Αρχική σελίδαΦόρουμΚαζίνοKings Castle Casino - γενική συζήτηση

Kings Castle Casino - γενική συζήτηση

πριν από 1 έτος από jvvgtaf
|
12.938 προβολές 64 απαντήσεις |
|
1 2...4
πριν από 1 έτος
Αν θέλετε να συζητήσετε οτιδήποτε σχετικό με το Kings Castle Casino, όπως τα παιχνίδια του, τα μπόνους του, τις μεθόδους πληρωμής του, τα ζητήματα με τον λογαριασμό σας, τις δυνατότητες υπεύθυνου στοιχηματισμού, ή οτιδήποτε άλλο, μπορείτε να το κάνετε εδώ.
πριν από 1 έτος

Αυτό το καζίνο είναι απάτη, όταν πληροίτε τις προσφορές και βλέπουν ότι μπορείτε να κάνετε ανάληψη, μπλοκάρουν τον λογαριασμό σας λέγοντας ότι το προφίλ παραποιήθηκε και μετά για να μην πάτε στη ζωντανή υποστήριξη, μπλοκάρουν την επιλογή να συμβουλευτείτε ζωντανά επειδή εξαφανίζονται. Και όταν τους αφήνετε το μήνυμα με email δεν απαντούν ποτέ. Έχουν περάσει 2 μήνες τώρα και δεν απαντούν στο παράπονό μου μέσω ταχυδρομείου, οπότε θα προτιμούσα να αναφέρουν αυτό το στοιχηματικό οίκο που είναι απάτη.

ΜΗΝ ΠΙΣΤΕΥΕΤΕ ΣΤΗΝ ΚΡΙΤΙΚΗ ΑΣΤΕΡΩΝ ΓΙΑΤΙ ΓΙΑ ΜΕΝΑ ΔΕΝ ΑΞΙΖΕΙ ΟΥΤΕ 1 ΑΣΤΕΡΙ

Έγινε επεξεργασία από τον συντάκτη πριν από 1 έτος
Αυτόματη μετάφραση:
jvvgtaf
πριν από 1 έτος

Hello there,

that's a horrible piece of experience!


Have you considered submitting a complaint right here on Casino Guru? The point is that it gives players a full review of the subject and also there is a chance that you'll get some resolution.


If you're interested, you can find more details here.

Let us know what you think about that.

πριν από 1 έτος

Reply to visitor jvvgtaf: He has been told multiple times about our AML policy for ''what ever wallet ID you use to Deposit must be the same Wallet ID to withdraw''. This is to avoid stolen/fraudulent crypto or money laundering. This player refused multiple times to use the same wallet. After further investigation we have also found 12 different player accounts associated to this player which violates our duplicate account guidelines. The funds remain in this players account for withdraw but only to the same wallet ID as used when first deposited. This player has been suspended for violating multiple gaming policies.

Έγινε επεξεργασία από τον συντάκτη πριν από 1 έτος
Anonymized438
πριν από 1 έτος

Hey there,

Just a kind reminder: please use the "reply" button, otherwise the person you wrote to will not be notified. Thank you 🙂

It feels like you are an official casino representative. If so, mind these rules, please:

https://casino.guru/forum/bonuses-and-promotions/rules-for-casino-representatives-adding-promotions

"2) Your forum account needs to be manually synched with casino brands that you represent. You need to send us names of these brands and your forum username (or e-mail address) to forum(at)casino.guru. Then we'll be able to synch your forum account with all the casino brands. You also need to contact us from an official casino address or from an e-mail address of a company that is responsible for marketing agenda in given casino brands."

Feel free to contact me at radka@casino.guru

We are happy to see you here, do not hesitate to reach out to me in case you have any questions 😉.

