Καλός,
Απλά θυμηθείτε ότι είμαστε ένα φόρουμ που είναι αμερόληπτο και παρέχει βοήθεια σε παίκτες που αντιμετωπίζουν δυσκολίες, όχι στο καζίνο. Ως εκ τούτου, θα καταβάλουμε κάθε δυνατή προσπάθεια για να σας βοηθήσουμε. Ωστόσο, εάν θέλετε πραγματικά να το μάθει το καζίνο, θα πρέπει να τους στείλετε το μήνυμα.
Σε κάθε περίπτωση, από ό,τι είδα στην καταγγελία, αυτό το θέμα πραγματικά χρήζει αντιμετώπισης και διερεύνησης. Επομένως, παρέχετε όλα τα σχετικά email ή στιγμιότυπα οθόνης που έχετε στη διάθεσή σας στην Kristina μέσω της καταγγελίας.
Νομίζω ότι τα καζίνο που επιτρέπουν μια «γρήγορη» διαδικασία εγγραφής είναι πολύ πιο επικίνδυνα για τους ευάλωτους παίκτες, επειδή ο αριθμός των στοιχείων που απαιτούνται για την εγγραφή άλλου λογαριασμού είναι αρκετά περιορισμένος.
Ποια είναι η γνώμη σας για αυτό;
Good,
Just please remember that we are a forum that is impartial and provides assistance to players who are having difficulties, not the casino. We will therefore make every effort to assist you; however, if you truly want the casino to know, you should direct the message to them.
In any case, from what I saw in the complaint, this matter really needs to be addressed and investigated. Thus, please provide all relevant emails or screenshots you have at your disposal to Kristina through the complaint.
I think casinos allowing a "quick" registration process are considerably more dangerous to vulnerable players because the number of details needed to register another account is pretty limited.
What is your opinion on that?
Αυτόματη μετάφραση: