ΦόρουμΚαζίνοK8 Casino - γενική συζήτηση

K8 Casino - γενική συζήτηση

πριν από 1 έτος από nix1
|
5032 προβολές 34 απαντήσεις |
|
1 2
Προσθήκη ανάρτησης
πριν από 1 έτος
Αν θέλετε να συζητήσετε οτιδήποτε σχετικό με το K8 Casino, όπως τα παιχνίδια του, τα μπόνους του, τις μεθόδους πληρωμής του, τα ζητήματα με τον λογαριασμό σας, τις δυνατότητες υπεύθυνου στοιχηματισμού, ή οτιδήποτε άλλο, μπορείτε να το κάνετε εδώ.
πριν από 1 έτος

Δεν με αφήνουν να διαγράψω τον λογαριασμό μου!


Κατέθεσα 10€ για το μπόνους καλωσορίσματος, αλλά δεν λέει πουθενά ότι πρέπει να στείλετε 20€ σε BTC!


Έστειλα τα χρήματα μέσω μιας αγοράς, όχι από το δικό μου πορτοφόλι!


Αφού υπάρχει μόνο ένα και η πληρωμή είναι όλο!

Ούτε ταυτότητα, ούτε κατακερματισμός ούτε οτιδήποτε άλλο!


Θα πρέπει να κρατήσουν τα 10 € και να αγοράσουν ένα παγωτό από αυτό


ΠΑΛΙ ΔΙΑΓΡΑΦΗ ΤΟ ACC ΜΟΥ!!!

Αυτόματη μετάφραση:
nix1
πριν από 1 έτος

Hello,

I could use a little help with your issue if you care to explain.

You deposited and took a bonus. Did you fulfill the wagering and meet other bonus conditions?

How did the casino explain those €20 in BTC and how is it related to the bonus?

For deleting the casino account I would turn to chat. Did you try? 🤔

πριν από 1 έτος

Λοιπόν, μόλις έκανα την εγγραφή. Όταν έστελνα τα αρχεία επαλήθευσης όπου ζητούν απόδειξη διεύθυνσης, κάρτα πολίτη και μετά ζητούν απόδειξη ιδιοκτησίας.

Λοιπόν, μπορώ να πω ότι αυτό το καζίνο μυρίζει σαν απάτη.

Ποτέ στη ζωή σας δεν μπορεί κανένα καζίνο να σας ζητήσει απόδειξη ιδιοκτησίας.

Λάβετε υπόψη ότι δεν είναι απόδειξη διεύθυνσης αλλά ιδιοκτησίας.

οπότε δεν είναι πολύ αξιόπιστο

Αυτόματη μετάφραση:
pikos26
πριν από 1 έτος

Hello,

prove of ownership of what, please? Normally casinos ask for proof of deposit or bank statements to confirm that the account is assigned to you. 🤔

πριν από 1 έτος

Hi I've signed up to k8.io and done all the i.d verifications now I need to deposit which I don't quiet understand , I have dash wallet and mifinity am I able to use any of these on this site or does it require something else , has anyone got a guide on how to easily deposit here thankyou

gilfy123
πριν από 1 έτος

Hello there.

Well, I would ask the support or check the terms for the term "deposit". Anyway, the live chat seems to be functional. The casino says it's focused on crypto payments, so I assume you would need a crypto wallet:

file

"Click 'Wallet' on the toolbar of the personal center, enter the deposit interface, fill in the relevant information according to the system requirements, and select the type of wallet you need to deposit, and enter the address of the wallet on the exchange to complete the transfer."

Έγινε επεξεργασία από τον συντάκτη πριν από 1 έτος
πριν από 1 έτος

Το K8CASINO παίρνει το χρόνο του τόσο για καταθέσεις όσο και για αναλήψεις JPY. Σας συνιστούμε να μην κάνετε κατάθεση τώρα και να περιμένετε μέχρι να λυθεί το πρόβλημα πριν καταθέσετε.


Το K8 Casino παρουσιάζει καθυστερήσεις στις καταθέσεις και αναλήψεις JPY.

Συνιστούμε να μην κάνετε κατάθεση μέχρι να επιλυθεί το πρόβλημα.


https://twitter.com/k8official_jp/status/1708734451377946976 k8officialpost

Έγινε επεξεργασία από τον συντάκτη πριν από 1 έτος
Αυτόματη μετάφραση:
soukata
πριν από 1 έτος

Thank you for the news. Hopefully, the solution is near!

