Γεια πώς είσαι?
Έχω προβλήματα με την ανάληψη των χρημάτων μου, έχω μιλήσει με πολλούς ανθρώπους από το καζίνο και μου είπαν ότι τα καταφέρνουν, ζητάω την ανάληψη μου εδώ και μια εβδομάδα και με έχουν γυρίσει και μου λένε ότι το Η διεύθυνση επαλήθευσης δεν είναι έγκυρη, σας είπαν ήδη ότι έστειλα αρκετές αποδείξεις ότι είναι η διεύθυνσή μου, ακόμη και ο διευθυντής του καζίνο στη Μάλτα (στα γραφεία) μου είπε ότι επρόκειτο να επικοινωνήσει για να επισπεύσει τη διαδικασία και ακόμα τίποτα.
Δεν μπορώ να πιστέψω αυτή την κακή εμπειρία με το καζίνο.
Hello how are you?
I have problems with the withdrawal of my money, I have spoken with several people from the casino and they have told me that they are managing, I have been requesting my withdrawal for a week and they have turned me around and they tell me that the verification address is not valid, they already told you I sent several proofs that it is my address, even the director of the casino in Malta (in the offices) told me that he was going to communicate to expedite the process and still nothing.
I can't believe this bad experience with the casino.
Hola como estas?
tengo problemas con el retiro de mi dinero, he hablado con varias personas del casino y me han dicho que están gestionando, llevo una semana que pedi mi retiro y me han dado vueltas y me dicen que la dirección de verificación no es valida, ya les envíe varias pruebas de que es mi dirección incluso el director del casino en Malta ( en las oficinas) me dijo que iba a comunicarse para agilizar el proceso y aun nada.
no puedo creer esta mala experiencia con el casino.