreciate it.
Care to try?
Αυτό το Καζίνο δεν μου επέτρεψε να κάνω ανάληψη αφού κέρδισα 1084 BRL παίζοντας ειλικρινά και πληρώντας τις απαιτήσεις στοιχηματισμού, μπλόκαραν τον λογαριασμό μου λέγοντας ότι παραβίασα τους όρους του μπόνους ποσά παίζοντας κάτω από 1 BRL και τέτοια ποσά όταν έπαιξα κάτω από 1 BRL ούτε καν μετρούσαν για την ικανοποίηση των απαιτήσεων στοιχηματισμού. Και σήμερα μετά. Ανοίγω ένα εισιτήριο στη συνομιλία μετά από μια ανεπιτυχή προσπάθεια να κάνω ανάληψη (ακόμη και με την επαλήθευση KYC ήδη). Μόλις μπλόκαραν τον λογαριασμό μου.
Ακολουθούν εικόνες.
Αυτός ο τύπος καζίνο δεν μπορεί να συνεχίσει να λειτουργεί, συμπεριλαμβανομένου του μπόνους που πήρα εδώ μέσω του γκουρού του Καζίνο.
Δηλαδή έχασα μια αξία που κέρδισα τίμια.
This Casino did not allow me to withdraw after I won 1084BRL playing honestly and meeting the wagering requirements, they blocked my account saying.that I violated the terms of the bonus playing amounts below 1BRL and such amounts when played below 1BRL nor did not even count towards meeting the wagering requirements. And today after. I open a ticket in the chat after an unsuccessful attempt to make a withdrawal (even with the KYC verification already done). They just blocked my account.
Images follow.
This type of Casino cannot continue working, including the bonus I got here through Casino guru.
That is, I lost a value that I earned honestly.
Esse Casino não me permitiu realizar um saque após eu ganhar 1084BRL jogando de forma honesta e cumprindo os requisitos de aposta , eles bloquearam minha conta dizendo.que violei os termos do bônus jogando valores abaixo de 1BRL sendo que tais valores quando jogados abaixo de 1BRL nem sequer contavam para o cumprimento dos requisitos de aposta. E hoje após.eu abrir um um ticket no chat após uma tentativa mal sucedida de realizar um saque (mesmo com a verificação KYC já efetuada). Eles simplesmente bloquearam minha conta.
Seguem imagens.
Esse tipo de Casino não pode continuar funcionando , inclusive o bônus eu peguei aqui através do Casino guru.
Ou seja , perdi um valor que ganhei de forma honesta.
Γειά σου!
Υπαγορεύει πράγματι το καζίνο ένα ελάχιστο στοίχημα; Αυτό είναι πολύ ασυνήθιστο, αν μπορώ να πω.
Δυστυχώς, οι παίκτες θα πρέπει να παρακολουθούν όλους τους σχετικούς κανόνες ενώ παίζουν με το μπόνους, δεν είναι στάνταρ ο περιορισμός των απαγορευμένων στοιχημάτων. 🙁 Μακάρι να μπορούσε.
Έλεγξα το παράπονό σου και θα περιμένω με ανυπομονησία το συμπέρασμα.
Hello there!
Does the casino actually dictate a minimum bet? That is highly unusual, if I may say.
Sadly, players should keep an eye on all associated rules while playing with the bonus, it's not standard to restrict forbidden bets. 🙁 I wish it could.
I checked your complaint and, I'll wait for the conclusion eagerly.
Το θέμα είναι ότι αυτά τα στοιχήματα δεν μετρούσαν για την εκπλήρωση των απαιτήσεων, μόνο εκείνα με αξία 1 BRL ή υψηλότερη, ακόμη και αυτά με υψηλότερη αξία μέτρησαν μόνο 1 BRL, τίποτα που υπερέβαινε ή ήταν χαμηλότερο. Επίσης, δεν έχω δει ποτέ να περιορίζουν ένα ελάχιστο ποσό, και αυτό δεν καθίσταται σαφές στους όρους και τις προϋποθέσεις που προκαλούν σύγχυση. Και εξάλλου, δεν το βλέπω ως λόγο για να αποκλειστεί κάποιος λογαριασμός επ' αόριστον.
The issue is that these bets did not count towards fulfilling the requirements, only those with a value of 1BRL or Higher, and even those with a higher value only counted 1BRL, nothing that exceeded or was below counted. I've also never seen them limit a minimum amount, and this isn't made clear in the terms and conditions which are quite confusing. And besides, I don't see that as a reason to ban an account indefinitely.
A questão é que essas apostas não contaram para o cumprimento dos requisitos, somente as que tinham valor de 1BRL ou Superior, e mesmo as de valor superior só contava 1BRL nada que ultrapasse ou que seja abaixo contava. Eu também nunca vi limitarem um valor mínimo, e isso não fica claro nos termos e condições que são bem confusos. E além disso não vejo nisso um motivo para banir uma conta por tempo indeterminado.
Κατάλαβα το νόημα, τέτοια στοιχήματα εξαιρούνται από το στοίχημα. Θα έλεγα ότι πηγαίνει προς την αντίθετη κατεύθυνση από την όλη έννοια της συνεισφοράς στοιχηματισμού. 😕
Κανονικά, τα στοιχήματα περιορίζονται από τον κανόνα μέγιστου στοιχήματος για παράταση της διαδικασίας πονταρίσματος. Αυτό που περιέγραψες είναι απλώς αμήχανο, θα έλεγα.
I understood the point, such bets are excluded from wagering. I'd say it goes in the opposite direction to the whole meaning of the wagering contribution though. 😕
Normally, the bets are limited by the max bet rule to prolong the wagering process. What you have described is just awkward, I'd say.
Μπαίνω στον πειρασμό να κάνω μια κατάθεση εδώ. Μόλις έλαβα πλήρη επαλήθευση, δεν ξεκαθάρισα το ποντάρισμα για το μπόνους χωρίς κατάθεση των 20£ KYC, αλλά έψαχνα για ένα αξιόπιστο αδειοδοτημένο Crypto casino που μου επιτρέπει να χρησιμοποιώ το VPN για να παρακάμψω τις απαγορεύσεις δικαιοδοσίας και το KingsCastle μόλις επιβεβαίωσαν ότι εγώ ως Σουηδός παίκτης μπορώ να χρησιμοποιήσω VPN για πρόσβαση σε κουλοχέρηδες παιχνιδιού Pragmatic χωρίς να ανησυχώ για τυχόν κατάσχεση τυχόν κερδών. Ακούγεται καλό, αλλά και κάπως σκοτεινό, κάποιος εδώ που παίζει με VPN και κάνει τακτικά μετρητά εδώ από τα παιχνίδια που είναι περιορισμένα στη χώρα σας;
Δεν μπορώ να είμαι προσεκτικός ακόμα κι αν μου δώσουν πράσινο φως, σωστά;
I'm tempted to make a deposit here I have just gotten fully verified, didn't clear the wagering for the 20£ KYC no deposit bonus but I have been looking for a reliable licenced Crypto casino that lets me use VPN to bypass jurisdiction bans and KingsCastle just confirmed that I as a Swedish player can use VPN to access Pragmatic play slots without worrying about any potential winnings being confiscated. Sounds good but also kinda shady, anyone here that plays with VPN and regulary cash out here from playing games restricted in your country?
Can't be to careful even if they give me a green light, right?
Θα τραβούσα ένα στιγμιότυπο οθόνης που αποδεικνύει ότι το καζίνο σάς επιτρέπει να χρησιμοποιείτε VPN χωρίς περιορισμούς. Καλύτερα να είσαι προετοιμασμένος, θα έλεγα.
I would capture a screenshot proving the casino allowed you to use VPN without restrictions. It's better to be prepared, I'd say.
Τα μηνύματα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου που στέλνουν όταν ο λογαριασμός σας πιστώνεται με το Freeplay ήταν πολύ ασυνήθιστα. Λένε στον παίκτη να χρησιμοποιήσει ένα VPN (σύστημα Βραζιλίας) και Περιλαμβάνει έναν οδηγό συνδέσμου για τον τρόπο χρήσης ενός VPN και ένα που προτείνουν να χρησιμοποιήσετε.
Αλλά δεν είμαι πεπεισμένος. Θα μοιραστώ το παρακάτω παρόλο που δεν το θέλουν εμείς οι παίκτες.
ΣΗΜΕΙΩΣΗ: Οι πληροφορίες σε αυτό το email και τυχόν συνημμένο/α αρχείο/α είναι εμπιστευτικά και προορίζονται αποκλειστικά για χρήση του ατόμου ή της οντότητας στην οποία απευθύνονται. Εάν δεν είστε ο προβλεπόμενος παραλήπτης, ενημερώστε αμέσως τον αποστολέα χρησιμοποιώντας τη διεύθυνση email του αποστολέα και διαγράψτε αυτό το email. Δεν πρέπει να διαβάσετε ή να αντιγράψετε αυτό το email, να το χρησιμοποιήσετε για οποιονδήποτε σκοπό, να το διαδώσετε ή να αποκαλύψετε το περιεχόμενό του σε οποιοδήποτε άλλο άτομο. Λάβετε υπόψη ότι τυχόν προσωπικές απόψεις ή απόψεις που παρουσιάζονται σε αυτό το e-mail είναι αποκλειστικά του συγγραφέα και δεν αντιπροσωπεύουν απαραίτητα εκείνες της εταιρείας, εκτός εάν αναφέρεται ρητά το αντίθετο. Κατά συνέπεια, δεν αναμένεται καμία ευθύνη σε σχέση με τέτοιες απόψεις ή απόψεις. Παρόλο που έχει ληφθεί κάθε εύλογη προφύλαξη για να διασφαλιστεί ότι δεν υπάρχουν ιοί σε αυτό το μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου, δεν μπορούμε να δεχθούμε ευθύνη για οποιαδήποτε απώλεια ή ζημιά προκύψει από τη χρήση αυτού του email ή των συνημμένων. Επιπλέον, η επικοινωνία μέσω email μέσω του Διαδικτύου δεν είναι ασφαλής και τα μηνύματα ενδέχεται να διαβαστούν, να παραποιηθούν ή με άλλο τρόπο να παραβιαστούν από άγνωστα τρίτα μέρη. Δεν δεχόμαστε καμία ευθύνη για την ορθότητα και την πληρότητα της μεταφοράς των πληροφοριών που περιέχονται σε μια τέτοια επικοινωνία ούτε για οποιαδήποτε καθυστέρηση παραλαβής.
Κάποιες σκέψεις σχετικά με αυτό;
The emails they send out when your account is credited with Freeplay was very unusual. They tell the player to use a VPN (Brazil recommend) and Includes a link guide on how to use a VPN and one they recommend using.
But I'm not convinced. I will share the following even though they don't want us players to.
NOTE: The information in this email and any attached file/s are confidential and intended solely for the use of the individual or entity to whom they are addressed. If you are not the intended recipient please notify the sender immediately using the sender email address and delete this email. You should not read or copy this email, use it for any purpose, disseminate it or disclose its contents to any other person. Note that any possible personal views or opinions presented in this e-mail are solely those of the author and do not necessarily represent those of the company, unless explicitly stated otherwise. Consequently, no liability is expected in respect of any such views or opinions. Although every reasonable precaution has been taken to ensure no viruses are present in this email, we cannot accept responsibility for any loss or damage arising from the use of this email or attachments. Moreover, communication via email over the internet is not secure and messages may be read, manipulated or otherwise compromised by unknown third parties. We do not accept any responsibility for the correctness and completeness of the transfer of information contained in such communication nor for any delay of receipt.
Any thoughts regarding this?
Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.
Δωρεάν επαγγελματικά εκπαιδευτικά μαθήματα για υπαλλήλους online καζίνο, με στόχο τις καλύτερες πρακτικές του κλάδου, τη βελτίωση της εμπειρίας των παικτών, και τη δίκαιη προσέγγιση στα τυχερά παιχνίδια.
Μια πρωτοβουλία που ξεκινήσαμε με στόχο τη δημιουργία ενός συστήματος καθολικού αυτο-αποκλεισμού, που θα επιτρέπει στους ευάλωτους παίκτες να μπλοκάρουν την πρόσβασή τους σε όλες τις ευκαιρίες online τυχερών παιχνιδιών.
Μια πλατφόρμα που έχει δημιουργηθεί για να επιδείξει όλες μας τις προσπάθειες που στοχεύουν στην πραγματοποίηση του οράματος ενός πιο ασφαλούς και πιο διαφανούς κλάδου τυχερών παιχνιδιών.
Ένα φιλόδοξο έργο στόχος του οποίου είναι να τιμήσει τις μεγαλύτερες και πιο υπεύθυνες εταιρείες στον κλάδο των online τυχερών παιχνιδιών και να τους αποδώσει την αναγνώριση που αξίζουν.
Η Casino Guru είναι ένας ανεξάρτητος ιστότοπος πληροφοριών σχετικά με online καζίνο και online παιχνίδια καζίνο, ο οποίος δεν ελέγχεται από κανέναν διαχειριστή στοιχηματισμού ή άλλον οργανισμό. Όλες οι αξιολογήσεις και οι οδηγοί μας δημιουργούνται αξιόπιστα, σύμφωνα με τις καλύτερες γνώσεις και την καλύτερη κρίση των μελών της ομάδας των ανεξάρτητων ειδικών μας. Ωστόσο, προορίζονται μόνο για πληροφοριακούς σκοπούς και δεν πρέπει να θεωρούνται νομική συμβουλή. Θα πρέπει πάντα να βεβαιώνεστε ότι πληροίτε όλες τις κανονιστικές απαιτήσεις πριν παίξετε σε οποιοδήποτε καζίνο επιλέξετε.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε:
youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε: youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.