πριν από 1 έτος

file Προσπαθώ να μπω, απλά γίνεται έτσι και νωρίτερα σήμερα κατάφερα να μπω εκεί μέσα μετά από μισή ώρα ήταν έτσι

Αυτόματη μετάφραση:
Anonymized438
πριν από 1 έτος

file Γεια σας, γιατί το site είναι έτσι πριν από μισή ώρα, ξεκίνησε μια χαρά τώρα είναι έτσι

Αυτόματη μετάφραση:
Anonymized438
πριν από 1 έτος

ΕΓΩ ΔΕΝ ΕΧΩ ΚΑΝΕΙ ΚΑΜΙΑ ΣΤΙΓΜΗ ΤΗΝ ΑΠΟΧΩΡΗΣΗ, ΓΙΑΥΤΟ ΖΗΤΗΣΑ ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗ ΓΙΑ ΝΑ ΜΟΥ ΔΩΣΟΥΝ ΣΥΜΒΟΥΛΕΣ ΓΙΑ ΤΟ ΠΩΣ ΝΑ ΑΠΟΧΩΡΗΣΩ ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ ΕΚΕΙ ΣΤΙΣ ΣΤΙΓΜΕΣ ΠΟΥ ΜΕ ΜΠΛΟΚΡΑΣΑΝ. ΟΛΑ ΤΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΤΟΥ ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟΥ ΜΟΥ ΚΑΙ ΤΑ ΕΓΓΡΑΦΑ που εστάλησαν ΕΙΝΑΙ ΣΩΣΤΑ, ΛΟΙΠΟΝ ΤΙ ΥΠΟΣΤΗΡΙΖΕΤΕ ΟΤΙ Η ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΑΝΑΛΗΨΗΣ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ Η ΙΔΙΑ ΜΕ ΑΥΤΗ ΤΟΥ ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟΥ ΜΟΥ; ΕΠΕΙΔΗ ΚΑΜΙΑ ΣΤΙΓΜΗ ΔΕΝ ΠΡΟΣΘΕΣΑ ΚΑΠΟΙΟΝ ΣΥΝΔΕΣΜΟ ΓΙΑ ΝΑ ΚΑΝΩ ΤΗΝ ΑΠΟΧΩΡΗΣΗ, ΜΑΛΛΟΝ ΔΕΝ ΜΠΟΡΟΥΣΑ ΝΑ ΑΝΑΛΗΨΩ ΓΙΑΤΙ Ο ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟΣ ΜΟΥ ΔΕΝ ΕΓΙΝΕ ΑΚΟΜΑ ΕΠΑΛΗΘΕΥΣΗ. ΑΥΤΗ ΤΗ ΣΤΙΓΜΗ ΕΠΑΛΗΘΕΥΣΑΝ ΟΤΙ ΗΤΑΝ ΤΗ ΣΤΙΓΜΗ ΠΟΥ ΔΙΑΓΡΑΨΑΝ ΤΟ ΠΟΣΟ ΠΟΥ ΛΗΨΗΘΗΚΑΝ, ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ 1000 ΔΟΛΑΡΙΑ. ΚΑΙ ΑΚΡΙΒΩΣ ΕΚΕΙΝΗ ΤΗ ΣΤΙΓΜΗ ΕΞΑΦΑΝΙΣΤΗΚΕ ΤΟ LIVE CHAT ΚΑΙ ΤΟ ΠΑΡΑΘΥΡΟ ΔΕΝ ΒΓΗΚΕ ΠΙΑ. ΠΩΣ ΤΟ ΛΕΣ ΑΥΤΟ; ΣΟΥ ΑΦΑΙΡΟΥΝ ΤΟ ΥΠΟΛΟΙΠΟ, ΣΟΥ ΣΦΑΙΡΟΥΝ ΤΗΝ ΕΠΙΛΟΓΗ ΝΑ ΣΥΜΒΟΥΛΕΥΕΙΣ ΤΗ ΖΩΝΤΑΝΗ ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗ ΚΑΙ ΤΟ ΜΟΝΟ ΠΟΥ ΣΟΥ ΑΠΟΜΕΝΕΙ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΜΙΛΗΣΕΙΣ ΜΕ ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΟ ΑΛΛΑ ΠΡΙΝ ΑΠΟ 2 ΜΗΝΕΣ ΕΧΩ ΣΤΕΙΛΕΙ ΠΕΡΙΠΟΥ 10 ΑΠΟΛΥΜΟΥΣ. ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ ΑΝ ΕΧΩ ΜΠΕΙ ΑΠΟ ΑΛΛΟ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΗ ΓΙΑ ΝΑ ΕΛΕΓΞΩ ΤΗΝ ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗ LIVE ΚΑΙ ΕΚΕΙ ΚΑΤΑΛΑΒΑ ΟΤΙ Η ΕΠΙΛΟΓΗ ΝΑ ΜΠΟΡΕΣΩ ΝΑ ΕΛΕΓΧΩ ΤΗΝ ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗ ΜΕΣΩ ΤΗΣ IP ΜΟΥ ΕΧΕΙ ΜΠΛΟΚΑΡΙΣΤΕΙ. ΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ ΛΥΠΗΜΕΝΟ ΓΙ' ΑΥΤΟ ΣΥΝΙΣΤΩ ΣΕ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΧΡΗΣΤΕΣ ΠΟΥ ΣΚΕΦΤΟΥΝ ΝΑ ΚΑΤΑΘΕΣΟΥΝ ΝΑ ΜΗΝ ΤΟ ΚΑΝΟΥΝ. ΑΥΤΟ ΤΟ ΣΤΟΙΧΗΜΑ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΑΣΦΑΛΕΣ. ΕΧΕΙ ΑΔΕΙΑ ΑΛΛΑ ΠΑΡΑΒΙΑΖΕΙ ΟΡΟΥΣ ΠΟΥ ΑΝΑΦΕΡΕΙ ΣΤΗΝ ΙΔΙΑ ΑΔΕΙΑ. ΑΝ ΘΕΛΕΙΣ ΝΑ ΛΥΣΕΙΣ ΑΥΤΟ ΤΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΜΕ ΤΟΝ ΠΙΟ ΕΙΛΙΚΡΙΝΟ ΤΡΟΠΟ, ΣΤΕΙΛΕ ΜΟΥ EMAIL ΚΑΙ ΔΕΙΤΕ ΤΗΝ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΜΟΥ ΓΙΑΤΙ ΕΧΩ ΚΟΥΡΑΣΤΕΙ ΝΑ ΣΤΕΛΝΩ EMAIL ΠΟΥ ΔΕΝ ΑΠΑΝΤΟΥΝ jvvgtaf@gmail.com

Αυτόματη μετάφραση:
Anonymized438
πριν από 1 έτος

ΨΕΥΤΗΣ, ΣΕ ΤΙ ΩΡΑ ΕΙΣΑΙ ΣΙΓΟΥΡΟΣ ΟΤΙ ΕΧΩ 12 ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟΥΣ; ΣΟΒΑΡΑ ΠΡΟΣ ΟΛΗ ΤΗΝ ΚΟΙΝΟΤΗΤΑ ΓΚΟΥΡΟΥ του ΚΑΖΙΝΟ ΒΟΗΘΗΣΤΕ ΜΕ ΝΑ ΑΝΑΦΕΡΩ ΑΥΤΟ ΤΟ ΣΠΙΤΙ ΤΟΥ ΤΖΟΧΟΥ ΓΙΑΤΙ ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΛΕΕΙ ΕΙΝΑΙ ΤΕΛΕΙΩΣ ΨΕΥΤΙΚΑ. ΕΧΩ ΜΟΝΟ 1 ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟ KINGSCASTLE ΔΕΝ ΕΧΩ ΑΛΛΟΥΣ ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟΥΣ. ΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ ΠΛΗΡΗΣ ΑΠΑΤΗ. ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΒΟΗΘΗΣΤΕ ΜΕ ΟΣΟΙ ΓΝΩΡΙΖΟΥΝ ΠΩΣ ΝΑ ΠΡΑΓΜΑΤΟΠΟΙΗΣΟΥΝ ΤΗ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΑΣ

Αυτόματη μετάφραση:
Radka
πριν από 1 έτος

ΓΕΙΑ ΣΟΥ ΑΥΤΟ ΤΟ ΣΤΟΙΧΗΜΑ ΛΕΕΙ ΨΕΜΑΤΑ, ΚΑΜΙΑ ΣΤΙΓΜΗ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΣΑ 12 ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟΥΣ Ή Η ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΜΟΥ ΕΙΝΑΙ ΛΑΘΟΣ, ΑΝ ΓΝΩΡΙΖΕΤΕ ΠΩΣ ΝΑ ΑΝΑΦΕΡΕΤΕ ΑΥΤΟ ΤΟ ΣΤΟΙΧΗΜΑ ΒΟΗΘΗΣΤΕ ΜΕ. file ,

ΚΑΝΟΝΙΚΑ ΟΤΑΝ ΜΠΑΙΝΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΣΤΗ ΣΕΛΙΔΑ ΤΟ LIVE SUPPORT CLOD ΣΦΥΓΕΙ ΑΥΤΟΜΑΤΑ ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΤΟ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΩ, ΑΥΤΟ ΠΑΡΑ ΔΕΝ ΕΧΩ ΚΑΝΕΙ ΣΥΝΔΕΣΗ ΣΤΟ ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟ ΜΟΥ ΓΙΑΤΙ ΕΙΝΑΙ ΜΠΛΟΚ. ΒΑΣΙΣΗΘΗΚΑ ΣΤΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΚΑΙ ΑΥΤΟ ΤΟ ΤΖΟΓΟΠΟΙΕΙΟ ΛΕΕΙ ΛΟΓΙΑ ΠΟΥ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΑΛΗΘΙΝΕΣ ΚΑΙ ΜΕ ΕΝΟΧΛΕΙ Η ΑΛΗΘΕΙΑ ΟΤΙ ΚΑΝΕΙ ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ. ΓΙ' ΑΥΤΟ ΘΑ ΗΘΕΛΑ ΝΑ ΒΓΑΛΛΟΥΝ ΑΥΤΟ ΤΟ ΣΠΙΤΙ ΤΟΥ ΤΖΟΓΟΥ ΑΠΟ ΓΚΟΥΡΟΥ ΚΑΖΙΝΟ

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 1 έτος

ΕΔΩ ΜΠΟΡΕΙΤΕ ΝΑ ΔΕΙΤΕ ΟΤΙ Η ΕΠΑΛΗΘΕΥΣΗ ΕΙΧΕ ΗΔΗ ΕΠΕΞΕΡΓΑΣΙΑ ΟΤΙ Η SELFI ΕΛΕΙΠΕ ΜΟΝΟ ΚΡΑΤΩΝΤΑΣ ΤΟ DNI ΜΟΥ, ΑΝ ΕΤΣΙ ΛΕΕΙ ΤΟ ΣΤΟΙΧΗΜΑ ΟΤΙ ΕΧΩ ΠΕΡΙΠΟΥ 12 ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟΥΣ ΜΟΥ ΕΣΤΕΙΛΑΝ ΤΗ ΣΕΛΦΙ ΜΟΥ ΑΦΑΙΡΟΥΝ ΤΟ ΥΠΟΛΟΙΠΟ ΤΩΝ 1000 ΔΟΛΑΡΩΝ, ΤΗ ΖΩΝΤΑΝΗ ΣΥΖΗΤΗΣΗ ΚΑΙ ΤΗΝ ΕΠΟΜΕΝΗ ΜΕΡΑ ΜΠΛΟΚΑΝΟΥΝ ΤΟΝ ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟ ΜΟΥ. ΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ ΕΝΑ ΤΕΣΤ. ΜΙΛΑΩ ΜΕ ΑΠΟΔΕΙΞΕΙΣ ΚΑΙ ΟΧΙ ΜΕ ΣΥΣΚΕΥΕΣ ΟΤΙ ΛΕΕΙ ΑΥΤΟ ΤΟ ΣΤΟΙΧΗΜΑ ΟΤΙ ΕΧΩ 12 ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟΥΣ

file

Αυτόματη μετάφραση:
jvvgtaf
πριν από 1 έτος

Ξέρεις τι να βάλεις σε αυτή την άρια εδώ file

Αυτόματη μετάφραση:
tavarescris810
πριν από 1 έτος

Δεν μπόρεσα ποτέ να κάνω ανάληψη, ρώτησα αν υπάρχει άλλη μέθοδος ή ποια μέθοδο θα συνιστούσαν γιατί δεν γνωρίζω πολλά για το crypto. Υποθέτω ότι έτσι το κάνεις

