ΦόρουμΚαζίνοJackpotCity Casino - γενική συζήτηση

JackpotCity Casino - γενική συζήτηση (σελίδα 2)

πριν από 2 έτη από Rocanda
|
9693 προβολές 41 απαντήσεις |
|
1 2 3
Προσθήκη ανάρτησης
πριν από 1 έτος

Γεια πώς είσαι?

Έχω προβλήματα με την ανάληψη των χρημάτων μου, έχω μιλήσει με πολλούς ανθρώπους από το καζίνο και μου είπαν ότι τα καταφέρνουν, ζητάω την ανάληψη μου εδώ και μια εβδομάδα και με έχουν γυρίσει και μου λένε ότι το Η διεύθυνση επαλήθευσης δεν είναι έγκυρη, σας είπαν ήδη ότι έστειλα αρκετές αποδείξεις ότι είναι η διεύθυνσή μου, ακόμη και ο διευθυντής του καζίνο στη Μάλτα (στα γραφεία) μου είπε ότι επρόκειτο να επικοινωνήσει για να επισπεύσει τη διαδικασία και ακόμα τίποτα.

Δεν μπορώ να πιστέψω αυτή την κακή εμπειρία με το καζίνο.


Αυτόματη μετάφραση:
jmdceballos
πριν από 1 έτος

Hello there.

I dare to say I'm fine 🙂. Thank you for asking.

Things could be better on your side, right?

You know, this is a particularly interesting issue considering you come from Malta, when the casino has a place too...!

I also checked your complaint to find out more about this struggle, but I could use your help now.

I fail to comprehend what caused the change in your address. I mean, is this banking statement showing a different address, perhaps? Some people live in a different place/address than stated in the IDs, or passports. Could this be the problem?

I'll wait for your update, and I thank you in advance.


πριν από 1 έτος

Απάτη κερδών, λένε ότι τα στέλνουν σε λογαριασμό καζίνο και τα χρήματα δεν φτάνουν ποτέ

Αυτόματη μετάφραση:
mabenale
πριν από 1 έτος

Has someone told you "they" would send the money into the casino on your behalf? I must say I do not understand the problem. Can you help me with that, please?

Radka
πριν από 1 έτος

Επιτρέψτε μου να σας εξηγήσω, ζητήθηκε ανάληψη για το ποσό που ζήτησαν για να μπορέσουν να κάνουν ανάληψη, η κατάθεση στον λογαριασμό δεν έφτασε και συμβουλεύτηκα απευθείας και μου απάντησαν ότι η κατάθεση είχε δημιουργηθεί στον λογαριασμό του καζίνο, κάτι που δεν έγινε ποτέ, εν κατακλείδι τα χρήματα δεν έφτασαν ποτέ στον προορισμό τους

Αυτόματη μετάφραση:
mabenale
πριν από 1 έτος

Thank you.

May I try to sort it out? Are you struggling with the payment provider used for the deposit rather than with the casino?

Which payment option did you use, please? I'm sorry, I'm still not sure who "they" are.

πριν από 1 έτος

Το Jackpot city είναι ένα καζίνο που δεν απαντά για αναλήψεις, το Σάββατο έκανα ένα και δεν έχω ακόμα τα λεφτά μου, έχω στείλει email και δεν απαντούν file ,

Αυτόματη μετάφραση:
mabenale
πριν από 1 έτος

Of course, it's not a good experience. They should reply to your emails at least. Have you previously made any successful withdrawal in the casino?

Daniel
πριν από 1 έτος

Όχι εγώ, ο σύζυγός μου έκανε ένα και δεν έλαβε ποτέ την κατάθεση, στείλαμε πολλά παράπονα και απάντησαν ότι τα χρήματα ήταν στον λογαριασμό του στο καζίνο που ήταν ψευδή

Αυτόματη μετάφραση:
mabenale
πριν από 1 έτος

By "they" do you mean the casino support or someone else ? 

As for complaints, where did you file them or did you only complain to the casino? Both you and your husband have casino accounts ? 

πριν από 12 μήνες

Δεν είναι πρόβλημα κατάθεσης, αλλά για ανάληψη μιας δοκιμασίας, ζητούν το ένα έγγραφο μετά το άλλο, περιμένω περισσότερες από 15 μέρες, η υποστήριξη λέει ότι θα επικοινωνήσουν μαζί σας αργότερα και δεν το κάνουν ποτέ, έχω ήδη χάσει την ελπίδα ότι θα με πληρώσει στο jackpotcity.com

Αυτόματη μετάφραση:
pkuscic
πριν από 12 μήνες

Well, it is time for a free-of-charge complaint, I'd say. Because, the way I see it, you could use some help.

If you agree, please submit the complaint there and now. Use this link to begin. 🙏

We shall see what the casino has to say about the delay... Are you in?

πριν από 10 μήνες

hi everyone , my question is my spouse joined jackpot city casino over the Christmas holidays , in total she had deposited 1200 dollars through entarac , which the casino gladly took her money, she won 5000 dollars and attempted to withdrawal the winnings , they requested identification and banking document showing her name and address , she then received an email stating her account has been verified and identification approved ,they are still giving her grieve trying to collect her winnings ,she has contacted there support team several times and they keep saying more information , they want her too send her documents and identification again and again , avoiding paying her winnings , what should she do about this ?

scamedagain2023
πριν από 10 μήνες

Hi, what is the problem with the documents when she has to send them over and over again even though you claim she has been verified ? Are the documents rejected or accepted and do she still have to send some additional ones ? How long has this whole situation been going on ? 

Let me know.

Jaro
πριν από 10 μήνες

Hi Jaro, her documents have been verified and she has recieved an email stating this , on her opening site page where mail and messages it states your account has been verified , however they are still stating to send id and documents , aswell as proof of enterac account for deposits , the money she deposited was allways done and accepted by them through entarac with her deposites , now she has recently noticed when she tried making a deposit too her casino account through Gigadat , it comes back as rejected by the casino and her deposit she made she has to wait for it too be sent back to her from enterac. basicly they have blocked her account for deposites and refusing too process her winnings. She has a copy screen shot of her withdrawl request and screen shot of all her deposites and her email they sent her approving her id and documents verified. This has been going on through the holidays till now about 3 weeks now.

Έγινε επεξεργασία από τον συντάκτη πριν από 10 μήνες
scamedagain2023
πριν από 10 μήνες

Then please ask her to register here on Casino Guru to submit a complaint - personally.

This guide follows the process right from the beginning 👈

When she is ready, the complaint starts by using this link 👈

In my books, this is the best she can do for the moment.

Can you tell her, please?

Radka
πριν από 10 μήνες

I sure can Radka , she is not that great with computers , i will help her on her end , thank you for the support for her and replying right away.

scamedagain2023
πριν από 10 μήνες

No problem, we'll be here to assist her. Don't worry.

Radka
πριν από 10 μήνες

Thank you for the support , she has uploaded information and pics on her account with your site.

scamedagain2023
πριν από 10 μήνες

So, the complaint has been created, right?

I'm glad to hear that. Please give our dedicated Complaint Team some time to get familiar with the situation. They are all quite occupied, but I can assure you they're doing their best.

🤞

1 2 3

Γίνετε μέλος της κοινότητας

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.

Εγγραφή
flash-message-news
Νέα Casino Guru News – Ακολουθήστε καθημερινά νέα από τον κλάδο των τυχερών παιχνιδιών
Ακολουθήστε μας στα κοινωνικά μέσα – Καθημερινές δημοσιεύσεις, μπόνους χωρίς κατάθεση, νέοι κουλοχέρηδες, και πολλά ακόμη
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, νέους κουλοχέρηδες και άλλα νέα