πριν από 1 έτος

Δεν ανέφερα κάτι τέτοιο. Παίζω keno καθημερινά και σε 150.000 χέρια που έπαιξα ο υψηλότερος πολλαπλασιαστής ήταν 63x ποτέ 500x 800x ή 1000x περίπου 200 χαμένες συνεδρίες στη σειρά

Αυτόματη μετάφραση:
pamelapop9105
πριν από 1 έτος

Έχω δει πολλούς ανθρώπους να λένε ότι έχουν προβλήματα με το keno στο k8.

Αυτό σημαίνει ότι το k8 εξαπατά το keno.

Γιατί να μην υποβάλετε μια καταγγελία και να δείτε αν είναι απάτη;

Αυτόματη μετάφραση:
soukata
πριν από 1 έτος

Σε 4 μήνες μου έδωσε μόνο 2 63x και παίζω ασταμάτητα πως και που μπορώ να κάνω καταγγελία;

Αυτόματη μετάφραση:
pamelapop9105
πριν από 1 έτος

Εάν πείτε ότι δεν μπορείτε να κερδίσετε στο keno και θέλετε να μάθετε αν είναι ένα νόμιμο παιχνίδι, πιθανότατα θα σας το πουν.

Αυτόματη μετάφραση:
pamelapop9105
πριν από 1 έτος

Hello.

Well, feel free to submit a complaint if you like, but I think you should consider this:


The odds will differ, according to the games played and the amount of numbers the player hopes to "spot".

The odds of winning a larger Jackpot (Spot 10) are 1 in 8,911,711 whereas the odds for winning a smaller Jackpot (Spot 7) are 1 in 40,979.

The odds will differ according to the games you play - but in all games of chance the odds are against you winning the jackpot or big prize.  

Keno is a poor chance if you aim to win. Thus, I'm convinced there is not much we can help you with. 😕

πριν από 1 έτος

I recommend not playing this casino.

In the end, my account did not reflect the deposit.

I contacted support and was told to show them all the deposit and withdrawal history on my bank account. It seems I have to send all my payroll and other information as well.

They say that a bank transfer statement is not sufficient evidence.

They do not want their money back. It seems to be a common practice to request account information.

Έγινε επεξεργασία από τον συντάκτη πριν από 1 έτος
soukata
πριν από 1 έτος

Hello.

When a player claims the money sent by the casino has never made it through, the casino tends to ask for proof. That's quite logical. Did I understand the issue correctly, or is there something else?

Radka
πριν από 1 έτος

I sent the evidence (bank transfer details) that was requested, as it was properly requested many times. But I am told that it cannot be used as evidence.

This is correct evidence.


No matter how much you want to show all the deposits and withdrawals from your bank account, there is no privacy. I hid important parts of my paycheck and sent them, but that was no good either. It is an impossible task.



Also, this problem is due to a system failure in k8. It is not right, no matter how much it costs.

Έγινε επεξεργασία από τον συντάκτη πριν από 1 έτος
soukata
πριν από 1 έτος

Can you specify what seemed to be wrong with the document? This is the most important fact, if you ask me. 🤔 The casino needs to explain.

Radka
πριν από 1 έτος

We do not know why it was rejected.

k8casino is not really live support because it takes up to 24 hours to request a response from the funding department. So I did not ask.

k8 takes a long time to contact the department.


It is clear that you will not receive a response from k8casino to submit a claim.

Έγινε επεξεργασία από τον συντάκτη πριν από 1 έτος
soukata
πριν από 1 έτος

It's sad!

Without a working communication channel, how can anyone resolve an issue?

I'm also sorry to see the complaint is about to be closed due to the casino's unresponsiveness. Something must have happened, its reputation was so high, I don't understand. 🤔

Έγινε επεξεργασία από τον συντάκτη πριν από 1 έτος
1 2

Γίνετε μέλος της κοινότητας

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.

Εγγραφή
flash-message-news
Νέα Casino Guru News – Ακολουθήστε καθημερινά νέα από τον κλάδο των τυχερών παιχνιδιών
Ακολουθήστε μας στα κοινωνικά μέσα – Καθημερινές δημοσιεύσεις, μπόνους χωρίς κατάθεση, νέοι κουλοχέρηδες, και πολλά ακόμη
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, νέους κουλοχέρηδες και άλλα νέα