Πιστεύω ότι ο Νικ εξήγησε τα πάντα στο νήμα παραπόνων σας, όπου έγραψε:
"Καθώς το καζίνο ζήτησε πρόσθετη επαλήθευση μόλις πριν από μία εβδομάδα και ο τυπικός χρόνος επεξεργασίας είναι περίπου 14 ημέρες, δεν έχουμε επικοινωνήσει ακόμη μαζί τους. Εάν έχετε παράσχει όλα τα απαιτούμενα έγγραφα, θα συνιστούσα να περιμένετε τώρα. Ωστόσο, εάν περίμεναν περισσότερο από το συνιστώμενο χρονικό πλαίσιο, ενημερώστε μας και θα εξετάσουμε το ενδεχόμενο παρέμβασης».
Αυτός είναι ο λόγος που δεν έχουμε παρέμβει μέχρι στιγμής.
Ελπίζω ότι σύντομα θα υπάρξει νέα απάντηση από τον Nick και μαζί θα μπορέσουμε να φέρουμε την υπόθεση στην επίλυσή της.
Ωστόσο, έχετε κάτι νέο σχετικά με το KYC αφού παρείχατε τα πρόσθετα έγγραφα στο καζίνο;
I believe Nick has explained everything in your complaint thread, where he wrote:
"As the casino requested additional verification just over a week ago, and the standard processing time is around 14 days, we have not yet contacted them. If you have provided all the required documents, I would recommend waiting for now. However, if you have been waiting longer than the recommended time frame, please let us know, and we will look into intervening."
That is the reason we didn't intervene as of yet.
I hope that soon there will be a new response from Nick, and together we'll be able to get this case to its resolution.
Have you got anything new regarding the KYC after you provided the additional documents to the casino, though?