Αυτόματη μετάφραση:
jvvgtaf
πριν από 1 έτος

Ναι, θα προσπαθήσω να το κάνω για κρυπτονομίσματα, έχω μια μικρή ιδέα για αυτό το θέμα, καλή επιτυχία σε σένα

Αυτόματη μετάφραση:
tavarescris810
πριν από 1 έτος

ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΣΟΥ, ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΣΕ ΟΛΑ ΟΤΑΝ ΠΑΤΕ ΓΙΑ ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗ Ή ΚΑΝΕΤΕ ΑΝΑΛΗΨΕΙΣ, Ο ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟΣ ΜΟΥ ΜΠΛΟΚΗΘΗΚΕ ΑΔΙΚΑ ΚΑΙ ΤΩΡΑ ΛΕΝΕ ΕΧΩ 12 ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟΥΣ ΟΤΑΝ ΕΙΝΑΙ ΨΕΜΑ. ΑΝ ΕΤΣΙ ΛΕΝΕ ΨΕΜΑΤΑ, ΦΑΝΤΑΣΤΕΙΤΕ ΤΙ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΣΑΣ ΣΥΜΒΕΙ. ΠΑΡΕΤΕ ΤΙΣ ΠΡΟΦΥΛΑΞΕΙΣ ΣΑΣ

Αυτόματη μετάφραση:
jvvgtaf
πριν από 1 έτος

Ευχαριστώ, γεια, ξέρετε ότι το Gslot μπορώ να κάνω ανάληψη 400 χωρίς κατάθεση εδώ στο Gugu έχει έναν σύνδεσμο

Αυτόματη μετάφραση:
jvvgtaf
πριν από 1 έτος

Κατάφερα να το βγάλω από αυτό το πορτοφόλι κρυπτονομισμάτων και λειτούργησε για μένα

Αυτόματη μετάφραση:
jvvgtaf
πριν από 1 έτος

Hello,

do not worry, the complaint team will get all into consideration while dealing with your complaint.

Just make sure that the complaint is updated.

This is the forum and until the complaint reaches some resolution it's hard to find what is right or what all circumstances are. If the casino states, that you have opened 12 accounts, there must be some kind of supporting evidence, sadly I'm not involved in the complaint so the team will make sure what will the fair outcome of this dispute be.

Radka
πριν από 1 έτος

Φαίνεται ότι το καζίνο έχει ήδη σχέδιο γιατί χθες παρατήρησα ότι με έχουν ξεμπλοκάρει, νομίζω ότι κατάλαβαν ότι έχω αρκετά στοιχεία για να καταδείξω αυτή την αδικία και την κακοδιαχείρισή τους. Αλλά εξακολουθώ να περιμένω τα 1.000 $ που μου πήραν επειδή μπορούσα ήδη να κάνω ανάληψη αυτού του υπολοίπου στον λογαριασμό μου

Έγινε επεξεργασία από τον συντάκτη πριν από 1 έτος
Αυτόματη μετάφραση:
jvvgtaf
πριν από 1 έτος

Πήρα το δικό μου μέσω του Bitso Crypto Wallet

Αυτόματη μετάφραση:
1 2...4

Γίνετε μέλος της κοινότητας

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.

Εγγραφή
flash-message-news
Νέα Casino Guru News – Ακολουθήστε καθημερινά νέα από τον κλάδο των τυχερών παιχνιδιών
christmas_push_alt
Συμμετάσχετε στον χριστουγεννιάτικο διαγωνισμό με την Pragmatic Play—προσφέρουμε έπαθλα αξίας 3.000 $!
Ακολουθήστε μας στα κοινωνικά μέσα – Καθημερινές δημοσιεύσεις, μπόνους χωρίς κατάθεση, νέοι κουλοχέρηδες, και πολλά ακόμη
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, νέους κουλοχέρηδες και άλλα νέα